הם עדיין מבינים את הטעויות שלנו? הם כאילו עיידן זוכרים שגם הם היו במצב שלנו ולא מלאכים?
אלה שכבר למעלה רואים הכל בצורה אחרתקיפודה
אני חושבת שכןestybn
אני חושבת שמלמעלה רואים הכל ויודעים שבעולם הזה יש דברים שהם לא יכולים להבין שם. נראה לי שהם מרחמים עלינו שאנחנו עדיין בעולם השקר.
אבל כאילו הם עדיין זוכרים שהם היו במצב שלנו?קיפודה
שגם להם היו טעויות? שגם הם חטאו? או שהם חושבים שתמיד היו מלאכים?
אפשרותestybnאחרונה
שאלתי את אבא שלי, הוא הציע רעיון: יש הרבה סיפורים על אנשים שנפטרו שנגלו בחלום לאנשים שעשו מעשים טובים. ואם הם באמת היו שוכחים איך זה להיות כאן בעולם, אז הם לא היו באים ומביעים שביעות רצון ממעשה טוב שמישהו עשה כי הם היו חושבים שזה מובן מאליו. אם בעולם הבא יכולים להבין את הערך של מעשה טוב, זה אומר שגם יודעים מה זה מעשה רע.
הרב יהושוע שפירא:להבה ירוקה
אולי אחרי שנמות נגלה שכל החיים חיינו בשקר?
בודאי שכך! הלא אנחנו חיים ב"עלמא דשיקרא" (עולם השקר), השקר שמרחיק אותנו מהקדוש ברוך הוא. לעומת זאת העולם הבא נקרא "עולם האמת", שם תתגלה האמת של החיים האלוקיים. אפילו מי שמקיים את מצוות דעת אלוקים, עדיין לא זוכה לאמת הזו בצורתה השלמה כמו שתהיה בעולם הנשמות.
יחד עם זאת, קווי אורה נמשכים גם לעולם הזה על־ידי התורה, שנקראת "תורת אמת". אלא שאת גודל האמת שבתורה ובמצוותיה איננו מכירים בשלמות בעולם הזה. גם האמת שמתגלה אלינו בתורה תיחשף במלוא תפארתה לעתיד לבוא ותברר את תסבוכות העולם הזה ואת האמת האלוקית שמופיעה אפילו בו. אנו אוחזים פה באמת ולא יודעים עד כמה.
לא בשמים היאחליל הרועים
זה הרבה יותר מדוייק ממבט של נפשות שלא תוקנו בעוה"ז
מהה??קיפודה
אנחנומוטי113
לא יודעים. זו שאלה שאין לו מושג כאנשים חיים מה התשובה לה, ולדעתי עדיף להתעסק בעולם שלנו ואיך אנחנו יכולים לעשות פה הכי טוב.
חבל לבזבז את המחשבות והשאלות על נושאים כאלה.
אבל זה לא עווזב אותיי!! תודה בכלזאת לכולםקיפודה
כמה שתחפרו ותתעמקו בזה..שולם עלייכם
לא תצליחו לדעת איך זה...או. שתעשו סיאנס. ותדעו ממקור ראשון.. או.. מוות קליני לא עלינו. או התעמקות בסודות הקבלה המעשית. בהצלחה........
מה פתאום סיאנס?!גפן המתוקה
עבודה זרה?!nobody
אולי ..."לא יימצא בך שואל באוב וידעונינפש חיה.
יש מקום לומר שיש ממד עח עבודה זרה.
כי אין פניה להשם אחא פנייה ממשית למת.
ויש מה ללמוד בסוגיה....
בהצלחה
אבל אין תפילה ואין אמונה..nobody
נכון, אבל יש ממד כי זה הרכה בכח על טבעי שהוא לא ה'המצב חסה
הכרה בכח כל עוד אתה לא מגדיר אותוnobody
נכון, ולכן אמרתי שזה מימד.המצב חסה
קוראים לזה 'שיתוף'.
הרמב"ם אומר שזה היה אחד הדברים שהיו עושים העובדי עבודה זרה שאברהם אבינו יצא ממנה
זה שעובדי ע''ז עשו את זהnobody
אם מאמינים שזה כח מקביל זה שיתוף אבל אם מאמינים שזה כח שנובע מהקב''ה ומשתמשים בו לרעה..
בגדול אנשים שמעלים באוב רואים בזה כח מקביל ואפילו חלופיהמצב חסה
אבל אבליאירוש
זאת הייתה עצה צינית
שולם עלייכם
המצב חסה- מנסיון.. יש בזה כוח..שולם עלייכם
הו הו איזה כוח.....
חחציקציק
לאף חד אין מושג
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הספר:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
את יכולה להפסיק להספיםנקדימון
אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.
אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.
אולי די כבר?!
נשמע סיפור מענייןקעלעברימבאראחרונה
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
..יהודי חסידיאחרונה
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
הפצות!!יהודי חסידי
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
וואודומיה תהילה
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי
וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
...יהודי חסידי
....יהודי חסידי
...יהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
מחפשים בני נוער לכתבהדבדב
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
אני חדשההרהמורניק
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






