הלוואי שהדם שתרמתי לא ילך לגוף של ערבי!!
רייצ'ל=)
תמיד אפשר לחפש משפחה יהודית שצריכה תרומות דםאביגיל.
יש מקומות שעושים התרמה שהולכת רק ליהודיםהחיים דבש!
באמת??איפה??רייצ'ל=)
נראה לי שבישיבת תורת החייםהחיים דבש!
תודה!די"מ
איפה???די"מ
מה זה אמור להיות??google
מה זה השטות הזאת "לגוף של ערבי"?? מחבל סבבה..אני גם לא ירצה שהדם שלי יילך למחבל,אבל ערבי?
מה ילד ערבי חמוד שחולה בסרטן הדם אשם בזה שהוא נולך ערבי??
מה ילד ערבי שנפצע בתאונת דרכים עשה שהוא נולד ערבי??
את יודעת כמה ערבים תורמים דם לבנק הדם ??את יודעת כמה יהודים ניצלו בזכות הדם הזה??
סתם שאלות למחשבה...
אני נגעל פה מה זה הגזענות הזאת...
זה לא קשורהחיים דבש!
יודע מה? אני גזעני אם אתה קורא לזה ככה!החיים דבש!
הבעייה זה לא לאהוב יותר יהודים.. הוא אמר שיש בעייה לשנוא סתםסתמישוו
לא חושבת שיש בעיה לשנוא ערבים.מי נהר!
הם לא ראויים לשום טיפת כבוד ממני!! הם רוצחים וטובחים בנו יום יום!! כן- אני שונאת את כל הערבים! לא סומכת על אף אחד! אפילו לא על ילד ערבי קטן וחמוד- יש מצב שכשהוא יגדל הוא ינסה להרוג יהודים! אני לא אומרת שכשאני יעבור לידו אני ירק עליו, אבל כן- יש לי זכות לא לכבד אותו ולא לסמפט אותו בנעל!
מסכימה איתךהטוב שבטוב
מבין אותך, לא מסכים אותך.סתמישוו
וגמאניי חושב שצריך להעיף אותם מפה.
וגמאניי כשאני רואה ערבי , אז .. "חשדהו וחשדהו"
וגמאניי מודע לכך שיכול להיות שהוא ייהפך להיות מחבל ח"ו כשיהיה גדול.
אבל אני לא שונא ערבים כי הם ערבים. אני שונא מחבלים, שונא את האהדה שלהם לזה. אבל הם מעשה ידיו של ה'.
האדמור הזקן כותב איזה משוו על לשנוא יהודי.. הוא אומר שכשצריך לשנוא אז גם כששונאים, צריך לשנוא את החלק הרע שביהודי , אבל את היהודי עצמו צריך לאהוב.. כי הוא יהודי.
אז להבדיל אלף אלפי הבדלות.. לא אומר שצריך לאהוב ערבים (!!) אבל אני לא שונא את הצד שבו הם מעשה ידי ה'. אני שונא את כל השאר.. וגם לא מכליל.
אני לא שונאת אותם אחד על אחדמי נהר!
כי אני לא מכירה.. אני שונאת אותם בתור עם!
חוצמיזה שלא צריך למצוא סיבות לשנאה, אני שונאת כי זו המציאותמי נהר!
את שונאת אותם בגלל המחבלים. ואז אומרת שאת שונאת בתור עם?!סתמישוו
עשיו שונא ליעקב- העם שלהם מת להעיף אותך מפה ולרצוח אותךמי נהר!
זכותי המלאה ואפילו לגיטימי לתעב אותם
בואי תעשי סדר בדברים, טוב?סתמישוו
כתוב על יעקב "וירא יעקב מאוד וייצר לו".. רשיי מפרש:"ויירא שמא ייהרג, וייצר לו שמא יהרוג הוא את אחרים"..
יעקב לא רוצה להרוג את עשיו ולא שונא אותו..
אתה מתעלם מכל השאר שכתבתי...מי נהר!
לא, לא התעלמתי מזה..סתמישוו
אמממי נהר!
אולי לא כולם רוצים בפועל לצאת ולהרוג אבל האמונה שלהם תומכת בזה, הם מעודדים את זה, או לפחות חלקם לא מגנים אתזה... זה מספיק סיבות בשבילי לשנוא אותם! שוב- לא בתור יחידים, בתור עם כזה
עם זה אני מסכים.. לפחות ככה נראליי.סתמישוו
קיצר, אנחנו חוזרים פה על אותם דברים..
אחלה רק מעצבן אותי-מי נהר!
שאתה אומר לא לשנוא את כולם..מזה התחילה השמאלנות, ברור לך שאני לא שונאת כל אחד ואחד אלא את כולם בתור עם..
התכוונתי שהשמאלנות התחילה מאמירות כמו שלךמי נהר!
לא לשנוא את כולם וכו וכו
השמאלנות ממש לא התחילה מפה.סתמישוו
אני חושב, (אולי לא) שישלי טענה שמבוססת (קצת) מהיהדות
טובטוב אין לי כל כך כח לזה.. משו אחרון
מי נהר!
אני פשוט רואה דברים מהמציאות, הם שונאים אותנו, מתים להרוג אותנו, הורגים אותנו אז אני שונאת אותם- את כולם. זהו
שיהיה לילה מקסים!
לילה מעולה!
סתמישוו
מלא הוד! וקדושה! סתםסתם
מי נהר!
אה מחר אני בעזרת ה יוצאת לטיול בצפון 3 ימים, עם חברות משו אשששששששש וגם יש משו ממש גורלי במשפחה.. ככה שפליזזזז תתפללו להצלחה!!!
תודה
חח בהצלחה , בהצלחה !!סתמישוו
וואי בא לי לחפור, מין מצב רוח כזה
בואו לחדררמי נהר!
ישלי בגרות מחר על הבוקר
סתמישוו
וואי בהצלוחהמי נהר!
תודה, גמלך .. תהני שמה!סתמישוו
תודה כפרעעמי נהר!
מה אתם מנצלשים?!
רייצ'ל=)
תראו מי שמדברת ..
סתמישוו
אני??
רייצ'ל=)
יא פלורוסנט
סתמישוו
אין שום בעיהמוטי113
כל עוד זה נובע ממקום אמיתי ולא לאומני
הבעיה היא לא רק שלי, היא של כל עם ישראל שיש בו אנשים כמוך שפוגעים במוסר שהיה צריך להיות לעם ישראל.
ומאיזה סיבות אתה עושה את זה? לא נראה שמעודף תורניות.
אני פוגע במוסר?החיים דבש!
צודק. מבקש סליחה. לא מחפש כבוד. חס ושלום.מוטי113
אבל בא נשאר בדיון.
כרגע לא מצליח למחוק או לשנות את ההודעה.
מחול.החיים דבש!
זה לא הכוונה..סתמישוו
גם דיי לגיטימי שבחור יהודי יעדיף לתרום את הדם שלו ליהודי ולא לערבי..
חוץ מזה שכתוב "לא תעמוד על דם רעך" , לפי איך שאני מבין מדובר פה על יהודי! רעך!
והרמב"ם כותב שאם ראה גוי עובד ע"ז טובע בנהר לא יעלנו ואם ראה אותו נלקח למות לא יצילנו.. (כמובן, שמדובר פה על עובדי ע"ז וערביי הארץ ברובם לא כאלה, וגם אחר כך הסתייגו ואמרו שאם כתוצאה מכך הגויים ישנאו אותנו אז צריך להציל..)
וזה עוד הלכה..
" אבל הגויים שאין בינינו וביניהם מלחמה, ורועי בהמה דקה מישראל וכיוצא בהן--אין מסבבים להן המיתה. ואסור להצילן; אם נטו למות, כגון שראה אחד מהן שנפל לים--אינו מעלהו: שנאמר "לא תעמוד על דם ריעך" (ויקרא יט,טז), ואין זה ריעך."
עכשיו, אני אומר .. יש הסתייגויות וכו' אבל צריך להבין את מה שהיא אמרה .. לי זה נשמע לגיטימי לגמרי!
כןמוטי113
אם יהודי עושה את זה מסיבה רדודה כמו הלונדוני הוא נטו גזעני.
הסיבה היחידה שבגללה אמירה כזו היא תקינה ואפילו רצויה היא אם היא באה מתורניות ומתורה.
חח תמשיך לקרוא לא רק את ה-2 שורות שכתבתי בהתחלה..סתמישוו
ברור שזה לא התשובה.
אני מבין וקראתימוטי113
אבל הבדל גדול בין העם היהודי שממנו אני מצפה להיות סמל המוסריות של התורה לבין לונדוני שלא ממש מעניין אותי מבחינת המוסריות שלו, כרגע.
כן..google
אבל נכנס פה גם עניין של חילוול ה'...כי אם יפרסמו שישראל מנעה מערבי דם של יהודי בגלל שהוא ערבי..יהיה שערוריה בינלאומית ויהיה חילול ה' רציני....
כבר כתבתי מקודם שהרבנים בדורות האחרונים הסתייגו ואמרו שאםסתמישוו
אני לא זוכר בדיוק איך זה כתוב ..
ידעתי שמישהו יגיד שזה גזענות.. לא יודעת ..עדיין..רייצ'ל=)

לא יודעת..
אבל שיהיו בריאים..מי שזה הלך אליהם..
אם הילד הזה יגדל להיות מוסכניק וזהו?מוטי113
את לא יכולה לדעת. אם לא רוצים לתרום דם לערבים, זה צריך להיות דווקא מאהבה ליהודים והעדפה של יהודי, וגם אז- להעדיף אותו כיהודי מהסיבות התורניות שבדבר.
אהמ..הכל יכול להיות..לא יודעת..רייצ'ל=)
מה?למה?google
מי לעזאזל קבע את זה?? מי??
את יודעת שישראל פעם טיפלה בילדה מלבנון שהיזה צריכה איזה ניתוח את יודעת מה קרה? אותה ערביה התרפאה ראתה את הפרצוף האמיתי של היהודים ולא איך שמתארים אותם בלבנון,היא גדלה,למדה משפטים,היגרה לאמריקה ועכשיו היא שופטת גדולה בארה"ב ומגנה על ישראל באו"ם והיא ממש ממש ימנית!!!
עזבו שניה את הסוגיה של -אם היה צריך להכניס את הילדה לטיפול בישראל...זה סוגיה אחרת...באתי להראות שכן!יכול להיות שערבי יגדל ולא יהיה חלאת אדם,חיית פרא שמסתובב עם גרזן בחוץ ומבקש להרוג יהודים...יכול להיות שיגדל ערבי ויכיר תודה ובזכות זה הוא יגן על מדינת ישראל מהתקפות באו"ם!!
מה בגלל שיש ערבים חיות פרא אז זה אומר שכול הערבים יגדלו להיות ככה?
למה אתם חושבים ככה?
דרך אגם לא באתי לתקוף אותך אישית...אני משתגע פשוט שאומרים דברים כאלה ,כי יש לי חבר ערבי והוא היה מת בשבילי אם היה צריך ואחרי כל פיגוע הוא מקלל את הערבים וממש מרגיש חרא בגלל שעשו פיגוע כלשהוא ...
וסתם זה מעצבן שיש את התגובות הגזעניות האלה...
אני חושב שצריך לשים הבדל בין גזענות חהכרה בערך העם שלך.סתמישוו
פסדר!! אבל זה לא שהלכתי וצעקתי ברחוב- אני שונאת ערבים!רייצ'ל=)
וכן יש לי סוג של גזענות לערבים..אני גרה בשטחים, אני שומעת על פיגועים שקורים בקרבת מקום...
סבבה לגמריי...google
אני מבין אותך..וזה מוצדק...
אבל רק ניסיתי להגיד שלא כל הערבים ככה!!אולי רובם ככה...אבל לא כולם!!כן..יש גם ערבים טובים...
וכנגד כל סיפור שלך אני גם יכולה להביא סיפור מזווית אחרת..שירוש16
סיפור אמיתי-
אישה שהיתה חולה נכנסה לישראל באישור מיוחד כדי שיוכלו לטפל בה. היא הבריאה. חזרה לעיר שלה. לאחר כמה שנים היא רצתה לחזור לאותו בית חולים שטיפל בה במסירות. היא הגיעה למחסום מסוים. הכריחו אותה לעבור בדיקה. היא לא הסכימה. בהמשך הכניסו אותה למתחם ריק מוקף גדרות. אמרו שהיא לא זזה עד שהיא מתפשטת. לבסוף היא הסכימה ותוכ"ד היא התפוצצה! לעיני המצלמות! (זה מתועד ויש סרטון ביוטיוב למעוניינים).
מסתבר שהיא חזרה לעיר שלה ושם היא הסכימה לחזור לארץ ישראל ולבית חולים שבו קיבלה טיפול כדי לבצע שם פיגוע.
נכון יש לנו ערבים מדהימים??
<צ>
סיפור נוסף-
לסבתא שלי הייתה שכנה גויה ממש טובה כשם גרו באירופה. לפני שנים רבות. ואני לא מדברת ספיציפית על ערבים. קטולית פשוטה, לא אנטי יהודית או משהו בסגנון. סבתא שלי נהנתה להיות בחברתה. הן היו חברות טובות עד כדי כך שסבתא שלי הייתה סומכת עליה לשמור על הילדים שלהם כשהיא נעדרה/ הלכה למכולת וכו'.
ביום שסבתא וסבא שלי פתחו את החנות החדשה שלהם באותו רחוב. השכנים הללו כבר לא הסתכלו עליהם. ואם כן- זה היה מבט זדוני ומאיים.
הן מעולם לא דיברו שוב.
מאז סבתא שלי תמיד אומרת וזה נכון וקביל לגבי כל יהודי-
יהודים וגויים- לעולם לא יהיו חברים. אין כזה דבר. אפשר וצריך להיות נחמד אליהם, להיות בנ"א כלפיהם. אבל לא להיות חברים. כי הם יתקעו לנו סכין בגב ברגע שהם יוכלו.
וזה קרה באינקווזיציה, בשואה, בפרעות תרפ"ט, בקום המדינה, באינתפאדות וגם כעת.
מה מה לעזאזל הקשר??google
רק אמרתי שזה לא חייב להיות שערבי יגדל להיות ככה..אמרתי שערבי בחיים לא יגדל להיות ככה?
לא!! אמרתי שזה לא מוכרח...לא אמרתי שזה לא קיים...
אז אתה חולק על התורה. סבבה.שירוש16
ישמעאל "פרא אדם".
הם בכלל לא קרויים אדם. הם קודם קרויים חיות.
וזה מה שהם.
חיות.
מצטער להגיד...אבל אם ככה...google
את חיה בסרט...פשוט חיה בסרט...כן? כל ישמאעל פראיי אדם? באמת?הם לא נקראים אדם?הם כככוווולללםםם חיות?
אני לא יודע אפילו איפה להתחיל..רואים שלא פגשת ערבים מתורבתים בחיים שלך ורואים שכל המושג "ערבי" שלך מגיע מהפגנות ומהחדשות ולא פגשת באמת ערבים נורמאליים בחיים שלך...
סתם לידע כלליאריאלניקית גאה
על כל סיפור מופת כזה יש 1000 סיפורים על ערבים שמדינת ישראל הצילה את חייהם ובסוף הם רצחו יהודים או במקרה הטוב היו משת"פים לפיגועים..
זה לא חוכמה לקחת מקרה אחד קיצוני ולהצדיק על ידו תופעה שלמה!
הגיע הזמן שנפסיק להיות יפי נפש.
עוד תגובה מטומטמת...google
שניה בא נקרא עוד פעם את התגובה שלי....מה אמרתי? הבאתי מקרה של ערבי שהכיר טובה למדינת ישראל..והוא לא גדל להיות פרא אדם כמו שהרוב פה חושבים....
אמרתי שאין מקרים של של כפיות טובה?
אמרתי שאין מקרים כאלה?
אני מצדיק פה תופעה שלמה?
לא! רק אמרתי שאי אפשר להכליל, ואי אפשר להגיד שכולם ככה!
כתבתי "מה בגלל שיש ערבים חיות פרא אז זה אומר שכול הערבים יגדלו להיות ככה?"
איך הדברים שלי סותרים את הדברים שלך...בואי תסבירי לי...
פעם הבאה תקראו את התגובה שלי...תבינו...ואז תכתבו משו נגד זה אם למישו מציק מה שכתבתי...לא ישר להגיב אפילו שלא סיימתם לקרוא...
זה לא גזענות. שלא נדבר על כך שזו מצווה מפורשת בתורהשירוש16
"עניי עירך קודמים"
והכוונה היא לא לאנשים שגרים בעיר שלך אלא לקרובים שלך.
כשאני תורמת כסף לצדקה אני צריכה קודם כל לברר אם מישהו במשפחה שלי צריך את זה
אח"כ בביניין
אח"כ בשכונה
אח"כ בעיר
ואח"כ בכל מקום אחר.
אבל כמובן שהדבר הראשון הוא לתת את הצדקה ליהודי. יהודי קודם לגוי.
ק"ו בתרומת דם שזה דבר הכרחי שמציל חיים על תקן יומיומי. ועוד שלא נדבר על כך שיש מחסור חמור בבנק הדם וכל כמה חודשים עושים התרמה בסדר גודל שקשה לתאר.
אז בעדיפות הראשונה זה קודם כל לתת ליהודים נצרכים.
לא מצאת יהודי אחד בכל העולם שצריך מנת דם? תבוא אלי... אני מכירה כמה שצריכים...
וברצינות- זו מצווה.
אם אני תורמת- אז קודם כל ליהודי.
וחוץ מזה-
אני לא חושבת שהשנאה פה היא גזענית. אם יש שנאה...
מדובר פה נטו על כ-א-ב. אני כואבת ואני מאמינה שעוד פה כמוני כואבת מאוד על מה שהערבים פה מחוללים לנו.
צריך להזכיר את הרצח שהיה אך ביום שישי? או את האזכרה לנופלי צוק איתן? או את ה'טיפטוף' שהיה לאחרונה על ישובי עוטף עזה?.
אנחנו חיים יום יום את השואה הפרטית של הערבים כלפינו. את הפחד ואת האי יציבות שיש לנו בגללם.
אני יושבת בתחנת רכבת הקלה בירושלים וחושבת לעצמי מהיא הסבירות שבעתיד ח"ו יקרה משהו לבן שלי בגלל הבן של הערבייה שיושבת לידי... .
זה מחריד!!
ולא. אני לא גרה בשטחים ולא חיה את המציאות ההזויה שם. אני גרה בעיר שהכי קדוש לעמ"י שהיה נתון בשנה האחרונה לסדרת מתקפות טרור בזו אחר זו. ואח"כ עוד רוצים לגנות את ישראל ולהוציא אותה אפרטהייד?? זה רק אני או שכמוני גם מבינות את המצב וקולטות את האבסורד..
חי איתנו אוכלוסיה שלא מעניין אותה מה הולך עם הילדים, אחים, שכנים שלנו. ובהנף יד היה זורק את כולנו לים. הוא הופך את החיים שלנו פה לסיוט מתמשך ואז עוד מצליח להוציא אותנו מרשעים ואותם צדיקי-על ומסכנים.
ואז עוד אומרים שמילה נגדם זה גזענות....???
מותר לי ק-צ-ת לשנוא את מי שבעבר פגע בכל היקר לי ובעתיד יכול ומסוגל לפגוע במשפחה שלי, בעתיד שלי, ובחיים שלי עצמם??
ולגבי הדם- אני אתרום (ואני מקווה שכן כל יהודי ויהודי) קודם כל- לאחים שלי. לעמ"י. ובאים כל היהודים היו מרגישים סבבה ולא היו נצרכים למנות הדם. הייתי מפסיקה לבזבז את הזמן שלי על זה ועוברת לתחום הבא לעזור לעמ"י.
אנחנו גזעניםדי"מ
מישהו אוהב מישהי רק בגל שהיא גויה הוא לא יתחתן איתה?
דו קיום=התבוללות.
(יאו אני שם את זה בחתימה..)
איזה הכללות...שירוש16
לא כולם גזעניים.
כולנו יהודים. זה כן.
ד"א- גזע לא קשור לדת. (על פי 'תורת הגזע').
זה כבר השלב היותר פנימידי"מ
למה תורת הגזע הנאצית שונה מהיהדות.
אבל בשימוש הרגיל והפשוט של המילה גזענות היהדות אכן גזענית.
החתימה הקודמת יותר נחמדהנחשון מהרחברון
ויותר מעניינתפסידונית
זאת יותר חשובהדי"מ
לא... הקודמת יותר חשובה. היא מביאה שלוםנחשון מהרחברון
חחחחדי"מ
אני רוצה לענות לכמה אנשים בבת אחת.מישהי=)
ציינתם כמה נושאים מאוד חשובים.
למה שהדם בעצם לא ילך לבן אנוש אשר הוא ערבי?
ככה.
יצא המקרה ואנחנו חיים על אדמת קודש בארץ ישראל,
שהיא קדושה לכל הדתות (או שזה מה שהם אומרים)
והם רוצים בייעוד שלהם (ערבי, נוצרי) להשליט את דתם על כל העולם.
הערבים עושים זאת בדרך אלימה, רוצחים, דוקרים וכו'
והנוצרים בדרך השקטה, מסבירי פנים, תורמים כסף
ומנצרים לאט לאט לאט.
שניהם רעים, ולכן. אנחנו באופן טבעי שונאים מי שפוגע בנו
בניגוד לשיטה הנוצרית הטוענת שעל מכה צריך לבוא נשיקה.
טבעי, שאנחנו לא נרצה לתרום להצלת חייהם כאשר מדובר ברוצחינו.
וזה ממש לא בפן ההלכתי.
ול @google
זה נכון שאולי לא כולם רוצחים, ולא את כולם צריך להרוג.
אבל כיוון שאתה לא יודע, אתה לא יכול לברור אותם אחד אחד
כי הם ירצחו אותך בנתיים.
וגם בעיני, רוצחים זה גם אלו שלא מגנים את התופעה
ואלו שתומכים, ועושים מסיבות כאשר נהרג יהודי
או מקבלים בכבוד וההערצה מחבל משוחרר.
ולכן, נכון שילד ערבי כרגע לא עושה כלום
אבל הוא מקבל חינוך לשנאת יהודים בבתי הספר.
וזאת אפשר לראות שכשאשר הם יוצאים מבית הספר הם זורקים אבנים
וכדו', וכל האווירה מסביב היא רצח של יהודים.
שניכם, אין לי מושג אם הרגשתם אי פעם מושפלים כ"כ
בגלל שאיזה ילד ערבי זורק עליכם אבנים
ואם תרביצו לו המשטרה תבוא ותעצור אתכם
במהירות של רוח בניגוד לאם יהודים מזמינים משטרה.
ערב טוב.
בא נעשה קצת סדר...google
את צודקת ב100 אחוז שאי אפשר לדעת מי באמת רוצח ומי לא...אבל יצאתי פשוט נגד זה שהיא אמרה "ערבים" בכזאת כלליות...ולא "מחבלים" או משו בסגנון...אני הבנתי שהיא אמרה שכל כל ערבי הוא רוצח/רוצה לרצוח...היה את מי שהגזימה ואמרה שערבים הם חיות ואפילו לא מגיע להם את התואר "אדם"...
כמובן שכל מי שתומך ברוצחים ומהלל אותם ועושה להם מסיבות זה אומר שהוא גם היה רוצה להיות אחד כזה ותכל'ס זה ברור שהוא גם אחד מהחבורה...
אבל זהו שלא בכל הבתי ספר הערביים מחנכים כך...רוב ככול בתי הספר בגדה נראלי מחנכים ככה...אבל יש הרבה בתי ספר בשטח ישראל שמחנכים לסובלנות ולכבוד ליהודים,ופשוט לעצור את הסכסוך המפגר הזה...יש גם הרבה בתי ספר ערביים שעושים מפגשים עם בתי ספר יהודים וכל אחד מראה לצד השני שהוא לא כזה מפלצת ומראה לו את הפרצוף הטוב והמכבד...
אה זה בני ממש מעריך אותך שאפילו שחטפת אבן (-שמעתי שככשטחים יש המון ערבים שזורקים אבנים) את ממשיכה לגור שם...ואני ממש מעריך אתכם..כל הכבוד! אתם אידיאליסטים בטירוף!
אני לא הרגשתי בחיים איך זה לחטוף אבן ובעז"ה אני גם לא ירגיש..אני גר בב"ש ![]()
לילה טוב...
איזו גדה? למה שמישהו יקים בית ספר על גדת נהר?יזהר
הטרמינולוגיה שלך מסגירה את מקורות ההשפעה שלך, וד"ל.
מה?google
מה זה לעזאזל טרימינולוגיה??ואל תשחק אותה אדיוט שאתה אומר "גדת נהר"...התכוונתי לאיך שקוראים "הגדה המערבית"...יהודה ושומרון...
הסנדלר הולך יחף..יזהר
"כל דפריש -מרובא פריש"חכחעחילםכ
כל פרט נידון על פי הרוב (תרגום חופשי) - ולכן , מכיוון שהרוב בעד\תומך פגיעה ביהודים,אנחנו דנים ככה את כולם.
לא קראתי אף תגובה חוץ מזו שהגבתי עליה, מחילה אם חזרתי...
תראה.מישהי=)
בהנחה שערבים הם בעצם מחבלים נכון?
מחבלים הם ערבים ולכן ערבים הם מחבלים.
אוקיי?
תראה, הרוצחים שרצחו אותנו בכזו קלות
הם לא למדו בבית ספר לרוצחים.
הם למדו בבתי ספר רגילים, כמו כל הערבים
ובכל זאת רצחו יהודים.
לכן כשאתה אומר לשנוא מחבלים..
זה קצת נשמע לא אמין. כי בתכל'ס
מחבלים הם לא באמת מחבלים.
הם ערבים שהחליטו לרצוח יהודים, וזהו.
שום תואר או משהו.
וכל שאר, שלא גינו אלא חיזקו את הידיים האלו
ולימדו את זה בבתי הספר, גם כן נחשבים רוצחים.
וחשוב לעשות את ההכללה הזו כיוון שרוב הערבים בארץ מעוניינים שנעוף מפה
וכך זה היה בכל הדורות. תרפ"ט, תרצ"ו תרצ"ט..
ובוא נגיד שבמאורעות תרפ"ט הערבים היו חברים טובים
של היהודים עד כדי כך שקהילת חברון סירבה לקבל כוח הגנה.
טוב...google
נראלי הוויכוח מיצה את עצמו ואנחנו פשוט טוחנים מים...שנינו חוזרים על הטענה שלנו שוב ושוב...
ניסיתי להסביר לך שוב
מישהי=)
אני לא חושבת שהוא חושב שלא עדיף להציל יהודי..ענבל
בס"ד
הוא רק יצא נגד זה שבעצם מאיך שהיא דיברה אפשר להבין שכל הערבים באשר הם ערבים צריך לשנוא אותם.
וגם אני יוצאת נגד זה.
אני לא אתחבר עם ערבים, אני אחשוד בכולם, אבל אני גם לא שונאת אותם.
אני נזהרת מהם, ויש הבדל.
שנאה לטעמי זה דבר שמשחית.
זה לא אומר שאני נגד לשנוא רוצחים, אני לא נגד, אבל לשנוא סתם עם שלם נראה לי מאוד תמוה [ואל תביאו לי את דוגמת עמלק, על הערבים אין לכם מצווה מהתורה לשנאה.. וגם על עמלק אגב.. יש מצווה למחות אותם, לא לשנוא אותם].
ואת צודקת, אבל דברייך הולכים לשני הכיוונים...
הם למדו בבתי ספר רגילים ויכלו לצאת מחבלים ובאותה מידה יכלו לצאת סתם פועלי בניין שכל רצונם זה לפרנס את משפחתם ולחיות בשלום.
אגב, רבים מערביי ישראל יגידו לך שהם מעדיפים לחיות בשלווה, לעבוד, לפרנס וזהו ושאין להם שום עניין במלחמות.
ושוב, רק כדי שלא ייצאו עלי בצעקות, אני לא אוהבת ערבים, אני לא אתחתן איתם [בשבילך @@די"מ], אבל אני כן אעזור לאישה ברחוב שמחפשת אוטובוס גם אם היא ערביה, אני כן אענה על שאלה לאדם גם אם הוא ערבי, אני כן אגיד תודה לנהג אוטובוס ערבי...
כי אני לא רואה סיבה למה לא.
מפה ועד ללהגיד שזה מה שיגרום לי להתחתן איתם או לאהוב אותם או אנערף מה, הדרך ארוכה, מאוד.
ורבים פה יכולים להעיד שזה לא הכיוון שלי בכלל.
אבל גם הקיצוניות היא לא הכיוון שלי..
ואני לא מאמינה בה.
אף פעם לא מכלילים, תמיד יש כאלה ויש כאלה.
העולם הוא לא שחור לבן. ממש לא.
אין לי כוח עכשיו לענות למה לשנוא.מישהי=)
אני גם לא מתכוונת לשכנע אותך שצריך לשנוא את כולם.
אני כן שונאת את כולם.
אני לא אומרת תודה לנהג ערבי
ואם אענה לשאלה שערבי מפנה אלי ואענה
ארגיש אשמה נורא.
זהו בדיוק!!!google
היי!תייגו אותי!די"מ
כל הויכוח הזה (שעולה שוב ושוב..) האם לשנוא או לשנוא את הרעבים הו ממש חסר משמעות בעיני.
השאלה פה היא בכלל לא מה אנחנו מרגישים (את אויבי יי ודאי יש עניין לשנוא אבל אני לא בטוח שכל ערבי נכנס להגדרה הזאת)
לערבים אסור להיות פה.
אנחנו צריכים לגרש אותם.
ולא רק הערבים אלא את כל הגויים.
בנוסף לכל זה אנחנו במלחמה איתם (כעם,נכון שיש פה ושם יחידים שלא בעד) אם כל הבעיה שלי עם הערבים הייתה רק הפיגועים אז באמת הייתי מסכים איתך.
אך לא זו הסיבה שנכתבה בתורה.
הסיבה היא התבוללות.
זה נחמד מאוד שאת לא תחתני איתם בגלל זה אבל יש לנו אחריות לכלל ישראל,וההרחקה בנינו לגוים צריכה להיות ברורה,ופה בארץ זה הרבה מעבר להרחקה כיוון שאין מוקמם כאן ואסור להם להיות כאן.
כשאת עוזרת לערביה ברחוב או עונה לשאלה של ערבי או אומרת לנה הערבי תודה את מחזקת את הדו קיום.
והדו קיום הזה הוא רע.
הדו קיום הזה אולי לא יגרום לך (מה שבכלל לא בטוח,בנות גם דתיות מהבתים הכי טובים ואפילו מתנחלות התחתנו עם ערבים) להתחתן איתם הוא גורם לאחרות להתחתן איתם.
זה לא קיצוניות זו דרך התורה,ואם דרך התורה היא קיצונית (ובהרחקה מהגויים היא בהחלט כזאת,כמה וכמה מגזרו חז"ל נובעים מזה-טבילת כלים,ערוב חצרות,פת גויים,חלב נכרי,סתם יינם,בישולי גויים..) אז נהיה קיצוניים.
העולם הוא שחור לבן.
מה שהשם רוצה שנעשה אנו עושים מה שהוא רוצה שלא נעשה אנחנו לא עושים.
אתה צודק. והיי!! תייגו אותי
הרגשתי שזה חסר טעם ולכןמישהי=)
לא המשכתי להגיב כי זה ויכוח עקר
לא, יש תחומים שהם לא שחור לבן.ענבלאחרונה
בס"ד
אנחנו לא בתקופת בית מקדש ואין לנו סנהדרין או קשר ישיר לקב"ה.
מה שהשם רוצה נתון להמון פרשנויות, דעתך היא לא היחידה והיא לא הקובעת במקרה שלי.
התבוללות יכולה לקרות עם כל גוי, היא דיברה על ערבים.
חוץ מזה זאת לא סיבה בשבילי לא לענות למישהי על שאלה או לא להגיד תודה, אני לא רואה את הקשר בין זה לבין התבוללות.
ואם היה מצב בו היינו יכולים באמת לחיות איתם בשלום הייתי מאוד שמחה.
אני לא בטוחה לגבי מה שאני הולכת לומר אבל...
כיום אני לא בטוחה שיש איסור להם לגור בארץ.
בד"כ יש עניין של גרי תושב וכו' אבל כמדומני שבימינו הוא לא ממש תקף.
וגם אם צריך לגרש אותם בינתיים זה לא קורה ואני לא רואה סיבה למה בגלל זה אני לא אעזור להם.
כל עוד הם לא מביעים נגדי שנאה כלשהי.
כעם אני לא אעשה בשבילם שום דבר,
כיחידים אין לי עם זה שום בעיה.
וההרחקה לא תהיה יותר ברורה אם אני לא אגיד תודה לנהג אוטובוס.
זה לא יוצר שום הרחקה, די לחיות בסרט.
ההרחקה היא בחינוך שאנחנו לא הם ושאסור לנו בכללי להתחתן עם גויים.
לא רק עם ערבים, עם גויים.
שאנחנו עם סגולה.
זאת ההרחקה.
הדיון פה היה על ערבים, לא על התבוללות.
אה והשאלה פה כן הייתה מה אנחנו מרגישים כי מזה התחילה פותחת השרשור..
אני מסכימה איתך שלא זאת צריכה להיות השאלה אבל זאת כן השאלה שנידונה בשרשור.
גם אם תתכחש לזה...
ואני אגיד את זה שוב-
דעתך היא לא היחידה.
יש היום כל כך הרבה דעות שזה מאוד מוזר לומר שאתה היחיד.
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הספר:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
את יכולה להפסיק להספיםנקדימון
אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.
אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.
אולי די כבר?!
נשמע סיפור מענייןקעלעברימבאראחרונה
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
..יהודי חסידיאחרונה
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
הפצות!!יהודי חסידי
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
וואודומיה תהילה
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי
וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
...יהודי חסידי
....יהודי חסידי
...יהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
מחפשים בני נוער לכתבהדבדב
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
אני חדשההרהמורניק
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!







