בס"ד
מי בא לבתי דריינוף (המיועדים להרס עד ליום חמישי זה) בבית אל?
בס"ד
מי בא לבתי דריינוף (המיועדים להרס עד ליום חמישי זה) בבית אל?
טוב זה לא חכמה...דקה וחצי מהבית
בשבועות האחרונים, עכשיו אני נוסע לכמה ימים, מקווה שלא יפנו בינתיים...
תגיעו! זה ממש ממש חשוב
וגם מי שמעניין אותו יש בערב הופעה של אודי דוידי ושלומי שבת...
חסויה בריבועדי כבר לדבר על כלא ומעצרים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שאלת אם נעצרים שם.
שאלת על התנאים בכלא צבאי.
שאלת אלף שאלות על מעצר בית...
אני בעד שתשאלי על גרדומים וכאלה.. זה יותר מעניין.

1. משעמם לך בחיים?
2. למה לחסום?
יש דין של מחאה.
ב להעביר את האש מדריינוף למקום אחר.
לא יודע אם את ה זוכר אבל בכפר מימון לפני הגירוש צהל והמשטרה הגיעו למקסימום יכולת. לולי מועצת פשע וחלק מהרבנים שיתפו פעולה לא היה יכולת לגרש אם היו נשארים בכפר מימון...
יש עניין למשוך אש למקומות אחרים כשיש איום פינוי...
אגב גבעת אסף. כשהיה איום רציני - הקימו את עוז ציון וזה עזר...
וגם אם לא יועיל בפועל. שוב, יש עניין של מחאה
שמע מה אתה אומר!!
שרון הדורסני והכוחני הורה לירות אם יפרצו את הגדר.
אולי הדרך שלך אלימה שלי לא! אני בא לעשות הפגנה על משהו שכואב לא להכות לוחמים וליצור קרע בעם.
ברוך ה' שלא פרצו הגדרות,אתה יודע איך זה יכל להיגמר?!
אני פשוט לא מבין אותך,אתה רוצה לסכן אלפי אנשים?
אתה היית פורץ גדר מול m-16?
אני לא!
זה שיש בעיה ולא נותנים ליהודים לעבור (לא יודע בדיוק מה קורה שם),זה לא אומר שצריך לעצבן את הערבים.
מה גם שזה בעיני לא פשוט עוול.
אגב,חילול ה'?
לפרוץ את הגדר-לא חילול ה'?
לחסום כבישים עם כיפות-לא חילול ה'?
כתוב במקקום של חילול ה' אין חולקים כבוד לרב. אבל הוא רב, זה ביזיון!!!!
מישהו חכם אמר פעם שעל פי ההגדרות המעוותות שלנו היום גם בחורה דתיה מכוערת זה חילול ה'...
אף חיייל לא היה יורה אם כ-ו-ל-ם היו פורצים.
לחסום כבישים עם כיפה - קידוש ה' עצום!!!!!
וכן. הייתי פורץ מול M16 של שוטר או חייל.
אני לא בא להרביץ לשוטרים או חיילים. אבל כן, אני בא למנוע.
הבעיה שלך שאת ה מראש לא בא למנוע אלא לצעוק שכואב לך. יודעים שלא תעשה שום דבר בפועל - אז לא סופרים אותך... מחילה על התוקפנות. אבל אתה נותן להם את הכוח לפנות עוד. כי הם יודעים שלא יהיה מאבק ריאלי. למה עם הערבים זה שונה? י הם לא באים להפגין כי כואב להם. הם באים לעשות מעשה. ואם נצא מהתפיסה המעוותת שלממשלה יש איזה סמכות אלוהית ואסור להתנגד לה בכוח - נתחיל להתנגד ואז יהיה שינוי.
ענוותנותו של רבי זככריה בן אבקולס החריבה את ביתנו!!!!! כי הוא היה עדין נפש, לא נהרוג שלא יאמרו מטיל מום בקדשים יהרג...
ה בדיוק מה שאתם עושים.
לעצבן את הערבים? ח"ו. אני נגד לעצבן, אני בעד לגרש...
חילול ה' זה לעשות משהו מנוגד להלכה בשם היהדות. פנחס הרג!!! רצח!!! אבל קידש את ה'. אני מניח שאם היית שם היית מזדעזע מהפנאט הזה, שהורג ככה. זה חילול ה' נורא!!! אולי יש לו דין רודף ונפסוק להרוג את פנחס...
ולא אבזה את ה' כמו שקורה עכשיו בבית-אל.
אתה אדם חמום מוח כנראה,אתה לא היית פורץ מול m-16,אתה מדבר פה,במציאות לא.
תאמת? אני בכלל לא חושב שאתה מבין את ההשלכות של מעשים כמו לפרוץ את הגדר.
אני בא למנוע,אבל כמו בן-אדם.
לא למנוע את זה ולעשות מלחמת אחים על הדרך,
שהעסק הזה לא ייגמר בשפיכת דמים,
כי אם כן-כל העסק הזה מבחינתי לא שווה!!
איך פנחס קשור?
הוא נאף לכן מגיע לו עונש מוות.
ואני יוצא מנק' הנחה,שרואים כיפות ופאות זורקים אבן-זה לא מחזיר בתשובה..
זוכר פילגש בגבעה? זוכר את מלחמתו של גדעון בבני אפרים?
אבל עזוב. בתקופת המחתרות האצל הודיע שלא יכנע לתכתיבים של מלחמת אחים ולא ישתף פעולה - עשרות לוחמי אצל הוסגרו לבריטים. ועוד עשרות נחטפו עונו ואף נרצחו על ידי אחיהם - חברי ההגנה והקיבוצים.
הלחי לעומת זאת הודיע שההוא לא מוכן לשום איום על חייליו. מיכאל - יצחק יזרניצקי - שמיר פשוט בפגישה עם גולומב - ראש ההגנה הוציא את האקדח מהכיס והניח אותו על השולחן. הרמז הספיק. ואף חייל לחי לא נחטף/הוסגר. למעט אחד שחשדו בו שהוא באצל ושהוברר שהוא בלחי שוחרר מייד.
איזה ביזוי ה' אתה רואה בבית אל? אני ראיתי ביזוי ה' גדול שיש שם אלפי אנשים ביישוב ואף אחד לא מגיע "לעזרת ה בגיבורים"
תשאל את מי שמכיר אותי כאן. אני ממש לא חמום מוח. אני רציונאלי... אתה לא. אתה פוחד משינוי. ממשהו שהוא לא בדיוק כמו שהורגלת. וכן, הייתי פורץ במציאות. כי מול נחישות אמיתית - שום חייל לא היה מפעיל נשק על אח שלו.
אגב, בכפר דרום חבר'ה פרצו מול החיילים ובערך 1000 כן הצליחו להסתנן לגוש. שום יריה לא נורתה לעברם.
אתה בא למנוע?!?!? איך בדיוק? לספר שכואב לך אבל אתה לא מתכנן לעשות שום פעולה ממשית - זה רק מצחיק את קובעי המדיניות. לא מונע מהם לעשות כלום. זה נותן להם את האישור שהם יכולים לעקור להרוס ולגרש בראש שקט.
אם הייתה התנגדות כמו עמונה אף אחד לא היה מת. אבל גם לא היה ממשיך הלאה. רק אחרי שהרבנים הוקיעו את עמונה התחדשו הפינויים. ואם היו שם 15000 יהודים שמוכנים ומכריזים שהם נלחמים - לא היו מפנים.
פנחס נאף ומגיע לו עונש מוות. אתה חכם גדול אחרי מעשה. משה רבינו, אהרון הכן, אלעזר ואיתמר 70 זקנים לא ידעו את ההלכה הזאת נכון? רק אתה.. עזוב. משה רבינו לא עשה כלום אז למה שאני אעשה?
לשרוף כנסיה, מה אתה אומר? עכשיו תאמר לי שזה אסור. ופיקוח נפש והרבנים אומרים שלא, וחילול ה'... נכון? אבל שכחת שזה מצוות עשה מהתורה שמוטלת על כל יחיד ויחיד?
אתה קודם קובע מה אתה רוצה שההלכה תהיה. אח"כ אתה מוצא עיוותים להגיע אליה.
חילול ה' זה לא להחזיר בתשובה. מה לעשות? חילול ה' למשל
רב יהודה אמר רב: המוצא כלאים בבגדו פושטן אפילו בשוק. מאי טעמא? (משלי כא, ל) "אין חכמה ואין תבונה ואין עצה לנגד ה'", כל מקום שיש חלול השם אין חולקין כבוד לרב". (ברכות יט)
חילול ה' נורא!!!!!!!!!!! לקרוע לרב את הבגדים ולהפשיט אותו בשוק?!?!? זה חילול ה'!!!!
אבל ההלכה אומרת אחרת... שחילול ה' הנוראי באמת הוא שהרב הולך עם שעטנז. ובכזה מקרה - קידוש ה' הוא לעשות מעשה משוגע, לקרוע לו את הבגדים ולהפשיט אותו.
לראות פאות זקן וכיפה קורעים לרב את הבגדים בשוק זה לא מחזיר בתשובה... נכון. אבל זה קידוש ה'!
כן, מלחמת אחים זה דבר נורא. אכן. שלא צריך לקרות. אנחנו לא באים לייצר כאן 2 מדינות ל2 עמים(יהודים..)
בא"י אנחנו פועלים כאחד. יש מחלוקות ואותן נפתור. ואם צריך גם בוויכוח ובמעשים.
סתם הערה קטנה, זה לא יצחק שמיר, זה גרא-נתן פרידמן ילין-מור.
אבל מבחינתם הם באמת היו יורים בהגנה.
השאלה אם אנחנו צריכים להגיע כל פעם למכות וכאסח רציני עד מוות כמעט על כל פינוי. זה כלל לא דעת כל הרבנים. יש המון רבנים לכאן ולכאן. כי אחרי הכל, המכות הן פורקן רגשות באיזהו צד.
לגבי השאר-לא הייתי בוויכוח אז לא עונה..
נכון שהיא נורא. השאלה היא אם ברגע שיש סכנה למלחמת אחים - עוזבים הכל? לא!!!!
לא אומר ליצור 2 מדינות והדוגמא מהאצל הייתה שברגע שאתה נסוג שיש חשש למלחמת אחים - נוצרת מלחמה. כשאתה מגיב ולא חושש מזה - המלחמה לא מתחילה. אז מה מונע טוב יותר?
(סגור על זה? אני ממש זוכר מיכאל)
לא כל פעם. אם פעם אחת היו 15000 איש שהולכים כסח כאן זה היה נגמר
בגוש קטיף כולו כולל אזרחים שגרו שם תינוקות האלפים שלא התנגדו - היה פחות מ15000 איש והצבא בקושי הצליח. הגיעו לשיא של גיוס כוחות ללא גיוס מילואים.
15000 איש שמתנגדים חזק היו מונעים את גוש קטיף ואת כל הפינויים שאחריו.
נכון. יש גם רבנים שאומרים שאין כיבוש. ויש שלושת ההשבועות. ויש רבנים שטוענים שמצווה לפנות בהחלטת ממשלה... אז מה? גם משה רבינו לא הרג את זמרי והגמרא שהבאתי כותבת עליו במקום של חילול ה' אין חולקים כבוד לרב. הגמרא לומדת את זה מפנחס ומשה
עם מה כן הסכמת
ואתה אומר דברים שהם ספק. אולי ואולי ואולי. א"א לקחת כאן החלטות מסוכנות על בסיס אולי.
ואולי אם היו מתנגדים, עדיין הצבא היה מצליח?
ואני מדבר על רבנים תלמידי הרצי"ה, לא כאלה שאינם מאמינים בגאולה ובמדינה.
כשמתחילה מלחמת אחים, א"א להגיד אז אופס, טעינו, לא היינו צריכים להגיע לזה. ויש סיכוי שכן, שצריך לעצור מלחמת אחים תמיד.
(סגור על זה..מקריאת כמה וכמה ספרי לח"י..)
ונראלי אתה מערב כאן כמה דברים. ולגבי חילול ה', לא דיברתי..
ונכון... תלמידי הרציה.... ו? החרדים לא שווים כלום? לא יודעים תורה? הרב גורן לא למד ב"חברון"? לא כל מי שלמד אצל הרב יוצא עם אותם דיעות ולכן הבאתי את זה, שיש מחלוקות
וגם מה לעשות? 10 אמרו לא לרשת את הארץ. 2 אמרו כן. למי היה צריך לשמוע? ליהושע וכלב.
יש משנה במסכת פאה (תראה את הפירוש בפנים) אפילו 99 אומרים לחלק ואחד אומר לבוז שומעים לזה שאמר כהלכה.
אנחנו מאמינים בתורת הגאולה שהביא הרב קוק והמשיכה בנו הרצי"ה, להם אני מקשיב. גם לחרדים יש תורה אבל להם אין כ"כ תורת גאולה, מה לעשות, זה ככה.
מה הקשר מרגלים? משה אמר!! מפי השכינה!!
פנחס...
אני מאמין בתורת הגאולה. אבל אני מאמין שצריך להלחם עליה
וודאות - המשטר והצבא אמרו את זה בעצמם
אמר דוד ( כד יז) הנה אנכי חטאתי ואנכי העויתי ואלה הצאן מה עשו תהי נא ידך בי ובבית אבי והיה העונש ההוא על העם גם בחטאם שהיה להם לתת השקלים מעצמם אם העונש ההוא על זה כדברי רבותינו (ברכות סב) כי לא צוה אותם המלך שלא יתנו השקלים כי הוא לדעת המנין בלבד היה חפץ וענשם וענשו בזה שוה הוא ועוד כי מלבד המנין היה עונש על העם מתחלת דבר כדכתיב ( כד א) ויוסף אף ה' לחרות בישראל ויסת את דוד בהם וכתב שם רש"י לא ידעתי על מה ואני אומר בדרך סברא שהיה עונש על ישראל בהתאחר בנין בית הבחירה שהיה הארון הולך מאהל אל אהל כגר בארץ ואין השבטים מתעוררים לאמר נדרוש את ה' ונבנה הבית לשמו כענין שנאמר (דברים יב ה) לשכנו תדרשו ובאת שמה עד שנתעורר דוד לדבר מימים רבים ולזמן ארוך שנאמר (ש"ב ז א ב) ויהי כי ישב המלך בביתו וה' הניח לו מסביב מכל אויביו ויאמר המלך אל נתן הנביא אנכי יושב בבית ארזים וארון האלהים יושב בתוך היריעה והנה דוד מנעו השם יתברך מפני שאמר (דברי הימים א כב ח) כי דמים רבים שפכת ארצה לפני ונתאחר עוד הבנין עד מלוך שלמה ואלו היו ישראל חפצים בדבר ונתעוררו בו מתחלה היה נעשה בימי אחד מהשופטים או בימי שאול או גם בימי דוד כי אם שבטי ישראל היו מתעוררים בדבר לא היה הוא הבונה אבל ישראל הם היו הבונים אבל כאשר העם לא השגיחו ודוד הוא המשגיח והמתעורר והוא אשר הכין הכל היה הוא הבונה והוא איש משפט ומחזיק במדת הדין ולא הוכשר בבית הרחמים ועל כן נתאחר הבנין כל ימי דוד בפשיעת ישראל ועל כן היה הקצף עליהם ועל כן היה המקום אשר יבחר ה' לשום שמו שם נודע בענשם ובמגפתם רמבן פרשת קורח.
גמרא סנהדרין קג:
מי נהר!שמלחמת אחים זה אסון!
מבחינתי ללכת מכות עם שוטרים זה הגבול,תמשיך לחשוב ולהיות אדם מילתריסט.
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.
ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?
רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...
תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!
אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.
כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.
האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?
האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?
או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?
העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.
מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה? (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)
אולי לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי?
זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...
הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...
אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?
לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.
זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...
אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...
עכשיו מבינים קצת יותר??
אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...
חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך.
אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??
אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...
כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...
בקיצור מורכב ביותר...