לא בא לי להכנס לוויכוח על תג מחיר וכאלה, אני גם לא יודע מה דעתי בעניין, אבל גם למי שמתנגד, הכי מטומטם זה לטעון ש"אנחנו לא יורדים לרמה שלהם". תתנגד עם סיבות הגיוניות, אבל למה למען ה' הטענה ההזויה הזאת???
עכשיו זה רשמי. הטיעון הכי מטומטם לשנת תשע"ו, קבלו אותו!!!!!!ההוא גברא
^^^דורשת קרבתך
אפשר הסבר למה זה מטומטם??אוהבת את מלכנו
הדבר היחידי שמנחה אותנו הוא התורה.ההוא גברא
לא כל מיני רגשות של מוסריות ו"אני לא כמוהו"
אני לא אומר שזה בסדר על פי התורה, אולי לפי התורה זה טוב ואולי זה אסור. אני לא יודע, זה דיון לתלמידי חכמים.
אבל ה'לא להיות כמוהם' לא קשור בגרוש.
אם היהדות בעד לרצוח ערבים, אז את מי מעניין הטיעון של לא להיות כמוהם?? זה מה שצריך לעשות אז זה מה שעושים, בדיוק כמו שצריך לרדת לרמה של החיות אדם האלה ולעשות רצח עם מחריד לעמלק ולפוצץ באבנים את מי שמחלל שבת. גם אז כולם יצעקו שאנחנו יורדים לרמה שלהם. אז מה??
ואם התורה אוסרת את זה, אז למה צריך את הטענה הזאת?? התורה אסרה וזהו! לא צריך את הטענה הזאת. התורה זה הדבר היחיד שמנחה אותנו ועושים מה שכתוב שם. אם זה לרצוח ערבים ואם זה לוותר להם על כל ארץ ישראל ולצאת לגלות... ב-ד-י-ו-ק מה שכתוב שם, לא משנים לנו טענות חיצוניות כמו זאת.
אתה לא רואה מקום למוסריות אנושית?אדם כל שהוא
[אני לא נכנס ספציפית למקרה הזה, לא מבחינה תורנית ולא מבחינה אנושית, אלא שואל באופן כללי]
ואם אראה לך מקורות מדברי הרב קוק שנותן לה מקום, זה ישכנע אותך?
מוסריות אנושיתמוריוש
אני חושבת שצריכה לבוא במקרה שלא יודעים כרגע את ההלכה.
כי ההלכה מכסה כל מצב בחיים שלנו- ולא בשביל שנעשה לפי המוסריות שלנו (רק להזכירכם- יש שטוענים שהמתת חסד זה מוסרי)
אה- וזזה גם טוב לגויים.
יש בהלכה תחום גדול של דברי רשות..אדם כל שהוא
שהם לא איסור ולא מצווה.
אנחנו יכולים לעשות את חלקם מסיבות מוסריות, ולהמנע מחלקם מסיבות מוסריות.
י
בדרך כלל זה נקרא חסידות..מוריושאחרונה
זאת אומרת לפנים משורת הדין. יש את מה שאסור ויש חלק שלא חובה אבל מומלץ.
"אנחנו לא כמוהם"יאירוש
זה בדיוק התורה.
אין שום פסוק 'לא תהיו כמוהם'...ההוא גברא
(חוץ מדרכי האמורי שזה לא מדבר על זה)
ולכן מי שרוצה להביא ראיות מהתורה, סבבה. אבל סתם מוסריות מוזרה כזאת אז לא.
סבבה,יאירוש
רוצה לפתוח על זה שרשור?
העיקרון של התורה כולהאוהבת את מלכנו
סבבה, אז תביאי טיעונים מאותה תורה מוסריתההוא גברא
ומאד ייתכן שהיא תאסור עלינו להרוג ערבים, אבל זה בגלל שזה כתוב בה. לפעמים היא אומרת לעשות דברים מאד מאד לא מוסריים, לכן הטענה הזאת חסרת בסיס, שהרי מלאאא פעמים צריך להרוג אנשים ולעשות רצח עם, לכן צריך לבדוק כל מעשה כזה בפני עצמו ואי אפשר להגיד שאנחנו מוסריים ולא עושים ככה, ראיה שלפעמים צריך להרוג!
שוב. אני לא אומר לצאת ולהרוג ערבים, צריך קודם לראות מה התורה אומרת על זה, אבל הטענה הספציפית הזאת פשוט מצחיקה.
מה המקור לעיקרון הזה?די"מ
המ.. 606 מצוות יותר?מוריוש
אנחנו לא כמוהם. השאלה במה.
??די"מ
כמעט כל התורה עוסקת בציוויים ייחודיים לעם ישראל..אדם כל שהוא
שאומות העולם לא נצטוו בהם.
העיקרון שכנראה עומד מאחורי זה, הוא שאנחנו שונים.
זה ברורדי"מ
(דרך אגב, ראית את המאמר בעניין של מיכה גודמן במוסף שבת? אם לא לך תקרא)
למען האמת נקודת המחלוקת היא לא סביב השאלה..אדם כל שהוא
האם אנחנו כמוהם.
אני לא חושב שאתה חושב שכמו שלערבים "מותר" לרצוח גם לנו מותר.
אני חושב שאתה חושב שיש הבדל מהותי בין טרור נגד ערבים לטרור נגד יהודים, גם אם המעשים אותם מעשים.
קראתי עכשיו את המאמר הזה, אבל לא הצלחתי לנחש מהי תגובתך לדבריו.
מעניין אותי מה תגובתך.די"מ
אני בעניין לכתוב תגובה זה במחשבות.
בנקודה של דגשים שונים בין מה שצריך להזכיר לעם בזמני..אדם כל שהוא
החולשה, למה שצריך להזכיר לעם בזמני החוזק נראה שיש אמת מסוימת.
מעבר לזה, נראה שהוא מצמצם מאוד את התוכן של היהדות להיבט מסויים של המצוות שבן אדם לחברו, מה שמצריך לכאורה התעלמות מחלקים גדולים של התורה.
אני גם תוהה מה המשמעות בעיניו של להיות עם נבחר, והאם הוא בא לרוקן מתוכן את המושג הזה.
וגם,די"מ
על השואה שדוד המלך עשה לעמון ומואב כי תלדו לשליח שלו חצי זקןדי"מ
זה היה מקצועי....ההוא גברא
ואת העם אשר בה הוציא וישם במגרה ובחריצי הברזל ובמגזרות הברזל והעביר אותם במלבן...
...נפש חיה.
תודה על דבריך הנאורים והיקרים.לך דומיה תהילה
במילים אחרות:
תתייחס לאחרים כמו בן-אדם ותחזור. אולי אז יהיה על מה לדבר.
ואני טוענת הטיעון הנטומטם הזה וגאה בזה!
אוהבת את מלכנו

התורה מלאה במוסר,ההוא גברא
ולכן ננהג לפי המוסר שיש בה, אבל לא נוסיף מעצמינו דברים שאין להם מקור.
אני חושב שהדברים שאצטט מתייחסים לגישה הזאת -אדם כל שהוא
"התורה נתנה לישראל, כדי ששערי אורה יותר בהירים, יותר רחבים, יותר קדושים, מכל שערי האורה של הבינה הטבעית ושל רוח המוסר הטבעי אשר לאדם, יפתחו לנו, ועל ידינו לכל העולם כולו. ואם אנחנו אוטמים את אזנינו משמע לקול ד' הפשוט הקורא בכח על ידי כל שערי האורה הטבעיים, שהיא נחלת כל האדם, מפני שאנו חושבים, שנמצא את אור התורה בתורה הקרועה מכל אור החיים הפרושים בעולם, בפנימיותו ובנשמת האדם בהדרה, אין אנו מבינים בזה את ערכה של תורה, ועל זה נאמר עם נבל ולא חכם, כדמתרגם אונקלוס עמא דקבילו אוריית' ולא חכימו." (אורות התורה יב,ה).
אני לא דן כאן מה אומרת התורה במקרה זה, ומה אומר המוסר האנושי, אלא מתייחס לגישה העקרונית שאומרת שאין מקום למוסר מלבד הכתוב במפורש בתורה.
זה נותן להם תרוץ לפגוע בנו, שכשהאו"ם ישאל אותם למה הם עושיםאי לעם ישראל
פיגועים, הם יענו שהם רק מחזירים ליהודים...
זה כבר שיקול אחר, לא אמרתי לעשות להם פיגועים,ההוא גברא
דווקא הטיעון הזה מאד הגיוני, יכול להיות שאני אסכים אתו ויכול להיות שלא, אני דיברתי על הטענה של לא להדמות להם.
אז צריך פשוטחמה
לשתוק ולתת להם לעשות פיגועים בלי להחזיר להם?
שוב אתם חוזרים לזה.. בואו נעזוב את כל הדיון על נקמהההוא גברא
גם מי שתומך וגם מי שמתנגד, פשוט נעזוב הכל ונתייחס רק לטענה הזאת.
אני מתנגד לתג מחיר, אני ממש ממש נגד לעשות פיגועים לערבים, אבל למרות שהטענה הזאת בעד הדעה שלי אני חושב שהיא חסרת כל היגיון. אני מתנגד לזה גם בלעדיה. היא פשוט חסרת כל בסיס.
אתה מתכוון פשוט להתעלם מכל הפיגועיםחמה
שקרו ולהמשיך כרגיל?
למה צריך בסיס להכל??אוהבת את מלכנו
סליחה את מערבבת דברים...פשושון
ברור שאנחנו לא כמו הגויים.. אנחנו לא רוצחים מתוך שנאה. אבל מתוך הכרח ודאי וודאי שרוצחים..
אם זה במלחמה...
שמואל הנביא מן הסתם היה רחמן מאד... אבל כשאגג נפל בידיים שלו הוא חתך אותו לפיסות קטנות (בעודו בחיים) ונתן ליענים לאכול.. דוד המלך חתך למאתיים פלישתים את העורלה בלי לבדוק מי חף מפשע ומי לא. שאול לפני שנלחם בעמלק אמר לקיני שאם הוא לא יוצא מתוך עמלק הוא יאלץ להרוג גם אותם ויש עוד מלא דוגמאות.
יש דין של עיר הנידחת. מה עם הוצאת להורג של מחלל שבת וכד'
בקיצור... אנחנו כן הורגים.. וגם חפים מפשע..
אבל אנחנו לא כמוהם... כי הם הורגים מתוך שנאה וצמאון לדם ואנחנו מתוך הכרח ורחמים על רחמנים
^^ יפה מאוד!ציון חמדתי
שאנחנו לא ילדי כאפות?...*#נשר#*
...אוהבת את מלכנו
ואני מתכוונת למקרה הספציפי הזה של רצח של אדם חף מפשע.. אבל כמובן שבמקרה של מלחמה או חשד או כל דבר ברור שאני בעד לפעול. כמו שאול וכמו דוד. המקרה הספציפי הזה היה רצח ךא מוצדק לכל דבר.. שהוא עשה את זה מתוך כעס וכאב..
הבא להורגך השכם להורגוהמח
לא כך כתוב?
מאיפה לךיאירוש
שהוא בא להורגך?
מאיפה לך שלא?ציון חמדתי
אי אפשר לדעת.
קל וחומר שלא כדאי לקחת סיכון.
או כמו שמישהו כתב אחרי הרצח של דני גונן-
אולי לא כל הערבים מחבלים, אבל אנחנו כבר לא מאמינים להם.
איזה שטות,יאירוש
ממש לא לכולם יש סכינים.
ואם א"א לדעת אולי כדאי שנכלא את כל החרדים כי סביר להניח שיש עוד מטורף כמו שליסל?
אני לא אומר שכולם צדיקים תמימים, אבל צריך להיות בפרופורציות.
ובשביל להרוג בן אדם צריך לדעת שהוא בא להורגך, לא להעריך.
אתה צריך להבין שאנחנו במלחמה.ציון חמדתי
זה אומר שיש מצב גדול שערבי עובד באתר בניה, סה"כ משלמים לו משכורת ואין לו שום כוונה מלכתחילה. אבל כל ההסתות שהוא שומע בכיף יכולות להוביל אותו לתפוס מברג ולצאת לדקור יהודי...
תהיה הגיוני...
ומה האמירה בזה?יאירוש
שעכשיו נהרוג את כל הערבים? זה לא יכול להיות.
אני מבין את הבעייתיות, אבל הפתרון זה לא להרוג את כולם כי יש חשש כלשהו שהם יעשו פיגוע.
ומה האמירה בזה?יאירוש
שעכשיו נהרוג את כל הערבים? זה לא יכול להיות.
אני מבין את הבעייתיות, אבל הפתרון זה לא להרוג את כולם כי יש חשש כלשהו שהם יעשו פיגוע.
אנחנו במלחמהמוריוש
אבל אנחנו לא נהרוג כל ערבי.
אנחנו רק לא נהסס 200 פעם על כל כדור.
הם כבר אומרים את זה.מוריוש
מעצבן לקרוא את השטויות שאנשים כותביםג'ינג'י
אם המוסריות שיש בתורה לא מספיקה לכם ואתם רוצים להוסיף עליה, קשה לי לסמוך עליכם שלא תורידו ממנה כשיהיה בא לכם.
סליחה על הבוטות אבל ככה אני חושב
כשמחבלהמח
רץ אליך אם
סכין נוטף דם מה תעשה תירה לו בראש
או תאמר לו מצטער אני לא רוצה להחזיר לך אז על תפגע
בי?
מי שרוצה להושיט את הלחי השניה-יושיט בלי היסוסנפש חיה.
תגידו, איפה אתם חיים בדיוק?!?
מאיזה סרט חזרתם אתמול?!?!?
זה בדיוק מה שאמרתיג'ינג'י
אין פה מקום להיות יפי נפש ולא לפגוע במישהו שיש חשש שיפגע בי מאוחר יותר
אין מוסריות כזאת בתורה
מנין לך שיש חשש שיפגע בך מאוחר יותר?אוהבת את מלכנו
סורי לבאז אבל לא כל ערבי הוא רוצחאוהבת את מלכנו
על זה את מדברת??ג'ינג'י
בנאדם רץ אלי עם סכין
מה עוד?
לא כל ערבי הוא רוצחהמח
אבל תיראי את המצב כל ערבי שני בערך מנסה לדקור יהודי פשוט צריך להגיב חזק לא כמו שמגיבים להם
עכשיו
"לא כל הפלסטינאים מחבלים, אבל כל המחבלים פלסטינאים"אביגיל.

מדובר על ליזום פיגוע שיהודי ירצח ערבי...אי לעם ישראל
ברור שמגיע עונש מוות למחבלים, אבל לא צריך ליזום פיגוע, יש צבא שהתפקיד שלו הוא לאתר מחבלים ולחסל אותם וזה לא תפקיד של אף אחד אחר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( אם יש פיגוע כל אחד צריך לפגוע במחבל ולא רק בעלי סמכויות)
הצבא לא עושה את זהציון חמדתי
אני לא הייתי עושה את זה, אבל בהחלט מבינה אותם.
אז ואלה זה לא התפקיד שלהם..אוהבת את מלכנו
אנחנו לא יורדים לרמה שלהם.מוריוש
לכן אנחנו נירה עליהם עם רובים ולא נזרוק אבנים ונדקור במברגים.
דוד המלך ירד לרמה שלהםההוא גברא
ולא ערף להם את הראש אלא גרד אותם בפומפיות
זה ירידה?מוריוש
פומפיות יותר שווה מסתם חרב..
להציע לערבים?די"מ
זה באמת מקצועי!!ההוא גברא
"ואת העם אשר בה הוציא וישם במגרה ובחריצי הברזל ובמגזרות הברזל והעביר אותם במלבן..."
אשכרה גירד אותם על 'חריצי הברזל'... וניסר אותם ב'מגירה' ושרף אותם עם ברזלים מלובנים...
לא קראתי את התגובות, אז סליחה אם אני חוזרת על משהו שאמרויום חולין
אבל זה באמת טיעון קצת דיבלי. אם כלב ינבח עליך ויבוא לנשוך אותך זה לא יעזור שתדבר איתו יפה, אלא אתה תעשה את כל הקולות הכי מוזרים בעולם כדי לגרש אותו..
פשוט להבין שאנחנו לא עושים את זה כי אנחנו לא רוצחים, כי ככה ה' אמר, בלי שום קשר למה שהם עושים..
מה שכו אפשר בעייני לעשות זה לבוא להפגנות וכ', ללחוץ על ההמשלה שהיא הנציגה שלנו לעשות את מה שהיא צכה לעשות.
וכמובן- תפילות, תפילות, תפילות.
מחפשים בני נוער לכתבהדבדב
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירותאחרונה
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
אני חדשההרהמורניק
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הפצות!!יהודי חסידי
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
וואודומיה תהילהאחרונה
שלוםטאטע מלך העולם
יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.
ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?
רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...
תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!
זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini
אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.
כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.
האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?
האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?
או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?
העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.
מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה? (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)
אולי לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי?
אמממטאטע מלך העולם
זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...
אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם
הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...
בד"כ זה כן סותריהודי חסידי
אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?
לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.
אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם
זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...
אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...
עכשיו מבינים קצת יותר??
כן...יהודי חסידי
אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...
חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך.
וואי תודה!טאטע מלך העולם
אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??
ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה
אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...
כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...
בקיצור מורכב ביותר...
בדידותהרשפון הנודד
למה אפשר לחוש בדידות ברמה כמעט משתקת והאם זה אמיתי ומה אפשר לעשות עם זה?
לכן לנוער יש תנועות נוער. מפגשים, פעילויותפ.א.
כן אבל זה מרגיש לי קצת בריחה משום מההרשפון הנודד
בריחה? אשמח שתסבירפ.א.
אתה מרגיש בדידות כי אין לך חברים? מה עם חברים לכיתה בלימודים?
אתה לא חבר בתנועת נוער?
זה לא זההרשפון הנודדאחרונה
זה הנקודה יש לי חברים אבל אני לא רוצה לבנות את הקשר שלי רק בשביל להרגיש שיש לי חברים ואני לא בודד...(מוזמן להסתכל בשרשור החדש על ללכת לסניף מעורב שאתה לא כל כך מאמין בזה אבל צריך בסוף חברה..)
...הרמוניה
א- אדם בסופו של דבר מול עצמו גם כשהוא עם חברים וגם כשהוא לבד... האם אתה מהווה חברה טובה לעצמך?
מעניין לך עם עצמך? האם אתה חבר טוב לעצמך (רגשית)?
תכנס פנימה. בכל אחד יש עושר פנימי וזה תענוג לגלות אותו.
ב- נסה לשים לב לזה שאתה אף פעם לא באמת לבד, תמיד מושגח בידי מישהו שאוהב אותך אהבת עולם...
