לכל בעלי הספקות באמונהדי"מ

תהיתם למה ה' מעניש אותנו?

אולי כי אנחנו מעוותים התורה?

 

11:24
פורסם

מבזק

  ד' בתמוז תשע"ד, 02/07/14

משפחת פרנקל על גופת הנער הערבי: "אין הבדל בין דם לדם"

 

ישי פרנקל, דודו של הנער נפתלי פרנקל שנחטף ונרצח על ידי מחבלים, הוציא הבוקר הודעה לתקשורת מטעם המשפחה על רקע החשד לרצח נער ערבי ממזרח ירושלים.

"איננו יודעים במדויק מה אירע הלילה במזרח ירושלים, והנושא נבדק במשטרה. אולם, אם אכן נרצח צעיר ערבי על רקע לאומני הרי שמדובר במעשה מחריד ומזעזע. אין הבדל בין דם לדם. רצח הוא רצח, יהיו הלאום והגיל אשר יהיו. אין הצדקה, אין סליחה ואין כפרה לרצח כלשהו", מסר.

 
זה מעוות מה שהוא אמר?מתנחלת איפשהוא
מאוד מעוות.schk

ההדרכה של התורה במלחמת מצווה היא "לא תחיו כל נשמה". כך גם פוסק הרמב"ם.

כנראה שלא פתחת רמב"םא"י זה קשה

במלחמת מצווה אין דין של לא תחיה יש דין של הריגת כל הזכרים, וגם זה יש מחלוקת אם זה חובה או רשות.

מאוד.די"מ

נקמה זה דבר בסיסי

זה דרך ארץ שקדמה לתורה.

נקמה זה לפגוע ברוצחים. לא בסתם נער שמוצאים.חסויה12
נקמה זה לפגוע באוייבים.ובמלחמה כל העם שנלחם בנוי.ל.

הוא אוייב. גם אם הוא תינוק.

 

"אשרי שיאחז וניפץ את עוללייך אל הסלע"

אבל הנער הזה לא עשה לך כלום!!! אין סיבה לפגוע בו!!חסויה12

רק בגלל שהוא ערבי?!? יש גם ערבים טובים!! תתפלא!!

 

 

ברור לי שגם העתינוק שהרגע נולד ודוד המלך כתב עליוי.ל.

את הפסוק הזה לא עשה כלום לעם ישראל.

 

אם הוא חלק מעם של אויבים אז הוא אויב.

ואויב-הורגים.

כן?! גם משת"פים שעוזרים לנו? גם אנשים טובים מהם?חסויה12
זהו שאין כזה דבר אנשים טובים בעם של אוייבים.י.ל.

לגבי מי שעוזר לנו-צריך למצוא היתר הלכתי כדי שיוכל להשאר בארץ.

חוץ מזה שאם היינו הולכים לפי מוסר של תורה לא היינו צריכים בכלל משתפים.

 

אבל בגדול כל ערבי הוא חפץ חשוד.

זה שאנחנו צריכים בכלל משתפ"ים זה חלק מהבעייהדי"מ

את יודעת לכמה בעיות של התבוללות המשתפים האלה גורמים?

אז מה אתה רוצה? שלא יהיה מודיעין?חסויה12

כאילו מה?!?!? העבים האלה פה בארץ וזאת עובדה. אני בעד שהם יעופו מפה אבל זה עניין אחר. חלקם בני אדם, חלקם חיות ואת החלק האחר אני לא יודעת להגדיר כי הם אפילו יותר גרועים מחיות. לאלו שהם בני אדם צריך להתנהג כבני אדם ובחלקים האחרים לפגוע.

צריך לגרש אותם.די"מ
וזה נראה לך אפשרי לגרש כל כך הרבה ערבים?!חסויה12

לאן תגרש אותם?!?!? מי ירצה לקלוט כל כך הרבה ערבים?!?

אם זה מה שהתורה אומרת זה חייב להיות הכרחי.די"מ

כשהם יבינו שכדאי להם הם יברחו לבד,הם עשו את זה כבר בתש"ח

אז אפשר לפתוח במלחמה. אבל אז יכולים לההרג לנוחסויה12

חיילים.

זה לא לגרש אותם. זה להבריח אותם וזה משו אחר.

 

ודרך אגב- אני גם בעד שהם יעופו מהארץ ויעזבו אותנו לנפשנו. אבל פשוט אתה אומר דברים לא מציאותיים. אני לא יודעת להגיד לך מספרים כמה ערבים יש בארץ אבל אני בטוחה שאתה יודע שיש המון. להעיף המון כזה מהארץ בלי לתת לו מקום אחר לגור- זה לא אפשרי.

בתש"ח הם ברחו לבד.די"מ

ולבנות נאת בית המקדש אני מניח גם לא נשמע לך מציאותי?

 

פעם גם אנשים חשבו שלעלות לארץ ולהקים מדינה זה לא מציאותי.

לבנות את בית המקדש דווקא נשמע לי מציאותי...חסויה12

סתם..מוציא לשון עכשיו ברצינות.. כל עוד אין לאן להעיף אותם- אי אפשר להעיף אותם. ואם יש לך מקום טוב שאפשר להעביר אותם אליו אתה מוזמן להציע אותו לממשלה שיעיפו אותם לשם. כי אם יש לך מקום- זה הופך להיות מציאותי.

22 מדינות ערביות......עבדו את ה'!!!!
שאף אחת מהן לא תסכים לקלוט את הערבים האלה!!!חסויה12
בעיה שלהם.אריאל דל"ת

יש המון שטחים ריקים באיזורים כמו קנדה וסין.

 

תכלס היום אפשר לאכלס את כל הערבים מהארץ על אי בגודל של קפריסין, זה לא כזה מסובך.

 

השאלה היא אם רוצים, כי אם "אין הבדל בין דם לדם" אז גם "למה להעיף אותם? לא כולם מחבלים" וגם "למה שלא נתחתן איתם? יש כאלה ממש נחמדים.." וגם "למה שלא יחטפו לנו את הילדים?" אופס, זה כבר קרה.

 

 

יש הבדל בין דם לדם, דם של יהודי לא שווה דם של ערבי, במיוחד אם העם שלו במלחמה איתנו.

 

 

פשוט תגידי שאת לא רוצה, בדיוק כמו שלפני 80 שנה היו כאלה שלא רצו לעלות לארץ ואמרו שזה אל מציאותי [וראינו כמה זה היה מציאותי לחיות בגרמניה ובפולין.] או כמו שלפני 20 שנה היו יהודים שלא רצו לעלות להר הבית אז הם המציאו תירוץ ש"זה לא מציאותי".

 

אני אל יודע איפה יש לך ספר שכתוב בו את המציאות העכשוית ומה מציאותי ומה לא, אני יודע שלא מציאותי להשאיר גויים בארץ הזאת. ומאוד מאוד מציאותי להעיף אותם. כי אם זה אל היה מציאותי כנראה שה' לא היה מצווה אותנו את זה.

כל ערבי הוא בחזקת מחבל עד שיוכח אחרתיהודי!!

ולא ההפך

תיקון קטן!!אחווש770
כל ערבי הוא בחזקת מחבל עד שהוא מתפורר בקבר!!!
הנער הזה עוד 7 שנים יהיה מחבל בעצמו95200

אז כן, צריך להרוג אותו

 

[גם בפרשת עמלק הצטווינו להרוג את כולם- אפילו את החיות אז בואו לא נהיה יפי נפש]

 

 

אם יצאה לי תגובה קצת תוקפנית מצטערת... אבל ברצינות-ישנה סברה שטוענת שהערבים הם העמלקים...

לא קשור.די"מ

לא צריך את התרוצים האלה.

נקמה זה דבר בריא לא צריך להוסיף עוד סיבות.

נכון אבל יש אנשים שרוצים תירוצים ואני מספקת אותם95200

מה לעשות ,אם אני אבוא בהצעה לחוק חדש להעיף את כל הערבים אפחד בכנסת לא יקשיב [לא שלחוק הזה צריך תירוץ אבל ידוע שהם לא הכי חכמים אז צריך להסביר להם-כמו שמסבירים לילד בן 5 למה אסור לו לירות בעצמו ברגל ...]

לא צריך לספק להם תרוצים.די"מ

זה מראה כאילו אין די בסיבה האמיתית.

מה הסיבה האמיתית? נקמה? באמת שלא הבנתיחסויה12

מה הקטע של לנקום במישו שלא עשה לך כלום. במי שפגע בך- אני מאוד מאוד מבינה ואפילו בעד. אבל באדם שלא עשה לך כלום?!? הנער הזה, חוץ מזה שהוא ערבי, הוא בנאדם!! וגם לו יש זכות לחיות אם הקב"ה נתן לו אותה! וכל עוד הוא לא פגע בנו, למה שנרצח אותו?

קודם כל אסור לא להיות בארץדי"מ

שנית הם נלחמים בנו כאומה ולכן אנחנו צריך לנקום בהם

כרגע אין לך באמת דרך להעיף אותם מהארץ.חסויה12

ואני לא רואה ערך בלרצוח מישו שלא עשה לי כלום. אני לא חושבת שהם פוגעים בנו כאומה. אני חושבת שרק האירגוני טרור שלהם פוגעים בנו, ובדיוק בגלל זה אני חושבת שרצח של נער זה לא במקום כי לא צריך להכניס ילדים ונוער למלחמה הזאת. צריך רק לפגוע באירגוני הטרור.

 

מי שלא ילך ימותדי"מ

תוך שנייה הם יעופו

נקמה זה עניין אחר...עבדו את ה'!!!!

נקמה זה הכבוד הלאומי של עם ישראל ושל ה' "אל נקמות ה"

והנער הזה שדיברת עליו - אין לו זכות לחיות בארץ ישראל

(ואני די בטוח שהוא לא היה חובב יהודים גדול. ואם היה יכול היה שוחט אותך )

 

אבל כרגע הוא לא עשה לך כלום!!!!!!!!חסויה12

ולא בטוח בכלל שהוא יהפוך להיות מחבל!..

בפרשת עמלק- הקב"ה בעצמו ציווה אותנו להרוג את כולם. כרגע אין לך ציווי מפורש להרוג את כולם.

אני לא מצטערת על מותו של ערבי, אבל אני לא חושבת שזו הדרך לפתור את הבעיה.

הם רצחו לנו 3 נערים שלא עשו להם כלום. שלושה נערים שכואב לי מאוד במותם ואני בטוחה שלרוב עמ"י אם לא לכולו כואב עליהם. אם אנחנו נמשיך לשחק את המשחק שלהם ולהרוג כאלה שלא עשו לנו כלום- הם ימשיכו וירצחו לנו עוד!!

אבל אם אנחנו נפגע ברוצחים ובבני משפחותיהם, ונדאג שלא ישתלם להם לרצוח וניצור הרתעה- זה מה שימנע את הרצח הבא!!

לא רצח של נער שלא עשה לאף אחד פה כלום שמן הסתם הערבים יגיבו עליו ברצח של יהודים!!!!!!!!!!!!!

אז מה את אומרת בזה95200

 

^זה תגובה למה שאמרת על זה שיש גם ערבים טובים...

 

ובקשר לפרשת עמלק-היא מתייחסת לתמיד עד שיימחה זרע עמלק -משתמע מדברייך שהתורה לא רלוונטית לנושא הזה?! אני רק רוצה להבין אותך...

 

ואגב סתם נקודה...  מי שרצח ת'ערבי היו ערבים שרצו לנקום בו על זה שהוא הומוסקסואל

 

אז כולכם התעוררתם הבוקר וראיתם כותרת "ערבי נחטף,גופתו נמצאה ביער ירושלים" והופ כל התקשורת קיבלה את מבוקשה- כביכול נקמה. הנה היהודים נוקמים, אנחנו כמוהם ,התקשורת קיבלה מה שרצתה. בMAKO כבר רשמו "חשד לחטיפה" וכל אמצעי התקשורת ישר קישרו את זה לנקמה של יהודים.אבל מה כולם שכחו לפרסם? שנתפס הרכב שחטף את הנער,ואת מי מצאו בתוכו? 3 ערבים. למה הם חטפו ורצחו את הנער? כבוד המשפחה, הילד היה הומוסקסואל.לפני שאתם צורכים את התקשורת שלכם,כדאי שתקחו הכל בערבון מוגבל.

 

אתה לא ראית את התחלת הויכוח.. בהתחלה כתבתיחסויה12

שהרצח הוא כנראה על רקע כבוד המשפחה אבל בכל זאת התווכחנו אם זה שייך בכלל לרצוח נער כנקמה..

לא בטוח שהפלשטינים הם מזרע עמלק, אז אל תגיד לרצוח אותם סתם. והתורה לדעתי מאוד מאוד רלוונטית לימנו.

 

ובקשר לסירטון- את אותם טרוריסטים ורוצחים צריך להרוג. לא להשמיד את כולם.

א. אני בת!!95200

וזה שהערבים מטומטמים-לא מחדש לנו כלום נכון?!חצי חיוך

ב. אני לא אומרת לרצוח אותם    *סתם*     אני אומרת להיכנס בהם כל עוד הם יושבים בא"י ומפריעים לסדר ולמהלכים התקניים של המדינה (כלומר מה שהם עושים כרגע... חטיפות וכאלה...)

 

ג. לפי מה שהסרטון טוען (ואני מסכימה איתו לגמרי) כל אותם האנשים הטובים לא מוחים בעד הגרועים מסוגם כך שהם לא רלוונטיים לימינו כ"כ ודי קשה להרוג את הטרוריסטים כל עוד כל השאר משתפים איתם פעולה -לדעתי גם מי שרואה את פשע מתבצע ולא מוחה *כשהוא יכול*-הוא שותף לפשע

(זרע עמלק ב 1940~ היו הגרמנים  ...)

 

ובקשר למה שאמרתי לך על הרלוונטיות של התורה -התכוונתי שמחיית זרע עמלק הוא ציווי מהתורה ובגלל שיש כאלה שטוענים שהערבים הם עמלק יש מצווה להרוג את כולם. מתוך הסברה הזו (שאגב ,את לא חייבת להאמין דווקא לה,-יש דעות רבות בעניין) אמרתי שחייבים להרוג את כל הערבים.

לפיכך,אם אדם מאמין שהערבים הם זרע עמלק ובו בזמן הוא גם חושב שלא חייב להרוג את כולם-זוהי הבעיה מול התורה... (שוב, אני מדגישה -זו הייתה רק הרגשה שלי ורק בעניין הזה-ברור לי שאין לך ספק ולא התכוונתי להעליבנשיקה)

 

אישית אני מאמינה שכל אומה שרוצה *להשמיד*  ולמחות את עמ"י  ולהוריד אותנו מהמפה נכנסת לקטגוריה של עמלק,כך שזה די רלוונטי לעניין...ואולי זה יעזור לי להבהיר את עצמי...

 

בכל מקרה אני יוצאת מנקודת הנחה (ורבים סוברים כך) שכמעט כל הפלסטינים רוצים לזרוק אותנו לים (או להרוג אותנו בדרכים אחרות) לא מטומטמים... 

 

יש להם דין שבעה עממיןעבדו את ה'!!!!
מה הקשר זרע עמלק?אריאל דל"ת

יש מצווה לגרש כל גוי שנמצא פה בארץ כל עוד אין יובל.

 

 

יש מעלה גדולה מאוד ביהדות למי שנוקם את דם היהודים השפוך, בשושן הבירה הרגו ביום אחד 300 איש רק בשביל להרתיע, ובשאר המקומות 57,000.

 

דוד המלך רצח 200 פלישתים כדי להביא את העורלות שלהם כנדוניא לאשתו.

 

 

מה ההבדל?? פעם האויבים היו פלישתים, פרסים, רומאים- והיום זה ערבים שגרים בארץ ישראל.

 

 

באויב צריך להילחם.

 

ואחרי שרוצחים בנו צריך לנקום באויב.

 

 

בלי קשר לזרע עמלק או 7 העממין, אויב.

 

א-ו-י-ב!!

 

 

נקודה.

פחח את אומרת שאם נהרוג ערבים כנקמה זה יפחיד אותם..מיכל =>

 אז זהו שלא !!! ערבים מבחינתם למות זה סבבה "איי עוד אחד הלך",לא אכפת להם למות או להרוג את הילדים שלהם

הם פשוט נולדו כדי למות !

שלא תבינו אותי לא נכון, אם יש דרך ויהיה אפשר לעצור אותם וזה יעבוד נלך על זה עד הערבי האחרון

אבל הבעיה שלא אכפת להם למות, אז זה לא יעזור ..אני אומרת נמשיך לעשות את מה שאנחנו צריכים לעשות

ובעניין הנקמה ..זה שם למעלה יסדר הכול תסמכו עליו !

ככה אני מאמינה חצי חיוךבעז"ה ..

זה ממש לא נכון.די"מ
ולעניין הנקמה,
את אומרת ככה בהכול?לא צריך לעבוד ההוא למעלה יסדר הכל?אז למה פה כן?צריך השתדלות!!!
פעם היה יום שישי בשעה 3 בצהריים,אריאל דל"ת

ולא היה לי כוח לעזוב את המחשב ולשמור שבת, ללכת לבית כנסת, לעשות קידוש..

 

את יודעת מה עשיתי?

 

אמרתי- זה שם למעלה יסדר הכל..

 

וזה באמת עבד.. לא שמרתי שבת, לא התפללתי, לא עשיתי קידוש.. ההוא שם למעלה סידר הכל..

 

<צ>

 

 

כמה זה הזוי להגיד דבר כזה חסר אמונה וכל כך לא יהודי..

לפגוע ברוצחים זה דבר פשוט.די"מ

גם יהודי שהורג יהודי הורגים אותו בסיף (כמובן כשיש סנהדרין והכל אבל ברמה העקרונית)

נקמה זה אומר לפגוע לאו דווקא באותו אחד ספציפי שפגע בנו.

אתה רוצה שירצחו אותך כי רצחו את הנער הזה?!חסויה12

כי אני לא...

ואני לא חושבת שזה נכון לפגוע באדם שלא עשה לך כלום.

לא אני רוצה לגרש את כל הערביםדי"מ
אני לא רוצה אבל אני חושב שזה מאד לגיטימיי.ל.

אם  הערבים רוצים לרצוח אותי ואת כולנו כולל השמלאנים שבתוכינו בגלל שפגעו בהם

 

בדיוק כמו שזה לגיטימי שהחמאס יורה טילים.

אז רגע, עכשיו את משנה כיוון..אריאל דל"ת

את בעצם אומרת שהבעיה היא לא שזה "לא ההלכה/התורה/איזה רב כזה או אחר" שאומרים להיפך, אלא שאת מפחדת שח"ו ירצחו יהודים בגלל שרצחו את הערבי הזה.

 

זה כבר שונה.

 

אז מה תעני ליהודי שגר באמריקה ואומר לך שבגלל שאת גרה בא"י אז יש אצלו אנטישמיות והוא מפחד?

 

מה תעני לשמלאני שמפחד שערבים יעשו פיגועים בגלל המתנחלים המשוגעים?

 

מה תעני לבן שלך שיגיד לך שהוא מפחד שבעלך ימות ח"ו בגלל שהוא בצבא וזה מסוכן?

 

 

 

 

א. אני לא כ"כ בקיאה בהלכות האלה אז אני לא אומרתחסויה12

שום דבר בשם התורה אלא רק בשם הרגש שלי והשכל שלי שלא מסוגלים לקלוט שהתורה מצווה דבר כזה (ועמלק זה דבר אחר. לא בטוח בכלל בכלל שהם עמלק.)

ב. אני חושבת שלרצוח ערבי סתם כי הוא ערבי זה לא מוסרי. המדינה צריכה לפגוע באירגוני הטרור ולא באנשים שלא פגעו בנו. בלי קשר, המדינה שלנו צריכה להעיף אותם מהארץ.

ג. כן- אני פוחדת שזה יגרור גל של רציחות!! הם רצחו לנו 3 נערים, אם אכן הרצח של הנער היה ע"י יהודים (מה שאני מקווה שממש לא נכון) אז אנחנו רצחנו להם נער ואז הם ינקמו חזרה ואנחנו ננקום בהם וזה לא יגמר.

ד. אנטישמיות יש תמיד. וההוכחה לכך היא השואה. זה לא קרה בגלל שום יהודי שגר בארץ.

אם אנחנו נוותר על יו"ש, הערבים לא יפסיקו עם הפיגועים אלא ימשיכו כדי לקבל את כל הארץ.. המטרה שלהם היא שלא נהיה פה.

הצבא שומר עלינו. המציאות כרגע היא שחייבים צבא. ולאור העובדה שחייבים צבא צריך להשאיר לו לנקום בשבילנו ולא לקחת את החוק לידיים.

א.אז תלמדידי"מ

ולמה עמלק זה שונה? מה עשה לך תינוק עמלקי שהרגע נוןלג?רק בגלל שסבא של סבא של סבא של של סבא של סבא שלו עשה לך משהו זה סיבה להרוג אותו?

ב.למה?נקמה זה עניין גדול ביהדות.

ג.צריך לבטוח בה'.

ד.צריך צבא,אבל צבא שילך לפי התורה.

א. זה פחות מעניין אותי.. גם ככה אני לא אעשה עם זהחסויה12אחרונה

כלום בחיים כי אני לא מתכוונת ללכת ולרצוח אף אחד משום סיבה.

עמלק זה שונה כי זה ציווי מפורש מהקב"ה ובאמת אם היינו יודעים היום בוודאות מי זה עמלק היה לי מאוד מאוד מאוד קשה לקיים את הציווי הזה.

ב. עוד לא ראיתי שהבאתם מקור שמצדיק ללכת נגד החוקים של המדינה ולקום ולרצוח נער שלא עשה כלום בזמן שהמדינה חושבת מה לעשות. אני לא אומרת שאיך שהמדינה שלנו מתנהלת זה תמיד טוב, ועד שלא נגיע למדינת הלכה יהיה למדינה הרבה מה להשתפר אבל צריך ללכת לפי החוקים של המדינה! גם זה ציווי מהתורה.. ובמקרה הזה המדינה כן מתכננת לעשות משו (שאני מקווה ממש שיהיה משו רציני ולא הפצצת מבנים ריקים.) ואם אכן רצחו אותו יהודים, המדינה תוכל לעשות פחות בגלל לחץ של העולם.

ג. ברור שצריך לבטוח בה', אבל גם לא צריך ללכת ראש בקיר ולהגיד "יהיה בסדר".

ד. צריך צבא שילך לפי התורה, אבל כרגע אין לנו את זה ומה שיש זה צבא שלא הולך לפי התורה (ואני לא מצדיקה את זה! זה דבר שצריך לשנות!!) וצריך לתת לו לעשות את העבודה שלו ולא לקחת את החוק לידיים.

לאט ירצחו אותן כי הרגו את הנער הזה.יהודי!!

אם ירצחו יהודי זה רק בגלל שהוא יהודי!

 

די"מ בבקשה תכנס~מישי~

צרם לי מה שכתבת לא בגלל השאלה מה התורה רוצה מאיתנו, אלא בגלל ש-א) זה בגדר לשון הרע. ב)בצורה שבה הנסחת נראה שהאשמת את המשפחה או את הנער בהירצחו ומעבר לכך שלא לקרטג על המת באמת שברור לי שדבר כזה צריך להביא אותנו לחשבון נפש ושה' מכה בנו כדי שנחזור בתשובה אבל לבוא בהאשמה כלפי המשפחות או כלפי ההורגים לא נראה לי מתאים בכלל. אנחנו לא יודעים חשבונות שמיים ובגלל מי הגיע העונש הזה. אנחנו רק יודעים שהדבר הזה נועד לעורר את עמ"י לחזור בתשובה ויש לבדוק על מה יש לחזור בתשובה, אבל לא מתאים לבוא בהאשמות כלפי אנשים אחרים, ק"ו כלפי המשפחות הכואבות. כל אחד מאיתנו צריך לעשות חזרה בתשובה אבל מה שעשית כאן זה בעצם שאמרת שאתה צדיק (אתה הרי יודע שהתורה לא רוצה את זה ואתה מתנגד לזה בניגוד לדודו של נפתלי) והם צריכים לחזור בתשובה וזה צרם לי מאוד.

 

באופן כללי לא נראה לי נכון שכשקורה דבר רע מאשימים מישהו אחר במקום שכל אחד יעשה תשובה בעצמו. זה קורה הרבה פעמים וזה נראה לי לא ראוי וגם לא תורם. בסופו של דבר כולנו צריכים לחזור בתשובה... 

א.זה לתועלת והם עצמם פרסמו את זה.די"מ

ב.ברור שאנחנו צריכים לחזור בתשובה ואני לא הדובר של הקב"ה אבל יש פה קשר ישיר מקבלים כאפה מהקב"ה ועדיין ממשיכים בשקרים.

מדהימים אותי לטובה כמעט כל יום מאז החטיפה המפלצתיתResiste


^^רק אלוקים

בזה שאתם מצדיקים את הרצח שלו, אתם גם מצדיקים את הרצח של הנערים.

הרצח של הנערים באמת צודק מבחינת הערבים.schk

הם אויבים שלנו ולכן ברור שירצו להרוג יהודים באשר הם.

 

אנחנו בתור יהודים, אמורים לרצות להרוג ערבים באשר הם...

לא מסכימה שזה צודק מבחינת הערבים.~מישי~

זה לא שיש צד וכל צד צריך להיות בעד הצד שלו וזכותו וחבותו כך- יש אמת אחת וצריך לדבוק בה. הערבים צריכים לשמור שבע מצוות בני נח וללמוד מעמ"י ולא לפגוע בו. מי שפוגע בעמ"י הוא רשע ולא חסרות נבואות פורענות על העמים שפגעו בעמ"י ותוכחה קשה מאוד על מעשיהם. ישנם גויים שנשארים גויים אבל בעד עמ"י ועוזרים עלמ"י- זה היה קיים לאורך כל ההסטוריה וגם בתנ"ך זה מוזכר בצורה חיובית. 
ההשקפה שזה עם נגד עם כמו שקורה בכל האומות שוכחת את הייחוד של עמ"י, את א-לוקים ואת התורה.

וודאי שזה מה שהם צריכים לעשות.schk

אבל אם הם לא עושים את זה, התפקיד שלנו הוא לא להתבכיין אלא להילחם.

התורה היא זו שמגדירה את זה כ"עם נגד עם". אנחנו נלחמים נגדם ואסור לנו להחיות מהם נשמה.

 

 

הרצח שלהם היה לגיטימי מבחינת הערביםי.ל.

כמו שהרצח של ברוך גולדשטיין הי"ד היה לגיטימי בעיני יהודים.

בזה שאתה מצדיק את כיבוש השטחים-אריאל דל"ת

אתה מצדיק את השתלטות הערבים על שטחים בגליל ובנגב.

 

 

 

מה אתה משווה??? זה הארץ שלנו, הם האויבים פה, אין מה להשוות בין רצח לבין חיסול, בין פולש לבין בעל בית, בין יהודי לבין גוי.

 

 

הזוי!!!!!!!!!!!!!!

כמובן, הם היו מדהימים אותך יותר אם הם היו~אריאל דל"ת

נחטפים גם הם בדרך מפלצתית.

 

 

<צ>

די"מ ממתי אתה הקב"ה?!חפרנית גאה=)

"מי שמך לשופט?"

מי אתה שתגיד על מה באה החטיפה?

ועוד להגיד שאנחנו מעוותים את התורה?

ואולי אתה מעוות אותה?

ואולי כולנו בעצם צודקים? 

חוצמיזה סתם הארה כללית,

הרבה דברים שנכתבו ונאמרו בתורה אינם רלוונטים בימינו ללא בית מקדש וסנהדרין...

מוניתי לפני שבועיים וחצי לא היית בטקס?די"מ
<צ>
מי שלא קולט שיש פה אויב האויב מכה בו זה חשבון די פשוט.

אולי, ואולי לא.

בקשר לסנהדרין ובית מקדש,רוצה לפרט?
סורי...היה לי רחוק מידי להגיע...בכל זאת הצפון וזהחפרנית גאה=)

ובקשר לסנהדרין וביהמ"ק כן.

מיתות בית דין?!

כל הקורבנות?!

המצוות שתלויות בארץ ואנחנו מקיימים אותם רק מדרבנן

(למרות שזה יותר קשור לעניין של "רב העם בארצו")

מלכות בית דוד?!

עיר מקלט?!

ואלו רק דוגמאות..

בכלל רוב חוקי המדינה הם לא עפ"י התורה אבל אנחנו חייבים ללכת על פיהם

משום "דינא דמלכותא- דינא"

 

ושוב, זה לאו דווקא קשור ספציפית לנושא השרשור,

סתם הארה כללית שקשורה באופן חלקי...

מיתות בי"ד-איפה דיברתי על זה?די"מ

קורבנות-גם לא זכור לי,ובכל מקרה אין בעייה וצריך להקריב קורבנות גם כשאין בית מקדש.

המצוות התלויות בארץ-אאל"ט רק שמיטה היא מדרבנן וזה לא קשור לביתץ מקדש אלא כשרוב ישראל בארצו וישוב מחולק לנחלות.

 

מלכות בית דוד-אנחנו צריכים לחדש אותה.

עיר מקלט-מה הקשר לפה?

 

 

 

זה שרוב חוקי המדינה הציונית הם לא על פי התץורה זה בעייה ואנחנו לא מחוייבים ללכת על פיהם מכל כך הרבה סיבות.

 

הנה כמה:

א.לא בטוח ש"דינא דמלכותא" נוהג כשהמלך יהודי.

ב.יש הרבה שסוברים שזה לא נוהג בארץ ישראל.

 

 

וחוץ מזה שדינא דמלכותא זה לא כמו חילול שבת

כשבן אדם מבשל בשבת גם אם הוא עשה את זה בסתר ובלי עדים והתראה הוא עשה עברה.

דינא דמלכותא זה עניין שונה.

מותר לי לעבור באדום (אם נשים בצד את עניין "ונשמרתם") אבל אם עברתי ושוטר תפס אותי אני צריך לשלם את ה קנס.

אני לוקח סיכון וזה זכותי,כי כשקבעו את החוק היה ברור להם שלא כולם ישימו על זהה ולכן קבעו עונשים.

אוקי אוקי אוקי, עשית סלט גדול מאוד.אריאל דל"ת

זה כאילו לקחת את כל הדברים שאין לנו [ועוד אחד הדברים שמשותף להם זה שרוב העם בכלל לא רוצה לעשות משהו למענם אלא מצפה שהם ירדו מהשמיים, ביהמ"ק יפול מהשמיים, משיח יפול מהשמיים, סנהדרין יפול מהשמיים, ערי מקלט יפלו מהשמיים, קורבנות יפלו מהשמיים, מתי בית דין יפלו מהשמיים וכו וכו'] וצירפת אותם לדבר אחד.

 

 

 

 

נקמה, נקמה על מנת לנקום, לא ע"י בית דין ולא ע"י משיח או מלכות בית דוד או ע"י קרבן [מה הקשר קורבנות???] אלא ע"י יהודי שנוקם.

 

לנקום את נקמת הדם.

 

 

-בואי אני אזכיר לך משהו, בטח ראית כמה ספרי תהילים נקראו בשביל החטופים, בטח גם את קראת כמה פרקים, חשבת פעם איזה דברים מזוויעים את אומרת? גועליים, נקמנות שפלה ומלוכלכת שכתב אותה דוד המלך. בלעכס.

רק אני אכתוב לך כמה פסוקים- "ישמח צדיק כי חזה נקם פעמיו ירחוץ בדם הרשע"[תהילים נ"ח י"א]

נפרש אותו ע"פ הפשט-

ישמח צדיק כי חזה נקם- אדם שהוא צדיק ישמח כאשר יראה מעשה נקמה.

פעמיו- צעדיו, רגליו. (כמו "מה יפו פעמייך בנעלים")

ירחץ- ישטוף, מהשורש ר.ח.ץ, התרחץ וכדו'.

בדם הרשע- בדם של הרשע.

 

ז"א כאשר אדם צדיק רואה כששוחטים מישהו בתור מעשה נקמה הוא שמח ורוחץ את רגליו בדם של הנרצח.

 

 

איזה יופי, אה?

ממש תיאור מלבב.

 

 

ומה עם "אשרי שיאחז את עוללייך וינפץ לסלע"? לנפץ תינוקות בני יומם על אבנים, עד שהם ימותו??

 

 

 

 

 

אז אולי תפסיקו להגיד כל מיני דברים שאתם לא מאמינים בהם, הרי משהו כמו 10,000 ספרי תהילים נקראו לזכות החטופים, 10,000 פעמים אמרו "אשרי שיאחז אותך וינפץ לסלע", אז למה עכשיו אתם מתעצבנים שמישהו קם ועשה את מה שביקשתם יותר מ10,000 פעם???

 

 

אני ממליץ על החטופים הבאים לקרוא את הברית החדשה אולי, אני חושב ששם יש פסוקים על כמה אין הבדל בין דם לדם וכמה צריך להגיש את הלחי השניה.

 

 

 

מכיר את הפרוש של מתי עלדי"מ

" יָדִין בַּגּוֹיִם, מָלֵא גְוִיּוֹת;    מָחַץ רֹאשׁ, עַל-אֶרֶץ רַבָּה. מִנַּחַל, בַּדֶּרֶךְ יִשְׁתֶּה;    עַל-כֵּן, יָרִים רֹאשׁ.(תהילים ק"י)"?

 

(ל הנחלים יהיו מלאים בגופות וכשירצו לשתות מהם יצטרכו להרים ראש של גופה בשביל לשתות את המים שמתחת....

אבל זה כבר נשמע יותר דרוש..אריאל דל"ת

אני מדבר איתך על פשט..

אם כי גם הפסוק שהבאת בנקודת הפשט של מה שאני מבין הוא לא הכי סימפטי, בוא נגיד אם אני אגיד אותו בקול יעצרו אותי על הסתה לגזענות..

 

[אלא אם כן אני סתם ממלמל פסוקי תהילים בעצרת ששרים לשובם בכיכר רבין בלי להבין מה המטרה, אז זה בסדר.]

 

 

 

*איך בדיוק יהיה אפשר לשתות ככה מהנחלים??

לא כזה דרושדי"מ

ובכל מקרה הפשט של הפסוק הזה אכן לא סימפטי למעוותי התורה

התורה תמיד רלוונטיתעבדו את ה'!!!!

לפעמים אי אפשר לקיים את כולה

וודאי שהתורה תמיד רלוונטיתחפרנית גאה=)

אבל חלק מהדברים שנאמרו בה "אינם רלוונטים בימינו ללא בימ"ק וסנהדרין"

(אפשר לראות פירוט בתגובה לדי"מ)

בציפייה לבניין ביהמ"ק השלישי שיאפשר לנו לקיים את כל התורה...

 

מי שמונע ממנו להקים את בית המקדש זה בעיקרדי"מ

המדינה הציונית.

חבר'ה, צדיקים!פייגליניזית

אין לי אלא לומר שהוא צודק. הנער הזה לא הרע לאיש, ולפיכך אין הבדל! אין! (שימו לב חביבים שהוא מדבר על הרצח. אם היה זה יהודי- אין לו שום רשות הלכתית לבצע את זה, תהא דרגתו אשר תהא, (זכרו לרגע את התנהלות הסנהדרין בזמנים מעין אלה) ואם היה זה ערבי- וודאי שאין לו רשות! לא תרצח זה אחד מעשרת הדברות, מה שמעיד על החשיבות, חשבונות שמים וקבלת עול מצוות זה למעלה מהשגתינו, אבל עצם פעולת הרצח- נתעבת תמיד תהיה בין אם זה ליהודי, ובין אם זה לגוי!

ביהדות, לא הכל הולך לפי הרע/לא הרע.schk

גם מי שמחלל שבת לא הרע לאיש.

ומעבר לזה, הריגת גוי היא לא ב"לא תרצח" אל ב"שופך דם האדם".

ואין רשות לסנהדרין לשפוט על זה אלא העונש בידי שמיים.

גוי שעבר על שבע מצוות בני נח, אותו אדם שראה אותו עובר יכול להרוג אותו באותו רגע. לא צריך סנהדרין.

 

ומעב לכל זה, אנחנו במלחמת מצווה איתם ולכן אנחנו צריכים לו להחיות מהם נשמה.

כמה בורות.די"מ

"לא תרצח" מדבר על יהודי.

 

את האיסור להרוג גוי לומדים מסברה (ליכא מידי לגוי אסור ולישראל שרי)

בסיבה שאסור להרוג גוי היא כיוון שלגוי אסור להרוג גוי  אז חז"ל אומרים שלא יכול להיות שלישראל מותר משהו שלגוי אסור,ולכן אסור גם ליהודי להרוג גוי.

 

 

 

 

בכל מקרה נקמה זה עניין גדול.

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך