חשבתם ששכחנו אתכם? התגעגעתם? אז הנה אנחנו!הרב והרבנית
עבר עריכה על ידי gbck630 בתאריך ט' באדר ב תשע"ד 20:43

בס"ד

 

מצייר והפעם עם תקנון הפורומים לשנת התשע"ד!! מצייר

 

ניקי וניקיותי, יקרים ויקרות

השגרה היא משעממת, לא כן? ואין סיבה שבאדר התגובות בפורום תתנהלנה על מי מנוחות, לא?

אי לכך ובהתאם לזאת הוד רוממותנו מכריזים בזאת על חוקי הפורום החדשים, אותם תהיו חייבים לאכוף בימים הקרובים. מי שלא יאכוף אותם..ייענש כראוי...

 
 

1.  לקטר זה כיף, באמת, אנחנו אוהבים לקטר. לראות את חצי הכוס הריקה- זה מגניב... אבל- למה להישאר דיכאוניים, הרי חצי כוס ריקה בפורים מלאה באדי אלכוהול!

הבנתם את המסר?

אתם יודעים מה עוד כולנו אוהבים? כולנו אוהבים שרשורי "איזה טוב ה'!"

לכן בכל שרשור קיטור יהיה חייב המקטר להוסיף "איזה טוב ה'" אחד.

 

2. *החוק הבא עבר ניטור של האקדמיה ללשון העברית*

הרגש היותר פנימי והיותר מהותי של ניק נבנה במקום היותר יסודי של ההוויה הפורומית הכללית ומתפרץ בשלל צורותיו ובעירותיו הוא החייכן. עצם החייכן טמונה בעמקי קדם וסופו מי ישורנו. ולכן, בסוף כל משפט שמים מעכשיו חייכן

 

בין אם זה אחד רע- לא דוס

טוב- גבעוני

או יוסוש- אוהב

 

3. ועכשיו, לעניין לשמו התכנסנו כולנו היום. החלק החשוב ביותר של התקנון. סיבת הסיבות ומסובב המסובבים (או שמא המסוּבבים?)

כבוד הרבנים!

כל פניה לרה"ג מעוז ומגדול עוקר הרי הרים וטוחנם בזרת רגלו- יהודה פ. תיעשה כ"כבוד הקו"

 

 
   

 3. כל פנייה להוד הודותה, שליטתנו הבלתי מעורערת והאוחזת בכתר מנהלת שלושת הפורומים ענבל תיעשה כ "כבוד הדיקטטורית ירום הודה"

 

כל פנייה לרום נרקסיסיותו, האחד והיחיד, עמוד החזק ופטיש השמלאני נפתלי תיעשה כ"כבוד הדג" 

(שימו לב- ספרי מינות נושרים מחיקו!)

 

בנוסף לכך, בכל פעם שמגיבים לרבנים ו\או הם נכנסים לחד"ר הם צריכים להתקבל ב|עומד|

(בכפוף, כמובן, לחוק הבא)

 

4. בכ"א של בש"קית מצוטטת מישהי=) שאמרה מה היה העינוי הגדול במצרים. מהמצרים לקחנו השראה ולכן:

זכרים♂ שמשתמשים במקד"ב ( |<כל דבר>| ) יצטרכו לרושמו בלשון נקבה.
נקבות♀ שמשתמשות במקד"ב ( |<כל דבר>| ) תצטרכנה לרושמו בלשון זכר.
חייזרים  חייזרשמשתמשים במקד"ב ( |<כל דבר>| ) ירשמו אותם בלשון בני אדם 

 

 

5. כל אירוע חשוב בהיסטוריה מקושר לשיר, אם ניקח דוגמאות כשירת הים ויציאת מצרים, שיר הפרטיזנים והשואה, שיר לשלום ו... טוב, הבנו את המסר, נכון?

כל שרשור הוא אירוע היסטורי בפני עצמו ולכן בהודעה הפותחת של כל שרשור חייב להיות שיר הקשור לנושא השרשור וכך גם כל הודעה הנכתבת בשעה עגולה.

 

אז תשירו...שיר...

 

6. אנחנו לא בטוחים למה, אבל בחרתם בנו לנהל לכם ת'חיים (הוירטואליים, בכל אופן) בזמן הקרוב. אנחנו לא אומרים לא, אז כל שרשור יפתח במילים "ברשות כבוד הרבנים והרבנית" [בתוכן. לא בכותרת].

 

7. אנחנו אנשים נחמדים, לא? מאוד נחמדים. ומי שלא נחמד, או ששכח להיות נחמד.. חבל עליו..

איך נוכיח זאת? פשוט. כל אדם חייב לברך לשלום את מי שנכנס לחד"ר בזמן שהוא נמצא בו. תוספת חייכן עדיפה.

מי שלא עשה זאת ירשום את עצמו בשרשור בושה והתנצלות מיוחד שיפתח לשם העניין!

 

8. יש שיר נחמד, שאומר מה הקב"ה ברא כשהוא ברא את החושך. השיר הזה, לרוע המזל הוא טעות גמורה. כשהקב"ה ברא את החושך הוא פנה לאחד ממוכשרי הפורום וביקש שהוא יעצב לו בגימפ את חייכן נשיקה, כדי שיראו שאנחנו לא בודדים.

עכשיו, לרוע המזל, החייכן הנ"ל גרם למספר בעיות:

  1. אף בן לא ישתמש בו.
  2. הוא מהווה בעיה לשומרי נגיעה מכל המינים (גם החייזרים, אם שאלתם)
  3. משתמשים בו יותר מדי. סליחה, משתמשות בו יותר מדי.

אז בנות יקרות, החוק הזה מוקדש לכן-

מי שתשתמש\ישתמש בחייכן נשיקה יותר משלוש פעמים ביום אחד יאלץ\תיאלץ, בשבוע הקרוב להחליף אותו בחייכן למניעת בדידות האמיתי- חייכן בל"ח (בנודע בכינוי "חתונה").

 

9. שרשורי מזג אוויר הם עוד סוג של שרשור אהוב על כולם. או לפחות על מי שפותח אותם.

אבל למה שרשורי מזג האוויר הם נקודתיים? למה הם מתייחסים רק לפותח?

מהיום:

א.  אם מישהו פותח שרשור על מזג האוויר הוא חייב לכתוב את מזג האוויר בעוד מדינה זרה.

ב.  אם מזג האוויר לא נכון ללפחות עוד שלושה ניקים הפותח יהיה חייב לדווח גם על מזג האוויר בירושלים, ת"א, חיפה ובאר שבע.

 

הוספות:

הניק הראשון שמתחבר מחמש בבוקר והאחרון שהולך לישון עד חמש בלילה יכונה בכל אותו היום "המזוכיסט" עד למחרת.

 

מי שכותב יותר מ3 פעמים היוש ביוש או כל מילה שמיותר להוסיף לה את האות ש' (וזה כולל שירוש!  [חוץ מיוספוש]) מקבל את התואר אולפניסטית עד סוף השבוע.

 

כל מי שמשדך מישהו מהפורום יוכרז כ"בעלה לעת מצוא של הרבנית".

סתם… יכונה "דודה" ליומיים (חוק זה אינו תקף בהקשר הרבנים שרשאים ואף מתבקשים לעשות את כל הנ"ל)

 

וזוהי רק התתחלה...

צפו לעוד שלל הפתעות- שבת רבנית, משלוחי מנות פורומיים, שאלונים, משחקים ועוד...

וכמובן נאום הרבנים!

 

כאן באנו על החתום:

נאום נפתלי בן דגיים, רבאיי

נאום ענבל בת פעמון- רבה

נאום יהודה בן הרב -רב

וכן, עליכם לקרוא ה-כל! וליישם! הרב והרבנית
וואוגלידת לימון

קצר ממש....בוכה/צוחק

מהממם. מהממם. מהממם.טובי =][=

ננסה לעמוד בכללים. 

 

לייק על מסטר קו  

סורי על הבורות...תללה...

אבל מזה חד"ר וש"קית?מבולבל

אז ככה...המתיקות שבשכחה

חד"ר= חדר ראשי, כמו שיחה אישית רק צ'אט קבוצתי

ובשקי"ת הכוונה לניק בת של הקב"ה..

ואני היא הנ"לכישוף כושל
ואוו. ואוו. וואוו Look Smile

ממש יפה ,מקווה שאני יעמוד בזה

 

ממש אהבתי,בהצלחה!

פשיי! סאחטן! רק אלוקים
איך אני יזכור את כל זה?? lמבולבל לגמריlיצור הודי

^^^ אחלה תקנון! רק שאני יזכור הכל....reut13
נתמצת(מה באמת רוצים ממכם):LightStar

בס"ד

 

1.

בכל שרשור קיטור יהיה חייב המקטר להוסיף "איזה טוב ה'" אחד

 

2.

בסוף כל משפט שמים מעכשיו חייכן

בין אם זה אחד רע- לא דוס

טוב- גבעוני

או חייזר-

 

3.

כל פניה לרב יהודה("יהודה פ.") תיעשה כ"כבוד הקו"

כל פנייה לרבנית-המנהלת ענבל("gbck630") תיעשה כ "כבוד הדיקטטורית ירום הודה"

כל פנייה ל"נפתלי הדג" תיעשה כ"כבוד הדג"

כל פעם שמגיבים לרבנים ו\או הם נכנסים ל"חדר ראשי" הם צריכים להתקבל ב"|עומד|"

(בכפוף, כמובן, לחוק הבא)

 

4.

זכרים♂ שמשתמשים במקד"ב ( |<כל דבר>| ) יצטרכו לרושמו בלשון נקבה. (דוגמה: "|עומדת|")
נקבות♀ שמשתמשות במקד"ב ( |<כל דבר>| ) תצטרכנה לרושמו בלשון זכר. (דוגמה: "|עומד|")
חייזרים שמשתמשים במקד"ב ( |<כל דבר>| ) ירשמו אותם בלשון בני אדם (דוגמה:"|דמוע|", "|תדמוע")

 

 

5. 

 בהודעה הפותחת של כל שרשור חייב להיות שיר הקשור לנושא השרשור וכך גם כל הודעה הנכתבת בשעה עגולה.

 

 

6. כל שרשור יפתח במילים "ברשות כבוד הרבנים והרבנית" [בתוכן. לא בכותרת].

 

7.כל אדם חייב לברך לשלום את מי שנכנס לחד"ר בזמן שהוא נמצא בו. תוספת חייכן עדיפה.

מי שלא עשה זאת ירשום את עצמו בשרשור בושה והתנצלות מיוחד שיפתח לשם העניין!

 

8. חייכן נשיקה:

אף בן לא ישתמש בו. הוא מהווה בעיה לשומרי נגיעה מכל המינים (גם החייזרים, אם שאלתם) משתמשים בו יותר מדי. סליחה, משתמשות בו יותר מדי.

מי שתשתמש\ישתמש בחייכן נשיקה יותר משלוש פעמים ביום אחד יאלץ\תיאלץ, בשבוע הקרוב להחליף אותו בחייכן למניעת בדידות האמיתי- חייכן בל"ח (בנודע בכינוי "חתונה").

 

9.

א. אם מישהו פותח שרשור על מזג האוויר הוא חייב לכתוב את מזג האוויר בעוד מדינה זרה.

ב. אם מזג האוויר לא נכון ללפחות עוד שלושה ניקים הפותח יהיה חייב לדווח גם על מזג האוויר בירושלים, ת"א, חיפה ובאר שבע.

 

 

הוספות:

הניק הראשון שמתחבר מחמש בבוקר והאחרון שהולך לישון עד חמש בלילה יכונה בכל אותו היום "המזוכיסט" עד למחרת.

 

מי שכותב יותר מ3 פעמים היוש ביוש או כל מילה שמיותר להוסיף לה את האות ש' (וזה כולל שירוש! [וכולל יוספוש]) מקבל את התואר אולפניסטית עד סוף השבוע.

 

כל מי שמשדך מישהו מהפורום יוכרז כ"בעלה לעת מצוא של הרבנית".

סתם… יכונה "דודה" ליומיים (חוק זה אינו תקף בהקשר הרבנים שרשאים ואף מתבקשים לעשות את כל הנ"ל)

 

 

כאן החתימו את הרבנים בלי לשאול אותם::

נאום נפתלי בן דגיים, רבאיי

נאום ענבל בת פעמון- רבה

נאום יהודה בן הרב -רב

קרסתי באמצע...See the pain
|עומד|מתנחלת איפשהואאחרונה

שכוייח לרבנים ולרבנית על התקנון!! פשוט חמוד כאילו מוציא לשון

 

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך