אוף! למה רבנים, כ"כ הרבה רבניםפוסעת

מתגלים כמושחתים שעוברים על איסורי עריות??

זה כ"כ כואב ועצוב!!

^^ מצטרפת!!!אהבת ישראל!!

כל כך כואב לדעת את זה!!

באמת למה???מבולבלמבולבלמבולבל

 

אווווףףף!!!!

זה פשוט עצוב!!! עצוב

יש משהו חדש?!הכהניסט הנודד
לא רוצה לכתוב את זה כי זה כואב... אבל כן...אהבת ישראל!!

היה כתוב איזה משהו..

בערוץ 7 באיזור שם של משפט ופלילים.. כתוב שם כמה שורות. לא הרבה, אבל מספיק כדי לבאס...

כי גם הם בני אדםפסידונית

לדעתי כל הסיפורים מהתקופה האחרונה נועדו (בין השאר) לנער אותנו ולהזכיר לנו שאלוקים יש רק אחד, ושאי אפשר לסמוך על אף אחד חוץ ממנו.

ברור אבל..אהבת ישראל!!

אבל מה?? אז אי אפשר להעזר באנשים??

 

להיעזר - כן. להתייעץ - גם.פסידונית

לצעוד אחריהם באמונה עיוורת - לא. ממש לא.

 

לא באמונה עיוורת אבל מה? אז זהו?אהבת ישראל!!

אני אתייעץ אם צריכה והכל אבל זה לא מוסיף לדעת שהנה יש עוד כמה... עוד אחד יותר נכון...

סתם מבאס..

לא באמונה עיוורת. לצעוד אחריהם באמונה. עדיין.חג'דומט


תכלס אתה צודק...אהבת ישראל!!


לא באמונה עיוורת,ציון חמדתי
לצעוד אחריהם באמונה בה' יתברך שהם השליחים להורות לנו את הרצון שלו! והרצון שלו הוא שלא נחטא, ועוד יותר-שלא נלך אחרי מי שחוטא, זאת אמונה אמיתית!!
אמונת חכמים היא גם אמונה בצדיקים שמורים לנו דרכים בעבודת ה' וגם אמונה בחכמים שהם צדיקים אמיתיים ולא שקריים.
לא באמונה עיוורת,ציון חמדתי
לצעוד אחריהם באמונה בה' יתברך שהם השליחים להורות לנו את הרצון שלו! והרצון שלו הוא שלא נחטא, ועוד יותר-שלא נלך אחרי מי שחוטא, זאת אמונה אמיתית!!
אמונת חכמים היא גם אמונה בצדיקים שמורים לנו דרכים בעבודת ה' וגם אמונה בחכמים שהם צדיקים אמיתיים ולא שקריים.
התירוץ הזה של להגיד שהם גם בני אדם.. אז, אני לא מקבל אותו.סתמישוו
קצת היגיוןההוא גברא

מתוך 12 ניצבים נפלו.. (לא זוכר כמה, אבל הרבה)

מתוך אלפי רבנים, יש את שיינברג, ההוא מהאולפנה הזאת ואם ממש תנסו תמצאו מניין של כאלה.

לא מנסה לחפש אבל עדיין עצוב שזה קורה וכששומעים על זה..אהבת ישראל!!

וזה לא אולפנה.. זה מדרשה..

 

באמת, לא מבאס אותכם שדברים כאלה קורים??

בקטע גם שזה דמויות שלא חיות מחוץ לתורה אלא הם יודעים...

אווףף זה מבאס אותי..

שטויות.ראשית חכמה

אתה תמצא את אותו אחוז אצל הרבנים.

 

 

תלמד קצת נתונים.

את קוראת לזה שטויות ?, איזה נתונים בדיוק ?שואף לאור

זה עיוות הדברים,הוא מדבר על שחיתות של עשרות אחוזים,סטטיסטיקה כזאת לא קיימת בקרב הרבנים ברחבי הארץ אלא רמה יחידנית לא שכיחה שנובעת מעצם כך שניתנה לכל אדם בחירה חופשית,ובמקרים כאלו מטפלים,אין שום נתונים שמצביעים על שאמרת

דוקא במקרה של שיינברג מי שחשף אותו היו הרבניםחליל הרועים
נקודת אור
כל הגדול מחברו יצרו גדול הימנומאיר.

תמיד חשבתי שאפשר לזהות גדוילים לפי היצר שלהם
נחפש למי היצר הכי גדול והוא יהיה הגדול ממנו....
 

אם ככהפסידונית

אין גדול/ה ממני כאילו מוציא לשון

(לא בקטע של העריות, יצר רע באופן כללי)

לא תופס....מאיר.


סתם... לפי מה שאתה (הגמרא!!!) אומר(ת)פסידונית

ככל שהיצר הרע של מישהו גדול, הוא גדול יותר.

לפי זה אני גדולת הדור.

וזה <צ>

....ההוא גברא

חושב צה"ל?

טעות. אנא נסה שניתפסידונית

צוחק

זה היה <צ>ההוא גברא


רואים שלא נכנסת להודעה שלי. בפנים יש - (כנס)פסידונית

צוחק

ומה אתה מרוויח בזה??אהבת ישראל!!


למה יהודים ישר חושבים על רווח?מאיר.


שאלה טובה..... לא על זה חשבתי אפשר להיות רגועים...אהבת ישראל!!


יש הבדל בין רב. לבין מישהו שקוראים לו רב.דבש חריף
או שקורא לעצמו כך בגלל הזקן והפיאות. וקצת ידענפש חיה.
עבר עריכה על ידי נפש חיה. בתאריך כ"א באב תשע"ה 17:25
תורני.
אין פה זלזול.
רק להיזהר
ולהבין
שהם בני אדם.
עם כל גדולתם וההערכה אליהם.
והיה לנו את דוד המלך.
אז מה נאמר?
שדוד המלך לא "שווה" יותר?
שהוא סיים את העבודה אצלנו?!
לא.
כמובן שיש ללמוד היטב את הסוגיה שלו.
ולא לזלזל באף אחד
רוגע...חג'דומט

99.99999999% מהרבנים הם קדושים וצדיקים מאד מאד.

 

הבודדים נפלטים החוצה במהירות על ידי רבנים הממונים עליהם.

 

ע"ע הרה"ג שמואל אליהו.

לא המשטרה פוצצה את זה, אלא הוא.

 

 

ובכל מקום ובכל תחום יש מתחזים. יש מציאות שהתורה היא חיצונית לאדם כמו מקצוע עבודה בלבד ולא חודרת לתוכו ומשנה את כל האישיות והאופי שלו. בכל הדורות היו כאלה. ע"ע דואג האדומי וכו'.

ובכל זאת זה מבאס ועצוב לשמוע שזה קורה!!אהבת ישראל!!

ובמיוחד כשאתה גם מדבר על אנשים דתיים..

 

מה? אתה רציני?ראשית חכמה


לגמרי. מה הבעיה?חג'דומט

ו..נכון זה מבאס. אבל זה לא צריך לשבור אותנו..

במשפט הנ"ל:ראשית חכמה

"99.99999999% מהרבנים הם קדושים וצדיקים מאד מאד".

טוב,אני עומד מאחוריו.חג'דומט

נראה לי שגם כל מי שקרוא את זה.

 

כמה רבנים יש בארץ? נניח 50,000 (יש יותר אבל אל משנה) על כמה אנחנו מדברים שנתפסו בעבירות כאלה? 2-3.

 

בא נגזים רגע. יש עוד עשרה שלא יודעים עליהם. זה לא נכון מן הסתם אבל נניח.

 

אתם מבינים איזה אחוז קטנטנן מעט לא נספר זה?

2-3 שנתפסו?ראשית חכמה

וואו, אתה ממש תמים.

אוקיי. 15. נניח.חג'דומט

למרות שאין באמת 15 כאלה. 

 

גם זה מספר מאד מאד מאד זניח.

 

עשיתי שלוש יחידות במתמטיקה ועדיין אני מזהה את העובדה הזאת... 

יש לך שתי הנחות מאלו מוטעות:ראשית חכמה

1. שיש רק 15 רבנים שנתפסו.

2. שיש יותר כאלו שנתפסו מכאלו שלא.

עדיין זה אחוז זניח מאד מאדחג'דומט


זה ממש לא אחוז זניח.ראשית חכמה

על רוב הרבנים לא שמעת ולכן גם לא תשמע כשהם פוגעים. 

 

האחוזים לא פחותים משום מקצוע אחר בשוק ואף גבוהים יותר מכיוון שיש להם אפשרות לפגוע שלא באונס גמור.

נו. אז מה הם האחוזים המקובלים בשוק?איל אחר

ורב שלא שמעתי עליו שהוא מושחת צריך להיות חשוד בעיני? כך זה גם במקצועות אחרים בשוק?

 

התורה והנביאים מלמדים אותנו: "חדלו לכם מן האדם אשר נשמה באפו כי במה נחשב הוא". "אל תבטחו בנדיבים בבן אדם שאין לו תשועה". "ארור הגבר אשר יבטח באדם ושם בשר זרועו ומן ה' יסור לבו".

 

אין בעיה לקבל ייעוץ מרב (הרבה עושים לשם שמים, ויש להם סיייעתא דשמיא), אבל לזכור שסוף סוף הוא גם אדם. זה אומר שצריך גם לחשוב אח"כ על עצתו אם היא מתקבלת,  ואין צורך להגיע להתבטלות.

המטרה היא לבטוח בה' כמו שנאמר: "השלך על ה' יהבך..." .

 

לפעמים אנשים חושבים שיש לרבנים דרכים נסתרות, שרק הם יודעים על קיומם, לפעול ישועות. אולי זה גם חלק מהסיבה, שלעתים רבות הולכים אחריהם כמו סומא בארובה. ההנחה הזו היא לא נכונה. נסתרות דרכי ה'. לעתים רבות עצה של רב מתגלה כדבר בעתו, אבל לעתים רבות זה לא כך. צריך להפעיל גם את שיקול הדעת. גם זה מתנה מאת ה'. תמיד לצעוק אל ה' שיעזור. 

גם כשהולכים לרופא אסור להישען על עזרתו, ולדעת שה' הוא הוא הרופא. ע"ע מה שהנביא אומר על אסא מלך יהודה, שהוא שאל ברופאים ולא בה'.   

נתחיל מלהקפיד על יחוד..די"מ

אני לא יודע מה האחוזים המדויקים אך ללא ספק הרבה יותר מ 0.000000001

נכון. ללא ספק זו מכשלה גדולה.איל אחר

דבורה הנביאה שפטה את ישראל תחת התומר.

בדיוק!DvorW


מבחינה סטטיסטית מספר כזה הוא אחוז זניחשואף לאור

ב.הטענה השניה היא כזו שניתן לטעון על כל דבר,תמיד ניתן לפנות אל הלא נודע ולרתום אותו,לדוגמא למעשה 50 % מהמורים נגועים במעשים כאלו אלא שזה לא נחשף,זו אמירה שקולה להאשמה הזו.

 

אני לא מתעניין במה גורם לכם לנסות לצייר את הדברים כיאלו ומדובר בעשרות אחוזים ובאיזו "מגפה" אבל מי שבא במגע עם תלמידי חכמים ורבנים מבין שהמציאות רחוקה מכך,ואכן לפי מה שמתפרסם מדובר במיעוט זניח.

 

"שקרים" ? מעט אנשים יכולים לחיות חיים כפולים,זה מלכתחילה דבר לא שכיח,בגלל זה לא נפסיק לתת אמון בבני אדם..

דווקא מי שבא במגע עם ת"ח מבין שאנחנו צודקים...די"מ
תן לציבור להכריע בזהשואף לאור

אני מאמין שרובו חושב בדיוק הפוך,וזו גם אחת מהסיבות שאתם מיעוט בשרשור הזה

ההודעה הזאת היתה בדיחה אם לא הבנת.די"מ
מן הסתם לא הבנתישואף לאור

אני שמח שזה לא נתון לויכוח..

אני בא במגע עם ת"ח ולא מבין את זה. מצטער.חג'דומט


אתם ממש לסרי חוש הומורדי"מ
זה היה בדיחה.
לא הבנתם.
לא נורא.
לפעמים עדיף לא להבין.אדם כל שהוא


גם נכוןדי"מ
נו.רואים שלא היית בכלא.די"מ

חבר שלי שהיה בכלא בלש"ם (לשומרי מצוות) סיפר לי שחל ניכר ממי ששם נמצא על עברות מין ומהם חלק נכבד רבנים.

וכמובן שלא מעט פשוט לא נתפסים.

מה הטענה כאן ?שואף לאור

חסר נתונים מתמטיים,כמה מהם במחלקה הזו בכלל,כמה מהם רבנים באמת,והאם חברך עשה סקירה מהימנה.

אלו לא ראיות,ולנסות לעסוק ברמת הפרטים רק יכול לתת תחושה או אשליה שמדובר ביותר מזה (משל לאדם שעוסק בתחום מסיום,ובשבילו על העולם סובב סביב זה,זה דבר טבעי,אך זו אשליה ברמת המאקרו),אך מדע הסטטיסטיקה עוסק במספרים ולפי הנתונים שבידנו מדובר באחוז זעום

מדובר ביותר מ0.00000000001די"מ
אז אנחנו מסכימיםשואף לאור

אכן מדובר באחוז זעום

אני לא חושב שממש זעוםדי"מ
אבל אין לי הוכחות וכמו שראשית חכמה אמרה לא מעט מהמקרים לא נחשף
הלא נודע צריך להשאר בלא נודעשואף לאור

אחרת כל אחד ירתום אותו לטיעוניו.

מה שכן נמצא לפנינו מעיד על מציאות לא שכיחה

מצד שני חלק לא זעום בכלל נוטל חלק בהשתקה והדחקהדי"מ
זה גם הלא נודעשואף לאור

הרי איך מגיעים למסקנה כזו שכיאלו מדחיקים סיפור אם בסופו של דבר טוענים שאותו מקרה שהדחיקו לא התפרסם ?

 

אולי יש מקומות שיש עניין לטפל בהם מקומית על דברים הרבה פחות חמורים,וכמובן שאינני יכול לקבוע מה הם,אבל להדחיק דברים חמורים,אני מאמין שכנ"ל המגמה איננה כזאת,ואדרבא ראינו באחרונה שסיפורים כאלו נחשפו ע"י רבנים.

 

אני מאמין שאם תסקור באופן בלתי תלוי דעת תלמידי חכמים מהציבור הדתי לאומי לגבי סיפורים מסגנון הנ"ל רובם יחוו את דעתם שיש להוציא דברים כאלו החוצה.

 

את הציבור החרדי אינני מכיר מספיק ולא חכם שאדון בו,ואילו מפני שהם אינם סומכים על מוסדות המדינה מלכתחילה

 

בשבילך.די"מ
אחד מגדולי רבני הצה"ד ידע על קופולוביץ' ושתק
יש לי חבר שהיה גר ביש ב כלשהו הבן של רב היישוב אנס את אח שלו במשך שנתיים. בהתחלה הרב בר בגישה מתנצלת אך בסוף הוא הכחיש. בם הלכו להרבה הרבה רבנים ואף אחד לא הסכים לעזור להם ודחו אותם בקש.
בסוף אותו רב הפך את כל הישוב נגדם והם עזבו את הישוב והם שם טרחו שאף אחד לא ישכור מהם את הבית...
היה אצלנו בבית רב חרדי מארה"ב נערה שרב גדול שם אנס/ שתמך וליווה נערה שרב גדול שם שאנס/הטריד (לא זוכר כרגע בדיוק לפרטי פרטים) וכולם דחו אותה חוץ ממנו עד שזה נחשף.
אין ספק שבקרב הרבנים קיימת הדחקה רק שבשונה מאצל החרדים בקרב הציבור זה פחות מקובל לכן גם קורה פחות.
אבל בהחלט קיים והרבה יותר מאחוז זעום.
אתה שוב מביא סיפור פרטישואף לאור

זה לא נתון שאפשר לנתח או לחשב את המהימנות שלו מצד אחד ומהן הצד השני לא מהווה בסיס סטטיסטי.

סיפורים אחדים זה עדיין בגדר מיעוט,אלא שאם תעסוק בדברים החריגים הללו באופן בלעדי זה יראה לך כרוב,בעוד שאת הסיפורים הטרויאלים על רוב רובם של הרבנים - כמעט כולם,שלא שותפים למעשים כאלו והפוכים מבחינה מעשית מהתנהגות כזו במאה ושמונים מעלות לא ניתן "להביא",כי אין כאן "סיפור" הם פשוט נאמנים לדרכם.כמו שאומרים אין עניין לפרסם סיפור על כלב שנשך בן אדם אבל יש עניין להביא סיפור על בן אדם שנשך כלב.זה מה שיוצר את העניין.

 

שים לב שלתקשורת יש נטייה להדגיש ולספר על הביזרי והחריג,אף אחד לא צריך להתפלא שמירב תשומת הלב היא דווקא לדברים השליליים במציאות בכלל לגבי כל תחום, ובהרחבה מוגזמת

זה סיפור אחד אבל הרבה רבנים היו מעורבים בו.די"מ
לא משנהסתם אחת
הנה עוד הוכחה להשתקה של הנושא.ראשית חכמה

בהתחלה כתבת "זה שקר".

 

תעמדי מאחורי מה שאת כותבת. 

לא משתיקה שום דבר שקרהסתם אחת
להפך.
וזה לא ממש יפה מצידך לרשום את מה שכתבתי לפני שערכתי. אם ערכתי כנראה שהיתה לי סיבה טובה ולא רציתי שיראו את זה.
מה את יודעת חוץ ממה שההורים שלך סיפרו לך?די"מ
וממי ההורים שלך יודעים אם לא מי שנוגע בדבר?

את חושבת שסתן בוקר אחד מישהו התעורר והחליט תקיב עם כל הישוב בו הוא גר במשך שנים?!
תקשיב טוב. אני יודעת המוןסתם אחת
עבר עריכה על ידי סתם אחת בתאריך כ"ד באב תשע"ה 10:39
בטוח יותר ממך
ההורים שלי לא סיפרו לי כלום. וגם להם אף אחד לא סיפר כלום. זה הפך די בכוונה. ואפשר לנחש בכוונה של מי- להיות סיפור שכל היישוב מעורב בו. מי שרצה ומי שלא.
אני גרה פה בדיוק כמו שההורים שלי גרים פה וחוויתי את הדברים בעצמי.

לפני ששופטים ציבור שלם שומעים את 2 הצדדים. שמעת על הקטע הזה? זה לא אני המצאתי.

ואני לא אתחיל לשפוך פה את כל הסיפור אבל תאמין לי שיש הרבה מה לשפוך. וכל טענה שתעלה יש לי בדיוק מה לענות.
נתפסו גג 2 אחוז מהרבנים.יצור .. =]


הרבה הרבה פחותשואף לאור
עבר עריכה על ידי שואף לאור בתאריך כ"ד באב תשע"ה 19:24


אני אחזק את דבריךשירוש16

אולי אתם לא זוכרים. תחזרו אחורה כמה שנים.

היו סיפורים של אדמו"רים והפצצה של "לב טהור" והדברים ההזויים שהתחוללו שם.

כל חשיפה היא שוק. וזה קורה לא רק עכשיו.

 

אכן- זה עצוב.

הרב לא עבר על גילוי עריות ח"ו!בחורצ'יק
עבר עריכה על ידי בחורצ'יק בתאריך כ"ב באב תשע"ה 18:27
השאלה לא מתחילה,מכיוון שהנואפים הללו מעולם לא היו רבנים.
 
אבל כמובן כל נואף פיתאום הופך להיות "רב מוכר מהציונות הדתית" ,כך כינו אז את מנכ"ל המדרשה באשדוד, והתברר שזה לא רב [אף אחד לא טען\קרה לו הרב מעולם] ולא מוכר.
 
 
רב זה תלמיד חכם,ישר בהליכותיו,לא מלמד שטויות או קבלה להמון.לא נוטל כסף ולא משחד.  אלה שכן,אינם רבנים ונבלה טובה מהם.
היית כותב את זה על שיינברג לפני שזה התגלה?די"מ


תכלס' זה שאלה עצומהההוא גברא

אין נפקא מינא, אבל שאלתי את עצמי מה היה קורה אם מישהו היה אומר עלילות כאלה על שיינברג לפני שזה התגלה..

את מה? לפני לא הכרתי את שיינברגבחורצ'יק
עבר עריכה על ידי בחורצ'יק בתאריך כ"ד באב תשע"ה 20:07

אלא רק הכי מלמעלה שאפשר.מה שבטוח לא הייתי הולך ללמוד אצלו,ולא הייתי קונה ספרים שלו [וזו המציאות,מעולם לא שמעתי שיעור שלם שלו,לא קניתי ספר שלו ולא כלום]

טובב תקשיבו ותקשיבו טובבב!!!-N עלי-
יודעת קצת יותר מכולכםםםם! הרב עזרא שיינברג צדיק! אם כבר מדברים על דור הגאולה זה השנאת חינם שחוגגת פה! מישהו פה שמע את שני הצדדים?! אז אני כן!!!! לדבר בצורה ככ מזעזעת על רב ענק! זה דור הגאולההה!!!
איך זה מסתדר עם מה שהוא עשה?יאירוש


רב שמדבר על הרמה הגבוהה שלו לא נשמע משהו.בחורצ'יקאחרונה

וזה עוד חוץ מהמעשים. אני רוצה לברר,האם הוא טען שהכל היה בהסכמה?

כך,גם אם מבחינה משפטית זה (רח"ל) פחות חמור,הרי שבשבילנו הוא מחוק כרב,זה אמור להיות מוסכם.

לכן שאלתי,האם הוא טען שכל מעשיו היו בהסכמה?

מסכימה ועוד יותרestybn

גם אם באמת אין כל כך הרבה רבנים שנתפסו על דברים כאלו (כמו שכתבו חלק מאלו שבשרשור) החילול ה' שנגרם מזה והחומרה של זה, זה הרבה יותר מאשר אצל אדם רגיל. ולכן גם אם המספרים מועטים ביחס לתחושה שנוצרת, זה עדיין יותר כואב ומפחיד

^^^^^^^^^^^^^^ מסכימה!!!!!!!אהבת ישראל!!


ספר "בריתי שלום"ספרדי גאה

ספר זה מסביר שם הרב הרוש שליט"א שעריות זה עיקר תיקון האדם בעולם ומביא לזה הוכחות ממקומות רבים מהתורה ומהתלמוד לכן הרבה נופלים בזה...כי ככה הקב"ה רוצה להראות לאנשים מי זה רב אמיתי ומי לא

אין הרבה רבניםשואף לאור
עבר עריכה על ידי שואף לאור בתאריך כ"ד באב תשע"ה 21:49
 

התרחיש השני שמתפרסם הוא לא רב אלא מנהל מדרשה,תפקיד מקצועי בלבד שלא דורש הכשרה תורנית כשל רב,ואכן הוא איננו רב.בלי להכנס לפרטי המקרה,אינני מכריע דינים,אלא באתי לומר שבכלל לא מדובר ברב.

 

דבר שני,צריך לקחת דברים בפופורציה,עצם כך שלכל אדם יש בחירה חופשית יש לצערנו סבירות שדברים כאלו יתרחשו,אומנם זהו מיעוט שלא מעיד על הכלל,ובציבורים אחרים התרחישים האלו גדולים פי כמה,אלא שלא עושים מזה סיפור באותו גודל כי מלכתחילה אותם נושאי תפקידים אינם בעלי תפקיד מוסרי כמו רב.

השאלה מה זה אומר לישא

לא יודעת. אבל ברור  לי שמה שאני לוקחת מכל הסיפורים האלה זה ללמוד מזה בשום פנים ואופן לא לתת לבעל תפקיד- מורה, רב, מנהל, ראש אולפנה, מדריך סמנריונים וכו' - לנצל את המעמד שלו  והאמון שלי בו כדי לפגוע בי. לכן - לשמור על הלכות ייחוד! לא לקבוע ולא להסכים לקביעת שיחה אישית במקום או בזמן שאין אנשים בסביבה, לא ליסוע איתו לבד ברכב,לא להסכים לשום מעשה - אפילו קטן, שנוגד את ההלכה, ואם משהו קורה, אם מוצעת הצעה שנשמעת מוזרה (בואי נדבר רק שנינו לבד..., בואי אלי הביתה היום אשתי לא נמצאת ונוכל לדבר בלי שתתביישי שאת מתייעצת איתי , בלי שאף אחד יישמע וכו') מיד להתייעץ - עם הורה, מורה (אשה),אפילו חברה. הנורה האדומה חייבת להיות תמיד בכוננות ולהידלק כשצריך. זה לא אומר לפחד מכל גבר שאני עוברת לידו, אבל זה בהחלט אומר לשים לב לדברים שניראים לא בסדר.

הרמב"ם כותב שמי שעסקיו עם נשים צריך שאשתו תהיהאיל אחר

בקרבת מקום. אז התרחישים שהבאת,הם פסולים מלכתחילה ואין מה להתייעץ. לסרב בתוקף ולא להגיע למצב כזה.

יש גם נשות חינוך ורבניות בחסד, חכמות ונבונות לא פחות. הם גם מבינות נשים יותר טוב. עדיף.

אפקט הדומינוחוזרת
יש תלונות על אחד ונעשה עם זה משהו- זה מעודד אחרות להתלונן גם על אחרים
את טוענת שהתלונות לא היו מוצדקות?פסידונית


ממש לא!!!חוזרת
אני טוענת שזה שרואים שעושים משהו עם סוטים המוגדרים כרבנים מעודד להתלונן על עוד סוטים כאלה. כי להתלונן זה קשה מאוד....
כח משחית וכח מוחלט משחית באופן מוחלטliat


לא יודעת. כואב |בוכה|פינג.


זה לא רק רבניםממיזה

פשוט אנשי התקשורת השמאלנים שלנו לא בדיוק אוהבים את הדת ולכן עושים ממקרים ספורים בלון גדול ונפוח

עם עליהום רציני.בזמן האחרון התגלה שאחד ממובילי סוג מסוים של טיפול בילדים מיוחדים הוא פגע מינית במספר גדול של ילדים ונערות ובשום מקום לא שמעו על זה משום מה  אולי בגלל שהוא לא רב?

לא בהכרחnogab

קודם כל, אפשר להשוות את המקרים האלו לרצח.

גם כאן וגם פה, ברגע שהרצח מגיע מכיון לא צפוי הוא יוצר יותר כותרות.

מוחמד אבו חדיר והתינוקת מכפר דומא הם מיעוט מטורף לעומת יהודים שנרצחו בידי ערבים, ודווקא לכן הם משכו יותר כותרות, לכן האשמה של "אנשי תקשורת שמאלנים" במקרה הזה היא לא בהכרח נכונה...

 

צריך גם לזכור שהדברים האלו לא בטוח קרו במקביל, אבל עצם חשיפת אחד מהם נתנה ביטחון לנפגעים/ות אחרים להתלונן, ולכן זה מתפוצץ אחד אחרי השני.

זה אולי יפחית מעוצמת ההפתעה שכ"כ הרבה "רבנים" עשו אתזה ביחד..

 

רק אחד מהם באמת היה רב, וגם אלו שלא, אבל היו עם כיפה על הראש יצרו חילול ה' כי אף אחד לא ציפה שזה יגיע מהם.

לכן מגיעות כל הכותרות.

 

וזהו

ירידת הדורות זה אחת הסיבותרותובל

 הרב קוק, שהספידו אותו-

הספידו אותו שלא ראה פני אישה חוץ מאימא שלו ואשתו.

ואיפה חי? ברוסיה, ששם כלון הלכו עם שלים, והיה קר,
וכל הנשים הלכו צנועות.
יש סיפור על הרב קוק בצעירותו, שחזר הביתה כולו חבול כולו נתקל בעמודים ברחוב,
כי לא רצה להסתכל בנשים.
וזה נשים ברוסיה,שיש עליהן שלים.
היום, לצערינו הרב-אי אפשר להוליד נשמות כאליו, כי הרחוב פרוץ מאוד!!!
גם אם בבית אין טלוויזה ויש אינטרנט רימון ברמה הכי גבוהה ואתה גר ביישוב דוס, וההורים צדיקים-והספרייה כולה ספריה קודש,
עדיין יש ירידה והילדים נחשפים. ובכל בית ויישוב יש חוזרים בתשובה ויש דתלש"ים.
מה לעשות?

זה המצב הרוחני היום וזה רצון ה'

וזה משפיע על הרבנים גם כן.

לכן אי אפשר לצפות מבחורי ישיבה ומרבנים שיהיו מלאכים-אלא בני אדם.

זהו.
 

יש אנשים שמרשים לזלזל במעמד שלהםחופשה בצפון
לבייש את המגזר 'שלהם'. לחשוב שהכל מותר... להתיר דברים בלי לדעת לעומק. זלזלול באיסור ייחוד הופך ל ... דופקים לבנות את הזוגיות.
ה' יעזור!!!
הלוואי ויבוא המשיח ויציל אותנו מעבירות כאלה!!!! אמן!
"חכמת סופרים תסרח"daniel93
תשמחי, זה אחד מהסימנים של לפני הגאולה!בת 500


כמו שאמרולא נולדתי

יחסית לשאר חלקים בציבור זה אחוז קטנטן.

חוצמזה שמבחינתי הם לא רבנים אלא מתחזים שעכשיו התגלו ולכן המסקנה: אין רבנים שעושים דברים כאלה חיוך

זה מבאס, אבל חשוב לזכור לא להיות בקיצוניות- מצד אחד לא לשתוק אם נראה לנו שמשהו פה מושחת או לא בסדר,

ומצד שני לתת אמון באנשים. אם לא נאמין ברבנים, שליחי התורה בימנו, אז למי כן??

ותזכרי שזה אחוז פצפון. של מתחזים. בכל מקום ובכל מקצוע ישכאלה לצערנו

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך