היי
היי אני אסתי חברה של יעלוש מחבד ואני חדשהנסיכת הנצנצים
אני צריכהנסיכת הנצנצים
25 הודעות
אז הודעה מספרנסיכת הנצנצים
משו
הנה עודנסיכת הנצנצים
הודעה
הודעהנסיכת הנצנצים
ללל
אופנסיכת הנצנצים
צריך עוד 20 הודעות
אה7כארה8ראהכא8כהנסיכת הנצנצים
ככעעהכטעע
אנינסיכת הנצנצים
ממש
ממשנסיכת הנצנצים
ממש
מצטערתנסיכת הנצנצים
על
החפירותנסיכת הנצנצים
שלי
אאזנסיכת הנצנצים
מה קורה?
תכתבו איתיטוב?נסיכת הנצנצים
לילילילילילילנסיכת הנצנצים
ליליליליליליל
חחחחנסיכת הנצנצים
חחחח
גיגינסיכת הנצנצים
גהגה
היי אסתי! תתחברי הרבה ולא כמו לכל לאתר שאת נרשמת....שיח סוד
שאחרי יום את עוזבת.... XD
היינסיכת הנצנצים
היוששששש
לכולםםםם![]()
אפשר לעשות את ה-25 הודעת בניסיונות פעילים, לא פה.גלידת לימוןאחרונה
לעוד מישו כל משחק של ילדודס מגיב ככה "לא ניתן היהאהוד חי כהן
ילדי גן החיותיוסי5783
יש למשהו את הסדרה ילדי גן החיות של ערוץ מאיר הדרייב?
משחק מענין ואחלה!משחקא
אני חדשהההחכמולוג/ית
מה קורה?
מה נשמע?
מה המצב?
בסדר!תודה ל-ה' יתברךאחרונה
תתחדשי 
מה קורה ילדודסריק סאנצ'ז
יש פה עוד מישהו?
פעם הייתי כאן
הפורום מת..תודה ל-ה' יתברךאחרונה
אין אף אחד שיגיב לך על זה
בני כמה חבר'ה פה?Eliyalasker
פעם הייתי פעיל פה בניק אחר, ותמיד חשבתי שאני הכי צעיר...
מה אומרים?דודס
איך במלחמה והכל?
היידה חזרתידודס
אין לי מושג אם מישהו זוכר אותי האמת
בני כמה פה האנשים עכשיו??
היידהחוחי:)
הו התקופה היפה שהיה כאן פעיל
אשתמש באותם מילים שהשתמשתי אז
זוכרים זוכרים
וגדלתי מאז
הייתי בת 11
היום ב"ה 13 חחח אשכרהה
...ריק סאנצ'ז
חח, אני זוכר אותך נראה לי מביקורים פעם בפורום הזה... את טלי או משהו?
זה באמת מגניב לגלות כמה זמן עבר...
טוב, אבל שיניתי שם מאז...
אכן אכןחוחי:)אחרונה
אני טלי
ועכשיו אני חוחי ומצטערת על כל רגע. למה עשיתי את זה לעצמי?
אבל מתנצלת וזה
אבל כנראה בגלל ששינית שם לא מזהה אותך? (או שבכלל לא אמורה לזהות?)