אני ינון ויש לי לשוןינון

יש לי עיניים וגם ידיים ובא לי לתת לכם סטירות בלחיים.

חחחחחחחחחחחח חזק!בלוי
אי מחא שימו מי שכתב לי את זהינון
היוששששששש לכולםפעשי המלכה

מגניב חמוד תדע לך שאתה ילד מגניב

ביוששששששששששששששש

שטן

זה כל כך חמוד!!אחווש770
מי פרץ לי לפורום זה לא אני כתבתי אתזהינון
למה שמישהו יפרוץ לך לפורוםTal.


למה ניראה לך שאני כתבתי את זה מה אני מפגרינון
^^ מה? פרצו לך?? תתלונן לאדמין...Aui
מי זה אדמיןTal.

המנהל של כול הפורומים בערוץ 7Aui
איך אני עושה את זהינון
אני ישאל את אחותי היא ממוחתAui
טוב תודדהינון
היי ינון נעים להכיר!חבדניקית
זההיאינון
מה זה היא?חבדניקית
ינון- תשנה תקוד.......!shira cohen
זה מה שרצתי לישאול אותה איךמשנים את הקודינון
מה ניהית לי משורר?פופקורן

איש אחד נפל לבור הוא אמר לה', ה' תעשה לי נס ה' ה לו כמה כפות סוכר חושף שיניים

תקשיבו אנשים גיליתי מי פרץ לי לפורום האחת והיחידהינון

בת שירות

מה זה?..?הודי הממי
זאת מי שאחראית על כל הפורום הזהTal.

לעידןנחי

כבר לא - אם תשימי לב

 

כתוב למעלה - בהנהלת חיוך קטן

 

ולא כתוב בת שירות - היא כנראה פרשה...

וואי, לא שמתי לב לזה.....shira cohen
אני יודעת אני פשוט מופתעתהודי הממי
איך יכול להיות שהיא פרצהבלויאחרונה

זה נשמע ממש לא הגיוני ואיך גילתה את זה?

לעוד מישו כל משחק של ילדודס מגיב ככה "‏לא ניתן היהאהוד חי כהן
ילדי גן החיותיוסי5783
יש למשהו את הסדרה ילדי גן החיות של ערוץ מאיר הדרייב?
משחק מענין ואחלה!משחקא
אני חדשהההחכמולוג/ית

מה קורה?
מה נשמע?
מה המצב?

בסדר!תודה ל-ה' יתברךאחרונה

תתחדשי

מה קורה ילדודסריק סאנצ'ז

יש פה עוד מישהו?

פעם הייתי כאן

הפורום מת..תודה ל-ה' יתברךאחרונה

אין אף אחד שיגיב לך על זה

בני כמה חבר'ה פה?Eliyalasker
פעם הייתי פעיל פה בניק אחר, ותמיד חשבתי שאני הכי צעיר...
מה אומרים?דודס

איך במלחמה והכל?

היידה חזרתידודס

אין לי מושג אם מישהו זוכר אותי האמת

בני כמה פה האנשים עכשיו??

 

היידהחוחי:)

הו התקופה היפה שהיה כאן פעיל

אשתמש באותם מילים שהשתמשתי אז

זוכרים זוכרים

וגדלתי מאז

הייתי בת 11

היום ב"ה 13 חחח אשכרהה

...ריק סאנצ'ז

חח, אני זוכר אותך נראה לי מביקורים פעם בפורום הזה... את טלי או משהו?

 

זה באמת מגניב לגלות כמה זמן עבר...

טוב, אבל שיניתי שם מאז... 

אכן אכןחוחי:)אחרונה

אני טלי 

ועכשיו אני חוחי ומצטערת על כל רגע. למה עשיתי את זה לעצמי?

אבל מתנצלת וזה

אבל כנראה בגלל ששינית שם לא מזהה אותך? (או שבכלל לא אמורה לזהות?)

 

אולי יעניין אותך