מיואשת...!!אסקופית=]

יש לי חברה שעד לא מזמן היינו חברות ממש טובות. עכשיו אני מרגישה שאני החברה הכי טובה שלה, והיא מעמסה על הגב שלי.

נמאס לי כבר לראות אותה! והיא בטוחה שאני רק שלה, ולכן כשאני מדברת עם מישהי אחרת והיא מתפרצת באמצע קשה לי להפסיק אותה ואני מתפנה אליה...

והיא נהייתה מעצבנת כזאת, שלדוגמא עכשיו עשיתי משהו והיא שלחה לי הודעה, ואחרי שניה עוד אחת ועוד אחת ועוד אחת... אז סימסתי לה שתפסיק כי אני עסוקה, והיא נעלבה ולא עונה לי... וזו לא פעם ראשונה...

 

ואני לא יכולה סתם ככה להפסיק להיות חברה שלה. החברות שלנו נהיתה כבר סמל בשכבה, והיא תפגע נורא נורא ואני לא יכולה לעשות לה את זה...

למזלי היא עוברת אולפנא בסוף השנה הזו. ואני ממש מרגישה רעה עם עצמי, אבל אני כמעט סופרת את הימים עד שתגמר השנה...

 

אוף, אני לא יכולה להגדיר מה יש לי נגדה. אולי סתם נמאס לי ממנה, ואני ממציאה תירוצים.

ואי!! זה קרה לי בדיוק!!!אוהבי ה'
רק שלי זה קרה לפני חנוככה, בפנמייה זה היתפרץ בריב שלא רציתי יותר לראות אותה וב 12:30 אבא שלי בא לקחת אותי
בגלל שזה היה לפני חנוכה, והחופש התארך לי מכל מיני סיבות אז אני עשיתי ככה:
בהתחלה (יום שני-שלישי) ממש התעצבנתי ולא רציתי לראות אותה!! רביעי עד ראשון ( שבוע וחצי) לא הייתי בלימודים, חנוכה וכו...
אני אמרתי: אחרי ריב שהיא יודעת שאני נפגעתיואני בטוחה שהיא נפגעה, אני רוצה לראות איך היא מגיבה, ובאמת, בהתחלה היא לא התיחסה ( עברה לידי התעלמה... וכשבדרך כלל זה חיבוק, בואי נלך ביחד וכו) ואחרי חנוכה היא כאילו החליקה את זה אז אמרתי יאלה... נעשה כאילו שכחתי ... וזה עזר!! זה ממש תלוי פה בתגובה של החברה... ועכשיו אנחנו שוב חברות ממש טובות ב"ה
אני די מזדהה עם הסיפור שלך,אסקופית=]

רק שהציק לי שכתבת שהקשר ביניכן הוא חיבוק ובואי נלך יחד כשנפגשים.

אני לא נפגשת איתה, אני תמיד איתה. אנחנו הולכות רוב הזמן ביחד, סביר להניח שלא תראי אחת מאתנו יום שלם לבד, ו'בואי נלך יחד' זו לא הצעה, אלא כרגיל.

וזה בהחלט נהיה מעיק, במיוחד כשהיא הולכת לעזוב עוד מעט, והיא בקושי נותנת לי הזדמנות לפתח קשרים עם בנות אחרות, כי אני תמיד יושבת לידה ומדברת איתה...

ומה אצ יכולה לעשות...אוהבי ה'
אחרי שאני עוברת על זה אני רואה שלא עניתי לך... אז, זה תלוי בחברות אבל אני אמרתי אם לא מחליקים אז תפני אליה ותגידי לה בשיא הכנות ( אם זה באמת חברה טובה אז אין בעיה ) שזה וזה מפריעה לך ולא נעים, אם זה לא בא בחשבון את יכולה לרמוז לה, מצד שני זה דווקא יכול להרחעק אותה.
את יכולה לשלוח חברה שתדבר איתה וב "מקרה" על הדרך תוך כדי השיחה תגיע לזה.... לא כשזה מופנה אליך אישית אלה כללי...
כמובן שלכל אחת מ3 הדרכים האלה אפשר להפנות לאדם אחר לפי אישיותו, חברותו ועוד...
אם את צריכה עוד שיטות... תגידי
בהצלחה מרובה!!
היא קנאית כאילו את חבר שלהסבבות!
את מתייחסת למקרה הזה ספציפי,אסקופית=]

אבל אני התכוונתי להרגשה הכללית...

 

תודה בכל מקרה

באיזה גיל את? (יענו שכבה..)hannagl75


מתי זה התחיל??hannagl75


זה נראה כאילוהנסיך חצוי-הדם
היא פיתחה כלפייך תלות רגשית ומרגישה שאת חלק מהחיים שלה ולא יכולה בלי ההשתתפות שלך בחייה.
זו תופעה ידועה מאוד שקוראת להמוני אנשים.
יש סיפור על זה בילדים מספרים על עצמם בשם "חברות לוחצת" וגם בסיפוריה של א. מ. אמיץ.
הדבר הכי גרוע שאת יכולה לעשות זה להמשיך ב"חברות" הזו זה יפגע בך ובעיקר בה.
לחץ חברתי אינו סיבה לא לדאוג לעצמך ואדרבה זו הזדמנות עבורך להוכיח לעצמך שאת לא נכנעת למוסכמות החברה ועושה מה שטוב לך.
כפי שאמרתי דווקא זה שלא תפרדי יפגע בה יותר ויותר עד לבעיות נפשיות ח"ו שהיא עלולה לפתח.

סליחה על נבואת הפורענות...

ממליץ לך מאוד לדבר על זה עם מחנכת או מדריכה בוגרת שמכירה את שניכן מקרוב, ולראות ביחד איתה האם זה המקרה ומה ניתן לעשות.
אל תזניחי את עצמך! מערכת יחסים לוחצת עלולה לפתח לך טראומה מפני חברויות בעתיד.
וואי גם לי יש אחת כזאת בכיתה..קיפודה

סוג של כזאת.. פעם היא הייתה החברה הכי טובה שלי אבל אחרי שעירבבו לנו את הכיתות היא התחילה לומר עליי דברים שהיא המציאה (בגללה כמעט כל יום ישלי שיחה עם המורה שלא מבינה שזה לא אמיתי מה שהיא אמרה לה) ועכשיו היא מנסה להיות שוב חברה טובה שלי כדי שיהיה לה עוד במה לפגוע בי.. אני פשוט די מתעלמת ממנה!

צודק לגמרי. היא אמרה לי את זה לא פעם.אסקופית=]

שאני כל החיים שלה, והיא לא יכולה בלעדי, ואני המודל בשבילה...

בהתחלה זה החמיא, עכשיו זה ממש מעיק!

אבל אני חושבת שהיא תפגע יותר אם אני אעזוב אותה. היא כזאת, מופרעת כזאת, היא מוגדרת בשכבה כנזק ועוד כל מיני דברים, למרות שמחבבים אותה... היא יכולה ח"ו לחשוב שאף אחד לא רוצה אותה והיא באמת מה שהיא חושבת על עצמה, ולהיפגע עוד יותר...

אוף, החיים מסובכים

פתחייי מנסה לעזור... ;)rachelimr95
גם לי יש חברה כזאת ממש דומה בהתנהגות..
וזה באמת קשה כי לא תמיד היא מודעת לעצמה שככה היא מתנהגת...
ולפעמים אני חושבת שאני צכה להגיד לה אתזה...
למרות שבזמן האחרון אני כבר יותר סבבה איתה אבל ממליצה לך ממש לנסות לדבר איתה!!
בהצלחה מאמי:-*
ממליץ לך מאוד לערב בזה סמכות חינוכית.הנסיך חצוי-הדם
יועצת או מחנכת וכזה.
לא כדי שתתערב ותרחיק אותה, אלא כדי שתתן לך עצה טובה מתוך הכרת המציאות וניסיונה החינוכי מה הכי נכון לעשות.
חברות לוחצת זה רע מכל בחינה שהיא!
איזה באג משגע... הנסיך חצוי-הדם
איזה מזל שאנחנו קיימים.. ענבל


לגמרי! תנקיו!!הנסיך חצוי-הדם
יו ורי וולקאם ענבל


דייי אני מבינהה אותךךךדגני בוקר
גם לי עד עכשיו היתה חברה..לאט לאט הקשר התחזק והפכנו כבר לזוג ..היא התחילה לעשות כל דבר שאני עושה. לחבב דברים שאני מחבבת..ואמר משפטים שלי..
פשוטט ילדה מעיקה!!!ואז החלטתי להתרחק קצץ מימננה..וכשרציתי להתחבר לעוד בנות היא באה ונהייתה חברה שלהם טובה..ההיתי פשוט בהלםם!!!!
היא שמה לב שאני רותחת ואני בסוף אמרתי לה הכלל!!שלא נעים לי שיש לי צל!!וקיצור..לאט לאט זה מתאזן..מחזיקה אצבעות
העצה היחידה שיש לי בשבילךבת 500

דבר ראשון

תבקשי מהמורה שתעביר רותך מקום או שתבקשי מאמא שלך שתבקש מהמורה שתעביר אותך מקום ואז כשהמורה תעביר אותך תעשי את עצמך כאילו לא ידעת

דבר שני

תשתפי את אמא שלך-היא בטח תדע מה לעשות ואולי אפילו תתקשר למורה להעביר אותך מקום

דבר שלישי

אם תעברי מקום זה יתן לך הזדמנות לפתח קשר לפחות עם עוד 5 בנות (לידך, לפנייך ,ומאחורייך).

 

בהצלחה!

 

החיים יפים.חיוך גדול

תדברי אם החברהאילה2

ותגידי לה מה את חושבת,בלי דברים מעליבים,יש חלק מהדברים שעדיף לך לשמור אבל תגידי אל תפחדי\תתבישי ממנה.

גם לי קרה מקרה דומה...בנ"ע בנשמה!!!

יש איזו מישהי שנהיינו חברות ממש טובות, וכאילו זה מתחיל כזה קצת להעיק שהיא כאילו

כל הזמן רוצה להיות איתי...

ואני כאילו כיתה ז' ואני רוצה לפתח עוד חברויות,

אבל זה קצת בלתי אפשרי...

ואם עכשיו אני יעזוב אותה זה כאילו יהיה לה כזה...

כאילו לא יהיה לה חברות ממש טובות באמת, וזה כאילו...

לא רוצה להפרד ממנה...

אבל זה נהיה מעיק קצת ואני לא יכולה להגיד לה את זה כי היא ממש תעלב...

אוף...

אני לא יודעת מה לעשות...

יש לי רעיון- תפתחי אם בא לך.....שירוש16

אין לי מושג אם החלטת לפתוח את התגובה שלי- ואם כן. יש לי מה להציע לך. במקרה שלך אני לגמרי מזדהה, אומר לך את האמת- זה בא ממקום שחסר. חסר לה משהוא והיא מנסה להשיג אותו ממך- חברתה הטובה. (ותבדקי טוב- יכול להיות גם היחידה.....!!!)  תכל'ס- יש לך כמה אפשרויות:

אחת- לחיות עם זה ולהתחרפן כל בוקר מחדש ולהתפלל לאלוקים שהסיוט יגמר. (לדבריך).

שנית- לומר לה בדרך עקיפה, אחות, חברה משותפת, יועצת וכו'. שמה שהיא עושה מפריע לך וכו'.

והעצה האחרונה- לשבת אייתה, כמו חברה טובה- ולדבר על זה. זה לא הכי סבבה בחיים, זה תוקע וקשה ואולי תגלי דברים עליה ועל עצמך שאולי את מעדיפה שלא לדעת. בכל מקרה, אני הייתי מציעה לך לבחור באחת משלושת האפשרויות- בשבילך. והכי חשוב- שתהי שלימה עם הבחירה שלך. 

 

ותמיד תמיד עוזר- תפילה קטנה לאבא שבשמיים (כן, במילים שלך!).

 

 

ב ה צ ל ח ה ! ! ! ! קורץ

וואי, תודה אנשים! אסקופית=]


גם לי יש משו..מים שקטים

כתבת במשפט האחרון שאת לא יודעת מה יש לך נגדה ואולי את סתם ממציאה תירוצים, אז תדעי שממה שאת מתארת ברור שזה לא סתם נמאס לך ממנה אלא שיש פה קשר מאד לא בריא ביניכן, קשר לא הדדי ולוחץ שבאופן אוטומטי מעורר התנגדות בצד הלא לוחץ.

מה שאת מרגיש הזה נורמלי לגמרי.

אני חושבת שהחברה הזאת פשוט מסכנה וכמו שכתבו מעלי זה נובע מחסר רגשי אצלה אולי לאדם קרוב וצורך בטוטליות של מישהו שהוא רק שלה. מובן לגמרי כמה שזה מעיק לך!

אני חושבת שנכון להתייעץ על זה עם היועצת או המחנכת שיוכלו לכוון אותך מה לעשות.

בהצלחה!!

נשמה, האחריות לא עלייך.אחת מהשומרון

בס"ד

לחברה שלך יש בעיה כלשהי. אם תוכלי לעזור לה זה מבורך אבל זאת ממש לא האחריות שלך.

תפני למבוגר שמכיר אותה ואת סומכת עליו.

 

או שאם זה שייך תפתחי איתה בעדינות את הנושא, תסבירי לה שה לא נעים לך ושאת רואה שקשה לה. שאת בטוחה שיש מי שיכול לעזור לה. ושהיא מדהימה הרבה יותר ממה שהיא חושבת. שהיא לא זקוקה לך כדי להעריך את עצמה..

ממליצה ל לקרוא את הקטע הזה: http://www.makshivim.org.il/show.asp?id=39239

וגם את חלק ב' שלו. מקווה שיכוון אתך קצת בע"ה.

 

בהצלחה גדולה!!

בניין של האישיותuser93

בס"ד

 

 

ניראה כמו ששאר החברה פה אומרים שהקשר ביניכן הוא מה שמחייה אותה.

שאת הוא המקור שלה לשמחה/למי שהיא מרגישה שמחה ואהבה/אכפתיות ממנה.

 

אני חושב שהיא צריכה לנסות לבנות את עצמה/אישיותה שתוכל להתחבר גם עם עוד בנות.

נסי בהתחלה להגיד לה בצחוק דברים אמיתיים כמו לדוגמא "מה עם עוד חברות?" , אבל ממש בצחוק ובצורה נעימה כזה בלי להגיד שאת אומרת באמת.

לאחר שניראה לך כבר מתאים דברי איתה על הנושא יותר לעומק:

שאת חושבת שיש פה עניין יותר עמוק שצריך טיפול. איך היא מרגישה לגבי עצמה?(ביטחון עצמי/דימוי עצמי)

היא שמחה מחייה?

 

אני ממליץ לה על הספר "בגן האמונה", תהילים, תפילה לאבא במילים שלה וכו....

מתוך בניין של אמונתה מקווה שהיא תיזכה למצוא ישועה ומרפא.

 

וכמובן תפילה שלא תיכשלי בייעוץ רע/בעזרתך.

 

 

תקשיבוו..קיפודה

ישלי שתי חברוות ממש טובות (בניהן) ואני מתה עליהן .. רק שאחת פתאום תופסת גובה ומתייחסת לשנייה כמו אל כלבה! זה מציק ליי! מה אפשר לעשות?

לדבר איתה...אסקופית=]


עם הזאת שמנהגת כמו כלבה? אבל ישלה אגו מטוורף!קיפודה

היא לא תקשיב לי

אז תיייעצי לשניה להתרחק...אסקופית=]


וואי יש לי משהו כזה..~שירוש~

גם לי עד שנה שעברה הייתה לי חברה הכי טובה...
ורציתי להתחבר לבנות אחרות כי לא אהבתי את האופי,תכונות שלה פתאום היא באה ונהייתה חברה שלהם טובה..אני פשוט בהלםם כול פעם מחדש!!
ואני לא יודעת מה לעשות עם זה!!

שירוש נכון שאת מנתניה?קיפודהאחרונה


..גיימס פוטר
הסיבה שכמעט ריק בחצי מהפורומים פה זה כי הייתי בתקופת הקורונה שפשוט היה פה מפוצץ ועכשיו זה רגיל? 
עכשיו בגלל המלחמה הם עוד יחסית פעילים😅הרמוניה

זה ירד מאדד (ברוך ה'..)

כבר זמן רב שאין מצטרפים צעירים חדשים לפורומיםפ.א.
והפעילות בפורומים ירדה משמעותית 
חד משמעית בקורונה היה ה הרבה.סוורוס סנייפאחרונה

אבל עכשיו יש פחות פעילות ממה שהיה לפני הקורונה

מי רוצה לחזור ללימודים??ניגון❤️

ואוו איך בא לי כבר את החופש הגדולל🤭

אני כבר שנה וחצי בבית...ההרהמורניקאחרונה
גם פרה זקנה יכולה להניב חלב..😌😌עוד חומייני חי
כעעען כען
למה אתם חיים?מעייןאהבה

מה הסיבות שלכם בחיים?

חתירה מתמדת להגשמה עצמיתפ.א.
כי ככההרשפון הנודד

בבסיס אני חי כי זה לא דורש ממנו שום פעולה אלא קורה לבד.

ואני ממשיך לחיות כי אני רוצה להתפתח ולהיות יותר שלם ומאמין שעוד יהיה לי טוב.

בנוסף אני מרגיש שיש לי פה תפקיד בעולם שאולי יהיה משמעותי

אני חיהניגון♥️
כדי לעשות טוב לעולם ולאנשים ואני מאמינה שכל אחד יכול להפוך את העולם למקום יותר טוב ושמח ואוהב ♥️ וגם לעבוד את ה' שזה הכל בסוף
נהנה מהחיים פשוטההרהמורניק
וואוצאצא

לא יודע.

מבררים את זה, מחפשים את זה

הלוואי וידעתי

אם כבר הגעתי לעולם ואני כאן - נעשה הכל כדי להנותGini
מהחיים, לחיות טוב, באושר, בשמחה, בסיפוק, ולדאוג לעתיד שלנו כאן 
אני הגעתי למסקנה שהחיים זהגלגל שבו אני עולה ויורדתתמימלה..?אחרונה

כל הזמן והמטרה שלי היא לאסוף כמה שיותר כוחות כשאני למעלה כדי להצליח לעלות אחרי הירידה הבאה...

ככה עד שיבוא המשיח....

יש אנשים!הרשפון הנודד

הפורום חזק להיות פעיל והם דיבורים חזקים אז מוזמנים להעלות נושאים מעניינים שאתם מתלבטים בהם אם סתם שאלות, חוויות, רגשות ופריקות

למישהו יש הדרן?איידן

יש לי הדרן ויש תקלה ואין לי אינטרנט במכשיר (שהוא גם ככה דפוק (חצי טאצ) ובלתי נסבל) אני לא יכולה לקבל לטלפון אימיילים ובנוסף האפליקציה שלהם לא עובדת 

יש למישהו דרך לעזור לי?

בבקשה אני נואשת נראלי אם עד סוף שבוע הם לא חוזרים אליי אני עוברת לנוקיה (ונוקיה זה זוועה)

אם מישהו יעזור לי אני אשמח מאוד

למישו יש את היי סקול מיוזיקל בדרייב?נחט

או סרטים אחרים 

יש פה אנשים ערים?מעייןאהבה
תמיד...אנא בכחאחרונה

אולי יעניין אותך