הרגע הזה כשזה פוגע בך,
בכל העוצמה,
בכל הכח.
לא נותן לך מנוחה
הוא פשוט דבוק אליך, הולך איתך.
התקווה לעתיד טוב יותר
אחרי עבר טוב ביותר
והווה שלא ממש נחמד איתו.
הרצון לשכוח,להתעלם
להיות בתוך בועה,
אבל ורודה ורודה
שלא יהיה בה שום בעיה.
אני אתגבר אני יודעת
אבל מחוסר ברירה
אחרי שאני אבכה הרבה
אבל רק בשקט מתחת למיטה
וחוסר ההבנה שלה
או חוסר השיתוף שלה
מכאיב לי בבטן
נורא.
ישמצב את יכולה להסביר?
לעזור?
פשוט להבין, ולתמוך?
לא צריך הרבה,
רק הבנה אמיתית,
כמו שאת, כן כן את,
יודעת לעשות.
וחיבוק חזק חם ואוהב.
