הי חברים וחברות אני חדשה ו.....טוהרוש

אני קשורה לתכלת אנחנו אחיות שמתכתבות.... אנחנו 10 ילדים ויותר נכון היינו 11 ואחד נפטר! וחברה או חבר נוכל להתכתב יחד בכיף בקבוצה של סגול זה צבע מושלם אז יאללה לזרום אני רוצה לראות הודעות

 

ממש כיף פה תהניTal.

שלום!שילת
מזל טוב ברוך הבא וכו...הודי הממי
ברוך הבאבלויאחרונה
לעוד מישו כל משחק של ילדודס מגיב ככה "‏לא ניתן היהאהוד חי כהן
ילדי גן החיותיוסי5783
יש למשהו את הסדרה ילדי גן החיות של ערוץ מאיר הדרייב?
משחק מענין ואחלה!משחקא
אני חדשהההחכמולוג/ית

מה קורה?
מה נשמע?
מה המצב?

בסדר!תודה ל-ה' יתברךאחרונה

תתחדשי

מה קורה ילדודסריק סאנצ'ז

יש פה עוד מישהו?

פעם הייתי כאן

הפורום מת..תודה ל-ה' יתברךאחרונה

אין אף אחד שיגיב לך על זה

בני כמה חבר'ה פה?Eliyalasker
פעם הייתי פעיל פה בניק אחר, ותמיד חשבתי שאני הכי צעיר...
מה אומרים?דודס

איך במלחמה והכל?

היידה חזרתידודס

אין לי מושג אם מישהו זוכר אותי האמת

בני כמה פה האנשים עכשיו??

 

היידהחוחי:)

הו התקופה היפה שהיה כאן פעיל

אשתמש באותם מילים שהשתמשתי אז

זוכרים זוכרים

וגדלתי מאז

הייתי בת 11

היום ב"ה 13 חחח אשכרהה

...ריק סאנצ'ז

חח, אני זוכר אותך נראה לי מביקורים פעם בפורום הזה... את טלי או משהו?

 

זה באמת מגניב לגלות כמה זמן עבר...

טוב, אבל שיניתי שם מאז... 

אכן אכןחוחי:)אחרונה

אני טלי 

ועכשיו אני חוחי ומצטערת על כל רגע. למה עשיתי את זה לעצמי?

אבל מתנצלת וזה

אבל כנראה בגלל ששינית שם לא מזהה אותך? (או שבכלל לא אמורה לזהות?)

 

אולי יעניין אותך