שלום! רציתי לדעת מה דעתכם על זה שבנותשמיניסטית
רוכבות על אופניים??
ואם אפשר גם סיבה הלכתית אני גם אשמח!
תודה לעוזרים!
זה נוראי! אני חושב שזה לא צנוע ולא מכובד!ליק המדליק123

לא באמת.
ואוו האנשים פה מוזרים!|
למה שתיהיה בעיה כל שהיא לבת לנסוע על אופניים?~?~?
ואם את מתה שאני אביא לך מקור שאסור לבת לרכב באופניים זה רק אם היא לא יודעת!
או שההורים שלה לא מרשים לה.


 

למרות שאתה ציני, אני מסכים עם הכותרת דוקא.הדרכה
תנו לבנות לחיות!חמדת!

לדעתי גם אין שום בעיה סתם הדרת נשים!!!!

אממ... אני אישית לא יודעת לרכוב על אופני'ים בליחפרנית בנשמה

גלגלי עזר כמעט אבל אני חושבת שכן יש איזושהיא בעי'י'ה...

אני ישתדל מתישהוא להביא לך סיבה הילכתית...

ב"הצלחה!

זה כיף עולמי, תנסי גם.מישהי=)
ממש כיף! ואני אומר את זה בתור בן... הנסיך חצוי-הדם
אין שום בעיה... (עם לובשים טייץ מתחת ולא רואים -שעועית ירוקה

חלקים של הרגל שלא אמורים לראות...).

תנסי זה באמת ממש ממש כיף...

אוקיי,תודה רבה לעוזרות ולעוזרים!שמיניסטית
המטרה של חצאיתבטחה רוטקוף

זה שלא יראו את הצורה של הרגל ולא שלא ריאו את הרגל עצמה. לכן טייץ לא עוזר כי הוא צמוד לרגל ורואים את הצורה שלה.

מותר, אבל לא בפרהסיאבת 500

 

מישהו שאל את השאלה הזאת בהידברות אז הנה הקישור:

 

 

 

 

http://www.hidabroot.org/he/question/72565

מה אתם רצינייים?!! ה' ישממור אותכםם!!אוריושש

לא צריך כל הזמן לחפש חומרות חדשוות!!

יש אופניים שבנויים בצורה ששומרת על הצניעות, ומאזברוך עובד ה'
עבר עריכה על ידי ברוך עובד ה' בתאריך כ' בחשון תשע"ה 19:21
עבר עריכה על ידי ברוך עובד ה' בתאריך כ' בחשון תשע"ה 19:21

השאלה היא לגבי מנהג המקום:

 

אם נשים רגילות באותו יישוב לנסוע באופניים - זה מותר,

אך אם לא - אסור.

 

כמו בבגדים: 

יש מקום אחד שהרף הוא חצאית מטאטא, 

ויש מקומות שמקלים, והנשים הולכות עם חצאית רק עד לקרסול + גרביים.

 

וכל עוד זה בגדרי ההלכה - לעשות כמנהג המקום.

את מכירה אופניים שמתאימים לבנות?שמיניסטית
לא הכול זה עניין של הלכהברכה11

יש דברים שלא מתאימים.....

אי אפשר להגיד שלרכב על אופניים לא מוריד קצת מהצניעות של בחורה

לענ"ד בכל אופן

תלוי איזה אופנייםצחקן
וכי למה?ענבל
בס"ד

מאז שאני קטנה אנחנו רוכבות על אופניים נורמטיביות לחלוטין ועד היום אף אחד לא הסתכל עלי בצורה אחרת (אני ביום יום עם חצאית ארוכה, שרוולים ארוכים, שיער אסוף וכו').

נראה לי זה כבר לחפש מתחת לאדמה..
לדעתיבטחה רוטקוף

אין בעיה. אני רוכבת על אופניים מגיל מאוד צעיר ואף אחד לא אמר לי כלום (אבא שלי רב).

אני חושבתתולתוש

שבכללי זה לא צנוע שיראו בת עושה פעילות ספורטיבית.

האם מותר ליהודי לרכב על אופניים?!חכמת ישישים

לא נראה לי שיש בעיה אלא אםדנדוש
הבגדים לא מאפשרים לרכוב בצניעות. ..יש אצלינו בשכונה מישהי שהולכת עם כיסוי ראש (מלא! ) וחצאית שעוברת את הברך ושרוולים והכל, אבל...כל בוקר אנחנו זוכים לראותה רוכבת על האופניים לעבודה ויש ימים שהכל טוב ויפה -החצאית רחבה ודי ארוכה ומכסה הכל ויש ימים שחצאית צרה ועולה הרבה מעל הברך . בעיה.
וואי בנים! קצת תשלטו על עצמכם!זורמת עם החיים

לא מתאים לכם לראות משהו מסויים אל תסתכלו!
למה אנחנו לא יכולות לרכב על אופניים בגללכם?

כפרה זה אולי נכון .. אבל זה לא ככה אומריםאוריושש
דברים חשובים ..
כן או לא לרכב, ובכלל ענייני צניעות,ברוך עובד ה'

לא קשורים להאם הגברים יכשלו או לא.

 

נשים ובנות צריכות להיות צנועות,

כי כך ציווה ה', נקודה.

 

למה ה' ציווה?

 

זה לא מכובד לבת המלך לחשוף את עצמה ולהסתובב איך שבא לה.

 

נכון, זה לא פשוט, אבל החיוב והשמירה על דיני צניעות

הם מקור לשמחה גדולה.

 

והטענות של "חם לי/ לא נוח לי/ אכלו לי/ שתו לי

נופלות מעצמן,

כי כאשר מתחברים למטרה ומבינים אותה, 

הקשיים מתגמדים.

 

כמו לוחם בשייטת שממש קר לו,

אך הוא יודע שהוא מציל את עם ישראל.

 

דרך אגב, הייצוג מחייב גם אותנו, הגברים:

 

בני תורה ותלמידי חכמים צריכים ללכת בצורה מכובדת,

בדיוק מאותה הסיבה.

"תלמיד חכם שיש לו רבב (לכלוך קטן) על בגדו - חייב מיתה!"

כי הוא מייצג את התורה.

 

וכן, גם אני הולך עם שכבות, וטוב לי עם זה. מאוד.

כי אני מבין שאני מייצג את התורה. את ה'. את ציבור לומדי התורה.

ואז אין לי בעיה ללכת עם מכנסיים ארוכים כל השנה.

ולא מזיז לי שאני לא יכול ללבוש חולצות מחזור עם גלופה.

ואני שלם עם זה שאני לא הולך עם כפכפים.

 

כי טוב לי עם איך שה' בחר בי.

 

 

אני רוכבת.קייטי

וזה כיף לי. וזהו.

לא מכל דבר צריך לעשות עסק.

מזעזע לאן הגענו??? בת על אופניים? עליהם?!חליל הרועים

עדיף שתיקח אותם על הגב
ותלך ברגל. ואין להקל!

כאפה!! ברור שזה בסדר!!רייצ'ל=)

אני כל הזמן נוסעת על אופניים

כל ילדה פה חושבת שהיא מעל ההלכה..ברוך עובד ה'

רק אל תקראו לעצמיכן שומרות תורה ומצוות אחר כך.

 

(מי שהרב שלה אומר שמותר - סבבה,

אבל מי שעושה את זה כי ככה בא לה,

או כי זה כיף לה ולא צריך לעשות מזה עסק - 

פשוט לא יכולה לקרוא לעצמה שומרת על ההלכה)

 

לא אישי, אבל מי שעושה מה שבא לו ובמקרה

בדרך כלל זה מסתדר עם ההלכה,

הוא לא שומר תומ"צ,

 

אולי "דתי לדעתי".

 

 

 

|בשוק|!!!!רייצ'ל=)

וואו!!! בנאדם.. עם כל הכבוד שלי אלייך.. זה שאתה ממש דוס זה לא אומר שאנחנו לא נוהגות לפי ההלכה... הצגת אתזה בנימת זלזול.. (מצטערת...)

אני ישמח אם תביא איזשהו מקור או ציטוט של איזה רב..

 

ועכשיו תקראי שוב את דבריו בנחת וברוגע.*בננית*

זה לא מה שהוא אמר.

^^^^^ כל מה שהוא התכוון היהענבל

בס"ד

 

שכל אחת צריכה לעשות לעצמה רב.

שלא עושים דברים כי בא לנו או כי ככה נראה לנו.

שצריך ללכת לפי רב.

 

הוא אמר שאם הרב שלך מתיר אז סבבה,

אבל אם את עושה רק כי זה מה שנראה לך ומתחשק לך אז משהו בדתיות שלך קצת פגום..

 

זה הכל.

ויש אמת בדבריו.

יש משהו בדבריו?!nobody
איך אפשר להגיד אחרת?
שמי שעושה בניגוד להלכה הוא הולך לפי ההלכה???
אם רב מתיר אז תרכבו כמה שבא לכן אבל להגיד אני רוכבת ולא אכפת לי מה יגידו ואז לקרוא לעצמך אחת ששומרת הלכה?!
הבהרה: לא דיברתי על אף אחת/ד ספציפי/ת!
טוב.. סליחה כנראה לא הבנתי...רייצ'ל=)
*יש אמת בדבריו.ענבלאחרונה

בס"ד

 

ומה אתה רוצה?

זה אומר שאני מסכימה עם דבריו..

היי היי חזרתי....אחווש770
אז ככה....
תלוי באיזה מקום אם את/ה גר/ה במקום שמקובל לסוע באופניים אין בזה שום בעיה (לי יש אופניים וזה הרכב שלי....)
אבל אם תסעי בבני ברק או מאה שערים הסתכלו עלייך כאילו מה וזה....
אבל זה לפי הרגשה
אני נוסעת באופניים גם בבני ברק וגם במאה שעריים ולמי שזה מפריע זה בעיה שלו.....
מה פתאום!!אסור בכללי ליהודים לרכב על אופניים..google

מי שרוכב על אופניים בן קל וחומר בת עובר/ת על כרת ו4 מיתות בית דין!!ואם זה בפרהסיה אז אין לה חלק לעולם הבא..יאלה תעשו טובה..תפסיקו להמציא חומרות...נראלי יש אנשים שכיף להם להמציא יותר ויותר חומרות...לא התכוונתי לפגוע באף אחד אבל זה משגע!!

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הספר:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

את יכולה להפסיק להספיםנקדימון

אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.

אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.


 

אולי די כבר?!

נשמע סיפור מענייןקעלעברימבאראחרונה
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אולי יעניין אותך