מה אתם חושבים יהיה התשובה הנכונה לטרור, ואיזה עונשים ראוי למיו
למחבליםיו
דעתי...פשושון
יש כמה אפשרויות.
אפשר להרוג אותו בייסורים..לצלם את זה בסרטון ולפרסם את זה בקרב הערבים. וכמובן לקבור אותו עם חזיר.
אפשר (באופן חד פעמי כמובן) להחזיר את הגופה. ואז כשיעשו לו הלוויה עם הרבה אנשים כמו תמיד.. לבוא בהפתעה ולהפציץ את כל ההלוויה... כולם לגיהנום בנגלה אחת.
ראש קרימינאל
נפש חיה.
ככה זה כשאוהבים חחחפשושון
חחחחח אהבתי את האפשרות השנייה...2121
פחדתי לכתוב דברים כאלו מחשש שיסקלו אותיציון חמדתי
אפשר כמובן גם לארגן להם שיט נחמד בחופי עזה ופשוט לשלוח טיל קטן וחמוד שיעשה את העבודה...
לתלות אותם במרכז עיר ערביתיאירוש
כשהם עטופים בחזיר.
להוריד את כל השכונה שלהם, לתת למשפחה 12 לעוף מישראל ואם לא...
לדעתי צריך מישהו .רעיה123
צריך לעשות מעשה שיראה לעולם ולערבים בפרט שזה לא מציאות שעם מוכן לחיות בה!! שהם לא יצליחו להפוך אותנו לאדישים על זה שאח שלנו נרצח/ נפצע!! שהם לא יצליחו לגרום לכך שפחות אנשים מגיעים למקומות ה"מפחידים"!!
כרגע, לפי מה שאני רואה לפחות- הם הצליחו.. ובגדול.
וואלה, לא יודעת כ"כ איזה מעשה אבל צריך משהו.. ומהר.
בדיוק דיברנו על זה בחדר הראשי לפני כמה ימים,
הרבה אנשים כיום מוכנים ליהיות "נחשון בן עמינדב" מוכן לעשות מעשה גדול שיאחד את העם ויעצור את המציאות, השאלה היא מה המעשה.
איך גורמים לעם, שהכי טבעי שבעולם שיהיה בו כמה השקפות ליהיות עם אחד מאוחד ומחובר?
קצת סטיתי מהנושא..
לגבי העונש למחבלים, מוות.
לירות בהם במקום, ברגע שמזהים שהוא מחבל להרוג, לא לפצוע ולטפל בו אח"כ.
יש לי שאלה..עוד אחת!
תראה הערבי הורג בשביל שהוא חושב שארצינו הקדושה שייך לויו
עכשיו אם יהודי הרג ערבי ששונא יהודים אולי לא נכון לקחת את החוק לידך אבל סופסוף הערבי הזה שונה את היהודים וחושב שאנו גנבים ואולי אם היה ביכולתו היה הורג כמה פה ושם , אז אולי אנחנו ישים את אותו אדם לבית כלא כי הוא לקח את החוק בידו - אבל בסוף הרג אויב אז זה שונה
אבל אם הרג אדם טוב (גוי) שמאמין בבורא עולם ועושה שבע מצוות בני נח ויהודי הרג אותו אכן זה דבר נורה ואני חושב שצריך גם להרוג אותו (אם זה הולך עם ההלכה)
אבל גם בשביל המחבל הערבי אנחנו אויבים מבחינתו.עוד אחת!
את חיהיאירוש
הם רוצחים, מה זה מעניין אותי מה הם חושבים? הם רוצים להרוג אותנו, למה לא לגמור אותם?
אני לא חושבת שזה השיטה שלנו אם הם רוצחים אז גם אנחנו.עוד אחת!
שאלהתסיר חרפה מעיר
טעות קטנה...פשושון
אנחנו לא מחפשים דרכים להחזיר להם.. זה לא משחק!
המטרה היא- אפס אחוזי סיכון ליהודים. ולכן הדבר הטוב ביותר הוא פשוט להרוג אותם.
וכן, רק בגלל שהם אויב! למה יש עוד סיבה? בגלל שיש להם אף עקום?
אם שמים אותם בכלא או שהם יחיו על חשבונינו עד יום מותם או שישתחררו יום אחד וימשיכו עם הפיגועים. זו עובדה מוכחת... ולכן אין בזה שום גורם מרתיע.
לכן יהודי שהרג מחבל זה בכלל לא נקרא בשם "רצח" כמו שלא היית קוראת לסנהדרין רוצחים.
כי הוא עשה צדק בעולם... הרג אדם שרצח\ניסה לרצוח.
לעומת המחבל שנקרא רוצח באמת... היה לו לברר את האמת ולא לסמוך על הטמבל מהמסגד.
רק שיברר מי מכניס לו משאיות עם אוכל כל יום... מי מחזיר שטחים בשביל לעשות איתו שלום. מי מעסיק אותו בעבודות למרות שיש בזה סיכון... והוא עדיין חושב שאנחנו אויב? לא.. פשוט יש לו תאוות רציחה עם שילוב של כפיות טובה.
אני לא מצדיקיאירוש
יהודי שהרג ערבי, אבל היהודי הרג אויב בפוטנציאל שלך, לעומת הערבי שהרג אח שלך, מה המקום להשוואה?!
אבל אנו השלטון פה- זו מדינה יהודית לא ערביתיו
אז נכון בסוריה או מצרים אם יש קבוצה של יהודים שרוציםיו
אבל פה זה מדינת ישראל - מדינת היהודים! אז אם יש ערבים שרוצים להרוס את מדינתינו וארצינו ואזרח אחד הרג אותם- שילך לבית כלא קצת בשביל שהוא לקח את החוק בידו אבל הוא לא כזה רשע שהרי הרג אויב!
צל"ש?ירא ורך לבב
רציני?עוד אחת!
כן..ירא ורך לבב
ולמה אתה חושב ככה?עוד אחת!
כי הוא הרג אחד מהעם של האויבים שלי..ירא ורך לבב
שאולי גם יהיה מחבל...
אה כן? גם המחבל הרג אחד מהעם של האויבים שלו שאולי יהיה מחבלעוד אחת!
אם את שואלתיאירוש
אבל את יהודיה! את צריכה לחשוב על טובת העם שלך!
אני לא חושבת שטובת העם שלי היא לרצוח סתם ערבי שאתה אפילו לאעוד אחת!
רוב הערבים הם אויבים שלך בפועל והיו מתים שתמותיתסיר חרפה מעיר
זה כמו שערבי ילך עם סכין ברחוב ואסור להרוג אותו כי הוא אולי בכלל הוא יחתוך סלט..
וואו. יש לך ניק מדהים! סליחה על הנצלש.ציון חמדתי
אבל נכון היה את הסיפור עם הנער..עוד אחת!
לא אמרתי עכשיו לקום ולרצוחתסיר חרפה מעיר
עוד שניה אני אתחיל לרחם עליו <צ>ציון חמדתי
אבל המחבלים שדקרו אתמול ברכבת הם כולה ילדים קטנים!! עוד לא התחילו את החיים שלהם. מסכנים!! למה צריך לירות בהם?? כולה דקרו קל חייל, אמא שלהם עצבנה אותם בבוקר.. זה לא מצדיק..
יאללה יאללה תצאו מהסרט. יום אחד הוא יראה סרט בפייסבוק ויעוף לרצוח מישהו.
כל ערבי הוא פוטנציה ברורה להיות מחבל.
לא אמרתי לא לירות במחבלים!! באנשים שלא עשו רע לאפחד-כן!!עוד אחת!
ציטוט ממךתסיר חרפה מעיר
"לא עשה רע לאף אחד"ציון חמדתי
הוא חי כאן! הוא תכלס נהנה משירותים כלשהם שלנו, נהנה סה"כ. ועצם זה שאנחנו נותנים להם זכות קיום לחיות כאן זה מראה על אובר סובלנות.
נגמרה
לנו
הסבלנות
והסובלנות!
אוקי?
גם תינוק ערבי שנולד לפני דקה וחצי לא צריך לחיות כאן. זה לא המקום שלהם וזהו.
ועדיף שימותו במקום שיגדלו על חשבוננו וירצחו אותנו.
לא, אבל אם הוא חושב שאנו גנבנו את הארץ שלויו
אבל אם הוא מקיים שבע מצוות בני נח ומקבל עליו את השילטון של היהודים- אנחנו יהיה שמחים לקבל אותו לישיב בארצנו בשלום ובשלווה כל הימים.
אבל המציאות קצת שונה שכן רוב רובם של הערבים הם אויבינו הקמים עלינו ורוצים שכל(!) ארץ ישראל-ארצנו הקדושה שייך להם- תשאל אותם ככה הם יאמרו לך! ואכן כל אותם אנשים צריך לגרשם! כן אומר השכל וכן היא ההלכה
כל עוד הם לא עשו כלום עם הרצון שלהם(כלומר לא רצחו) אז למהעוד אחת!
לגרש או להרוג אותם?
לא אמרתי שזה לא רצוני אבל...
דבר ראשוןתסיר חרפה מעיר
כי אם מחכים עד שיעשו משהו נוצרת מציאות מעוותת שהם אזרחים לכל דבר ומי יגיד לו לא להסתובב ולעבוד בכל העבודות ואז הוא עושה מה שבא לו אז נכנסנו לקונפליקט. מצד אחד הם אזרחים מצד שני אויבים. לכן צריך להתרחק מהם מההתחלה. ככתוב:" והיה אשר תותירו מהם לשכים בעינכם ולצנינים בצדיכם וצררו אתכם על הארץ אשר אתם יושבים בה"
צריך לגרש משני טעמיםיו
2- כי פה זה דמוקרטיא ואם יהיה להם להם ילדים הרבה-הם יוכלו -לעשות פה רוב של ערבים ולשנות את מדינתינו לפלסטין! את באמת רוצה פלסטין?? לא די לך מה שעשו לנו (אומות העולם) אלפים שנה?? אנחנו צריכים מדינה חזקה לא סתם! וכן ההלכה קובעת שצריך לגרש כל מי שלא מקבל עליו השלטון של עם ישראל על ארץ ישראל כולו וגם מי שלא מקיים את שבע מצוות בני נח-כי הם יהיו רעים וירצו להפוך את המדינה למדינה שלהם-וגם ההיסטוריה קובעת שברור שיהיה הרבה אלימות!
ואף אם לא נראה שהם יהיה הרוב בעוד כמה שנים, מי אמר שבחמשים שנה הם לא יהיו?? לכן צריך לגרש אותם שלא מאמינים בשלטון גמורה של העם היהודי על ארץ ישראל
וכן אני מודה שלא להרוג כל הערבים רק לגרש אותם מפה!יו
אין אפשרות כזאת לגרש אותם מפה. המדינה לא הולכת לפי התורהעוד אחת!
ולכן זה בחיים לא יקרה.
ברורתסיר חרפה מעיר
למה?? אינשאללא יקרה , ונהיה שמחים!יו
בע"ה בבוא משיח צדקנותסיר חרפה מעיר
אינשאללא יבוא במהרה אבל גם אם לא יבואיו
לא אמרתייאירוש
שצריך להרוג סתם ערבים. תסתכלי על מה הגבתי.
ריבונות!!אוהבת את מלכנואחרונה
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
..יהודי חסידיאחרונה
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
הפצות!!יהודי חסידי
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
וואודומיה תהילה
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי
וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
...יהודי חסידי
....יהודי חסידי
...יהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
מחפשים בני נוער לכתבהדבדב
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
אני חדשההרהמורניק
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שלוםטאטע מלך העולם
יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.
ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?
רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...
תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!
זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini
אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.
כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.
האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?
האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?
או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?
העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.
מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה? (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)
אולי לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי?
אמממטאטע מלך העולם
זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...
אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם
הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...
בד"כ זה כן סותריהודי חסידי
אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?
לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.
אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם
זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...
אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...
עכשיו מבינים קצת יותר??
כן...יהודי חסידי
אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...
חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך.
וואי תודה!טאטע מלך העולם
אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??
ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה
אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...
כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...
בקיצור מורכב ביותר...







