בעקבות דיון.. איך אתם רואים את הגאולה?מיצ'ל
א. כמו פעם- עבודת קורבנות כבעבר, כל הטכנולוגיה לא תמצא במקדש, לא נחייה חיים רגילים אלא הכל יהיה תורה וקודש.
ב. המשך לעולם הזה עם רמת רוחניות גבוהה יותר, שילוב הטכנולוגיה במקדש, חיים של קודש וחול.
אין לי מושג!אחת העם=)
אני לא חושבת על דברים כאלו כשחושבים על הגאולה... כי אין לי שמץ איך זה יהיה.. נראלי איכשהו כל הדברים של התקשורת וכ'ו יהיו כלים שיושמשו רק לצד הטוב שבהם בתקופה הזאת.... אבל בעיקר אנחנו אלו שנשתנה
יותר נוטה לאופציה במי נהר!
יש טכנולוגיות כמו חשמל וזרימת מים נגיד שממש יקלו על עבודת המקדש..בנושא הקורבנות, שאלה קשה..אני נוטה להגיד בתמימות שברור שיהיו, אבל בתכלס לא זוכרת איפה שמעתי שלא יהיו קורבנות כי הדור שלנו לא מסוגל לזה..שנזכה
למה לא יהיה מסוגל?אני מקליד...
ממ תחשוב רגע..מי נהר!
לדוגמא לא מזמן יצא לי לרדת לעם מה שנקרא..להתדיין עם אנשים שונים ממני בתכלית..אחד מהדברים שהעלנו היה נושא הקורבנות..הרוב הגדול אמר שזה לא מוסרי בכלל וכו וכו..אז אפשר להתווכח אבל בתכלס אי אפשר להכריח אנשים לעבוד בקודש מתוך משו שלדעתם לא מוסרי וכו..זה בקשר לשאלה למה הדור לא מסוגל לזה..מקוה שהסברתי נורמאלי למה אני ממש אבל ממש עייפה עכשיו
מה לא מוסרי בזה?די"מ
יש הרבה אנשים שאומרים על הרבה מצוות שהם לא מוסרייםזקוק לגאולה

אז זה אומר שלא יהיה אותם לעתיד לבא??

לא כ"כ נראה לי.

דעת הרב קוקזקוק לגאולה

הרב קוק כתב שלעתיד לבא יהיו קרבנות, אך רק מהצומח:

"לעתיד לבא שפע הדעת יתפשט ויחדר אפילו בבעלי-החיים, "לא ירעו ולא ישחיתו בכל הר קדשי, כי מלאה הארץ דעה את ה'", וההקרבה שתהיה אז של מנחה, מהצומח, תערב לה' כימי עולם וכשנים קדמוניות" (עולת ראיה א, רצב) 

 

מאמר על הקרבנות לעתיד לבוא - הר' יעקב אריאל:

http://www.yeshiva.org.il/midrash/897

שאלה קטנהירא ורך לבב

למה לראות את הקורבנות מהחי בדבר רע או כהשחתה?

אם רואים את זה כתיקון ולא כהשחתה, אז הפסוק לא מדבר על זה...

כך הסביר הרב אריאלזקוק לגאולה

האם התכוון הרב קוק לימות המשיח, או לעתיד רחוק יותר, לעולם התחיה שבו חיוב המצוות יהיה שונה? מדבריו במקומות אחרים עולה שאכן כוונתו לעולם אחר. בעולמנו הריאלי לא ישתנה מעמדן של הקרבנות. היחס אליהם הוא שישתנה. "הצפייה לבנין המקדש ולעבודת הקרבנות היא השאיפה היותר אצילית ויותר עליונה". (ערפלי טוהר עמוד י).

"וכל געגועינו לקרבנות בבנין המקדש הוא ממש לשכלל את האומה והעולם בכח אמיצים מאד, וזה אי אפשר כי אם ע"י תיקון העולם בבנין בית המקדש ובבנין האומה בארצה, הקודם לזה בהכרח, באיזה צורה שתהיה, ברוחניות ובחומריות". (אוצרות ראיה ד 46).

 

עיין שם בהמשך המאמר מה שהוא כתב בביאור שיטת הראי"ה. (אני לא יודע אם אני מסכים עם זה, רק הבאתי את דעתו)

כל אכילת הבשר והקרבנות זה בגללעוד יהודי

כל אכילת הבשר והקרבנות זה בגלל שהאדם והחיות נעשו פחות טובים.

בתחילת העולם האדם היה צמחוני, לאחר מכן הותרו לו הקרבנות ולבסוף גם אכילה ללא קרבן אך בשחיטה...

לעתיד לבא, כל היקום והאנושות יתעלו למדרגת קדושה גבוהה יותר ולא יהיה צורך בקרבנות,

ואת קרבנות החי יחליפו קרבנות הצומח, כפי שמתפללים כל יום "ותערב  לַה' מִנְחַת יְהוּדָה וִירוּשָׁלְִָים כִּימֵי עוֹלָם וּכְשָׁנִים קַדְמֹנִיּוֹת", שהמנחה תהיה במקום הקרבנות.

רק מעניין כיצד יעשו תפילין, ספרי תורה, מזוזות...

אולי מנבלות???

זה לדעת הרב קוק.די"מ
יש לנו רב אחר מלבדו?????עוד יהודי


חסר רבנים שהם לא הרב קוק?די"מ
אם הייתי כבשהיזהר

אני מניח שהדבר הטוב ביותר שהיה יכול לקרות לי בחיים זה שיקריבו אותי עולה.

לפי הרמב"םירא ורך לבב

שום דבר לא ישתנה, והתשובה היא א'.

מצד שני, בהמשך הוא כותב ש"לא נדע מה שיהיה עד שיהיה"

למה נראה לך שלא תהיה טכנולוגיה?די"מ
צאו מהסרט!
אני לא יודע, רק אמרתי ש"לא נדע מה שיהיה עד שיהיה"ירא ורך לבב


אני חושב שאת כורכת ביחד דברים שאני לא רואה סיבה מיוחדת...אדם כל שהוא

לכרוך ביחד.

נניח שכל החיים יעסקו בקודש, ולא בענייני חול, זה סותר טכנולוגיה? אפשר גם לעסוק בתורה בבית מדרש ממוזג, וגם במקדש עצמו יכולה להיות טכנולוגיה.

נניח שיש סיבה לא להכניס טכנולוגיה למקדש [הלכתית או סמלית], אז זה מחייב שכל החיים יעסקו בקודש, ולא יהיה שילוב קודש וחול?

למה אין ג?די"מ
יהיה קורבנות וזה ישתלב מצויין עם הטכנולוגיה.
לא יהיה הבדל משמעותי בין היום חוץ משעבוד מלכויות.
אני בעד גdavid7031


מה זה אומר שעבוד מלכויות?מיצ'ל
ושתי אפשרויות אלו נתנו כי עליהם היה דיון מוזמנים לעלות עוד..
עיקר הדיון היה האם ימשך המצב הקיים והאם הטכנולוגיה תכנס למקדש(כגון איפון לכהן הגדול)..
כהן גדול עם אייפון? להכניס חזיר לקודש הקודשים?!?!?יהדות=דרך חיים


אפילו שזה יהיה מצחיק "סלפי קורבן" חחחחיהדות=דרך חיים


או שבגאולה האייפון יחשב לקודשמיצ'ל
ובכלל לא נתעסק בטומאה שלו אלא בקודש,
אפשר לחשוב על זה אחרת.
שבכל יום יהיה שידור חי של קורבן התמיד..
הראש ישיבה שלי משווה את זה לעץ הדעתיהדות=דרך חיים

יש בזה הרבה טוב וגם הרבה רע ולכן אסור, האמת שאני מכיר כ"כ הרבה אנשים שנפלו בשיקוץ הזה שהטוב שבזה נראה לי ממש מעט... אולי באמת זה ישתנה. אבל במצב הנוכחי זה ניראה לי לא אפשרי

שיעבוד מלכויות-שאנחנו לא יכולים לעשות מה שבא לנודי"מ
ו צריכים להתחשב בהשלכות של זה.
הטכנולוגיה תהיה מעורבת חזק חזק במקדש.די"מ
זה בכלל בכלל לא פשוט הלכתיתיזהר

כי אסור להוסיף כלום על הבניין.

 

כמדומני שיש מאמר הלכתי בנושא, מאת הרב הראל דביר, במעלין בקודש או כתב עת אחר. אולי @אוהב תורה ידע להגיד על כך משהו.

מסתבר שאפשראוהב תורה
אכן התפרסמו כמה מאמרים בעניין שינויים במבנה הבית במעלין בקודש וגם אני כתבתי פעם עבודה בעניין. יש בזה חילוקי דעות בראשונים אך בכל אופן דעתי נוטה להגדרה שיש מסגרת עקרונית שאינה ניתנת לשינוי, אבל בפנים יש מרחב תמרון גדול, ובהחלט ניתן לבצע שינויים טכנולוגיים.
לאו דווקא בבניין עצמו.די"מ
מצחיק אותיזקוק לגאולה

שכל פעם שחושבים על קידוש החול מביאים את האייפון דוגמא.

וכהן עם נוקיא זה לא נחשב "טכנולוגיה"?

פשוט אייפון זה עם יותר גישה לדברים פרוצים ולא קדושים לעומת נמיצ'ל
אבל זה על אותו משקל של כהן גדול שרואה משחק כדורגל..
זה ראוי? יש שיגידו שכן כי בגאולה יהיה שילוב של קודש וחול ויש שיגידו שלא כי הכהן יעסוק רק בקודש..
לא זה ולא זהאביחי מנחם
יהיה קרבנות, כמובן. ויהיה גם טכנטלוגיה במקדש.
אבל לא יהיה ממש "חול" אלא כולם יהיו עסוקים בלדעת את ה'. אני לא חושב שזה אומר שאנשים לא יעבדו, אבל כן יהיה עיסוק משמעותי וכמעט בלעדי בקודש
זאת הייתה כוונתי ברמת רוחניות גבוהה של יכולתמיצ'ל
שילוב בין קודש לחול שגם החול יחשב כקודש..
סוג של קידוש החומריות וכו..
נגד קורבנותsuper girl


מי נגד קרבנות?אביחי מנחם
ושבת? בעד?יזהר


ברור ב!איש חשוב

אם תשאלו אותי נראה לכם המשיח יבא על חמור לבן? בחייאת על מי אתם עובדים...על אופנוע BMW לבן יפה חדיש!

 

למשל התימנים הגיעו לארץ על כנפי נשרים?? על מטוסים!!!

סליחה על הזלזול אבל...עיאית"י

אם חכמים אמרו(דרשו) שהוא יגיע על חמור לבן אז אנחנו לא בדיוק שואלים אותך אפילו אם אתה איש חשוב

 

וגם בכללי אם הוא לא יגיע על חמור לבן היום הוא לא יבוא עם ב.מ.ו הוא יגיע על סוברו ביינישית  קטנה כזאת..

 

חכמים לא דרשו שהוא יגיע על חמור לבןזקוק לגאולה

יש ב' אפשרויות לפי התנ"ך - על חמור: גִּילִי מְאֹד בַּת צִיּוֹן, הָרִיעִי בַּת יְרוּשָׁלִיַם, הִנֵּה מַלְכֵּךְ יָבוֹא לָךְ, צַדִּיק וְנוֹשָׁע הוּא, עָנִי וְרֹכֵב עַל חֲמוֹר, וְעַל עַיִר בֶּן אֲתֹנוֹת (זכריה ט,ט)

או על עננים:  "חָזֵה הֲוֵית, בְּחֶזְוֵי לֵילְיָא, וַאֲרוּ עִם-עֲנָנֵי שְׁמַיָּא, כְּבַר אֱנָשׁ אָתֵה הֲוָא; וְעַד-עַתִּיק יוֹמַיָּא מְטָה, וּקְדָמוֹהִי הַקְרְבוּהִי (דניאל ז, יג).

 

 

חז"ל אמרו שאם יזכו - עם עננים, לא יזכו - בלי (סנהדרין צח.).

אחד הפירושים לכך, שזו בעצם שפת סמלים לדרך בואה של הגאולה. היא יכולה לבוא בהתגלות ניסית, אדירה, פתאומית ("עם ענני השמים"), אך היא יכולה גם לצמוח בהדרגה, מתוך המציאות הטבעית ("רוכב על חמור"). הכול תלוי בנו.

הרכיבה על החמור גם מסמלת את שליטתו של המשיח על החומר (חמור אותיות חומר). המשיח ישיג שליטה מלאה על העולם החומרי ויכוון את כל הפוטנציאל החיובי שבו למטרות האמיתיות, של אמונה, אמת, שלום, צדק ויושר.

 

[גם בגמרא אמרו שהחמור יהיה עם 100 צבעים, ולא לבן (בגמרא שם).]

 

 ובביאור הענן - מהר"ל נצח ישראל פרק כו:

"כי המשיח הוא רוכב ומתעלה על מדרגת הערביים, שהם בני ישמעאל. והוא דבר מופלג ועמוק בחכמה, כי כח ישמעאל נאמר עליו 'שנים עשר נשיאים יוליד' [בראשית יז, כ], ודרשו ז"ל כי 'נשיאם' חסר כתיב, ורוצה לומר יכלו כענן (="נשיא" הוא גם ענן). ודבר זה רמז מופלג בענין כח ישמעאל, אשר ישמעאל מתעלה בכוחו למעלה למעלה , אבל הוא כמו ענן זה שיכלה בסוף. אבל מלך המשיח מתעלה עליהם , שהרי נאמר 'וארו עם ענני שמיא כבר אנש' [דניאל ז, יג], ודרשו חכמים [סנהדרין צח.] זכו – 'וארו עם ענני שמיא', לא זכו – 'עני רוכב על החמור' [זכריה ט, ט]. הרי כי מדרגת המשיח לעתיד שיהיה מתעלה על כל העולם החמרי הזה מעלה מעלה, ולכך הוא רוכב על הענן, שהוא למעלה, לפי שיהיה מתעלה על עליונים. ולכך המשיח גדל בבירת ערבא, לפי שהמשיח מתעלה על כח ישמעאל. ולפיכך הוא נמצא בבירת ערבא בבית לחם, כי הוא מתעלה על כח הערביים, שעליהם נאמר 'שנים עשר נשיאים יוליד', אשר כח שלהם הוא הענן, והמשיח הוא מתעלה על הענן, כדכתיב 'וארו עם ענני שמיא כבר אנש', שזה נאמר על המשיח, ולכך אמר שהוא בבירת בית ערבא" 

 

 

 

 

חמור לבן מגיע ממקורות נוצריים.די"מ
אין לי כוח לקרוא את כל התשובותעוד יהודי

אבל כל הקדמה הטכנולוגית היא לא טומאה, היא קודש שהתערבב בטומאה

בגאולה נצרף הסיגים ויבורר הקודש מן החול.

ודאי שבית המקדש והגאולה תהיה קומה של קודש על גבי המציאות שיש היום!!

כן יהיה סלפי קורבן, אבל זה אולי קצת זילות הקודש.

ודאי שאופציה ב'!!

עיאית"י ועל כנפי נשרים מה אתה אומר?איש חשוב

תחשוב,לא חכמים דרשו התורה כתבה!! כנפי נשרים...איפה הם?...אני בטוח שהכוונה שם זה למטוסים...

את האמתזקוק לגאולה

ה"כנפי נשרים" שאתם כל הזמן מצטטים ודורשים על המטוסים לא נאמר בכלל על הגאולה...

הוא נאמר על הוצאת ישראל ממצרים: "ואשא אתכם על כנפי נשרים ואביא אתכם אלי" (שמות יט, ד).

לא. לא יהיה סלפי קורבן.יזהר

חשוב מאוד להפריד בין טכנולוגיה לתרבות. והתרבות הגויית הזאת, ובתוכה הסלפי - לא תהיה.

יותר ב' אבל...הלב והמעין.

אני נוטה ל- ב' אבל לא שיהיה טכנולגיה במקדש. כל השאר נראלי רגיל אבל ברמה רוחנית הרבה יותר גבוהה והעולם יהיה טוב.

למה זה סותר?המצב חסהאחרונה
מה רע בלעבוד לפי התוכנית העתיקה הקבועה ולהשתמש בשכלולים של היום?
מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירותאחרונה

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילהאחרונה
מדהים!
שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

בדידותהרשפון הנודד

למה אפשר לחוש בדידות ברמה כמעט משתקת והאם זה אמיתי ומה אפשר לעשות עם זה?

לכן לנוער יש תנועות נוער. מפגשים, פעילויותפ.א.
כן אבל זה מרגיש לי קצת בריחה משום מההרשפון הנודד
בריחה? אשמח שתסבירפ.א.

אתה מרגיש בדידות כי אין לך חברים? מה עם חברים לכיתה בלימודים?

אתה לא חבר בתנועת נוער? 

זה לא זההרשפון הנודדאחרונה

זה הנקודה יש לי חברים אבל אני לא רוצה לבנות את הקשר שלי רק בשביל להרגיש שיש לי חברים ואני לא בודד...(מוזמן להסתכל בשרשור החדש על ללכת לסניף מעורב שאתה לא כל כך מאמין בזה אבל צריך בסוף חברה..)

...הרמוניה

א- אדם בסופו של דבר מול עצמו גם כשהוא עם חברים וגם כשהוא לבד... האם אתה מהווה חברה טובה לעצמך? 

מעניין לך עם עצמך? האם אתה חבר טוב לעצמך (רגשית)?

תכנס פנימה. בכל אחד יש עושר פנימי וזה תענוג לגלות אותו.

ב- נסה לשים לב לזה שאתה אף פעם לא באמת לבד, תמיד מושגח בידי מישהו שאוהב אותך אהבת עולם...

אולי יעניין אותך