איך משתמשים בפורום?ההוא גברא

אני די חדש פה, אחרי שקצת הסתבכתי עם הפורום שמתי לב עד כמה חסר פה שירשור של הסברים איך להשתמש בפורום.

צריך שיהיה מקום שכל מי שתהיה לו שאלה על התמצאות בפורום יוכל לשאול.

אני מבקש ממנהל הפורום 'פיתה פיתה' בחיאת, תעשה פה אשכול נעוץ (זה דבר חשוב שצריך שישאר פה קבוע, שלא יעלם אי שם בתחתית של הפורום) שבו נוכל לברר דברים לגבי הפורום.

 

בכל אופן, יש לי כמה שאלות שאני אשמח אם תענו לי, אני שם אותן כאן למקרה שמנהל הפורום לא יפתח אשכול:

 

מה זה 'שיחה אישית' שיש בכרטיס האישי?

איך אני יכול לראות איך הכרטיס האישי שלי נראה במסך של גולשים אחרים?

מה בדיוק העניין של כרטיס אישי?

*שיחה אישית זו אפשרות לצ'אט עם משתמשי הפורום.*בננית*

*אתה יכול ללחוץ על שמך (שמופיע בהודעות שאתה כותב) בדיוק כמו שאתה נכנס לכרטיס אישי של אחרים.

בפלאפון יש אפשרות של כרטיס אישי ליד כפתור התגובה, מפני שלא ניתן ללחוץ על שם הניק.

 

*העניין של כ"א (כרטיס אישי) הוא לתת מידע עליך. זה כולל את כל המידע שמילאת בהרשמה ופרטים נוספים שאתה בוחר לכתוב ולשתף (באופציה "עריכת כרטיס אישי". אם יש בעיות - הנה קישור לעריכת כרטיס אישי: http://n2.inn.co.il/My/Profile.aspx ושים לב שצריך להתחבר מחדש בקישור הנ"ל)

 

*מסרים - כמו שיחה אישית, רק בהודעה ולא בצ'אט.

 

*כדי לשים סמיילי בכותרת, אתה צריך לדעת את הקיצור. הנה רשימת קיצורים:

http://www.inn.co.il/Forum/Forum.aspx/t521574#5886551

אפשר לכתוב את הקיצורים גם בתוכן ההודעה.

 

*קיצורים בפורומים:

ש"א - שיחה אישית

<צ> - ציניות. הודעה שנכתבה בציניות

<ר> - רציני. כדי לציין שזה ברצינות

אאל"ט - אם אני לא טועה

נוג"ה - פורום נוער וגיל ההתבגרות

נסיו"פ - פורום נסיונות פעילים (פורום לשטויות, פריקות, שיתופים וכו'. כל מה שבא לך בלי לחצות גבולות) הנה קישור למקרה שאתה לא מכיר:

http://www.inn.co.il/Forum/Forum.aspx/f12

 

*לשרשר נכון - לדעת למי להגיב. כשאתה רוצה להגיב להודעה מסויימת (בין אם היא הפותחת ובין אם היא תגובה לפותחת), אתה צריך ללחוץ על האופציה "תגובה" באותה הודעה, ולא באחרת.

 

*עריכה - אתה יכול לערוך את הודעתך בתוך זמן קצר מכתיבתה. מופיעה אפשרות "עריכה" ליד כפתור "תגובה".

 

*סימונים ליד הודעות:

עיגול מלא, אדום - כלומר יש תוכן להודעה.

עיגול ריק, לבן - הודעה עם כותרת בלבד.

מנעול - שרשור נעול.

קיפול שרשור - שרשור עם מעל ל-40 תגובות הופך ל"מקופל" וצריך ללחוץ על הסימון "40+" כדי לראות את כולו.

הודעה בצבע צהוב - הודעה חדשה שעלתה. היא נשארת צהובה כל עוד לא מרעננים את הדף.

 

*כשאתה מחובר, מתחת לכל הודעה מצויין אם הכותב הוא בן או בת (מסר למחבר או למחברת..)

ודרך אגב, פיתה פיתה היא בת.

 

*תיוג - אפשרות לתייג מישהו, שתישלח לו הפנייה להודעתך.

עושים זאת כך:

כותבים @ ולאחריו את שם הניק אותו אתה רוצה לתייג. (מופיעה רשימה של אופציות לשמות של ניקים ואתה צריך לבחור)

בעריכה לא ניתן לתייג.

 

*ניקים בצבע אדום/ירוק - מנהלים.

אדום - מנהל אותו הפורום. ירוק - מנהל על.

 

פירטתי כל מה שאני זוכרת..

ברוך הבא

אין לי כותרתההוא גברא

מה ההבדל בין התכתבות עם מלא אנשים בפורום לבין התכתבות עם מלא אנשים בכרטיס האישי?

מתכתבים עם אדם אחד. למה מלא אנשים?*בננית*

ואם אין לך כותרת אתה פשוט יכול לכתוב --- או ...

אין לי כותרת (בדווקא) (: (::ההוא גברא

אי אפשר לפתוח התכתבות עם כמה אנשים?

ומי רואה את זה? רק אני והוא או כולם??

אפשר, אבל מעולם לא ניסיתי ולכן אין לי מושג איך עושים את זה.*בננית*אחרונה

רק מי שאתה מזמין רואה את זה

לשאלות נפוצות בפורומים..מיצ'ל
שאלות נפוצות - משוב - טכני

בפורום של משוב טכני יענו לך על הכל!!
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירותאחרונה

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילהאחרונה
מדהים!
שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך