למי מכאן יש?
למי שיש- למה יש ולצורך מה?
(ואין כאן קבוצת וואצאפ לפורום נכון? כי יש פורום באתר שיש לו קבוצת וואטסאפ ודווקא אין שם בעיות)
ובכלל, מה אתם חושבים על זה? אשמח לתגובות.
למי מכאן יש?
למי שיש- למה יש ולצורך מה?
(ואין כאן קבוצת וואצאפ לפורום נכון? כי יש פורום באתר שיש לו קבוצת וואטסאפ ודווקא אין שם בעיות)
ובכלל, מה אתם חושבים על זה? אשמח לתגובות.
מאוד יעיל.
לצורך שימושים שעבורם הומצא הוואצפ.
אחד הדברים היותר מועילים.
משתמשים בזה להכל וזה מאוד נוח וטוב. נכון שיש בזה בעיות, אבל זה בעיקר בקבוצות. אם את חזקה ושמה לב שלא מכניסים אותך לקבוצות של שטויות ויודעת לצאת מקבוצות שרצים שם דברים לא טובים, אז אין בזה שום בעיה
.רעיה123
אין לי למרות שאני חושבת שזה טוב. ההורים שלי לא רוצים וזהו...
וב"ה הוא לא בשימוש. בעיקרון פתחתי בשביל כיבוד הורים אז אין בו כמעט שימוש. מקווה שישאר ככה.
ואם בנ"א רוצה להישאר איתי בקשר הוא יותר ממוזמן להתקשר אלי פעם ב... ולא להתעצל.
"למי מכאן יש?"
אני מתאר לעצמי שכמו בכל מקום כל-90% מהאנשים יש וואצפ. כולל אותי.
"למי שיש- למה יש ולצורך מה?"
וואצפ הוא צ'אט עם כל ההכללות שבו:
☻ הודעות פרטיות - הודעות העוברות דרך האינטרנט ללא תשלום, שדרכן אפשר לתקשר אחד עם השני בדרך יעילה ומהירה מבלי לתפוס אותו דווקא כשהוא יענה, כי בשיחה צריך להמתין שהוא יהיה פנוי ופה אתה לא צריך להמתין הכל נגיש.
☻ קבוצות - עוד דרך יעילה לשמור על קשר. בכך שאתה יוצר קבוצה משפחתית אתה מגבש את המשפחה מבלי להתקשר לכל אחד ולשאול לדוגמא: "אתה בבית?" את/ה פשוט יכול/ה לשאול: "מי בבית?". בכך שאתה יוצר קבוצה כיתתית אתה יכול לברר על זמני לימודים, ש"ב, עבודות ומבחנים. בכך שאתה יוצר קבוצה לחפרנים אתה יכול להעביר את הזמן.
☻ מדיה - סרטונים, תמונות ואודיו הם דברים טובים ושימושיים במיוחד העוזרים להעביר חוויות בצורה נוחה ו/או להעביר את הזמן (כאשר אתה ממתין בתור או במעלית, למשל XD).
ובכך שהבנו למה יש צורך בוואצפ - ברור לי כי הבנת גם "למה יש"...
"(ואין כאן קבוצת וואצאפ לפורום נכון? כי יש פורום באתר שיש לו קבוצת וואטסאפ ודווקא אין שם בעיות)"
זה הפורום של האתר ע"פ מה שהבנתי הגעתי לכאן לאחרונה אבל עדיין אשמח לשמוע למה את קוראת "בעיות" XD
"ובכלל, מה אתם חושבים על זה? אשמח לתגובות."
שזה דבר גאוני, שימושי, יעיל וכיפי. טוב לחיות במאה ה-21 חביבי 
זה יותר נגיש ונוח בוואצאפ ושם גם אפשר סרטונים ותמונות יותר בקלות...
כי אישית מהפלאפון ערוץ 7 לא נוח כ"כ ![]()
אבל לעשות קבוצה של הפורום זה תלוי באימון שלך באנשים ואם נותנים מספרים ואם זורמים
כותרת^^
יש בוואצפ ששולחים שטויות זה חלק מהכיף XD
זה תלוי באנשים, התכתבויות כמו בפורום...
התכוונתי שלא שולחים דברים שהם ממש ממש לא מתאימים כאילו.... יאוו עזוב...
וכן אני מנסה משו כזה ![]()
Meir B.Hבשביל קבוצת וואצפ צריך אנשים XD
אני לא מכיר פה את הפורום אבל הגעתי בעסקת "חבר מביא חבר" כדי לרדת על האחד שהביא אותי לפה 
אם תהיה קבוצת וואצפ אני אתרום את חלקי בשמחה 
אם תהיה כזו גם אחשוף את האחד שהביא אותי לפה (:
אני באמת יודעת לזהות אנשים אמיתיים פה ולא טרולים למיניהם או סתם מטרידנים.... אל תדאגו![]()
(אם בא לכם אפשר לפתוח קבוצה... אם יש אנשים שמסכימים, ואל תהרגו אותי על מה שאמרתי
)
שיח סודזה רק מעשה שטותי נחמד... לא במטרה להרוג. לפחות ככה הממשלה טוענת...
סתםםם
וואי הממשלה שלנו.... |לא מוגדרת|
מזת'ומרת טרולים ????
בועת סבוןפלאפון ואפשר ולסתדר עם זה סבבה...
אחד מבני עקיבא
מי נהר!אחרונהבגלל שזה כלי עם המון כח ומאד יעיל לתקשורת, הרבה יותר מסמסים (משתמש גם וגם).
ככלל אני חושב שבני אדם חייבים להפסיק לפחד מטכנולוגיה ולחפש סיבות למה כן להשתמש בה.
כמובן שיש להזהר מכל מיני עניינים שמקרבים את האדם לעבירה אבל זה לא מחייב להתנזר מזה.
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.
ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?
רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...
תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!
אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.
כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.
האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?
האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?
או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?
העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.
מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה? (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)
אולי לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי?
זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...
הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...
אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?
לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.
זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...
אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...
עכשיו מבינים קצת יותר??
אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...
חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך.
אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??
אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...
כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...
בקיצור מורכב ביותר...