הי אני חדשה פה אז..גאיה המלכה
אני הולכת לכתוב 25 הודעות )חופרות) כדי שאוכל להיתכתב באישי
עימכם הסליחה...
על תקראו אותם סורי זה סתםגאיה המלכה
...
לא נעים לי אבל אני חייבת אז מיטל תגיביגאיה המלכה
תודה
מיטל נוכחת?גאיה המלכה
תגיבי כאילו!?!
עו כמה נשארו לי?גאיה המלכה
הרבה בלי עין הרע... באצם זה עין הרע..
לא נעים לחפור!גאיה המלכה
לא כך??
אוי אויגאיה המלכה
איזו אומללות
גאיה הכל בסדר.... תחפרי...............לא קרה כלום.......חחחמיטל.


בלה בךחהOZIDYאנהןו]קצםסגאיה המלכה

סןלזסחכגעףםגקןרכלק

משעמם ליייייייייייייייייייייייייייייגאיה המלכה

אני בחירפוןןןןןןןןן

טוב..... משעמם לי סורי על החפירותתתגאיה המלכה

תתמודדו

חיחחחחחחחחחחחגאיה המלכה

חחחחחחחחחחחחחחחח

יאללה בואו לאישי משעמם ליגאיה המלכה

פליזושששששששששש

כמה עוד נשאר לי???גאיה המלכה

נמאסססססס

יוווווווווווווווווווו אני כבר מתחרפנת מהחפירותגאיה המלכה

של עצמי

חחחחחחחחחחחחגאיה המלכה

איזה הורסת אני

תכלס...גאיה המלכה

חולה על זה שאני מתכתבת עם עצמי....

גאיה את צריכה לא בותו אחד אלה כול אחד לבד....גד אלבז


היי גאיה ברוך הבא כנסידבי 2אחרונה

אל תגעגי גם אני שורדת עם החפירות

לעוד מישו כל משחק של ילדודס מגיב ככה "‏לא ניתן היהאהוד חי כהן
ילדי גן החיותיוסי5783
יש למשהו את הסדרה ילדי גן החיות של ערוץ מאיר הדרייב?
משחק מענין ואחלה!משחקא
אני חדשהההחכמולוג/ית

מה קורה?
מה נשמע?
מה המצב?

בסדר!תודה ל-ה' יתברךאחרונה

תתחדשי

מה קורה ילדודסריק סאנצ'ז

יש פה עוד מישהו?

פעם הייתי כאן

הפורום מת..תודה ל-ה' יתברךאחרונה

אין אף אחד שיגיב לך על זה

בני כמה חבר'ה פה?Eliyalasker
פעם הייתי פעיל פה בניק אחר, ותמיד חשבתי שאני הכי צעיר...
מה אומרים?דודס

איך במלחמה והכל?

היידה חזרתידודס

אין לי מושג אם מישהו זוכר אותי האמת

בני כמה פה האנשים עכשיו??

 

היידהחוחי:)

הו התקופה היפה שהיה כאן פעיל

אשתמש באותם מילים שהשתמשתי אז

זוכרים זוכרים

וגדלתי מאז

הייתי בת 11

היום ב"ה 13 חחח אשכרהה

...ריק סאנצ'ז

חח, אני זוכר אותך נראה לי מביקורים פעם בפורום הזה... את טלי או משהו?

 

זה באמת מגניב לגלות כמה זמן עבר...

טוב, אבל שיניתי שם מאז... 

אכן אכןחוחי:)אחרונה

אני טלי 

ועכשיו אני חוחי ומצטערת על כל רגע. למה עשיתי את זה לעצמי?

אבל מתנצלת וזה

אבל כנראה בגלל ששינית שם לא מזהה אותך? (או שבכלל לא אמורה לזהות?)

 

אולי יעניין אותך