עד כמה אתם מגדירים את עצמכם דוסים?החיים תותים
מ1-10?! 8!
~אורטל~
0. מה זה דוס?המצב חסה
אני שואל ברצינותהמצב חסה
ואני עונה ברצינותשירוש16
<צ>
ה-0 היא טעות הקלדה או העמדה בדתומטר?
זזה התגובה שלי.המצב חסה
אני לא רואה את עצמי עונה להגדרות של המושג דוס, לפחות כפי שענבל הגדירה אותם.
שירוש16
אתה לא דתי?
זה לשרשור אחר.המצב חסה
אני דתי אבל אני בדת היהודית.
לא בדת הקבליסטית, לא בדת השו"ע, לא בדת הליטוואקים, לא בדת החסידות.
בדת היהודית.
זה בא לידי ביטוי בתפיסת עולם שונה מהתפיסות עולם שהגדרתי לעיל, כך שאני לא יודע אם אני מוגדר בדת שלך לפי סולם העקרונות שלך.
דוס בדת האשכנזית אני לא.
הגדרה שלי לדוס מאוד שונה.שירוש16
מסתומה לכולם יש דתומטר שונה.
לכל חברה ישנם קריטריונים על פיהם היא שופטת את הסביבה.
לכן אין סיבה להתמקד בהגדרה אחת ספציפית.
(אגב-
השאלה כמה אתה מגדיר את עצמך.
לא איך הסביבה מקטלגת אותך...)
0. בשאיפה ל10.המצב חסה
אני לא מגדיר את עצמי כעונה לקריטריונים של "דוס"המצב חסה
אבל בהתחשב בעובדה שדוס זה מין ''דתומטר'' אז התוצאה היא כמו שכתבתי לעיל
איך ענבל הגדירה אותם? את הדוסים...החיים תותים
לא מסכימה איתך בכללהחיים תותים
את לא צריכה.ענבל
אני הסברתי את מקור המושג דוס.
אישית אני חושבת שהמשמעות שאנשים העניקו לו היא אחת המשמעויות הטיפשיות ביותר ששמעתי.
דתי בהברה אשכנזית.ענבל
דתי>>>>> דוסי >>>>>> דוס.
זה בערך הגלגול הטיפשי.
אז אני לא דוס כי אני לא אשכנזי.המצב חסה
לא יודעתsomeone
איך להגדיר את עצמי... משתדלת לעבוד את ה' ולשמח אותו...
איך דוס קשור לאשכנזי??החיים תותים
זה דתי בשכנזית. אני לא שכנזיהמצב חסה
אם ככה גם אני לא דוסית..~אורטל~
לא אוהבת הגדרות.~תות~
מסכימה עם האימרה של אני יהודיה!החיים תותים
יחסיתיאירוש
למה? לישיבה שלי? לחברים שלי לא מהישיבה? לישוב שלי? זה דיי מסובך...
חוץ מזה שיש לי משהו נגד ההגדרה, אולי מישהו יעלה שרשור בנושא מהשנה האחרונה.
^^^^^^^^^^^^ענבל
תלוי ביחס למהציון חמדתי
ב"ה התקדמתי בחיים הרבה מאוד אל מה שאני רוצה להיות- הכי דוסית. ככה שממש ממש תלוי איפה.
בגדול- 8 וחצי כזה...
(אם תשאלו חברות שלי הם יגידו לכם ש10

)מה ההגדרה שלך לדוס?רעיה123
סכ"ה כולנו דוסים לעומת משהו ופחות דוסים לעומת משהו אחר.
יש לי 2 מדדים.ירא ורך לבב
באחד אני 1/10
ובאחד אני 9/10.
לפי מה מדדת?החיים תותים
אני ישמור את זה לעצמי.ירא ורך לבב
וואי וואי הסתבכתם!...איש חשוב
נכון שזה קשה ההגדרה של ״דוס״ אבל עדיין אפשר לענות... (ברור שזה תלוי במה ואיך מסתכלים...)
למה אתה לא משרשר נכון?!ירא ורך לבב
|משתגע|
5-7מתיישב בנשמה
עובד ה'עשו יכין
שאלה מדיי כוללת..*#נשר#*
"אין נחתום מעיד על עיסתו"...someone
חוץ מזה השאלה לא תענה לך על כלום... הצדיקים מאוד בד"כ לא יכתבו 10 וגם לא 9 או 8 כדי לא להתגאות או כיוון שהם יודעים שתמיד אפשר יותר... מאידך יהיו את האלה שאת מגדירה פחות דתיים ומבחינתם הם סופר צדיקים...
קודם כל-''הכל לטובה''
קודם כל,
אני לא יודעת בדיוק מזה הגדרה של דוס.
אבל שמישהו אומר למישהו בלגלוג ובצחוק על מישהו :''איזה דוס יאללה''
במילים אחרות הוא אומר ''יאוו מה הוא חי ,חיי אמת,ומה הוא קרוב לבורא עולם''?
זה ככה במילים אחרות!(:
סתם סתדעו
עפ"י הגדרת "דוס" בויקי- 0.שירוש16
אני לא בנ"א שלילי. ולכן לא מתאים לי ההגדרה הזו.
(אוהבת להיות) שומרת תורה ומצוות. זה כן.
לא הוזכר בשום מקום בויקי שדוס זה בן אדם שליליsomeone
אלא שבעבר היה למילה קונוטציה שלילית
לא מתאים לי הגדרה שיש לה קונוטציה שלילית.שירוש16
???someone
את בטוחה שאת יודעת מה זה אומר??? בכל אופן הודגש שם שזה היה בעבר
"זה"=?שירוש16
בעבר.
רק שויקי לא טרח לציין את ההווה.
זה=קונוטציהsomeone
ספרות ממני והלאה.שירוש16אחרונה
אבל כן.
לא אוהבת ומעולם לא אהבתי את המילה הזו.(-דוס)
לא אוהבת תהגדרות האלו!אוהבת את מלכנו
ואל תפחדו להגיד על עצמיכם 10!!! זה בכלל לא מתנשא.. זה מבטא מה באמת חשוב לכם!
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הספר:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
..יהודי חסידיאחרונה
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
הפצות!!יהודי חסידי
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
וואודומיה תהילה
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי
וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
...יהודי חסידי
....יהודי חסידי
...יהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
מחפשים בני נוער לכתבהדבדב
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
אני חדשההרהמורניק
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






