מה אתם חושבים יהיה התשובה הנכונה לטרור, ואיזה עונשים ראוי למיו
למחבליםיו
דעתי...פשושון

יש כמה אפשרויות.

 

אפשר להרוג אותו בייסורים..לצלם את זה בסרטון ולפרסם את זה בקרב הערבים. וכמובן לקבור אותו עם חזיר.

 

אפשר (באופן חד פעמי כמובן) להחזיר את הגופה.  ואז כשיעשו לו הלוויה עם הרבה אנשים כמו תמיד.. לבוא בהפתעה ולהפציץ את כל ההלוויה... כולם לגיהנום בנגלה אחת.

 

 

 

ראש קרימינאל נפש חיה.
ככה זה כשאוהבים חחחפשושון


חחחחח אהבתי את האפשרות השנייה...2121


פחדתי לכתוב דברים כאלו מחשש שיסקלו אותיציון חמדתי
אבל מצטרפת לנ"ל.
אפשר כמובן גם לארגן להם שיט נחמד בחופי עזה ופשוט לשלוח טיל קטן וחמוד שיעשה את העבודה...
לתלות אותם במרכז עיר ערביתיאירוש

כשהם עטופים בחזיר.

להוריד את כל השכונה שלהם, לתת למשפחה 12 לעוף מישראל ואם לא...

לדעתי צריך מישהו .רעיה123
בממשלה, שיש לו קצת יותר כוח מעשי ממני וממך ומהרבה אנשים שהוא יעשה משהו!!
צריך לעשות מעשה שיראה לעולם ולערבים בפרט שזה לא מציאות שעם מוכן לחיות בה!! שהם לא יצליחו להפוך אותנו לאדישים על זה שאח שלנו נרצח/ נפצע!! שהם לא יצליחו לגרום לכך שפחות אנשים מגיעים למקומות ה"מפחידים"!!
כרגע, לפי מה שאני רואה לפחות- הם הצליחו.. ובגדול.
וואלה, לא יודעת כ"כ איזה מעשה אבל צריך משהו.. ומהר.
בדיוק דיברנו על זה בחדר הראשי לפני כמה ימים,
הרבה אנשים כיום מוכנים ליהיות "נחשון בן עמינדב" מוכן לעשות מעשה גדול שיאחד את העם ויעצור את המציאות, השאלה היא מה המעשה.
איך גורמים לעם, שהכי טבעי שבעולם שיהיה בו כמה השקפות ליהיות עם אחד מאוחד ומחובר?
קצת סטיתי מהנושא..

לגבי העונש למחבלים, מוות.
לירות בהם במקום, ברגע שמזהים שהוא מחבל להרוג, לא לפצוע ולטפל בו אח"כ.
יש לי שאלה..עוד אחת!
אם אתם בעד מוות מחבלים ערבים אז נגיד בנאדם יהודי שרצח ערבי.. מה אתם מציעים לעשות איתו?
תראה הערבי הורג בשביל שהוא חושב שארצינו הקדושה שייך לויו
אז כל יהודי הוא כזה חלק מהכיבוש וצריך להרוג אותם.
עכשיו אם יהודי הרג ערבי ששונא יהודים אולי לא נכון לקחת את החוק לידך אבל סופסוף הערבי הזה שונה את היהודים וחושב שאנו גנבים ואולי אם היה ביכולתו היה הורג כמה פה ושם , אז אולי אנחנו ישים את אותו אדם לבית כלא כי הוא לקח את החוק בידו - אבל בסוף הרג אויב אז זה שונה
אבל אם הרג אדם טוב (גוי) שמאמין בבורא עולם ועושה שבע מצוות בני נח ויהודי הרג אותו אכן זה דבר נורה ואני חושב שצריך גם להרוג אותו (אם זה הולך עם ההלכה)
אבל גם בשביל המחבל הערבי אנחנו אויבים מבחינתו.עוד אחת!
אז אולי צריך גם אותו לשים בכלא ולא להרוג אותו??
את חיהיאירוש
בעולם תמים. המחבלים היו שמחים לעשות בכולנו לינץ' (שמעת על הלינץ' בראמללה?)
הם רוצחים, מה זה מעניין אותי מה הם חושבים? הם רוצים להרוג אותנו, למה לא לגמור אותם?
אני לא חושבת שזה השיטה שלנו אם הם רוצחים אז גם אנחנו.עוד אחת!
יש דרכים אחרות להחזיר להם ולא כל יהודי שמתחשק לו לרצוח ערבי שיקום ויעשה. יש צבא ממשלה וכו.. שאחראים לזה. אם אתם חושבים שצריך להרוג ערבי בגלל שהוא רצח אז למה אתם חושבים שיהודי שרצח מגיע אות הוקרה?? רק בגלל שהערבים הם האוייב??
שאלהתסיר חרפה מעיר
אבל את אשכרה חושבת שמחבל שרצח יהודי לא צריך למות?
טעות קטנה...פשושון

אנחנו לא מחפשים דרכים להחזיר להם.. זה לא משחק!  

המטרה היא- אפס אחוזי סיכון ליהודים. ולכן הדבר הטוב ביותר הוא פשוט להרוג אותם.

וכן, רק בגלל שהם אויב! למה יש עוד סיבה? בגלל שיש להם אף עקום?

 

אם שמים אותם בכלא או שהם יחיו על חשבונינו עד יום מותם או שישתחררו יום אחד וימשיכו עם הפיגועים. זו עובדה מוכחת... ולכן אין בזה שום גורם מרתיע.

 

לכן יהודי שהרג מחבל זה בכלל לא נקרא בשם "רצח"  כמו שלא היית קוראת לסנהדרין רוצחים.  

כי הוא עשה צדק בעולם... הרג אדם שרצח\ניסה לרצוח.   

 

לעומת המחבל שנקרא רוצח באמת... היה לו לברר את האמת ולא לסמוך על הטמבל מהמסגד.

רק שיברר מי מכניס לו משאיות עם אוכל כל יום... מי מחזיר שטחים בשביל לעשות איתו שלום. מי מעסיק אותו בעבודות למרות שיש בזה סיכון...  והוא עדיין חושב שאנחנו אויב?  לא.. פשוט יש לו תאוות רציחה עם שילוב של כפיות טובה.

אני לא מצדיקיאירוש

יהודי שהרג ערבי, אבל היהודי הרג אויב בפוטנציאל שלך, לעומת הערבי שהרג אח שלך, מה המקום להשוואה?!

אבל אנו השלטון פה- זו מדינה יהודית לא ערביתיו
אז נכון בסוריה או מצרים אם יש קבוצה של יהודים שרוציםיו
לעשות שמה מדינת יהודית באלימות נורא ואזרח אחד הרג אותם וממשלת סוריה שמו בכלא -הם צודקים! כי האזרח הרג אויב ומורד שעשה באלימות.
אבל פה זה מדינת ישראל - מדינת היהודים! אז אם יש ערבים שרוצים להרוס את מדינתינו וארצינו ואזרח אחד הרג אותם- שילך לבית כלא קצת בשביל שהוא לקח את החוק בידו אבל הוא לא כזה רשע שהרי הרג אויב!
רציני?עוד אחת!
ולמה אתה חושב ככה?עוד אחת!
כי הוא הרג אחד מהעם של האויבים שלי..ירא ורך לבב

שאולי גם יהיה מחבל...

אה כן? גם המחבל הרג אחד מהעם של האויבים שלו שאולי יהיה מחבלעוד אחת!
מגיע לו צל״ש ??
אם את שואלתיאירוש
ערבים אז ברור שמגיע לו צל"ש, מה השאלה?!
אבל את יהודיה! את צריכה לחשוב על טובת העם שלך!
אני לא חושבת שטובת העם שלי היא לרצוח סתם ערבי שאתה אפילו לאעוד אחת!
יודע אם הוא מחבל או לא. אני מכירה אפילו ערבים שמפחדים מיהודים. צריך גם אותם להרוג?
רוב הערבים הם אויבים שלך בפועל והיו מתים שתמותיתסיר חרפה מעיר

זה כמו שערבי ילך עם סכין ברחוב ואסור להרוג אותו כי הוא אולי בכלל הוא יחתוך סלט..

וואו. יש לך ניק מדהים! סליחה על הנצלש.ציון חמדתי
אבל נכון היה את הסיפור עם הנער..עוד אחת!
מזעזע!! לדעתי הוא חף מפשע. מה הוא עשה לנו??? זה שהוא נולד ערבי לא אשמתו. וזה שהוא גר פה גם לא אשמתו.
לא אמרתי עכשיו לקום ולרצוחתסיר חרפה מעיר
באמת זה התפקיד של הממשלה.. אך מכיוון שהיא לא עושה כלום ודם יהודי נשפך כמים ברחובות חבר'ה שכאב להם מאוד על כך החליטו לעשות מעשה. וזה הדבר היחידי שהיו יכולים לעשות(דרך אגב-גילו מי עומד מאחורי המעשה? יהודי/ערבי?)ואם הממשלה היתה רוצה לעשות פעולת נקם והרתעה היתה יכולה ובכאלו לא חפים מפשע.. רק זה הבעייה.. שהיא לא רוצה להבעיר את המצב.היא חושבת שאנחנו רק אורחים פה בארץ ואסור לדפוק בדלת חזק כי הבעל הבית יכעס עלינו(כדברי משה פייגלין).. אבל בכל מקרה אני רק בא להסביר אותם ולא לעשות כך.
עוד שניה אני אתחיל לרחם עליו <צ>ציון חמדתי
אני ח"ו לא מצדיקה את המעשה !!אבל אני לא סובלת שאומרים שהם חפים מפשע ומה הם עשו לנו ויכול להיות שהוא סתם נולד וגר פה לא באשמתו.
אבל המחבלים שדקרו אתמול ברכבת הם כולה ילדים קטנים!! עוד לא התחילו את החיים שלהם. מסכנים!! למה צריך לירות בהם?? כולה דקרו קל חייל, אמא שלהם עצבנה אותם בבוקר.. זה לא מצדיק..
יאללה יאללה תצאו מהסרט. יום אחד הוא יראה סרט בפייסבוק ויעוף לרצוח מישהו.
כל ערבי הוא פוטנציה ברורה להיות מחבל.
לא אמרתי לא לירות במחבלים!! באנשים שלא עשו רע לאפחד-כן!!עוד אחת!
ציטוט ממךתסיר חרפה מעיר
. אם אתם חושבים שצריך להרוג ערבי בגלל שהוא רצח אז למה אתם חושבים שיהודי שרצח מגיע אות הוקרה??
"לא עשה רע לאף אחד"ציון חמדתי
בלי להתייחס לזה שהוא יכול כל רגע לעשות רע ואין לנו מושג מה עובר לו בראש וכמה שוטפים לו את המח- ואין לנו שליטה על זה.,
הוא חי כאן! הוא תכלס נהנה משירותים כלשהם שלנו, נהנה סה"כ. ועצם זה שאנחנו נותנים להם זכות קיום לחיות כאן זה מראה על אובר סובלנות.

נגמרה
לנו
הסבלנות
והסובלנות!
אוקי?


גם תינוק ערבי שנולד לפני דקה וחצי לא צריך לחיות כאן. זה לא המקום שלהם וזהו.
ועדיף שימותו במקום שיגדלו על חשבוננו וירצחו אותנו.
לא, אבל אם הוא חושב שאנו גנבנו את הארץ שלויו
ואנו רשעים -צריך לגרש אותו- אבל לא להרוג.
אבל אם הוא מקיים שבע מצוות בני נח ומקבל עליו את השילטון של היהודים- אנחנו יהיה שמחים לקבל אותו לישיב בארצנו בשלום ובשלווה כל הימים.
אבל המציאות קצת שונה שכן רוב רובם של הערבים הם אויבינו הקמים עלינו ורוצים שכל(!) ארץ ישראל-ארצנו הקדושה שייך להם- תשאל אותם ככה הם יאמרו לך! ואכן כל אותם אנשים צריך לגרשם! כן אומר השכל וכן היא ההלכה
כל עוד הם לא עשו כלום עם הרצון שלהם(כלומר לא רצחו) אז למהעוד אחת!

לגרש או להרוג אותם?

 

 

 

 

לא אמרתי שזה לא רצוני אבל...

דבר ראשוןתסיר חרפה מעיר
זה בגלל שהתורה אמרה לנו.
כי אם מחכים עד שיעשו משהו נוצרת מציאות מעוותת שהם אזרחים לכל דבר ומי יגיד לו לא להסתובב ולעבוד בכל העבודות ואז הוא עושה מה שבא לו אז נכנסנו לקונפליקט. מצד אחד הם אזרחים מצד שני אויבים. לכן צריך להתרחק מהם מההתחלה. ככתוב:" והיה אשר תותירו מהם לשכים בעינכם ולצנינים בצדיכם וצררו אתכם על הארץ אשר אתם יושבים בה"
צריך לגרש משני טעמיםיו
1-אולי ילמד השנאות לבנו או חבירו והם יעשו באלימות , כי אם יש סיבוב כללי הרגשת שנאה קלפי עם אחר -בוודאי יצא מזה ארבה אלימות! - כמו שרואים בהרבה מקומות
2- כי פה זה דמוקרטיא ואם יהיה להם להם ילדים הרבה-הם יוכלו -לעשות פה רוב של ערבים ולשנות את מדינתינו לפלסטין! את באמת רוצה פלסטין?? לא די לך מה שעשו לנו (אומות העולם) אלפים שנה?? אנחנו צריכים מדינה חזקה לא סתם! וכן ההלכה קובעת שצריך לגרש כל מי שלא מקבל עליו השלטון של עם ישראל על ארץ ישראל כולו וגם מי שלא מקיים את שבע מצוות בני נח-כי הם יהיו רעים וירצו להפוך את המדינה למדינה שלהם-וגם ההיסטוריה קובעת שברור שיהיה הרבה אלימות!
ואף אם לא נראה שהם יהיה הרוב בעוד כמה שנים, מי אמר שבחמשים שנה הם לא יהיו?? לכן צריך לגרש אותם שלא מאמינים בשלטון גמורה של העם היהודי על ארץ ישראל
וכן אני מודה שלא להרוג כל הערבים רק לגרש אותם מפה!יו
אין אפשרות כזאת לגרש אותם מפה. המדינה לא הולכת לפי התורהעוד אחת!

ולכן זה בחיים לא יקרה.

ברורתסיר חרפה מעיר
שכל הדיבורים זה מה שצריך להיות . במצב במתוקן. זה שאנחנו בבעיה אחרת זה לא קשור..
למה?? אינשאללא יקרה , ונהיה שמחים!יו
אולי זה לא כ״כ קל אבל יש אפשרות. אני מודה שלצערי מדינתינו הקדושה לא הולך כל פעם על פי תורתינו הקדושה מ״מ גם בלי התורה הרבה אנשים תמכו בגירוש הערבים גם השכל יכול להבין -וזה טעמה של ההלכה- בורא עולם לא עושה הלכות סתם -יש טעם לכל הלכה והלכה
בע"ה בבוא משיח צדקנותסיר חרפה מעיר
אינשאללא יבוא במהרה אבל גם אם לא יבואיו
בימינו גם צריך לגרש אותם-אולי זה יביא את הגאולה
לא אמרתייאירוש

שצריך להרוג סתם ערבים. תסתכלי על מה הגבתי.

ריבונות!!אוהבת את מלכנואחרונה
ועונש מוות למחבלים כמובן! זה רוצח ומגיע לו למות.. כיוון שנראלי שהחוק במדינת ישראל לא מאפשר.. לפחות להרוס להם תבתים ולגרש את משפחותיהם לחו"ל- להראות שזו המדינה שלנו!!!
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך