אני טובעת, מרגישה את הגלים סוגרים עלי מטביעים מטלטלים. נזרקת לסלעים מתנפצת, לרגע עולה שואפת אוויר ובמשנהו למטה לכלום. נאבקת בכל כוחי להגיע לחוף לשלווה לשקט, אך לא מוצאת אותו, לא יודעת לאיפה לשחות לאן להגיע. והגל עולה מטביע ואני שוקעת למטה לים למקום השקט האטום הנורא. אבל הם עוד שם מנסים לעזור שולחים יד להציל לעזור ואני שואפת אוויר מחייכת לפתע ואז הם עוזבים נותנים לי לטבוע. ואני שוב במים נאבקת בגלים מנסה לעלות לחיות להיות. ואז מוותרת שוקעת טובעת ושוב עולה, רואה אותם שם למעלה בסלעים בחיים. קוראים לי לבוא לחיות להמשיך. ואני לא רוצה מפחדת להישאר. אבל יודעת שאם לא אעלה הם יבואו אלי ואז גם הם יהיו בים האכזר.
מוקדש לכל החברים באשר הם


