ממצב
ממצב אחים שלי מיזמן לא הייתי כאן לפעמים אני באשמעון ק.
מי פה נכלל ב''אחים'' שלך? חחח
שיח סוד
חחחחחחחחחחחחחחחחח
מושקי הגאונה
ליעלושמושקי הגאונה
איך עושים בכותרת פרצוף צוחק?
נקודותיים : והאות D באנגלית אבל מחובר : D
שיח סוד
אני לא מצליחהקיילי ש
קודם כל : ( נקודותיים ) ואחר כך - ) סבבה ?שירושששש
לננימושקי הגאונה
איך עושים את הפרצופים שעשית בכותרת חוץ משמח וצוחק?
: Dקיילי ש
מושקייי בישבילךך!!
מעיינוס=)
: E=
: -F=
בלי רווחיםםם

: -F=

בלי רווחיםםם
טעות : D=
קיילי ש
אפשר שתגלו איך עושים את החיוכים שאתם עושים?
=: ו(
אוףף שירוש לא עובד לייימושקי הגאונה
למושקיקיילי ש
בכרטיס אישי שלה היא מגלה איך עושים ריגשונים לכן עשיתי את זה
אני יודעת סתם עשיתימושקי הגאונה
שירוש נשמה אחת!מושקי הגאונה
מושקי מה קורהיהונתן69
הכל מעולה מה איתך?מושקי הגאונה
אי אפשר לעשות בכותרתקיילי ש
חחחח,יהונתן69
![]()
לעוד מישו כל משחק של ילדודס מגיב ככה "לא ניתן היהאהוד חי כהן
ילדי גן החיותיוסי5783
יש למשהו את הסדרה ילדי גן החיות של ערוץ מאיר הדרייב?
משחק מענין ואחלה!משחקא
אני חדשהההחכמולוג/ית
מה קורה?
מה נשמע?
מה המצב?
בסדר!תודה ל-ה' יתברךאחרונה
תתחדשי 
מה קורה ילדודסריק סאנצ'ז
יש פה עוד מישהו?
פעם הייתי כאן
הפורום מת..תודה ל-ה' יתברךאחרונה
אין אף אחד שיגיב לך על זה
בני כמה חבר'ה פה?Eliyalasker
פעם הייתי פעיל פה בניק אחר, ותמיד חשבתי שאני הכי צעיר...
מה אומרים?דודס
איך במלחמה והכל?
היידה חזרתידודס
אין לי מושג אם מישהו זוכר אותי האמת
בני כמה פה האנשים עכשיו??
היידהחוחי:)
הו התקופה היפה שהיה כאן פעיל
אשתמש באותם מילים שהשתמשתי אז
זוכרים זוכרים
וגדלתי מאז
הייתי בת 11
היום ב"ה 13 חחח אשכרהה
...ריק סאנצ'ז
חח, אני זוכר אותך נראה לי מביקורים פעם בפורום הזה... את טלי או משהו?
זה באמת מגניב לגלות כמה זמן עבר...
טוב, אבל שיניתי שם מאז...
אכן אכןחוחי:)אחרונה
אני טלי
ועכשיו אני חוחי ומצטערת על כל רגע. למה עשיתי את זה לעצמי?
אבל מתנצלת וזה
אבל כנראה בגלל ששינית שם לא מזהה אותך? (או שבכלל לא אמורה לזהות?)

