מתגלים כמושחתים שעוברים על איסורי עריות??
זה כ"כ כואב ועצוב!!
מתגלים כמושחתים שעוברים על איסורי עריות??
זה כ"כ כואב ועצוב!!
כל כך כואב לדעת את זה!!
באמת למה???![]()
![]()
![]()
אווווףףף!!!!
זה פשוט עצוב!!! ![]()
היה כתוב איזה משהו..
בערוץ 7 באיזור שם של משפט ופלילים.. כתוב שם כמה שורות. לא הרבה, אבל מספיק כדי לבאס... 
לדעתי כל הסיפורים מהתקופה האחרונה נועדו (בין השאר) לנער אותנו ולהזכיר לנו שאלוקים יש רק אחד, ושאי אפשר לסמוך על אף אחד חוץ ממנו.
אבל מה?? אז אי אפשר להעזר באנשים??
לצעוד אחריהם באמונה עיוורת - לא. ממש לא.
אני אתייעץ אם צריכה והכל אבל זה לא מוסיף לדעת שהנה יש עוד כמה... עוד אחד יותר נכון...
סתם מבאס..
מתוך 12 ניצבים נפלו.. (לא זוכר כמה, אבל הרבה)
מתוך אלפי רבנים, יש את שיינברג, ההוא מהאולפנה הזאת ואם ממש תנסו תמצאו מניין של כאלה.
וזה לא אולפנה.. זה מדרשה..
באמת, לא מבאס אותכם שדברים כאלה קורים??
בקטע גם שזה דמויות שלא חיות מחוץ לתורה אלא הם יודעים...
אווףף זה מבאס אותי..
אתה תמצא את אותו אחוז אצל הרבנים.
תלמד קצת נתונים.
זה עיוות הדברים,הוא מדבר על שחיתות של עשרות אחוזים,סטטיסטיקה כזאת לא קיימת בקרב הרבנים ברחבי הארץ אלא רמה יחידנית לא שכיחה שנובעת מעצם כך שניתנה לכל אדם בחירה חופשית,ובמקרים כאלו מטפלים,אין שום נתונים שמצביעים על שאמרת

תמיד חשבתי שאפשר לזהות גדוילים לפי היצר שלהם
נחפש למי היצר הכי גדול והוא יהיה הגדול ממנו....
אין גדול/ה ממני ![]()
(לא בקטע של העריות, יצר רע באופן כללי)
ככל שהיצר הרע של מישהו גדול, הוא גדול יותר.
לפי זה אני גדולת הדור.
וזה <צ>
צה"ל?
![]()
![]()
99.99999999% מהרבנים הם קדושים וצדיקים מאד מאד.
הבודדים נפלטים החוצה במהירות על ידי רבנים הממונים עליהם.
ע"ע הרה"ג שמואל אליהו.
לא המשטרה פוצצה את זה, אלא הוא.
ובכל מקום ובכל תחום יש מתחזים. יש מציאות שהתורה היא חיצונית לאדם כמו מקצוע עבודה בלבד ולא חודרת לתוכו ומשנה את כל האישיות והאופי שלו. בכל הדורות היו כאלה. ע"ע דואג האדומי וכו'.
ובמיוחד כשאתה גם מדבר על אנשים דתיים..
ו..נכון זה מבאס. אבל זה לא צריך לשבור אותנו..
"99.99999999% מהרבנים הם קדושים וצדיקים מאד מאד".
נראה לי שגם כל מי שקרוא את זה.
כמה רבנים יש בארץ? נניח 50,000 (יש יותר אבל אל משנה) על כמה אנחנו מדברים שנתפסו בעבירות כאלה? 2-3.
בא נגזים רגע. יש עוד עשרה שלא יודעים עליהם. זה לא נכון מן הסתם אבל נניח.
אתם מבינים איזה אחוז קטנטנן מעט לא נספר זה?
וואו, אתה ממש תמים.
למרות שאין באמת 15 כאלה.
גם זה מספר מאד מאד מאד זניח.
עשיתי שלוש יחידות במתמטיקה ועדיין אני מזהה את העובדה הזאת...
1. שיש רק 15 רבנים שנתפסו.
2. שיש יותר כאלו שנתפסו מכאלו שלא.
על רוב הרבנים לא שמעת ולכן גם לא תשמע כשהם פוגעים.
האחוזים לא פחותים משום מקצוע אחר בשוק ואף גבוהים יותר מכיוון שיש להם אפשרות לפגוע שלא באונס גמור.
ורב שלא שמעתי עליו שהוא מושחת צריך להיות חשוד בעיני? כך זה גם במקצועות אחרים בשוק?
התורה והנביאים מלמדים אותנו: "חדלו לכם מן האדם אשר נשמה באפו כי במה נחשב הוא". "אל תבטחו בנדיבים בבן אדם שאין לו תשועה". "ארור הגבר אשר יבטח באדם ושם בשר זרועו ומן ה' יסור לבו".
אין בעיה לקבל ייעוץ מרב (הרבה עושים לשם שמים, ויש להם סיייעתא דשמיא), אבל לזכור שסוף סוף הוא גם אדם. זה אומר שצריך גם לחשוב אח"כ על עצתו אם היא מתקבלת, ואין צורך להגיע להתבטלות.
המטרה היא לבטוח בה' כמו שנאמר: "השלך על ה' יהבך..." .
לפעמים אנשים חושבים שיש לרבנים דרכים נסתרות, שרק הם יודעים על קיומם, לפעול ישועות. אולי זה גם חלק מהסיבה, שלעתים רבות הולכים אחריהם כמו סומא בארובה. ההנחה הזו היא לא נכונה. נסתרות דרכי ה'. לעתים רבות עצה של רב מתגלה כדבר בעתו, אבל לעתים רבות זה לא כך. צריך להפעיל גם את שיקול הדעת. גם זה מתנה מאת ה'. תמיד לצעוק אל ה' שיעזור.
גם כשהולכים לרופא אסור להישען על עזרתו, ולדעת שה' הוא הוא הרופא. ע"ע מה שהנביא אומר על אסא מלך יהודה, שהוא שאל ברופאים ולא בה'.
אני לא יודע מה האחוזים המדויקים אך ללא ספק הרבה יותר מ 0.000000001
דבורה הנביאה שפטה את ישראל תחת התומר.
ב.הטענה השניה היא כזו שניתן לטעון על כל דבר,תמיד ניתן לפנות אל הלא נודע ולרתום אותו,לדוגמא למעשה 50 % מהמורים נגועים במעשים כאלו אלא שזה לא נחשף,זו אמירה שקולה להאשמה הזו.
אני לא מתעניין במה גורם לכם לנסות לצייר את הדברים כיאלו ומדובר בעשרות אחוזים ובאיזו "מגפה" אבל מי שבא במגע עם תלמידי חכמים ורבנים מבין שהמציאות רחוקה מכך,ואכן לפי מה שמתפרסם מדובר במיעוט זניח.
"שקרים" ? מעט אנשים יכולים לחיות חיים כפולים,זה מלכתחילה דבר לא שכיח,בגלל זה לא נפסיק לתת אמון בבני אדם..
אני מאמין שרובו חושב בדיוק הפוך,וזו גם אחת מהסיבות שאתם מיעוט בשרשור הזה
אני שמח שזה לא נתון לויכוח..
חבר שלי שהיה בכלא בלש"ם (לשומרי מצוות) סיפר לי שחל ניכר ממי ששם נמצא על עברות מין ומהם חלק נכבד רבנים.
וכמובן שלא מעט פשוט לא נתפסים.
חסר נתונים מתמטיים,כמה מהם במחלקה הזו בכלל,כמה מהם רבנים באמת,והאם חברך עשה סקירה מהימנה.
אלו לא ראיות,ולנסות לעסוק ברמת הפרטים רק יכול לתת תחושה או אשליה שמדובר ביותר מזה (משל לאדם שעוסק בתחום מסיום,ובשבילו על העולם סובב סביב זה,זה דבר טבעי,אך זו אשליה ברמת המאקרו),אך מדע הסטטיסטיקה עוסק במספרים ולפי הנתונים שבידנו מדובר באחוז זעום
אכן מדובר באחוז זעום
אחרת כל אחד ירתום אותו לטיעוניו.
מה שכן נמצא לפנינו מעיד על מציאות לא שכיחה
הרי איך מגיעים למסקנה כזו שכיאלו מדחיקים סיפור אם בסופו של דבר טוענים שאותו מקרה שהדחיקו לא התפרסם ?
אולי יש מקומות שיש עניין לטפל בהם מקומית על דברים הרבה פחות חמורים,וכמובן שאינני יכול לקבוע מה הם,אבל להדחיק דברים חמורים,אני מאמין שכנ"ל המגמה איננה כזאת,ואדרבא ראינו באחרונה שסיפורים כאלו נחשפו ע"י רבנים.
אני מאמין שאם תסקור באופן בלתי תלוי דעת תלמידי חכמים מהציבור הדתי לאומי לגבי סיפורים מסגנון הנ"ל רובם יחוו את דעתם שיש להוציא דברים כאלו החוצה.
את הציבור החרדי אינני מכיר מספיק ולא חכם שאדון בו,ואילו מפני שהם אינם סומכים על מוסדות המדינה מלכתחילה
זה לא נתון שאפשר לנתח או לחשב את המהימנות שלו מצד אחד ומהן הצד השני לא מהווה בסיס סטטיסטי.
סיפורים אחדים זה עדיין בגדר מיעוט,אלא שאם תעסוק בדברים החריגים הללו באופן בלעדי זה יראה לך כרוב,בעוד שאת הסיפורים הטרויאלים על רוב רובם של הרבנים - כמעט כולם,שלא שותפים למעשים כאלו והפוכים מבחינה מעשית מהתנהגות כזו במאה ושמונים מעלות לא ניתן "להביא",כי אין כאן "סיפור" הם פשוט נאמנים לדרכם.כמו שאומרים אין עניין לפרסם סיפור על כלב שנשך בן אדם אבל יש עניין להביא סיפור על בן אדם שנשך כלב.זה מה שיוצר את העניין.
שים לב שלתקשורת יש נטייה להדגיש ולספר על הביזרי והחריג,אף אחד לא צריך להתפלא שמירב תשומת הלב היא דווקא לדברים השליליים במציאות בכלל לגבי כל תחום, ובהרחבה מוגזמת
בהתחלה כתבת "זה שקר".
תעמדי מאחורי מה שאת כותבת.
אולי אתם לא זוכרים. תחזרו אחורה כמה שנים.
היו סיפורים של אדמו"רים והפצצה של "לב טהור" והדברים ההזויים שהתחוללו שם.
כל חשיפה היא שוק. וזה קורה לא רק עכשיו.
אכן- זה עצוב.
אין נפקא מינא, אבל שאלתי את עצמי מה היה קורה אם מישהו היה אומר עלילות כאלה על שיינברג לפני שזה התגלה..
אלא רק הכי מלמעלה שאפשר.מה שבטוח לא הייתי הולך ללמוד אצלו,ולא הייתי קונה ספרים שלו [וזו המציאות,מעולם לא שמעתי שיעור שלם שלו,לא קניתי ספר שלו ולא כלום]
וזה עוד חוץ מהמעשים. אני רוצה לברר,האם הוא טען שהכל היה בהסכמה?
כך,גם אם מבחינה משפטית זה (רח"ל) פחות חמור,הרי שבשבילנו הוא מחוק כרב,זה אמור להיות מוסכם.
לכן שאלתי,האם הוא טען שכל מעשיו היו בהסכמה?
גם אם באמת אין כל כך הרבה רבנים שנתפסו על דברים כאלו (כמו שכתבו חלק מאלו שבשרשור) החילול ה' שנגרם מזה והחומרה של זה, זה הרבה יותר מאשר אצל אדם רגיל. ולכן גם אם המספרים מועטים ביחס לתחושה שנוצרת, זה עדיין יותר כואב ומפחיד
ספר זה מסביר שם הרב הרוש שליט"א שעריות זה עיקר תיקון האדם בעולם ומביא לזה הוכחות ממקומות רבים מהתורה ומהתלמוד לכן הרבה נופלים בזה...כי ככה הקב"ה רוצה להראות לאנשים מי זה רב אמיתי ומי לא
התרחיש השני שמתפרסם הוא לא רב אלא מנהל מדרשה,תפקיד מקצועי בלבד שלא דורש הכשרה תורנית כשל רב,ואכן הוא איננו רב.בלי להכנס לפרטי המקרה,אינני מכריע דינים,אלא באתי לומר שבכלל לא מדובר ברב.
דבר שני,צריך לקחת דברים בפופורציה,עצם כך שלכל אדם יש בחירה חופשית יש לצערנו סבירות שדברים כאלו יתרחשו,אומנם זהו מיעוט שלא מעיד על הכלל,ובציבורים אחרים התרחישים האלו גדולים פי כמה,אלא שלא עושים מזה סיפור באותו גודל כי מלכתחילה אותם נושאי תפקידים אינם בעלי תפקיד מוסרי כמו רב.
לא יודעת. אבל ברור לי שמה שאני לוקחת מכל הסיפורים האלה זה ללמוד מזה בשום פנים ואופן לא לתת לבעל תפקיד- מורה, רב, מנהל, ראש אולפנה, מדריך סמנריונים וכו' - לנצל את המעמד שלו והאמון שלי בו כדי לפגוע בי. לכן - לשמור על הלכות ייחוד! לא לקבוע ולא להסכים לקביעת שיחה אישית במקום או בזמן שאין אנשים בסביבה, לא ליסוע איתו לבד ברכב,לא להסכים לשום מעשה - אפילו קטן, שנוגד את ההלכה, ואם משהו קורה, אם מוצעת הצעה שנשמעת מוזרה (בואי נדבר רק שנינו לבד..., בואי אלי הביתה היום אשתי לא נמצאת ונוכל לדבר בלי שתתביישי שאת מתייעצת איתי , בלי שאף אחד יישמע וכו') מיד להתייעץ - עם הורה, מורה (אשה),אפילו חברה. הנורה האדומה חייבת להיות תמיד בכוננות ולהידלק כשצריך. זה לא אומר לפחד מכל גבר שאני עוברת לידו, אבל זה בהחלט אומר לשים לב לדברים שניראים לא בסדר.
בקרבת מקום. אז התרחישים שהבאת,הם פסולים מלכתחילה ואין מה להתייעץ. לסרב בתוקף ולא להגיע למצב כזה.
יש גם נשות חינוך ורבניות בחסד, חכמות ונבונות לא פחות. הם גם מבינות נשים יותר טוב. עדיף.
פשוט אנשי התקשורת השמאלנים שלנו לא בדיוק אוהבים את הדת ולכן עושים ממקרים ספורים בלון גדול ונפוח
עם עליהום רציני.בזמן האחרון התגלה שאחד ממובילי סוג מסוים של טיפול בילדים מיוחדים הוא פגע מינית במספר גדול של ילדים ונערות ובשום מקום לא שמעו על זה משום מה אולי בגלל שהוא לא רב?
קודם כל, אפשר להשוות את המקרים האלו לרצח.
גם כאן וגם פה, ברגע שהרצח מגיע מכיון לא צפוי הוא יוצר יותר כותרות.
מוחמד אבו חדיר והתינוקת מכפר דומא הם מיעוט מטורף לעומת יהודים שנרצחו בידי ערבים, ודווקא לכן הם משכו יותר כותרות, לכן האשמה של "אנשי תקשורת שמאלנים" במקרה הזה היא לא בהכרח נכונה...
צריך גם לזכור שהדברים האלו לא בטוח קרו במקביל, אבל עצם חשיפת אחד מהם נתנה ביטחון לנפגעים/ות אחרים להתלונן, ולכן זה מתפוצץ אחד אחרי השני.
זה אולי יפחית מעוצמת ההפתעה שכ"כ הרבה "רבנים" עשו אתזה ביחד..
רק אחד מהם באמת היה רב, וגם אלו שלא, אבל היו עם כיפה על הראש יצרו חילול ה' כי אף אחד לא ציפה שזה יגיע מהם.
לכן מגיעות כל הכותרות.
וזהו 
הרב קוק, שהספידו אותו-
הספידו אותו שלא ראה פני אישה חוץ מאימא שלו ואשתו.
ואיפה חי? ברוסיה, ששם כלון הלכו עם שלים, והיה קר,
וכל הנשים הלכו צנועות.
יש סיפור על הרב קוק בצעירותו, שחזר הביתה כולו חבול כולו נתקל בעמודים ברחוב,
כי לא רצה להסתכל בנשים.
וזה נשים ברוסיה,שיש עליהן שלים.
היום, לצערינו הרב-אי אפשר להוליד נשמות כאליו, כי הרחוב פרוץ מאוד!!!
גם אם בבית אין טלוויזה ויש אינטרנט רימון ברמה הכי גבוהה ואתה גר ביישוב דוס, וההורים צדיקים-והספרייה כולה ספריה קודש,
עדיין יש ירידה והילדים נחשפים. ובכל בית ויישוב יש חוזרים בתשובה ויש דתלש"ים.
מה לעשות?
זה המצב הרוחני היום וזה רצון ה'
וזה משפיע על הרבנים גם כן.
לכן אי אפשר לצפות מבחורי ישיבה ומרבנים שיהיו מלאכים-אלא בני אדם.
זהו.
יחסית לשאר חלקים בציבור זה אחוז קטנטן.
חוצמזה שמבחינתי הם לא רבנים אלא מתחזים שעכשיו התגלו ולכן המסקנה: אין רבנים שעושים דברים כאלה ![]()
זה מבאס, אבל חשוב לזכור לא להיות בקיצוניות- מצד אחד לא לשתוק אם נראה לנו שמשהו פה מושחת או לא בסדר,
ומצד שני לתת אמון באנשים. אם לא נאמין ברבנים, שליחי התורה בימנו, אז למי כן??
ותזכרי שזה אחוז פצפון. של מתחזים. בכל מקום ובכל מקצוע ישכאלה לצערנו
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.
ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?
רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...
תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!
אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.
כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.
האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?
האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?
או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?
העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.
מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה? (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)
אולי לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי?
זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...
הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...
אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?
לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.
זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...
אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...
עכשיו מבינים קצת יותר??
אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...
חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך.
אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??
אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...
כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...
בקיצור מורכב ביותר...