אני חייב לכתוב. מה עוצר אותי? מה?
מה הגעגוע הזה שדוקר לי בלב? ואת מי, את מי בכלל אני אוהב?
אני רוצה לכתוב, בלי לחשוב, בלי לדעת מה יהיה בסוף, לרע ולטוב.
אני רוצה שזה יזרום מתוכי כמו נהר שוצף הקולט אליו בתשוקה שלגים פושרים, כמו הר געש שציפה שנים ליום בו יוכל להופיע בהוד זיקוקיו.
אני רוצה להגביהה עוף על גבי המילים היפות, לגעת בעננים, ולצלול חזרה אל תהומות הים אחרי ששאפתי מספיק אויר.
אז למה? למה זה לא מצליח?
אני לא על מקומי, אני לא מספיק אני, המילים לא ממש שלי.
אני רוצה לכתוב רק כשאהיה בטוב, כשרצון נקי יגרום לי לחשוב.
עתה אעזוב.

