היכונו היכונו לדוד הנחלאווי היכנסודוד הנחלואווי

בטח שמעתם  בחדשות על המושג דוד הנחלאווי ואתם מכירים את דוד הנחלאווי מי שעם דוד הנחלוואי שיעלה תמונה שלו עם דף שכתוב גם  אני עם דוד הנחלאווי

 

 

 

 

 

 

אין בעיות!!!!חנונית
גם אני עם דוד הנחלאווי תמונה תבוא בהקדם!!!
אגב אני גם עם דוד הנחלאי!!!חנונית
זה לא חייל?Tal.
אכן כן זה חיילחנונית
הנה העלתי תמונות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!חנונית

אפילו במתמתיקה אני עם דוד הנחלאוויחנונית

תודה חנוניתדוד הנחלואווי
לידיעת כולם!!!אחווש770
גם דוד הנחלאווי וגם דוד הנחלאי שנייהם חיילים!!!!!!!!!!ושנייהם שומרים עלינו וזה לא אותו אחד!!!!!
ואני עם שנייהם גם עם דוד הנחלאווי וגם עם דוד הנחלאי!!!!
גם אני עם דוד הנחלואוויסיור לוק

תמונה תבוא  בקרוב 

מי זה? שמעתי אל זה אבל מה הוא עשה?Tal.

תכתבי ביוטיוב דוד הנחלאווי !Auiאחרונה
לעוד מישו כל משחק של ילדודס מגיב ככה "‏לא ניתן היהאהוד חי כהן
ילדי גן החיותיוסי5783
יש למשהו את הסדרה ילדי גן החיות של ערוץ מאיר הדרייב?
משחק מענין ואחלה!משחקא
אני חדשהההחכמולוג/ית

מה קורה?
מה נשמע?
מה המצב?

בסדר!תודה ל-ה' יתברךאחרונה

תתחדשי

מה קורה ילדודסריק סאנצ'ז

יש פה עוד מישהו?

פעם הייתי כאן

הפורום מת..תודה ל-ה' יתברךאחרונה

אין אף אחד שיגיב לך על זה

בני כמה חבר'ה פה?Eliyalasker
פעם הייתי פעיל פה בניק אחר, ותמיד חשבתי שאני הכי צעיר...
מה אומרים?דודס

איך במלחמה והכל?

היידה חזרתידודס

אין לי מושג אם מישהו זוכר אותי האמת

בני כמה פה האנשים עכשיו??

 

היידהחוחי:)

הו התקופה היפה שהיה כאן פעיל

אשתמש באותם מילים שהשתמשתי אז

זוכרים זוכרים

וגדלתי מאז

הייתי בת 11

היום ב"ה 13 חחח אשכרהה

...ריק סאנצ'ז

חח, אני זוכר אותך נראה לי מביקורים פעם בפורום הזה... את טלי או משהו?

 

זה באמת מגניב לגלות כמה זמן עבר...

טוב, אבל שיניתי שם מאז... 

אכן אכןחוחי:)אחרונה

אני טלי 

ועכשיו אני חוחי ומצטערת על כל רגע. למה עשיתי את זה לעצמי?

אבל מתנצלת וזה

אבל כנראה בגלל ששינית שם לא מזהה אותך? (או שבכלל לא אמורה לזהות?)

 

אולי יעניין אותך