ואם אפשר גם סיבה הלכתית אני גם אשמח!
תודה לעוזרים!

רציתי לדעת מה דעתכם על זה שבנותשמיניסטית
לא באמת.
ואוו האנשים פה מוזרים!|
למה שתיהיה בעיה כל שהיא לבת לנסוע על אופניים?~?~?
ואם את מתה שאני אביא לך מקור שאסור לבת לרכב באופניים זה רק אם היא לא יודעת!
או שההורים שלה לא מרשים לה.
לדעתי גם אין שום בעיה סתם הדרת נשים!!!!
גלגלי עזר כמעט אבל אני חושבת שכן יש איזושהיא בעי'י'ה...
אני ישתדל מתישהוא להביא לך סיבה הילכתית...
ב"הצלחה!
הנסיך חצוי-הדםחלקים של הרגל שלא אמורים לראות...).
תנסי זה באמת ממש ממש כיף...
שמיניסטיתזה שלא יראו את הצורה של הרגל ולא שלא ריאו את הרגל עצמה. לכן טייץ לא עוזר כי הוא צמוד לרגל ורואים את הצורה שלה.
לא צריך כל הזמן לחפש חומרות חדשוות!!
השאלה היא לגבי מנהג המקום:
אם נשים רגילות באותו יישוב לנסוע באופניים - זה מותר,
אך אם לא - אסור.
כמו בבגדים:
יש מקום אחד שהרף הוא חצאית מטאטא,
ויש מקומות שמקלים, והנשים הולכות עם חצאית רק עד לקרסול + גרביים.
וכל עוד זה בגדרי ההלכה - לעשות כמנהג המקום.
יש דברים שלא מתאימים.....
אי אפשר להגיד שלרכב על אופניים לא מוריד קצת מהצניעות של בחורה
לענ"ד בכל אופן
וכי למה?ענבלאין בעיה. אני רוכבת על אופניים מגיל מאוד צעיר ואף אחד לא אמר לי כלום (אבא שלי רב).
שבכללי זה לא צנוע שיראו בת עושה פעילות ספורטיבית.
לא מתאים לכם לראות משהו מסויים אל תסתכלו!
למה אנחנו לא יכולות לרכב על אופניים בגללכם?
לא קשורים להאם הגברים יכשלו או לא.
נשים ובנות צריכות להיות צנועות,
כי כך ציווה ה', נקודה.
למה ה' ציווה?
זה לא מכובד לבת המלך לחשוף את עצמה ולהסתובב איך שבא לה.
נכון, זה לא פשוט, אבל החיוב והשמירה על דיני צניעות
הם מקור לשמחה גדולה.
והטענות של "חם לי/ לא נוח לי/ אכלו לי/ שתו לי
נופלות מעצמן,
כי כאשר מתחברים למטרה ומבינים אותה,
הקשיים מתגמדים.
כמו לוחם בשייטת שממש קר לו,
אך הוא יודע שהוא מציל את עם ישראל.
דרך אגב, הייצוג מחייב גם אותנו, הגברים:
בני תורה ותלמידי חכמים צריכים ללכת בצורה מכובדת,
בדיוק מאותה הסיבה.
"תלמיד חכם שיש לו רבב (לכלוך קטן) על בגדו - חייב מיתה!"
כי הוא מייצג את התורה.
וכן, גם אני הולך עם שכבות, וטוב לי עם זה. מאוד.
כי אני מבין שאני מייצג את התורה. את ה'. את ציבור לומדי התורה.
ואז אין לי בעיה ללכת עם מכנסיים ארוכים כל השנה.
ולא מזיז לי שאני לא יכול ללבוש חולצות מחזור עם גלופה.
ואני שלם עם זה שאני לא הולך עם כפכפים.
כי טוב לי עם איך שה' בחר בי.
וזה כיף לי. וזהו.
לא מכל דבר צריך לעשות עסק.

רייצ'ל=)אני כל הזמן נוסעת על אופניים
רק אל תקראו לעצמיכן שומרות תורה ומצוות אחר כך.
(מי שהרב שלה אומר שמותר - סבבה,
אבל מי שעושה את זה כי ככה בא לה,
או כי זה כיף לה ולא צריך לעשות מזה עסק -
פשוט לא יכולה לקרוא לעצמה שומרת על ההלכה)
לא אישי, אבל מי שעושה מה שבא לו ובמקרה
בדרך כלל זה מסתדר עם ההלכה,
הוא לא שומר תומ"צ,
אולי "דתי לדעתי".
וואו!!! בנאדם.. עם כל הכבוד שלי אלייך.. זה שאתה ממש דוס זה לא אומר שאנחנו לא נוהגות לפי ההלכה... הצגת אתזה בנימת זלזול.. (מצטערת...)
אני ישמח אם תביא איזשהו מקור או ציטוט של איזה רב..
זה לא מה שהוא אמר.
בס"ד
שכל אחת צריכה לעשות לעצמה רב.
שלא עושים דברים כי בא לנו או כי ככה נראה לנו.
שצריך ללכת לפי רב.
הוא אמר שאם הרב שלך מתיר אז סבבה,
אבל אם את עושה רק כי זה מה שנראה לך ומתחשק לך אז משהו בדתיות שלך קצת פגום..
זה הכל.
ויש אמת בדבריו.
כנראה לא הבנתי...רייצ'ל=)בס"ד
ומה אתה רוצה?
זה אומר שאני מסכימה עם דבריו..
מי שרוכב על אופניים בן קל וחומר בת עובר/ת על כרת ו4 מיתות בית דין!!ואם זה בפרהסיה אז אין לה חלק לעולם הבא..יאלה תעשו טובה..תפסיקו להמציא חומרות...נראלי יש אנשים שכיף להם להמציא יותר ויותר חומרות...לא התכוונתי לפגוע באף אחד אבל זה משגע!!
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הספר:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.
אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.
אולי די כבר?!
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!