-הירהורים ומסקנות-הייתי אתמול בקבר יוסף...
היה כ"כ מטוורף!!!! כמה אנשים כמה תפילות כמה אחדות! אבל אם כל הדבר המטורף הזה היה גם קצת עצוב...לחשוב שאני נכנסת בכזה שקט בלילה כמו גנבת וזה האדמה שלי! הארץ שלי! לראות כמה חיילים מאבטחים את הכניסה ולחשוב שכמה שאני רואה חיילים יש הרבה יותר שם.... זה היה חוויה כ"כ מרוממת מצד אחד ומצד שני עצובה...
קבר יוסף...דרוומית גאאה!
מה את רוצה ממנו?אווזה.
לא בא מתוך זלזול חלילה.. אני מבינה את מה שאת מרגישה אני גם ההיתי שם כמה פעמים וגם הרגשתי ככה..
אבל מה זה יעיל לכתוב את זה פה? כאילו שבאשמתינו נכנסים לחשם רק באמצע הלילה..
היא משתפת בחוויה שלה. מה רע?סתם אחת
אני מבינה אותה..
אני גם, מאוד.אווזה.
אבל היא כתבה את זה קצת בצורה של טענה.
ולא שיש מה לטעון את זה עלינו..
אני לא ראיתי טענהקייטי
אלא רצון לשיתוף. זה הכל בעיניים שלך
^^רותם333
להיכנס בלילה?! לא הייתי מסכים!נקמאל
תאכל'ס גם אני נכנסתי פעם בלילה, הרגשתי כמו גנב פחדן שגונב משהו, ובורח, אם באמת רוצים את קבר יוסף צריך להילחם עליו.אבל האמת שלא כזה רוצים אותו, אנשים איכפת להם אינטרסים אישיים, רוב האנשים שנכנסים לשם מתפללים על עצמם, על רפואה וכו', הם לא באים בגלל שצריך להגיע, כדי שיהיה נוכחות, או כדי להילחם על קבר יוסף,אבל אנחנו מתנחמים בזה שיבא יום ונכבוש את שכם ונשחרר את קבר יוסף!!! ולא רק, אלא את כל הארץ!
לא מסכימה..אש להבה
פעם הייתה לנו שליטה שם. יכולנו להיכנס ולצאת מתי שרצינו ואנחנו היינו האדונים.
אחר כך זה נגזל מאיתנו ובכלל לא יכולנו.
ועכשיו אנחנו כבר שלב אחד אחרי- נכנסים בלילה.
נכון שאפשר להסתכל על זה כמו גנבים ופחדנים, אבל אפשר גם אחרת-
גם אם קשה, ויש מניעות, וכניסה לא נגישה אנחנו עדיין נכנסים! אנחנו עדיין מראים שזה חשוב לנו!
אז מה, גם לכותל אנשים באים ומתפללים על עצמם, אז לא נלך להתפלל בו?
עצם העובדה שבכל כניסה יש כמות של יהודית, פעם יותר פעם פחות, שנכנסת, זה כבר מראה.
לי אישית יצא לדבר כל פעם שנכנסתי עם מישהי/מישהו זר, וכולם אמרו לי והרצו לי כמה יוסף חשוב בשבילם.
אין סלקטור בכניסה. יוסף מזמין את כל מי שרוצה..
וד"א, גם אני הייתי אתמול
אם זה חשוב לך באמת, היית נלחם באמת!!!נקמאל
אני חושב שהמלחמה על קבר יוסף ובכללי על א"י, היא לא לבא ולהיות נוכח במקום, או לבא פעם בחודש, זה לא מה שיחזיר את קבר יוסף, רק מלחמה ומלחמה כשמה כן היא, ולא כמו כל המזייפים של המילה הזאת, מלחמה זה אם פצועים והרוגים משני הצדדים,ואנחנו מאמינים שמי שה' איתו הוא ינצח!!!! תחי המלחמה האמיתית!!!
ואין לי שום דבר נגד תפילה!
אבל כרגע זה לא קורה!!אש להבה
אז מה? נשב ולא נעשה אפילו את ההשתדלות הקטנה הזו של להיכנס ולהתפלל אצל הצדיק??
אני לא חושבת שיש מישהו שחושב שמה שיש עכשיו זה מספיק, אבל לא צריך לבטל את הכניסות והכוונות של האנשים כי הם לא נלחמים.
כל אחד נלחם בכוחו שלו.
אני כן מסכימה שזה לא מספיק, אבל זה חלק מהתהליך.
ו-לא אמרתי שיש לך משהו נגד תפילה, ח"ו, אולי פשוט לא הבנתי אותך..
בקיצור.. תתפללי עליי!!נקמאל
ועל כל עם ישראל!!!
תאמין לי שהתפללתי
אש להבה
זה לא נגזל ממנויהודי!!
קבר יוסף הופקר ע"י!
נכון, צודק.אש להבה
"אין סלקטור בכניסה" האמנם?די"מ
לידעתך כשגרעין שכם ארגן כניסות לשכם,והתבצרויות בקבר יוסף מארגני הכניסות המתואמות עמדו עם רשמית שמות לוודאות שלא נכנסים אנשים בעייתים כל מי שעלה על האוטובוס סומן עם צמיד שיהיה אפשרל הבדיל בין הנכנסים באוטבוסים באישור הצבא לבין הנכנסים ברגל.
לא יודע מה המצב היום כבר הרבה זמן שלא נכנסתי בכניסות של הציונים.
להיכנס לקבר יוסף במצב כיום זה השפלה וביזוי ארץ ישראל וכבוד ה',ולכן גם של יוסף הצדיק.
לא יודעת כמה זמן לא נכנסתאש להבה
אבל נכנסתי כבר מספיק פעמים כדי לראות שזה לא ככה היום.
יש אנשים קבועים שמארגנים את הכניסות, נרשמים אצלם, וא אחד לא בודק אותך ושם לך צמיד.
אז מה אתה מציע? אני כן מסכימה שזה לא מצב אידיאלי, אבל אם באמת היו נלחמים על זה, זה היה קורה.
כרגע זה לא קורה, אז אפשר לעשות דברים במקביל.
למה בגלל שיש מניעות לא להיכנס ולהתפלל אצל הצדיק?
זו השפלה שאנשים שלא יכולים להלחם (כן, יש כאלו..) עושים את מה שהם כן יכולים, שזה להיכנס ולהתפלל שהמצב ישתנה?
היום זה לא ככה,כי גרעין שכם התפרק.די"מ
בכל מקרה כן,עדיף לא להיכנס ולהיות שותף להשפלה מלהיכנס ולא להיות שותף בשפלה.
מוזמנת ללכת ל"מצפה יוסף" מתי שבא לך שזה "סמוך ונראה".
לא מסכימה בכללאש להבה
אבל אין לי סבלנות להקליד את הדיעות שלי..
אני את שלי אמרתי.. 
אם את באמת שואלת-אריאל דל"ת
אני מזמין אותך לקרוא את הספר "חברון שלי" של בן ציון טובגר או משו כזה..
המצב במערת המכפלה בחברון היה מאוד דומה למצב היום בשכם, כניסות אקראיות ומאובטחות כמו גנבים ולא כמו בעלי הבית- את יכולה לראות שם את שיטת הפעולה שלו בנושא..
[רמז- זה לא היה דרך השגת 12 מנדטים בכנסת.]
*טברגיהודי!!אחרונה
ספר חובה!
אם זה היה שלך לא היה כוח מאבטח
Resiste
וואלה.אריאל דל"ת
שפורץ משתלט לך על הבית ואתה צריך להיכנס רק בליווי משטרתי כי אם לא אז הוא ירה בך זה אומר שהבית לא באמת שלך, אה?
מצטער להודיע לך- זה שאדם צריך להיכנס למקום מסויים תחת ליווי זה לא מוכיח שהמקום הוא לא שלו, כן?
"לא ארץ נכריה לקחנו, ולא ברכוש נכרים משלנו, כי אם נחלת אבותינו אשר בידי אויבינו בעת מן העתים בלא משפט נכבשה, ואנחנו כאשר הייתה לנו עת – השיבונו את נחלת אבותינו"
הכוונה הייתה לשליטה, באמת יצא לא ברור.Resiste
זה כמו לומר שירושלים מאוחדת, בעוד שכל אחד מאיתנו מודע לכך שיהודים לא נכנסים למזרח ירושלים וישראל לא באמת שולטת.
על הנייר המון מקומות "שלנו" (לזה התכוונתי, לא מבחינה של מי באמת... הסוגיה על הקבר ממש לא מעניינת אותי.) ובפועל לא.
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
..יהודי חסידיאחרונה
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
הפצות!!יהודי חסידי
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
וואודומיה תהילה
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי
וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
...יהודי חסידי
....יהודי חסידי
...יהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
מחפשים בני נוער לכתבהדבדב
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
אני חדשההרהמורניק
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שלוםטאטע מלך העולם
יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.
ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?
רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...
תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!
זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini
אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.
כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.
האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?
האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?
או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?
העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.
מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה? (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)
אולי לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי?
אמממטאטע מלך העולם
זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...
אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם
הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...
בד"כ זה כן סותריהודי חסידי
אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?
לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.
אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם
זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...
אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...
עכשיו מבינים קצת יותר??
כן...יהודי חסידי
אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...
חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך.
וואי תודה!טאטע מלך העולם
אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??
ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה
אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...
כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...
בקיצור מורכב ביותר...






