יום חמישי הזה, אור ל-ל' תשרי.
יוצאים, כרגיל, בשעה 19:00 מרחבת הכותל.
.
)
ענבלבס"ד
ב. תארתי לעצמי שמישהו יקפוץ-
אי לכך ובהתאם לזאת הריני מבשרת שזה לא הדבר הכי חשוב וברור שפשוט חשוב לבוא לסיבו"ש.
[גילוי נאות: אני מגיעה לסיבושים גם אם אין יותר מדי אנשים שאני מכירה. אם כי אני תמיד מגלה שפתאום יש
].
ומזל טוב 
מה ההיתר להסתכל סתם ככה על בת שלא למטרת נישואין?
ולא הקפידה על הניסוח או המשתמע ממנו. ![]()
ענבל
"אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד"
ואי בעית, אימא:"כאיש אחד בלב אחד"
ונראה לי שמן הראוי שנצרף גם את הקב"ה לאחדות הנפלאה הזו (כמו שנא' "ויהי בישרון מלך בהתאסף ראשי עם יחד שבטי ישראל"), ומככיון שהוא כבר בחר, ואת בחירתו לא ניתן לשנות... מסתבר שזה לא שיקול של כל אחד, רגע, לא שיקול של אף אחד.
ומי שלא חפץ באחדות הזאת... |חוכך בדעתו אם להמשיך| (מדהים כמה שהפס' "מה העבודה הזאת לכם", מתאים בנושא המדובר כאן... גם הוא כנראה חשב שזה שיקול שלו אם לעבוד את ה'...)
והערה קטנה, היא לא אמרה שהאיסור הוא שיקול של כל אחד. היא דברה על לדבר אם בת+להסתכל עליה מחמת נימוס, שזה דבר שמותר מדינא.
אמנם נכון שלהסתכל בפני מישהי כדי לחזות בזיו פניה זה איסור שאפילו חייבים עליו מלקות... (למי שמחפש להבין את הוידוי טוב יותר, זה בכלל "ועל חטאים שאנו חייבים עליהם מכת מרדות") וזה איסור דאורייתא ("לא תתורו...אחרי עיניכם"), וגם מידה מגונה (כדאי לדעת-הרב קוק אומר בעין איה על כל המסתכל באצבע קטנה של אשה וכו', שאם מסתכלים בשביל הנאה אפי' רק מהיופי לעיניים בלי תאוה, א"א להמלט שלא תכנס בזה גם תאוה).
(וחוץ מזה, זה איסור הרבה הרבה פחות חמור, לכן לא התיחסתי אליו כאן. אין בו איסור דאורייתא, וגם לא מלקות, והוא מוגבל לתנאים מסוימים.)
חוה חשבה שזה לא משנה.
ואז כשהנחש הראה לה שזה לא בדיוק כמו שהיא חשבה, היא נכשלה.
אם תגיד שזה אסור וזהו, אז ברגע שימצאו בזה קולא/צד היתר/מקרה חריג וכו' ישכחו גם את הדברים שהקולא לא שולטת בהם, ואני אישית משתדל להמנע מלהכנס לפרטים שקל מאוד למצוא בהם קולות והיתרים, מהסיבה הזו. אני משתדל בד"כ להציג דברים קבועים ויציבים.
סתם אחתבס"ד
כבר קבעת לא? 
בס"ד
הספר נתרם להיות בבית המקדש,
אבל עד אז הוא יהיה במעלה זיתים.
הכנסת ספר התורה תצא משער השבטים בסיבוב השערים. אך נזכה בע"ה לרקוד עם ספר התורה בשער הר הבית. לתת לספר התורה להוביל אותנו כמו שארון הברית הוביל את עם ישראל בהקפת חומות יריחו.
אגב, ייתכן סבסוד חלקי להסעות למוסדות.
איפה כתבתי את זה?
רק אותו אחד שמשה כתב... נמצא ליד הארון זה לא זלזול או חוסר אמונה אלא ידיעה הלכתית פשוטה.
אבל... ביחזקאל מובא שיהיו לשכות ועזרות ומקומות תפיל בהר הבית (לא במקדש!) אז אולי ם יהיה מקום לזה
cookie_monster
)
רגילה,כמו כולםאבל נראה.
מניין..

סחטייןן.. ניפגש בעה!
אוריושש
אביגיל.
במיוחד בהכנסת ספר תורה.
הנגנים עשו לי את היום 
ורקדתי עם אחד הדגלים כמו משוגע 

אנשים!! וחוצמיזהה - - אתםממש מוזמנים לבוא ולהגיד שלום
ואם את רוצה שיגידו שלום, תבואי למפגש.. (תמיד אחרי הסיבו"ש בשער האשפות)
בתוספת הכנסת ספר תורה אז בכלל![]()
ענבל
שונמיתבאמת זה היה רגע מכונן- לראות את האנשים מאחורי המקלדת.
בכל אופן- היה בעסה שלא היו שירים, לכן זה נראה ככה לדעתי. והבנות פחות רקדו... לא נורא, היה כיף וחשוב גם ככה.
והמפגש הזה פשוט קורע אותי, אין מילה אחרת לתאר אותו. 
ענבל
מהרחוב שאספו אותם..
בהחלט היה משעשע.
והיה דיי נחמד עם קצת פחות אנשים..
והיו יסמניקים דתיים!! אני עקבתי אחריהם בתפילה..
בע"ה יהיו עוד סיומים בהמשך השנה..נראה מתי אגיע
בס"ד
שיהיה ברור מראש 
ענבלבס"ד
מזל שאתה שומר נגיעה... 


מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הספר:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.
אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.
אולי די כבר?!
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!