השרשור הסופשבועי לתחרות-12 ימים אחרונים!!סופ"ש!!ותן טל

(לאלו שזה מטריח אותם כל המלל - קיפצו לקטע המוגדל המודגש באדום וממוספר בחלק התחתון של ההודעה)

 

כזכור (לרובכם) משפחת איטח משדרות מתמודדת על פרס של כרבע מליון שקלים, אם תצליח לנצח בתחרות הצבעות של תפוצ'יפס.

 

התחרות נמשכת עד סוף החודש הזה ממש, כלומר, כולל היום עוד 12 ימים בלבד!! זה ממש הישורת האחרונה של התחרות, והיא כוללת בתוכה שני סופשי"ם (שיש-שבת) - זה של עכשיו, ושבוע הבא (תום התחרות ביום שני שלאחר מכן).

 

בסופשבוע יש חשש שבגלל שמירת השבת, ושיכחה להצבעה במוצ"ש/בשישי בגלל טרדות השבת - שאנשים לא יצביעו וזה יפגע בסיכויי המשפחה לזכות.

 

לכן חשוב במיוחד בשישי, לפני שבת, ובמוצ"ש, עד 12 בלילה - להצביע למשפחה, ולעודד אחרים להצביע אפילו כאלו שבדרך כלל לא מצביעים (עניין של כמה שניות) כן כן, גם האבא/אמא/אחים,כאלו שבדרך כלל לא מצביעים, לנסות לגרום שגם הם יצביעו שתי שניות בשביל משפחה יקרה משדרות.

 

הצלחה פירושה לדאוג שלא יהיה יום (או בהקשר של סופשבוע - יומיים מחוברים) שבו משפחת איטח מקבלת פחות נקודות מהמתחרים (עדיפות שתקבל יותר, אך לכל הפחות אותו דבר, ולא פחות מהאחרים..).

 

אנא:

 

1. הצביעו, היום, מחר, ובמוצ"ש (וגם לאחר מכן )

http://www.tapuchips.co.il/​ (או בחתימה שלי...)

 

2. הפיצו את הבקשה, בוואצאפ/מייל/פייסבוק/שיחה מפה לאוזן/משפחה וכו'...

 

3. תחייכו (גם כי זה בריא, וגם כי עזרתם ליהודים וזה נחמד  )

 

תודה רבה ושבת שלום לכולם!!

 

אנא, עזרו לשרשור הזה להישאר בעמוד הראשון (בעדיפות לחצי העליון שלו) עד מוצ"ש, טוב?

תודה, ישראל צדיקים וצדיקות!!! 

כל יום מחפשת ת'שרשור הזהאהבת ישראל!!

חיכיתי לשרשור הזה בשביל הקישור...

 

יישר כוח!!!!!

אבל גם אם הואאבדתי

יגיע למקום השני הוא יקבל כסף,לא?

ממש לא בטוח! ואת הרבע מליון בטוח לא!! לכן צריך שיגיע למקוםותן טל

הראשון.

 

אומנם באיזה שהוא מקום התייחסו מטעם התחרות לכך שגם המקומות האחרים יקבלו פרסים כלשהם לפי מספר הנקודות שהצליחו להגיע אליהם - אבל ברור שזה בכלל לא יתקרב לסכום של רבע מליון שהוא יקבל אם ינצח...

 

לכן חייבים שהוא ינצח!!!

הקישור מופיע גם בחתימה שלי, ואני מגיב המון בצמ"ע/או"ח (וגםותן טל

בלנ"ו אבל פחות..).

 

ואם צריך אני יכול בלי נדר להזכיר במסר אישי להצביע...

 

@אהבת ישראל!!

אני אשמח אם יש לך כוח ותזכור זה יכול לעזוראהבת ישראל!!

יצא לי חרוז

 

לא בכוונה

 

אגב, אני תמיד הולכת ישר לחתימה כי אני יודעת בגדול כבר מה כתוב...

כן, מניח ש"מצביעים ותיקים" מותרים על הכתוב...כל מה שאני כותבותן טל

זה רק לתועלת כאלו שזאת באמת החשיפה הראשונה שלהם באופן משמעותי לתחרות (וכן, מסתבר שיש כאלו רק ביומיים האחרונים הוספתי עוד 4-6 מצביעים עד לסוף התחרות שלא נחשפו לזה עד עכשיו..)

 

אשתדל בעזרת ה' להזכיר באישי..  

תודה!! ויישר כוח!!!אהבת ישראל!!


וואי לקחת את זה בתור פרויקט אישי אה?עלה למעלה
גם @סתם אחת התחילה עם זה
זה מקסים. ערבות הדדית בפועל. בזכות השרשוריםנפש חיה.
שאתה מעלה אני זוכרת להצביע בשבילו....


א ש ר י כ ם וכו'.....
קפיץ חשוב מאוד!!1 awesome


ו-קפוץ אחרון לפני שבת לא יזיקמוצ"ש לזכור להקפיץ ולהצביעותן טל


להפציץ בהצבעות! היא עקפה אותו בשבתסתם אחת
קפיץאי לעם ישראל

היא עוקפת...

קפיץ קפיץ!! לא לשכוח להצביע לפני 12 בלילה!!חפרנית גאה=)
^^מוצ"ש!!. בשבת עקפה, כעת הוא כבר עוקף שובותן טל

אבל בהרבה פחות ממה שעקף קודם ולכן מאוד חשוב להפציץ בהצבעות!! ולהפיץ לעוד אנשים גם כאלו שלא אמרתם להם עד היום!!!

 

נשאר רק קצת יותר משבוע לתום התחרות!!

 

עשו מאמץ, מאוד חשוב להצביע לפני 12 כדי להחזיר לו את ההובלה!!!!

הרגע הצבעתי, אנחנו מובילים רק ב200 קולות...מ מ

אז יאללה!
להצביע!

קפוץ. חבר'ה, בבקשה תעזרו..מצמצמים ממנו פערים וזה לא טוב.ותן טל

אם הוא לא יצליח לשמור על הפער שהיה לו יעקפו אותו!!! אז קדימה להצביע, ולהפיץ ולהזכיר לאחרים להצביע...

מקפיץ.ותן טל


בנתיים הצביעו לה היום אלף יותר ממה שהצביעו לו!!הפער מצטצמםותן טל

לרעתו!!! חשוב מאוד מאוד להצביע אבל יותר חשוב להפציץ לכמה שיותר אנשים נוספים את הבקשה להצביע שתי שניות. אחרת הוא פשוט יפסיד כי יצביעו לה יותר ויותר ולו, אנשים פשוט לא מצביעים מספיק...

 

חבר'ה, תעזרו למשפחת איטח, חבל שכל ההשקעה של החודשיים האחרונים תרד לטמיון בשבוע אחד אחרון. שמונה ימים, זה כל מה שהם צריכים לצלוח - אבל אם יצביעו לה יותר אמשר לו בכל יום, אז תוך יום-יומיים, או שלושה ימים, היא תעקוף אותו ויהיה כמעט בלתי אפשרי להחזיר את הפער. 

 

יש לה כיום יותר מצביעים ממה שהיה לה שבוע שעבר, אז צריך בדיוק אותו דבר גם אצלו להעלות את המרץ ואת המצביעים, ולהוסיף לו עוד מצבעיםים.

 

מכפילי כוח - זה הזמן!!!! תבציעו ותפיצו לעוד אנשים!!!

הקפצה!! היא עומדת לעקוף אותו!!! ותן טל

המצב מאוד קשה, היא מצליחה לקבל המון קולות והוא לא מצליח להגדיל את מעגל המצביעים שלו - בקצב הזה עד סוף השבוע היא עוקפת אותו!!!

 

בבקשה בבקשה תהיו חמודים ותגידו לכולם להצביע ותצביעו בעצמכם!!!!

 

http://www.tapuchips.co.il/

אולי שאלו אבל קצת כפירה...נחשון מהרחברון

טעמתי את 2 הטעמים, שלה יותר טעים, השווארמה מזעזע!!!~ למה שאצביע לו? לא מצביע לה ככדי לא לעזור אבל להצביע למה שאני לא אוהב?

 

אם זה היה הפוך היינו זועקים אנטישמיות. תחרות הוגנת מותרת.... 

למה היינו זועקים אנטישמיות? יש לך ספק שכל דרוזי מצביע להותן טל

גם אם הוא אוהב הרבה יותר שווארמה?

 

לי אין ספק בזה ואני לא רואה בכך בעיה. 

 

 

מטרת התחרות היא לגייס תומכים בטעם שלך - תמיכה בטעם יכולה להיות רחבה ולאו דווקא נטו על בסיס מה הטעם היותר טעים.

 

כמו שאם אחיך היה מתמודד אז גם אם הטעם שלו היה פחות טעים משל אחרים - אני מניח שהיית מצביע לו ומעודד אחרים להצביע לו - לא ככה? אז ככה גם כאן - מה לעשות, יהודי יותר קרוב אלינו. וזה לא קשור בכלל לכך ש"Vיא לא טובה" - אלא שאנחנו יותר קרובים אליו.

 

[אגב במאמר מוסגר, אני אישית הפוך ממך - הרבה הרבה יותר אהבתי את השווארמה. את השמנת פטריות - לא הצלחתי לגמור שקית אחת אפילו...]

 

בכל מקרה, אם אתה לא רוצה להצביע אל תצביע - אבל אתה עדיין יכול לעודד אחרים להצביע לו - אחרים שלא טעמו לא את זה ולא את זה, אין את ההתלבטות שיש לך...

נשמה!!! מה הקשר אם הם עושים משהו לא נכון זה לא סיבה לעשות בנחשון מהרחברון

עצמי את אותו מעשה. לא מתגברים על שקר בשקר. הגדרת מדוייק!!! תמיכה בטעם! לא באיש. ו...לא בטוח שהייתי מצביע לאחי, אני מה זה מעצבן בקטעים האלה של אמת...

 

תחפש מה נכון בשכל לא בלב.... תמיד יש את ההחלטה הקלה וההחלטה הנכונה.

אני לא מסכים איתך. התמיכה היא במשקיע. זה גם המטרה שלותן טל

התחרות. 

 

הרי בשביל מה תפוצ'יפס עושה את התחרות, תגיד לי? בשביל פרסום. זה כל המטרה.

 

המטרה של תפוצ'פס זה גלרום לחשיפה גדולה לתפוצ'יפס. הטעמים של עכשיו - מראש תוכננו למהדורה מוגבלת לטווח זמן כלשהוא. המשך הייצור ככל הנראה יהיה תלוי בהיקף המכירות של כל טעם, ולא להצבעות אינטרנטיות.

 

לכן, המטרה היא פרסום פרסום פרסום.

 

איך משיגים פרסום? יוצרים תחרות שבה המטרה של כל מועמד לגייס כמה שיותר תומכים בו. איך עושים את זה? תחרות הצבעות לייקים דרך הפלאפון - כל מועמד, צריך פשוט לנסות לגייס כמה שיותר אנשים שיתמכו בטעם שלו. תפוצ'יפס לא היו חייבים להוציא את הטעמים לשוק, ובכל מקרה מי שמצביע לא בהכרח שטעם אי פעם את הטעמים - חלקם או כולם - ובכל זאת אין שום בעיה מצד תפוצ'יפס שהוא יצביע, כי המטרה היא פרסום שחודר לתת מודע של אנשים. שאולי בפעם הבאה שיהיו בסופר ויחשבו אולי לקנות חטיף לעצמם או לילד, אז המוח שלהם ימשוך אותם לקנות דווקא תפוצ'יפס ולא חטיף אחר.

 

עכ'שיו - אם היינו חושבים כמוך, אז למעשה לאף מועמד לניצחון לא הייתה מוטיבציה לגייס כמה שיותר תומכים במועמדותו, כי הם היו מתחילים להתפלפל איתו, ולבדוק את הטעמים ואולי היו מצביעים נגדו... ובקיצור, אם זה באמת היה עובד כמו שאתה חושב שזה צריך לעבוד - אז אני חותם לך שבמקום לראות מאות אלפי הצבעות, ספק אם היית רואה מישהו שמגיע עד סוף התחרות לעשרת אלפים או עשרים אלף הצבעות. 

 

ואז תפוצ'יפס היו מגיעים למסקנה שהתחרות הזאת היא כישלון בעבורם.

 

לכן דווקא התהליך ששני המועמדים העיקריים עושים שזה גיוס מצביעים לטובתם, זה ב-ד-י-ו-ק מה שתפוצ'יפס רוצה, ומבחינתם זה שמצליח לגייס הכי הרבה משקיעים, הוא זה שיעשה את האקזיט. נקודה. וגם תגובות מעין אלו ראיתי שתפוצ'יפס נתנו בדף הרשמי שלהם. הם אמרו במפורש לאחד השואלים שם שמטרת התחרות היא לראות איזה מתמודד מצליח לגייס יותר מצביעים בשביל עצמו, והוא זה שינצח, כי הוא הצליח הכי טוב, ויש מגוון רחב של סיבות לתמוך באדם.

 

קצת לא נעים לי להגיד, אבל ניכר בבירור שאתה עושה פה התפלפלות ביינישית קלאסית, וזה חבל - כי זה ממש לא שייך כאן ולא נכון, לא לפי המציאות ולא לפי עולם הפירסום. עם הביינישיות שלך כל חברות הפרסום וכ החברות המסחריות כבר היו פושטות את הרגל כי לאככה עובד העולם. לא בדרך שאתה מתאר.

העולם לא עובד ע"פ האמת מה לעשות? תיארת את הגמראנחשון מהרחברון

עולם הפוך ראיתי. נכון כל החברות האלה לא עושות את חשבון האמת אלא אתץ חשבון הכסף אחרת לא היו מנסים לשכנע אותי לקנות דברים שאני לא צריך... וכן אני בייניש וגאה בזה נשמה. זה לא בושה לעשות פלפול ביינישי. זה דרך חיים.

 

לא ככה עובד עולם הפרסום? נכון. גם פוליטיקה לא עובדת ככה - ולכן אני לא נכנס לעולם הזה. לפחות לא כרגע

אבל אין כאן רמאות. כי הרי הכללים נקבעים על פי החברה!ותן טל

החברה של תפוצ'יפס רוצה פירסום! נקודה!

 

דרך החשיבה שלך - לא יהיה לה פרסום, נקודה!

 

משמע שהדרך שלך היא הדרך הלא אמיתית מבחינת החברה.

 

לא מדובר כאן על הלכה ש"זה שקר" - זה לא שקר! כי מי שמחליט מה אמת ומה שקר זה החברה!

 

אתה מסכים איתי שאם החברה הייתה רוצה שאתה תבחר רק על פי הטעם - היא הייתה מוצאת דרך לעשות את זה, למשל, להשאיר קודים להצבעה בתוך שקיות התפוצ'יפס, ומי שלא קונה לא יכול להצביע? היא לא עשתה את זה - היא רוצה שכולם יצביעו ג-ם אם לא טעמו.

 

הביינישיות כאן היא לא בהקשר של "דובר אמת" אלא יותר בהקשר, סורי, של פלפול מיותר ומנותק מהמציאות. הפלפול שלך הוא נמד מאוד תיאורטית אבללא נכון עובדתית ואין קשר בינו לבין ההלכה והמוסר. אתה מנסה לדרדר את חברת תפוצ'יפס שלא תקבל כסף ולא תקבל תגמול על הפרסום שלה... זה מה שאתה גורם, בעצם.

 

דרך חיים זה ג-ם עם הפלפול הביינישי להבין שיש אותו ויש את המציאות וצריך לבדוק שהוא לא מנותק מהמציאות.

 

בעיקר כאשר מי שמצביע על בסיס השתייכות קרבתית למגייס, לא "עובר עבירה" על פי ההלכה, כיוון שהחברה המפרסמת היא זאת שקובעת את הכללים.

 

בדיוק כמו שמותר על פי ההלכה לחנווני להציע קליות ואגוזים לתינוקות כדי להרגילם לבוא לקנות אצלו - למה זה מותר? הרי זה לא באמת מתחשב במי המחיר שלו הכי נמוך ובמי המוצרים שלו הכי נמוכים - החנווני בסך הכל מגייס ךקוחות בדרך של פרסום והטבות חיצוניות, ולא על בסיס "הפלפול הביינישי" - וההלכה מתירה לו את זה בלי שום בעיה, כי היא מבינה שככה עובד העולם, ושאם חנווני אחר מתמרמר על כך, הוא יכול לנהוג באותה הדרך בדיוק!

נכון. אני חושב שכל עולם הפרסום הוא שקרנחשון מהרחברון


אז אתה טוען שחז"ל שיקרו כשהתירו לחנווני לחלק קליות ואגוזים??ותן טל

 

נראה לי הרחקת לכת מאוד מאוד... תיזהר בלשונך.

 

מה הקשר של שקר? נתנו לך להצביע בלי לטעום בכלל! אתה לא מסכים עם העובדה הפשוטה הזאת? לא חייבו אותך לטעום - אז איזה שקר נכנס כאן???? הם בסך הכל רוצים פירסום לעצמם - אתה יכול להגיד : "אני לא רוצה לעזור לפרסום של תפוצ'יפס" - סבבה, אבל להגיד : " אם אני מצביע לו זה שקר" - זה היתממות מוחלטת ולא קשורה לחיים. כי זה לא נכון - יש כללים לתחרות ואם הכללים היו מחייבים לטעום ולדעת מה הטעם הכי טעים ורק א-ז להצביע - זה היה עובד ככה, והם היו דואגים שאדם יהיה חייב לקנות את הטעם כדי להצביע. הם לא עשו את זה.

 

סלח לי אבל זה פילפול מיותר לחלוטין וסתמי. 

 

במיוחד שהכסף של הפרסים מגיע מכולנו, כל מיש קנה בשנה האחרונה תפוצ'יפס - הרי מהכספים שנכנסים אליהם הם יכולים לשלם על הפרסים... - ויוצא שאני בהחלט מעוניין שיהודי יקבל מהכסף שאני שילמתי, ולא שמישהי שאינה יהודייה.

 

אתה יודע מה? אם היית רציני באמת - היית שולח להם שאלה בפייסבוק, או בדרך אחרת - לא עשית את זה, נכון?

 

לתת למישהו משהו שירצה אותך זה לא שקרנחשון מהרחברון

לשכנע מישהו שהוא צריך לקנות מה שהוא לא צריך זה כן

לא עשיתי בגלל שאני לא רוצה לקחת בזה חלק כמו שאמרתי קודם

 

למה זה שקר? אסור לנסות לפרסם מוצר מסויים?ותן טל

אסור להגיד לך "וואו! תפוצ'יפס שווארמה! אנשים ממש אוהבים אותו, כדאי לך לנסות לטעום!" - להמ זה שקר? הכסף שלך הוא שלך ורק אתה מחליט מה לעשות בו. אתה אדם בוגר ובוחר בתבונה לקנות מה שאתה רוצה.

 

זה לא שהם אומרים לך "בפנים יש פרס מאוד נחמד!" = ואתה קונה פותח ורואה שאין בפנים כלום... ה- ז-ה שקר.

 

פרסום זה דבר שהיה מאז ומעולם. 

 

גם החנווני שנותן לך קליות ואגוזים עושה את זה כדי שתימשך לקנות אצלו גם דברים שאתה לא בהכרח צריך לקנות אבל אתה כבר רגיל לבוא אליו כי הוא נותן לך קליות ואגוזים, אז "על הדרך" תקנה אצלו עוד דברים... לכאורה על פי קו החשיבה שלך אין באמת סיבה לחלק בין הדברים.

לא דיברתי על פירסום כזה או אחר אלא על עולם הפרסום כולונחשון מהרחברון

אתה מכיר אותו יותר ממני ויודע כמה הוא בעייתי מבחינת האמת

כאשר יש דברים שהם לא אמיתיים הם נקודתית בעייתיים. לאותן טל

רוא בעיה בעולם הפרסום בכללותו. זה עסק כמו כל עסק - יש כאלו שנוהגים בכשרות בעולם הפרסום ויש כאלו שלא.

 

לא רואה בעיה בתחרות שמטרתה להפיץ טעמים חדשים, ולהפיץ מודעות בנוגע לחטיף התפוצ'יפס - במקום לעשות סדרת פרסומות לעיתים משעממות בטלוויזיה וברדיו לתפוצ'יפס, הם בחרו לפעול בדרך אקטיבית, שמספקת הנאה וריגוש לעיתים לחלק מהאנשים (תחרות זה בדרך כלל דבר מותח, בטח כשנמשכת זמן רב - התחרות מושכת גם אנשים שלא מתמודדים על הכסף עצמו...) וגם בסוף מצ'פרת את אחד המתמודדים בפרס כספי נחמד - אז אני לא רואה בזה בעיה. לא רואה כאן "Aקרים" בתחרות, מצטער.

לפי השכל? סבבה!שירוש16

אין כאן עינין של טעם. אם כל המטרה הייתה בשביל הטעם- אז בכלל לא היו מפרסמים את שמותיהם של המתמודדים.

זה לא היה רלוונטי.

הסיבה לתחרות היא כמו שאמרו פה: בשביל הפרסום. לא בשביל לבדוק מהם עדיפויות הטעם של כלל האוכלוסיה בישראל.

 

ובמקרה כזה-

עניי עירך קודמים. ק"ו בן עמך לבן עם אחר.

אם התחרות הייתה בין 2 יהודים- היית צודק בהנחה של ללכת לפי השכל.

אבל כאן אתה טעה.

 

אמת- זה לאו דווקא להגיד מה נכון ומה לא נכון. אתה מעוות את המושג "אמת".

חותמו של הקב"ה זה "אמת".

כל מה שקשור אליו- זה אמת.

 

ואם הקב"ה אמר שמחובתו של כל יהודי לעזור אחד לשני- אז זו האמת.

 

אם אתה תבחר בטעם שהכי אהבת- אתה תלך עפ"י הלב. ולא לפי השכל.

השכל אומר לך ללכת עפ"י התורה- הלב משכנע לבחור בטעם הכי נחשק... (אם בכלל).

תראי מה הם כותבים שם:נחשון מהרחברון

איזה טעם שווה אקזיט?

רק אתם קובעים איזה טעם יעשה אקזיט
ויעניק לממציא שלו פרס של 250,000 ₪!
היכנסו לאתר, הצביעו בכל ביום ואולי הטעם שבחרתם יזכה בגדול.
איך מצביעים:
  1. לחצו על התחבר/הרשם
  2. הזינו את מספר הטלפון הנייד שלכם ושמכם המלא
  3. קבלו סיסמא ב - SMS
  4. הזינו את הסיסמא
  5. הצביעו לטעם המנצח!
ניתן להצביע רק פעם אחת ביום, ועד ה - 31.8.2015,
אז אם אתם רוצים להגדיל את הסיכוי של הטעם האהוב עליכם לזכות, היכנסו והצביעו שוב מחר.
בהצלחה ובתיאבון!

 איזה טעם שווה אקזיט.

הטעם האהוב עליכם!!!

 

מחובתי לעזור לו? סתם להרוויח עוד? איפה זה כתוב? כל מה שקשור לה' זה אמת? הנוצרים גם קשורים אליו. יש מושג מאד ברור של אמת שאת זאת שמעוותת אותו. אני ע"פ השכל מצביע למה שהם ביקשו. לטעם האהוב., התורה וודאי לא אומרת לי לבחור.

רגע רגע - אהבה זה רק על פי בסיס החיך?ותן טל

טעם אהוב זה לא גם על פי מי שהמציא אותו?

 

העניין הוא כזה- אולי לא הצבעת פעם אחת אפילו, אבל מי שמצביע יכול לעשות שיתוף ישיר בפייסבוק בו מובנה פרסום שו כתוב: "אני הצבעתי ל... - אם אתם באמת חברים שלי גם אתם תצביעו לו!" - אהאה! לאו דווקא על פי הטעם אלא על פי שיוך חברתי...

 

ואני אומר לך חד וחלק שראיתי את זה בדף הרשמי שלהם שהם הגיבו למי שטען שלא מדובר באמת בבחירות על פי הטעם הטעים ביותר, שהמטרה של התחרות היא לראות איזה מתמודד יצליח לגייס הכי הרבה משקיעים - זה משמעות המילה אקזיט.

סבבה. קיבלתי שזה לא שקר וזה הרצון שלהם. אבל כל העולם הזהנחשון מהרחברון

של הםרסום הוא עולם שקרי מגעיל ומלוכלך שאני לחא רוצה לההיות חלק ממנו

אוקיי אז זה כבר תשובה אחרת ממה שענית קודם...שיהיה לך כל טוב.ותן טל


קראת את מה שהבאת?שירוש16

סה"כ ראיתי שורה אחת שמדברת על הטעם. וזה בכדי לכוון את הקורא אל היעד הנכון.

 

בוא נגיד- אם זה סקר. אז מדובר בסקר הכי מטומטם (סלחו לי על המילה) שאי פעם יצאה.

 

הרי סקר אמור לבדוק את רמת אחוזים מתוך כלל האוכלוסיה שיש לה עדיפות כזו או אחרת.

אז למה למען ה' אפשר להצביע יותר מפעם אחת??

אם המטרה הייתה לבדוק מה הטעם הכי אהוב- אז הולכים לחנות, קונים את שלושת הטעמים, ואח"כ מחליטים מה הכי טעים.

מצביעים לטעם אחד. וכך הטעם צובר אהדה (או להפך). וזהו- גומרים את הסקר.

"מותר להצביע פעם אחת ביום עד לתאריך זה וזה.."- שמעת על מין סקר כזה?

 

נקודה נוספת- 

בשום מקום במודעה לא מוזכר בהוראות לתחרות עובדה קטנה, כנראה שולית. לדעתך היא חשובה- 

הטעימה.

אתה אומר: אחרי שטועמים- בוחרים.

משום מה לא מזיז לתפוצ'יפס אם באמת טעמת או לא.

הם לא מציינים את הפעולה הזו בתור הכרחית להצבעה.

 

 

ואיך שאתה מקשר את הנוצרים להקב"ה זה מדהים. עיוות ראוי לשמו. (הם בכלל לא מאמינים בא-ל אחד- אז איך תיתכן אמת אחת??).

התורה לא אומרת לך לבחור. אבל היא כן מציינת מה כדאי לך בתור יהודי לעשות.

הוא עוקף רק במאתיים.. רוצו להצביע!!חפרנית גאה=)
איך זה הגיע לסוף הדף?? בויייינננגג!!חפרנית גאה=)
מקפיצהאי לעם ישראלאחרונה


חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך