חבר'ה, קליפ שיעודד אתכם! כנסו.שיקי
אהבתי!!!שיח סוד
אבל אסור לשמוע שירים.
ואנחנו שרים בבית: פירקנו את גדסי פירקנו את חוסאן....
גדסי כי יש מישהו מעצבן שהמשפחה שלו זה גדסי אז שרים את זה עליו ![]()
אני מכירה את זהשילתוש
כן חזקגלובוס
יפה פיצוץ
כן, אהבתי את זהשיקי
זה מחזק מאד!
מהמםםםםםםםםםםםםםם!חבדניקית
גם אנישילתוש
אין לי מושג מזה אז אני מעדיפה לא ליראות.סוד מתוק
מה אני יעשה שאני פחדנית מי סרטים.![]()
.
זה לא סרט! זה שיר!!!שיקי
חזק אהבתי לעניין זזזזההההההההההה אאאאאאחחחחחללללההזה דוד גולןאחרונה
לעוד מישו כל משחק של ילדודס מגיב ככה "לא ניתן היהאהוד חי כהן
ילדי גן החיותיוסי5783
יש למשהו את הסדרה ילדי גן החיות של ערוץ מאיר הדרייב?
משחק מענין ואחלה!משחקא
אני חדשהההחכמולוג/ית
מה קורה?
מה נשמע?
מה המצב?
בסדר!תודה ל-ה' יתברךאחרונה
תתחדשי 
מה קורה ילדודסריק סאנצ'ז
יש פה עוד מישהו?
פעם הייתי כאן
הפורום מת..תודה ל-ה' יתברךאחרונה
אין אף אחד שיגיב לך על זה
בני כמה חבר'ה פה?Eliyalasker
פעם הייתי פעיל פה בניק אחר, ותמיד חשבתי שאני הכי צעיר...
מה אומרים?דודס
איך במלחמה והכל?
היידה חזרתידודס
אין לי מושג אם מישהו זוכר אותי האמת
בני כמה פה האנשים עכשיו??
היידהחוחי:)
הו התקופה היפה שהיה כאן פעיל
אשתמש באותם מילים שהשתמשתי אז
זוכרים זוכרים
וגדלתי מאז
הייתי בת 11
היום ב"ה 13 חחח אשכרהה
...ריק סאנצ'ז
חח, אני זוכר אותך נראה לי מביקורים פעם בפורום הזה... את טלי או משהו?
זה באמת מגניב לגלות כמה זמן עבר...
טוב, אבל שיניתי שם מאז...
אכן אכןחוחי:)אחרונה
אני טלי
ועכשיו אני חוחי ומצטערת על כל רגע. למה עשיתי את זה לעצמי?
אבל מתנצלת וזה
אבל כנראה בגלל ששינית שם לא מזהה אותך? (או שבכלל לא אמורה לזהות?)