הערבים האלה לא מבינים שקלטנו ת' קטע של הפיגועים?! יאללה...רעיה123
מה זה?! לפצוע נערים בני 16?! באותה צומת שלפני פחות משנה חטפתם 3 נערים ורצחתם אותם?!
תצאו מהסרט שאתם חיים ועופו לנו מהארץץ!!זה ארץ שלנו בלבד!! למה אני צריכה לחשוש שאני עומדת בטרמפיאדה כי לחזור הביתה...?! ואי!! ימח שמם של הערבים האלה!!
טיפ קטן-שירוש16

אם מישהו מעצבן אותם ובא לכם לקלל אותו. (ח"ו).

פשוט תגידו "יימח ששם הערבים..." זה מה-זה משחרר...קורץ

חח להגיד לך שהוא כבר בשימושרעיה123
אמן ואמן!!!ח"י
ימח שמם ויאבד זכרם!!!!! רגע....ילדה טובה
אבל כשיבוא המשיח... לא יהיו לנו עבדים...
סתם חחחחחח שילכו לעזה...!!!!!!!!
שלא ילכו לעזהמדרון
היא גם שלנו... נק' למחשבה (:
נכון... אבלח"י
אם הם ילכו לעזה אז שם הם יהיו מרוכזים וכשנצטרך עבדים וכדומה נלך לשם לקחת...
עוד נקודה למחשבה...
זה חולני...מדרון
עם כל כמה שהערבים הם נבלות נגמרה התקופה שהעולם נצרך לעבדים.. ואנחנו בתור העם המוסרי הראשונים שצריכים למחות נגד העבדות הזאת!
אם הם רוצים להישאר בארץ שיהיו עבדיםנשוי שמח
קלטנו?מישהי=)


חח מה עשיתם פה?! בדיוק היה לנו דיון אםרעיה123
השאיפה טהמקום איליו אנחנו רוצים גם להגיע זה אם להרוג את כל הערבים או שיש כאלה ש"חפים מפשע " ולא צריכים למות, מצד אחד כל אחד יודע שבערך כל ערבי שגדל מבין שהוא צריך להרוג כמה יהודונים צדיקים וכדי לקבל יחס... אבל יש גם תינוקות נשים וילדים...
אז אמרנו "אור לגויים" לא לאבד את כל הגויים, להראות להם את גדולת ה' והעם העצוםםם הזה!! אז מישהי אמרה לנו שזה אור לגויים... לא דווקא אור לערבים....
קיצרר... דיון מסובך!!
להרוג את כל הערבים?! חס וחלילה!!סתמישוו
לא רק שאין לזה מקור זה ממש איסור.
להגיד שירה כשבמצרים טבעו בים זה היה קצת בעייתי ( מעשה ידי טובעים בים ואתם אומרים שירה?!) אז להרוג אותם סתם? ברור שזה אסור
אהבתי ת' הסבר הזה כי לא ממש הצלחנו להסביר להם למה לא אבלרעיה123
יש בעיה בשירה?! על זה לא שמעתי...
זה ניסי ה', זה מעשה ידי ה'....
זה אפילו לא נעשה "כביכול" ע"י שליחים. ..
לא יודע אם זה היה באמת בעייתי..סתמישוו
כן כתוב "ובאבוד רשעים רינה" , אבל בכל זאת צריך לשים לב לתפר הזה ..
אף אחד לא צריך לקפוץ משמחה כשאיזה גוי נהרג. אם הוא אויב שלך בידוע שהוא אויב שלך זה כבר שונה.
לא כל הערבים אויבים!!
סתם זה באמת אסורטוביה2
אבל מכאן ועד לטבח באוכלוסית אוייב הדרך ארוכה. למשל בניגוד למשל שכתבת יש פסוק מפורש (שנפסק כמובן להלכה) וכותב על הגויים בא''י (ויש מחלוקת אם הם יכולים להכנע אבל בכול מקרה הערבים לא נכנעו) ''לא תחייה כל נשמה"
.??????7 אומות!?חנטריש


אני רק אומר שצריך לחלק בין המקרים.סתמישוו
יש ערבי ויש מחבל.
מחבל צריך להרוג וסתם ערבי לא. לא כל ערבי הוא מחבל.
ערבי טוב זה ערבי מת!!!!!!!ח"י
אם כבר, אז המשפט הוא "ערבי גבר זה ערבי בקבר"סתמישוו
אבל ח"ו. אני מקווה שאת לא באמת חושבת ככה.. לא צריך להגזים!!
חח איזה ציטוטים אבל הבעיה היארעיה123
שאתה לא יודע אם הערבי הוא מחבל... לרוב רובם הם יכולים יום אחד לקום בבוקר לבנות לך ת' בית בנאמנות ולעזור לך ומחר בבוקר לבוא אליך עם סכין... ח"ו..
נכון! וזה בעייה..סתמישוו
אבל עדין זה ברור שאני לא יכול לקחת סכין ולהרוג איזה ערבי בן 20 בטענה שחינכו אותו שצריך להרוג יהודים ושכנראה הוא יהרוג יהודים עוד כמה שנים.
הקם להרגך השכם להורגו. אני חושב שלא כל הערבים קמים להרוג אותנו. אי אפשר סתם להכליל את כולם.
הפיתרון הטוב ביותר זה לגרש את כולם. זה מותר! זה גם נצרך בגלל שהם בכלל לא שומרים על 7 מצוות, וגם מי ששומר הוא עדיין לא נחשב גר תושב וצריך להעיף אותו מפה
למה לא זה הדיןטוביה2
אם הם לא נכנעים
ראה עובדות הטבח בהר נוף.שירוש16

אחד הערבים היה עובד באותו בית כנסת והשני במכולת ליד. סתם נקודה למחשבה.

 

ההיגיון מאחורי זה שלא יהיו ערבים זה: שאם הם לא יהיו הנוף הרגיל בעיר אז כל ערבי יעורר חשד וכל תזוזה בלתי רגילה יגרור תגובה מהירה (טלפון למשטרה בלי לחכות וכו').

וזה בעז"ה ימנע פיגועים כמו פיגועי דקירה בעתיד. אמן.

אז הוא אומר נכון, לא להרוג אותם... לגרש אותם...רעיה123
להעיף אותם מהארץ שלנו!! שלא יעבדו כפועלים בבית כנסת שלנו וגם לא במכולת שלנו...
ב-ד-י-ו-ק !סתמישוו
אני לא מגזימה...ח"י
כשנותנים להם טוב הם בועטים...!!!
אבל מפה ולהרוג אותם?!סתמישוו
את לא מגזימה אבל כשמרגשים אותם מהארץ שלנו זה לא טוב להםרעיה123
הם מנצלים את ההזדמנות שאנחנו עושים איתם טובה בשביל כאילו להתחבר אילינו וע"י זה לגרום לנו ליותר רע...
המפלצתיים שבניהם
אז מגרשים אותם. בלי "זכות השיבה".שירוש16


כן... מעיפים אותם מהארץ הזאת כי היא רק ורקרעיה123
שלנווו(!!!!) בלבד...
בעז"ה בימי המשיח אולי נצליח להעיף את כל ההמון הזה מהארץ שלי ןשלך....
אני הייתי ממליץ גם לפני בוא המשיח..סתמישוו
תמיד לפני שמגיע מישהו חשוב הביתה אז כולם מסדרים את הבית, מנקים את הכל ומעיפים את כל הליכלוכים..
לא יהיה יותר יפה שנעיף את הליכלוך לפני שיבוא המשיח?
ואי!! זה היה חזק!!!רעיה123
כ"כ צודק... !! הממשלה שלנו הכוח של העמ"י לא כ"כ בכיוון של זה...
לצערנו..סתמישוו
עד שבנינו ארץ , והקמנו ממשלה .. היא נוטה לשמאל. אבל עוד מעט בעז"ה הכל יסתדר.. הגאולה באה קימעא קימעא!
בעז"ה... ב"ה נוטה ולא הממשלה עצמה ...רעיה123
זה כבר עניין של מעבר להשתדלות האנושית שלנו אישית...
אלה אם כן כל אחד מהפורום גודל לדור חברי הכנסת הבאה וראש הממשלה והנשיא ונשיא ארה"ב ומצרים וכו וכו... וככה ביחד נעיףף את כל הערבוצי'קים
ח"ו הגאולה תבוא עכשו נאו יאלה יהודם!!!!!!!חנטריש


נאו יאלה יהודים!!בדיוק השבת הייתי בירושליםרעיה123
אחת מהשבתות היחידות שלי בעיר בחיי והלכנו לכותל ואתה רואה כמה אנשים נוסעים וזה מזעזע!!! כל הזמן חשבת, יאללה... אנשושים!! כן כן, הקבוצה של היחידים שלא שומרת שבת, בשבילנו, בשבילך שבת אחת!! ותראה מה זה !! המשיח יבוא!! אבל הלכנו רחוק מדי מדי
אבל בעז"ה כן כן.... אנחנו בדרך ממש לשם
אהה ישמלא ערבים גםם ( זה לא תרץ חנטריש


הגמרא אומרת: " אין בן דוד בא אלא בהיסח הדעת"סתמישוו
אז תמיד שואלים ת'חבדניקים .. איך זה שאתם מתעסקים בגאולה כל הזמן?! הרי המשיח יבוא בהיסח הדעת..

יש להן כמה תשובות.
אני אגיד 2.
הראשונה, שביאת המשיח צהיה דבר שבכלל לא נתפס בדעת שלנו ככה שגם אם נעסןק בזה אנחנו לא 'נבין' את זה עד הסוף ..ולכן זה יהיה בהיסח הדעת.

התשובה השנייה, והיא זאת שיותר מתאימה לפה זה ככה: הם אומרים, אפילו שנראה לנו לפעמים שהגאולה לא יכולה לבוא עכשיו כי תראו כמה אנשים מחללים שבת, לא מניחים תפילין וכו' , צריך להסיח את הדעת מזה ולהאמין כי המשיח יכול לבוא "היום!!!!.. אם בקולו תשמעו"
אממ היה משו יתר טב לא זכר..........חנטריש


כאילו תשובה יותר טובה?סתמישוואחרונה
או בכללי משהו יותר טוב ממה שאמרתי?

אתה מוזמן להיזכר !
מעשה ידי טובעים וכו'נשוי שמח
נאמר על המלאכים. שעם ישראל אמר שירה שיבחו אותו על זה..
בבקשה לפני שמביאים מקור אז לבדוק קודם האם הוא קשור.
לפי איך שאני מבין, זה קשור..סתמישוו
יכול להיות שאת חולק עליי .. קורה.

אבל חשבתי שזה מדבר על בנ"י , בכל מקרה .. תודה.
...חולוני
עבר עריכה על ידי חולוני בתאריך ז' בסיון תשע"ה 17:17

...

באמת יימח שמם אבל...שירוש16

שחכנו דבר אחד-

יש מישהו שמנהל את הכל מלמעלה. ואם הוא החליט שהערבי יפגע ביהודי סימן שיש דברים בגו.

הקב"ה רוצה שנתעורר. "בשלי הסער הזה" אומר יונה הנביא ומורה דרך לדורות- 

אם משהו קורה בעולם: סערה, שיטפון, פיטורים בהיקף אסטרונומי, מלחמות וכו'- כל זה נוצר בשביל ישראל כדי לעורר אותו לאבינו שבשמים. כדי שלא נקום בבוקר ונאמר: עוד יום רגיל שכל דבר שקורה הוא מקרי שאין עליו מישהו אחראי... (ח"ו).

אלא-

כדי שנכיר שמי שעושה כל אלה זה ה' והוא רוצה שנתקרב אליו יותר. שנחזור בנו ממעשינו הרעים. 

אם זה אחדות או צניעות או אהבת ישראל או יר"ש... לא משנה. צריך לחזור אליו ומהר.

כי אם ח"ו לא נלמד לחזור לה' מהצרות שפוקדות את אומות העולם- הקב"ה יקרב את הצרות אלינו... עד הבית שלנו פנימה הצרות יכנסו...

עד שעמ"י יקלוט כי יש מישהו שמנהל את העיניינים ולאחרונה קצת סטינו מדרכו.

וצריכים לחזור.

אז הערבי הזה שדקר/חטף/דרס בצומת הוא רק איזה "מקל" העונש בידי הקב"ה שעל ידו הקב"ה מעניש את בניו. ומצפה שהם יחזרו אליו.

לא שכחנו שום דבר, אל תדאגי..סתמישוו
זה נכון, את צודקת. יש רק אחד שהוא אחראי על הכל.. והוא קובע את הכל. אבל צריך לברר ת'עניין לעומק.
אם יבוא מישהו ויגיד שהוא לא רוצה ללמוד למבחן וה' יעזור לו.. אז הוא יוציא 100?! אני הייתי חושב יותר בכיוון של 20. לא סומכים על הנס.
יש את מה שה' עושה ויש גם השתדלות אנושית!!
כשבן אדם נהיה חולה הוא לא אומר ה' מסובב את הכל ואני לא צריך לעשות כלום, הוא צריך להתפלל..
אולי ה' רוצה שאנחנו נעשה את ההשתדלות האנושית?!?!
אולי היהודים שנרצחו זה בגלל בעייה שלנו?! שאנחנו לא שמרנו עליהם מספיק טוב?
אפש להגיד שה' רצה שאותו יהודי ימות? לא יודע. אולי זה בא מכורח המציאות. בכל זאת , אני חושב שאנחנו היינו צריכים לדאוג שהןא לא ימות.
ברור וברור!! אבל מעבר לזה, עקב כך שאנחנו לא נוצריםרעיה123
או מוסלמים (לא זוכרת ) והגישה שלנו, ההסתכלות חיים שונה!! כי יש לנו כוח תפילה ובקשה שה' ישנה מה שקבע, ויש לנו זכות בחירה ותהליכים אנושיים והשתדלות עצמית מעבר למעשה הקב"ה...ואם תכנסי לכפר ערבי תראי איך הם מסתובבים בתוך הגלגלים של המכוניות, וילדים מסתובבים על הגג שאין בו מעקה, כי הגישה שלהם זה שה"אלה" קבע ואין דרך לשנות ואם הילד יפול אז הוא יפול... ואם המוחמד ההוא צריך להדרס אז הוא ידרס...

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הספר:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

את יכולה להפסיק להספיםנקדימון

אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.

אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.


 

אולי די כבר?!

נשמע סיפור מענייןקעלעברימבאראחרונה
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אולי יעניין אותך