שלוםלוי
רגע אתה בעצמך כתבתה שאסור לשלוח הודעות מיותרותסיור לוק

כל כותבי ילדודס  שלום וברכה! נא לא לשלוח דברים מפגרים (סליחה שאני אומר)כמו אתה חבדניק אתה אשכנזי ספרד וכ'  כל עם ישראל צריכים ליהות ביחד ובאחוה ולכן אני מבקש ממכם לא לשלוח דברים כאלו אתם יכולים לשלוח  דיונים כמו מה שאני כתבתי לכם לדוגמא; איזה רדיו אתם הכי אוהבים וכ'.                                          בברכה לוי  אז למה אתה כותב הודעות מיותרות שקרן רמאי נוכל ממני סיור לוק 

צודק מאמי במיליון אחוז וחציאונה

אני בובושניה מאמי קלאב אתה צודק סיור לוק ב 100 אחוז אתה גאון ששלחת את זה

 

 

אונה, בת כמה את?הכל מבחוץ
סקראליה ל

                        סקר פירות

מה הפרי שאתם הכי אוהבים

א.פסיפלורה

ב.מנגו

ג.אבטיח

ד.תות

ה.מישמש

ו.קלמנטינה

ז.תפוז

ח.לימון

ט. אננס

י. אני לא אוהב פירות.

אליה לאליה ל

אבטיח אני אוהב

אני אוהב אבטיח יאמי!!! וגם מנגו!!בלוי
ובקשר ללוי סיור לוק צודק!!בלוי

אבל אפשר להגיד את זה בצורה אחרת

פסיפלורה ומנגו יאמי פרות טרופיםסיור לוק
היוש אני אונה עדידושקה תודהאונה

מאמי עדידושקה רוצה שניהיה חברות נצח בפורום שלילדודס? מומושקה?אונה...פרח נשיקה

לא יודעת מה הכי!!!!!!! אני אוהבת כל מיני!תמוש

מוציא לשוןמוציא לשוןמוציא לשוןמוציא לשון

 

מנגו ותות!יאלילוש!!
תותי פרוטי זה טעים מאודAui
אני הכי אוהבת...blumert

אבטיח

 

אני הכי אוהבתme !! duh

אננס אבל אמיתי לא מקופסא

אוי, אל תהיו מצחיקים....כנסו!הכל מבחוץ

פסיפלורה הכי טעים!!!

איפה אתה חי פסיפלורה איכסססססAui
תלוי איזה פסיפלורה אתה אוכל...הכל מבחוץ

אגב, מה אתם מברכים על פסיפלורה?
עץ או אדמה?
או שהכל?

עץ ברור שעץ!!אחווש770
את האמת אף פעם לא אכלתי פסיפלורה!!
תות הכי טעיםy6uy7hu

אבל הרבנים של חבד   מאוד מחמירים בתותים כי התולעים מתחבאות מאחורי הנקודות

גם בתאניםאחווש770
אני חולה חולה חולה ל מנגו טעיםםםםםםםםעדידידושקה
אני אוהב מנגו גם אבל פחותAui
מנגו ואז תותshira cohenאחרונה
לעוד מישו כל משחק של ילדודס מגיב ככה "‏לא ניתן היהאהוד חי כהן
ילדי גן החיותיוסי5783
יש למשהו את הסדרה ילדי גן החיות של ערוץ מאיר הדרייב?
משחק מענין ואחלה!משחקא
אני חדשהההחכמולוג/ית

מה קורה?
מה נשמע?
מה המצב?

בסדר!תודה ל-ה' יתברךאחרונה

תתחדשי

מה קורה ילדודסריק סאנצ'ז

יש פה עוד מישהו?

פעם הייתי כאן

הפורום מת..תודה ל-ה' יתברךאחרונה

אין אף אחד שיגיב לך על זה

בני כמה חבר'ה פה?Eliyalasker
פעם הייתי פעיל פה בניק אחר, ותמיד חשבתי שאני הכי צעיר...
מה אומרים?דודס

איך במלחמה והכל?

היידה חזרתידודס

אין לי מושג אם מישהו זוכר אותי האמת

בני כמה פה האנשים עכשיו??

 

היידהחוחי:)

הו התקופה היפה שהיה כאן פעיל

אשתמש באותם מילים שהשתמשתי אז

זוכרים זוכרים

וגדלתי מאז

הייתי בת 11

היום ב"ה 13 חחח אשכרהה

...ריק סאנצ'ז

חח, אני זוכר אותך נראה לי מביקורים פעם בפורום הזה... את טלי או משהו?

 

זה באמת מגניב לגלות כמה זמן עבר...

טוב, אבל שיניתי שם מאז... 

אכן אכןחוחי:)אחרונה

אני טלי 

ועכשיו אני חוחי ומצטערת על כל רגע. למה עשיתי את זה לעצמי?

אבל מתנצלת וזה

אבל כנראה בגלל ששינית שם לא מזהה אותך? (או שבכלל לא אמורה לזהות?)

 

אולי יעניין אותך