האם זו צביעות?עשו יכין
לא לקיים מצווה או מצוות בלי סיבה אמיתית- סתם כי לא בא לי, צביעות לבוא ולומר יום אחד אני אעבוד על זה שאני לא יכול כשבפועל אם זה היה חשוב לי מספיק הייתי מצליח??
קשה לנו לחשוב לפעמים על כל מיני מצוות שאנחנו מזניחים ולא מקיימים כמו שצריך, מתעלמים מהם ועדיין מגדירים את עצמנו כיהודים יראי ועובדי ה'.
אשמח לקצת הגיגים בנושא ; )
לא צביעות. קוצר הזמן ויום שישיש מונעים הרחבה...נפש חיה.


מצאתי משהו מהמם!אוהבת את מלכנו

אנחנו שואפים למקום כל שהוא...איש חשוב

אנחנו שואפים למקום כל שהוא ואם אנחנו רוצים לעשות את זה אבל אין לנו כח זה לא צביעות זה כי קשה לנו... העיקר השאיפה לא להגיד אין סיכוי אז אני לא מנסה            

 

"אל תיהיו בינונייים!!!"

צריך להבחין בין צביעות לעצלנות*בננית*

צביעות מגיעה מפגם בדעות ועצלנות מפגם במידות.

הרבה פעמים זה שילוב של שניהם.

בכל אופן תמיד טוב לעשות חשבון נפש.

.....הכל מאת ה'
זו לא צביעות.. ברור שכדאי שכל מה שאנו עושים יהיו לשם שמייים וסיבה למה עושים זאת! אבל גם אם את לא עושה כלכך מצוות תמיד טוב להשתפר! אנחנו לא מושלמים ..לפעמים קשה לנו לעשות מצווה...לפחות אנחנו משתדלים גם ההשתדלות מקבלים עלייה שכר. אם היינו עושים את כל המצוות אז היתה כבר גאולה ומשיח !
אז לפעמים מפקששים לא נורא,פעם אחרת תהיה יותר טוב ..אבל צריך לדעת שלפעמים דחיית המצווה זה ביצר הרע שגורם לך לא להתקדם בעבודת ה'.
לא משנה צביעות או לא צביעות,עושים מצוות כי עושים מצוותפנט קיצוני


זה תלויזקוק לגאולהאחרונה

חז"ל אמרו (חולין ד-ה) שמשומד לדבר אחד נחשב משומד לכל התורה. משמע - אדם שעובר הרבה פעמים על מצווה אחת, אפילו הוא מדקדק בכל שאר המצוות - נחשב "משומד", היינו שיוצא מכלל שומרי התרה והמצוות.

אך אדם שהוא נכשל תמיד בעבירה אחת, אפילו מאוד חמורה - עדיןן נחשב חלק מעמ"י. איך?

אלא שהכל בראש. הכל תלוי בגישה. יש אדם אשר למרות כל נפילותיו וכשליו, אחיזתו האיתנה של יצר הרע בו, עדיין הוא שואף לשלמות. וזה מתקיים אפילו אם הוא לעולם לא יגיע לשלמות זו.

אך מנגד, אדם שהוא מדקדק בכל המצוות, קלה כבחמורה, כולל כל החומרות הקיימות ועוד מוסיף עליהם כהנא וכהנא, אך מצווה אחת אינו עושה, אפילו זו תקנת דרבנן (כמו איסור נגיעה שנפרץ ל"ע היום), לא בגלל עצת היצר, אלא שהוא החלט שהוא לא מקיימה, בכוונה - אזי כל התורה והמצוות שבידו אינם שווים. מדוע? 

כיוון שהתורה ניתנה כשלמות, לא כאוסף של מצוות ועניינים, אלא כיחידה שלמה, אשר כל חלק וחלק הוא כל היחידה בפני עצמו. לכן אדם שאינו מכיר בחלק אחד - כאילו אינו מכיר בכל התורה. הוא עובר מעובד ה' לעובד את עצמו. שכן לא ניתנה בחירה אילו מצוות נקיים ואילו לא. וכאשרהוא בוחר מה לעשות, אז כאילו כתב לעצמו תורה, שבמקרה זהה כמעט לגמרי לתורת ה' הנצחית. ואדם שמקיים את תורת ה' משום שזה נראה לו נכון (הוא הגיע לכך מחקירות פילוסופיות וכדומה) אינו שווה אפילו למקצת המעלה של יהודי עובד ה', כי רחמנא ליבא בעי - הכל תלוי בכוונה.

 

 

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הספר:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

את יכולה להפסיק להספיםנקדימון

אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.

אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.


 

אולי די כבר?!

נשמע סיפור מענייןקעלעברימבאראחרונה
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אולי יעניין אותך