עצומה חדשה נגד תחבורה ציבורית בשבת!!! חשוב מאוד להכנס לחתום!עצמה לישראל
ואווו תודה על העצומהשיראלווש

אם כול עמי"ש יחתום יבוא המשיח כבר!!!

"עצומה" אפשר לחשוב שיש סכנה כלשהיResiste

אם אני לא טועה, שר הפנים (לשעבר) ניסה עוד לסגור את המרכולים

 

אין באמת סיכוי שיפעילו תחבורה ציבורית בשבת במדינת ישראל (בשנים הקרובות-רחוקות לפחות)

טעות- מאז ששר הפנים התפטר הניסיון של הפגיעה בשבת התגבר!עצמה לישראל

יש כמה קוים שהציעו אותם כבר והם עומדים לפני אישור של שר הכלכלה!!!  אם את רוצה את יכולה לקרוא על זה בnew1... וכדאי שתחתמו ותפיצו כי אנחנו באמת הולכים להעביר את זה לשר.. לילה טובחיוך גדול

בעיקרון איןסתם אחת

אבל יש אוטובוסים שנוסעים בשבת..

למשל קו שיוצא בשישי לפני שבת אבל מגיע ליעד אחרי כניסת שבת

וקו שיוצא כל השנה בשש במוצ"ש ממקום מסוים גם כששבת יוצאת בשמונה..

כן, ועכשו רוצי לתגבר וגם להוסיף עוד קוים בשבת.. קיצקץ- ממשעצמה לישראל

חשוב שתחתמו!!!!

כמעט כמעט שלאResiste

יש ניסיונות לשנות ולהפר את הסטטוס קוו, קווים בודדים וכו' - אבל בעיקרון המדינה רחוקה מאוד מהפעלת תחבורה ציבורית בשבת.

 

שהמתנגדים לה ישקיעו מאמצים בדברים אחרים, תכלס אנשים נוסעים בשבת ככה או ככה, פשוט יותר יקר, פחות נוח ופגיעה בזקנים ללא רישיון שרוצים לבקר את הנכדים שלהם בשבת (שתדעו לכם שסבא שלי מאוד כועס עליכם, חותמי עצומה זו)

וברצינות, זה באמת חוק הזוי, הרי יש רכבים פרטיים, מוניות וכו'. כאילו דווקא את האוטובוסים לקחו? שיקחו משהו יקר.

 

אבל אני כן תומך בזה, כי גם לנהגי אוטובוס מגיע יום מנוחה

זה שונה רכב פרטי ואוטובוס ציבוריסתם אחת

כי בציבורי זה משהו כללי.. פרטי זה פרטי. בנאדם פרטי עושה מה שבא לו. דמוקרטיה וכל החארטות.

אבל כשחברה ששייכת למדינה (?) או לכלל עמ"י מחללת שבת זה משהו אחר.

 

ואני לא משקיעה בזה מאמצים

חילול שבת באותה המידהResiste

אין הפרדה בתורה לחילול ברשות המדינה...

 

דווקא המדינה היא כלי חילוני ולשלב את הדת בה (ואצטט את הגורו שלי, כי את גארי את לא אוהבת) יגרום ל"תגרום לחילול השם, ביזיון התורה והרס הדת"

כל ההשבתה של התחבורה הציבורית רק פוגעת

זה שהמדינה מפקחת זה הופך את זה לחלק ממנה? ולמדינה אסור לחלל שבת יותר מאדם פרטי? כאילו אם תהיה הפרטה מוחלטת זה סבבה...

פשוט בזה אפשר לשלוט, לכן את זה משביתים. ביום שיהיה לאותם אנשים כוח לחלק קנסות לכאלה שנוסעים בשבת, גם זה יקרה.

 

אגב, דמוקרטיה אומרת לא לכפות דת, וזה קצת מתנגש, אז אחותי אל תשתמשי בטיעון הזה יותר בוכה/צוחק

 

קיצר, אין מצב בכלל שזה ישתנה, אבל אני מרגיש חשוב שאני חותם על עצומות, אז וואלה חותם עליה.

תכלס זה אותו דברסתם אחת
אם בנאדם נוסע באוטו או באוטובוס.
אבל יש פה עניין של כלל, שאם חברה ששייכת לכלל עמ"י מחללת שבת זה יותר גרוע... כי זה נעשה באופן כללי ולא פרטי.

אפשר לשאול מיזה הגורו הזה? והאם אתה כן אוהב את גארי??

ודיברתי על הדמוקרטיה בהקשר שאי אפשר
לכפות על מישהו לא ליסוע ברכבו הפרטי מצד הדמוקרטיה..
חח ואשריך על החתימה.. עוד נשמע עליך כעל צדיק הדור ;)
א- זה אמירה מאוד שונה בין אדם פרטי שלא שומר שבתעצמה לישראל

למדינה יהודית שלא עומדת על העקרונות של היהדות ומפעילה גופים ציבורים בשבת ב. זה לא נכון מה שאמרתם על הדמוקרטיה, דמוקרטיה זה בחיים הפרטיים של בנאדם- אם בנאדם מחליט שבא לו ליסוע ברכב פרטי בשבת אז אמנם אני מאוד אצטער מההחלטה אבל יש לו זכות לעשות מה שבא לו לפי הדמוקרטיה ולי אין שום זכות להתנגד... לעומת זאת כשמדובר בגוף ציבורי החוקים קצת אחרים ואסור להפעיל תחבורה ציבורית בשבת... ולא אני המצאתי את זה, יש כזה חוק ומי שלא מאמין מוזמן להכנס לאתר הכנסת ולחפש....

כן הבנתי את הנקודה הזוResiste
עבר עריכה על ידי Resiste בתאריך א' בטבת תשע"ה 10:54

רק אומר שזה גורם בעצם לתוצאה הפוכה.

כאילו לא השגנו פחות חילול שבת או משהו כזה, אלא פגענו, הם ממשיכים ליסוע ועוד מתפתחת שנאה לדת, במקום קירוב.

 

הגורו??? לא מזהה?

ליבוביץ' זצ"ל

ולא מת גארי, אבל הוא עושה עבודת קודש, אז אם יש לי ביקורת עליו, אשמיע אותה בקרב טבעונים ולא במקום הזה. מולכם, רק אשבח אותו.

 

גם אי אפשר מבחינת הדמוקרטיה לאסור על תחבורה ציבורית בשבת, נישואים אזרחיים וכו'... אבל...

 

ולא, בואי לא נגזים.

מי שמתפתחת אצלו שנאה לדת בגלל זהסתם אחת
זה היה אצלו עוד קודם. מי ששונא את היהדות לא צריך תירוצים כאלה לעצמו הוא רק משתמש בזה כלפי אחרים..

הממ. מיזה ליבוביץ'? (אופס?)

לא מגזימה בכלל
זה לא אדם פרטי, זה אנטי שמתפתחResiste

מבחינה דתית, אני בעד שתהיה תחבורה ציבורית בשבת, כי אני בעד הפרדת דת ממדינה

שוב, מהסיבות שמנה ליבוביץ', המדינה היא גוף חילוני

http://he.wikiquote.org/wiki/%D7%99%D7%A9%D7%A2%D7%99%D7%94%D7%95_%D7%9C%D7%99%D7%91%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A5#.D7.93.D7.AA_.D7.95.D7.9E.D7.93.D7.99.D7.A0.D7.94

 

המדינה היא לא דתית, להפך, היא כלי חילוני שמנצל את הדת לטובתה.

 

אבל מתנגד לתחבורה ציבורית בשבת כי אני סוציאליסט מניאק.

 

ישעיהו ליבוביץ'? OMG המום

https://www.google.co.il/search?q=%D7%99%D7%A9%D7%A2%D7%99%D7%94%D7%95+%D7%9C%D7%99%D7%91%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A5&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=STCZVLDJIpTlaqLbgrgJ

אה.הוא. סתם אחת
טוב,אני77

מתברר שמבין הדעות ההזויות של הליצן הזה אני מסכים איתו על משהו.

 

 

הטעות הגדולה של ליבוביץ' היתה המחשבה שלא יכול להיות קשר בין א-להים לבין האדם.

המחשבה הזו היא כפירה.

 

וסתם לידע כללי, הרב קוק מסביר בכל מיני מקומות שכמו בכל דבר, גם באמונה יש שתי קצוות ודרך האמצע. הקצוות הן ע"ז מחד וכפירה מאידך, יראת ה' היא דרך האמצע. דרכו של עם ישראל ותורת ישראל.

הע"ז מורידה את ערכו של הא-להים והכפירה מורידה את חיוניותה של ההכרה בא-להים. היראה מבהירה את גדלותו הבלתי נפתסת של הא-להים מחד ואת ערך הכרתו והשעבוד לו, מאידך.

ליבוביץ' נלחם בע"ז, והקצין לצד הכפירה.

ויעויין במאמר של הרב קוק "יסורים ממרקים". (שם הוא מסביר שכמו בכל דבר בעולם, גם בכפירה יש נקודה טובה, ותכליתה של הכפירה בתקופה המודרנית, היא לבער את שאריות העבודה זרה מהעולם, ולהעמיד את העולם על האמונה הטהורה. כמובן שלא חייבים להשתמש בכפירה כדי להלחם באליליות, אבל כשלא עושים את זה כראוי מתוך יראת שמים, זה מתפרץ בצורה הרעה.)

הליבוביץ' שם רשעים ירקב היה כופר בתורה שבעל פה כמוך.המצב חסה


ליבוביץ- אפיקורס שומר מצוות.. (הרב צבי יהודה זצ"ל)א"י זה קשה
קוראים לזה כופר בתורה שבעל פה- מיןהמצב חסה

והוא לא מקיים מצוות בכלל כי הוא כופרבתורה שבעל פה.

כמדומני שזה דוקא אפיקורסות, לא מינותאני77

עיין רמב"ם הלכות ממרים פרק ג' כמדומניהמצב חסה
ייתכן אני לא זוכר. והוא כן קיים מצוות, זאת בדיוק המוזרות שלוא"י זה קשה
הןא קיים מצוות. כי אם רובם לא הייתה לו בעייה ..די"מ
אבל חג לאומני כמו פורים דחגןגים על הריגת אחרים .. הוא לא חגג
(עשה איזה קומבינה שלא תופסת תכלס הלכתית )
קיצר לא שמים עליו יותר מדיי..א"י זה קשה


זצ"ל?די"מ
יותר בכיןון של שר"י
ד"א- יש מקומות שיש בהם ממש תחבורה בשבת..מקום בעולם

לדוגמא בחיפה..

אני היחידה שממש נגד זה? (נגד ה"נגד תחבורה ציבורית...")חנניו


אוקי, נחמד. חנניו
לא כזה נחמד..סתם אחת
זו דעה שונה ממך, אין צורך להשמיץחנניו
לא נראה לי שהיא משמיצהשואף לאור

היסוד להתנגדות לתחבורה ציבורית בשבת היא בשביל לשמור על צביון השבת במרחב הציבורי בנוגע לצביון היהודי של המדינה,ובנוסף נסיון למנוע חוסר היכר בין יום חול ובין השבת במרחב הכללי,וזה גם משתייך למושג של ערבות הדדית.

אם כן קשה להבין למה שתהי בעד דבר כזה

אני בעד ניתוק דת ממדינה. יש בזה היגיון.חנניו

אני מתבססת על עקרונות מאוד הגיוניים אז אנא נסו לקבל שיש דעות שונות

מכבדת את הדעה השניה. אני חושבת שיש בה היגיון רב אבל פשוט לא סבורה שהיא הדרך הטובה ביותר. לכן אשמח אם תוכלו לכבד גם את דעותיי

OMGResiste

"אני בעד ניתוק דת ממדינה"

מה קורה פה

זה בהחלט בעיה שנותנים לאוטיסטים כופרים להגיב בפורוםהמצב חסה
אם זה לא מתאים לך אתה לא חייב להיות פה.מקום בעולם
ואפשר להבליג ולא לעקוץ ולפגוע.
אני לא אבליג נוכח חילול ה' המתמשך שיש פה.המצב חסה
אני תופסת את ייעוד המדינה בצורה שונה מאוד ממך.חנניו

תתפלא, אבל יש לזה ביסוס והיגיון, וזה ממש לא בא משום מקום.

אשמח אם לא תקרא לאבא שלי אוטיסט.

בזכות תגובתך המפרגנת השתכנעתי שאין טעם לנסות להסביר בצורה נעימה את דעותי, ודאי שלא בפורום הזה.

תודה. 

בכיף.המצב חסה

והביסוס שלך לא מענין אותי אם הוא נגד התורה

ועדיין יש מקום לכבד כל אחד. אין צורך לקבל מה שכל אחד אומר. אמקום בעולם
אבל לכבד. מינימום.
איפה יש מצוה לכבד רשעים? (ובמיוחד משומדים)המצב חסה

 

[

אם תצא מהמחשבה שהם רשעים תוכל גם לכבד אותם.מקום בעולם
אין לי ענין להשחית את העולם.המצב חסה

כמו אנשים שמצדיקים רשעים

ווהו. תודה על המחמאות.מקום בעולם
|צ|
כתבתי את זה במלוא הרצינות.המצב חסה
כן. את זה הבנתימקום בעולםאחרונה
אנחנו מכבדים אותך,אך זה לא אומר שאנחנו צריכים לקבל את שכתבתשואף לאור

אף אחד לא תקף אותך אישית,אני טועה ?

 

אני חולק על זה ואני חושב שהעמדה הזו אינה תואמת את היסודות הלאומיים של תורת ישראל,ניתוק דת ממדינה משמעה ניתוק החלום הלאומי דתי (אצל עם ישראל זו חבילה בלתי נפרדת) של העם היהודי במשך כל שנות הגלות.

 

אותו חלום הוא לשוב לעם ישראל להקמת ממלכה יהודית כבראשונה.

ניתוק התורה מהמדינה אינה ממלכה יהודית,וזהו לא החלום של העם היהודי (מדובר על דבר שמבוסס על יסודות התורה,ולכן אני מביא אותו כדוגמא הטבעית).

 

אחותי אף אחד פה לא השמיץ אותךסתם אחת
להגיד על משהו שהוא לא נחמד זה עוד לא להשמיץ. או לא לקבל או אפילו לא לכבד
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך