לאן פתאום הוא נעלם????????
לאן פתאום הוא נעלם????????
זהו אתה בבית אז הכול בסדר???אבל כשהם לא בבית לא אכפת לך???מה הקטע שלו אני לא מבינה לא אותו ולא את אבא שלו אם זה היה כול כך חשוב לא הוא היה אומר משו גם אם אבא שלו הכי שמאלני בעולם!!!!
לו..כי גלעד לא במיטבו..
בסדר?! ועכשיו המחבלים האלה הלכו והרגו 3נערים חפים מפשע!
אתה לא מוחה?
אני לא אומרת שזה אשמתו ששיחררו ת'מחבלים אבל איפה הראש? מה הקטע ?
זה ששיחררו אותם ,נתן להם להרים ת'ראש...
ומי שסובל זה אנחנו!
ילדים בגיל שלנו נרצחו ...
![]()
![]()
![]()
בגללו השתחררו מחבלים רבים שחזרו לטרור!!!
מה ציפית שיגיד???
אני בטוחה שכמו הרוב המוחלט של האזרחים במדינה גם הוא עצוב וגם הוא דאג במשך השבועות האחרונים,
אבל זה שגם הוא היה חטוף ממש לא מחייב אותו להוציא את עצמו לתקשורת.
ב"ה...ולא היה רוצה לעמוד...
דווקא הוא הכי הבין אותם...
אבלל את צודקת, זה לא הזמן להפריח האשמות... וזה לא מה שיעזור
רק שאני אישית הייתי מצפה שיגיב
בואו לא נגזים.
אני בטוחה שאכפת לו, אני בטוחה שגם הוא, בדיוק כמוכם, גם דאג וקרא כל רסיס מידע שהתקשורת פרסמה, וגם הוא הי עצוב כשהודיעו על רציחתם.
ברור. ב-ד-י-ו-ק כמו 90% מאזרחי המדינה (אאכ מחשיבים גם תערבים..) ומי שזה לא ברור לו - יש לו בעיה רצינית בהסתכלות שלו על עם ישראל.
א-ב-ל. צריך להבין שהמצב שלו כרגע מורכב - גם מין הסתם מבחינה נפשית בכללי, ובטח עכשיו אחרי החטיפה הזאת.
וגם המצב שלו שונה.. תחשבו כמה רגשות אשם בטח יש לו.. על מזרחי, על זה. אפילו אם זה לא קשר ישיר. מין הסתם הוא מרגיש אשם קצת..
גם זה שהוא ניצל והם לא..
אני בטוחה שהוא שמח שהוא בבית - אני לא בטוחה עד כמה הוא שמח על זה שהמחבלים השתחררו.
אל תשפטו אותו. אני יכולה להבין אותו ב100%. גם לי זה הפריע. אבל אני לגמרי מבינה אותו...
הוא אדם פרטי,ולא אישיות ציבורית,הוא עבר דברים קשים מנשוא וזה לא פשוט לצאת בהצהרות במיוחד שהוא לא אישיות ציבורית לענ"ד.
יתכן שאם היה מרחב זמן גדול יותר הייתה איזה שהיא אמירה או השתתפות שלו בעניין כמו בעצרות וכו'.
דווקא בעניין של פולארד הוא השתתף ודיבר אם אני זוכר נכון,השאלה שלי היא למה את מצפה שהוא יגיב,מה הוא יכול להגיב ומה המשמעות של תגובה כזו בעיניך ? ,אני חושב שכפי שאמרו בודאי גם הוא כאב את כאב עם ישראל,במיוחד מהמקום שלו.
כמובן שאין לדבר שום קשר ללגיטמיות של עסקה כזו או אחרת או לא,שהרי הוא בכלל לא צד בעניין ולא היה בעל בחירה.
הבנאדם היה חמש שנים חטוף..הוא לא רצה את הפרסום ואת כל הטררם...
הוא בסה"כ רוצה לחיות את החיים שלו כמו כל בנאדם אחר שאף אחד לא מכיר אותו.
הגיוני לא?!
והוא גם שמאלני...אז לדבר על חטיפה שקרתה בשטחי יהודה ושומרון?! כנראה לא מתאים לו..מבחינתו הרי הם לא היו אמורים להיות\ללמוד\לגור שם..
הוא אומנם לא הגיב בפובמבי, אבל דודה של גלעד שער זיכרונו לברכה אמרה שהוא התקשר למשפחות עוד בימים הראשונים
איפשר לדון אותוו!!אפחד ממנו לא הגיע עוד למצב שהוא היה בוו..
אני בטוחה שכואב לו כמו כולנו ויותר.
אבל הוא ממש לא חייב לצאת מהכרזות ולצרוח את דעתו.
הוא בסך הכול בן אדם, הוא ממש לא חייב כלום.
אם הוא היה עושה את זה- וואלה כל הכבוד, אבל הוא לא חייב.
מה את רוצה שהוא יעשה זה שהצילו אותו ושיחררו אותו מהשבי לא אומר שהוא מחויב לזעוק ולעשות מהומות יותר מימך
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.
ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?
רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...
תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!
אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.
כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.
האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?
האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?
או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?
העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.
מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה? (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)
אולי לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי?
זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...
הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...
אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?
לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.
זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...
אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...
עכשיו מבינים קצת יותר??
אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...
חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך.
אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??
אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...
כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...
בקיצור מורכב ביותר...