וואטסאפמ"ג

יש לנו בישוב גם חטיבה לבנים וגם לבנות. (נפרד )

יש לנו וואטסאפ משותף מה אתם חושבים על זה? (גמרנו עכשיו כיתה ח)

לא מומלץמושיקו

זה בדיוק הגיל שיכולים להעלות נושאים בעייתים כל אחד לפי מצבו ורגשותיו

מצטרפת^^^אלטלנה
מיותר, פתח לקלות ראש ועוד המון בעיות
^^^^Tal.
זה תלוי באיזה סוג של אנשים שםמייחלת לה'

יש קבוצות מעורבות שמעודדות לדברים טובים ושבאות ממקומות נקיים, אבל הרוב לא כאלה אז תשקול עזיבהחצי חיוך

ממש לא מומלץMp9
לא מומלץ במיוחד בגיל שלך...שיח סוד
לא כדאי בכללאחיה רווח
אני מכיר את המצב הזה טוב מאוד מהסביבה שלי,
עדיף שתחכו עוד כמה שנים זה ממש לא טוב בגיל שלכם
מה ההבדל בין הפורום הזה לקבוצת ווטסאפ מעורבת?גפן המתוקה
חוץ מהעובדה שבקבוצה של היישוב כולם מכירים את כולם
אשכרה😏ציקציק
מסכים איתךחופש גדול


א. כתבת אתיאירוש
התשובה בעצמך.
ב. בפורום הזה דנים בכל מיני דברים, ולא מתעסקים אחד עם השני.
ג. בש"א/מסרים בערוץ 7 יכולות להיות באמת בעיות. בפורומים- לא כ"כ.
גם כי;הכל מאת ה'
בווצאפ יש תמונות ופה אין,וגם אם יש פה זה נדיר.
אני לא אומרת שצריך לסגור תעיינים,ולהיכנס לכלוב,
אבל למה אדם צריך לראות תמונות של בנות בווצאפ?
(ואם יש חוסר צניעות?)
וגם בווצאפ יש ציחקוקים,ואתה כבר חלק מהח'ברה,
ואילו פה,יש יותר רצינות.

וגם:פה אתה יכול לבחור אם לענות או לא,
ובווצאפ,אתה מחוייב להיות מעורב בחברה מכורך הדברים.
לא! חד משמעי!נער גבעות מצוי


שאתה אומר לא!. אתה יכול קצת לפרט?חופש גדול


לא צריך! אתה באמת מאמין שידברו שם רציני? חלאס קטנות!נער גבעות מצוי


עדיף להמנע מזהנערה אחת
עכשיו את יכולה להגיד שאת לא רואה בזה בעיה אבל כן יכולה להתחיל בעיה ( חברויות עם בנים ) ואת יכולה להגיע מזה לשיחות אישיות עם בנים ולרקום חברות ולכן זה לא מומלץ את עדיין צעירה ויש לך זמן
ומה רע בחברות עם בנים?שאלו פרטי תדעו
אולי חברות של ממש זה לא הכי טובחופש גדול

אבל ידידות בוואטסאפ לא חושב שיש בעיה

מתחיל בקטנה,יאירוש

ואח"כ זה מתקדם למקומות שפחות כדאי להגיע אליהם.

לא באופן גורף, אבל בגילאים האלה יותר כדאי להיזהר. 

זה תלוי מה הםחופש גדול

דתיים,דתיים ליט.  וכו'

לפחות ככה אני חושבחופש גדול


אנחנו דתייםמ"ג


אתם ממש מגזימים.. זה כמו להגידשאלו פרטי תדעו
איש אחד הולך ואז הוא רץ ואז הוא רואה אבן ובדיוק ציפור צייצה אז הוא מסתכל למעלה ונופל ואז בדיוק מתחת יש זכוכית שאיזה ערסוואת צדיק אחד סיים את הבקבוק ושבר ואז נכנס לו לברך וממש קשה לו ללכת אז הוא זוחל הביתה וכשהוא מגיע הוא מנסה להוציא את הזכוכית הזכוכית יוצאת אבל עדיין צריך לעשות תפרים וחיסון טטנוס כי הוא פתח את הברך , הם נוסעים למיון ושם מזריקים לו את הטטנוס במקום הלא נכוןבטעות ואז הוא מאושפז שם לעוד כמה ימים ואז מחליט שנמאס לו ויוצא אל הים אבל בגלל הברך קשה לו לשחות אז הוא סתם משתכשך בים בכיף שלו לפתע מגיע מדוזה ממין נקבה שהתסתננה אל שעות החוף הנפרד- בזמן הגברים ועוקצת אותו בברך וזה מעביר לו את הזיהום והוא לא צריך שום טיפולי 'טטנוס במקום הלא נכון' ואז הוא הולך ואז נזכר שהוא שכח לשתות כל היום אז הוא מתייבש ומת..
שזה אומר?מ"ג


חחח וואו היצירתיות שולטת פה! גפן המתוקה
אז זהו,יאירוש

שככה את חושבת. אבל זה ממש אחרת.

אני חוזר - זה לא הכרחי, אבל זה בעייתי.

ועוד משהו - את בת, את רואה את הדברים האלה אחרת, הגיוני שאת לא תחשבי ככה.

התכוונתי לענות ל- 'שאלו פרטי תדעו'גפן המתוקה
אני מסכימה שקבוצת ווטסאפ מעורבת זה לא משהו למרות שאני בת..
למה? בעיניי זה חסר טעם כי אין שם דברים עניינים ומעשייםשאלו פרטי תדעו
או בכללי שחשובים או מעניינים סלאש מצחיקים.. אבל אני לא חושבת שבגלל שזה בנים בנות אז לא להיות בקבוצה הזאת.. בנים ובנות כן צריכים להיות בקשרים כמובן בגדר ההלכה וכו וכו
בנים ובנות לא צריכים להיות בקשר נשמהשיח סוד
רק בעל לאשתו ומשפחה. ואת היחידה פה שחושבת ככה אם תשימי לב כולם חכמים פה ועונים שזה לא טוב. אם את נוהגת ההפך שיהיה לך בכיף ותיראי איך זה יסבך אותך בחיים אחכ ואז תבכי ותצטערי אלא אם כן לא יהיה אכפת לך...
איך בעל אמור להכיר את אשתו או לחלופין אם אין קשר בין בניםשאלו פרטי תדעו
לבנות? ולא כל קשר זה דבר הרסני.. אתם פשוט מקצינים הכל.. ניסיתם פעם לחיות בצורה אחרת? לא. וגם אל תנסו.. כי אתם מורגלים ויודעים משהו אחר אז זה רק יפריע ויעשה לכם רע יותר
להתרחק מזה בגיל הלא-נישואין- מה טוב.נער גבעות מצוי


יש חברים נשואים ויש שדכנים כדי להכיר.ירא ורך לבב

זה לא קשור בכלל לקשר של בנים ובנות.

וזה מזכיר את אחד התירוצים של בנ"ע-עזראנער גבעות מצוי


המשפט הראשון שלךיאירוש

הוא לא רציני, נכון?

ואת צודקת, לא כל קשר זה כזה דבר דרמטי, אבל כשלא נזהרים לפעמים זה מתפתח למקומות שלא רוצים להגיע אליהם.

בסדר ,אז שיגידו להיזהר ולא יגידו אל תהיו בקשר בכללשאלו פרטי תדעו
בעל יכיר את אשתו דרך שדכנים בתקופת שידוכים.שיח סוד
לא חברויות לפני
ובמיוחדדדד לא בגיל כזההה!!!
לא התכוונתי לחברות . אבל להיות בקשר של ידידים זה לא הרסנישאלו פרטי תדעו
כמו שכולם מזהירים ולפעמים זה אפילו בונה.
אמור להכיר בשלב יותר קרוב לחתונה(גיל 16+ לפחות)מושיקו

לא בתחילת גיל ההתבגרות שאז הוא לא יודע איך להכיר..

שמע, אני מכירה כמה חבר'ה שנשחבים דוסים עד מאודשאלו פרטי תדעו
ולא כ"כ בקשר עם בנים מלבד דברים שממש צריך ושמעו כשיש פעמים שהם חייבוצת לדבר עם בנים הם מפחדות לחוצות ומפודחות... ואז מה עשינו בזה?? בשם זה שזה הרסני ובלה בלה גמרו על הילדה
א: זה לא קשר נשמה זב רק התכתבותחופש גדול

ב: היא לא היחידה שחושבת ככה

חברות כוללת עברות של שמירת העניים ונגיעה, וקלות ראש שאסורהלעד חיה בלבבנו

עם בנים.   

אנחנו כותבים בווטסאפמ"ג

לא מדברים פנים אל פנים ולא נוגעים אחד בשני

כרגע זה לא מדבר פנים אל פנים.תועה בשדה.

הרבה פעמים זה גולש לשם.

ככלל- אם זה לא נצרך, אז לא,
חבל..

סתם גורם לכאבי לב ולבעיות.

לפעמים עולות בי תהיות ומחשבות כפירה אחרי כזה שרשורמאיר.

רוב האנשים פה אמרו שאסור חלקם גם הגזימו ואמרו שזה עלול להביא לדברים רעים וכו'

אז נכון גם אני בשבת קראתי בפרקי אבות לא להרבות שיחה עם האישה ובאשתו אמרו קל וחומר באשת חברו וסופו לירש גהינם אבל עדיין:

אני מעדיף שילד בכיתה ח ידבר עם בת בווטסאפ והדבר הכי חמור שיעלה בדעתו לעשות זה להסתכל בתמונת פרופיל שלה או גרוע מזה יום יבוא והוא גם יעבור איתה על איסור מפורש של הרב אבינר והם יחזיקו אצבעות יחד 

מאשר שיגדל הילד יבעל נידות ויאכל שפנים ויזרוק הכול מאחורה

 

בוא נניח שאם הוא לומד בחטיבה מעורבת הוא לא גר בבית אל או באלון מורה, אם אין איסור אמיתי ויש חשש אמורפי שלא מתבסס על כלום של ילד מלומד בן 14-18 הייתי נזהר בכזאת נחרצות...

העולם מורכב חבר'ה לא הכול דיכוטומי ויש אנשים שלא גרים בבית אל או מקום דוסי אחר...תהיו חכמים כשאתם עונים על שאלות 

לא ראוי לתגובה...רוצה מעבר
אני מסכים.. יש הרבה טאבו במה שאמרתימאיר.

האמיני לי תגובה כזו גם אני לא רוצה לקרוא

 

אבל הפחדנות הדתית הזאת להתמודד עם טענות גם אם הם גרועות היא ממש בעייתית

מה גם שאת צודקת לא הייתי צריך לכתוב דבר כזה לגילאי 14-16

כן, התלבטתי אם להגיד לך שזה הגילאים פה.רוצה מעבר
וואו!יאירוש

מדהים איך האמונה שלך מתעררת מהשטויות שכתבו פה

<צ>

כל הפסקה הראשונה חסרת משמעות, או יותר נכון לא נכונה - יש יותר דתלשי"ם בקרב הציבור שעובר על "איסור מפורש של הרב אבינר" מאשר בציבור של בית אל או אלון מורה.

 

החלק השני יותר נכון, למרות שגם עליו לא הייתי חותם.

וואלה? מעדיף?נער גבעות מצוי

מעדיף לכוון את הילד שלך מלכתחילה לכיוון הבוצי הזה, ואתה לא מצפה שהוא יאכל שפנים??

 חושב שאם יחסמו בפני ילד את כל העולם הזה אז לזה הוא יגדל?

 

בא נאמר, הרוב שלומדים בבית אל או אלון מורה לא ממש אוכלים שפנים ח"ו. הקיצר, אתה אומר שעדיף ווצאפ בבחינת הרע במיעוטו, כאילו אין מנוס.... עלמא דשיקרא...

יש בעיה של קלות ראש גם בווצאפמשה אבואב


וואייי כמה שהנושא הזה חשוב!!!צמאה לך נפשי!!

אז ככה- לעניות דעתי, וואצאפ בכללי זה לא טוב. ואני ממש לא אומרת את זה מחוסר ניסיון!

אם תחשבו על זה לעומק- וואצאפ זה 99% זבל.

ומה עושים עם ה1% של הדברים הבאמת חשובים??

פשוט! פלאפון, טלפון, סמס, מייל. 

אני ברוך ה' נגמלתי מהפלאפון החכם, ומאוד טוב לי! (נוקיה ברבאקק!!צוחק)

אני לא 24\6 צמודה למסך שמסרטן את הגוף, ונורא מכך- את הנשמה!!

בגלל שבוואצאפ לא מדברים פנים אל פנים יותר "נוח" כביכול, לדבר בחופשיות.

 על מה שבא לך, מתי שבא לך, איך שבא לך. זה מאוד בעייתי. במיוחד אם הקבוצה היא מעורבת. במיוחד בגיל הזה..

 

חבל. באמת חבל. זה כ"כ זול, ממכר, מבזבז זמן יקר,

(בואו נודה, כשאנחנו מול מסך הזמן פשוט מתנדף לו.. לצערי הרב.)

וגורם לכ"כ הרבה בעיות הלכתיות של שיחה יתרה, קרבה יתרה, חיבור עמוק מדי, ויכול להגיע למקומות מאוד רדודים ושפלים. בשניות! אפילו בלי לשים לב! ולא משנה בין אם אתה חילוני או דתי או דתי לייט או אפילו חרדי! אין אפוטרופוס לעריות! ולא חייבים להגיע לגילוי עריות כדי שזה ינגוד את ההלכה. וכן, גם מילה קטנה ו"חסרת משמעות" יכולה להשפיע. אי אפשר לדעת מה המילה הכ"כ קטנה הזו עשתה לצד השני..

וגם אם הייתם בני 18..  אני לא חושבת שמותר לפרוץ את הגדרות בגלל הגיל. (אלא אם כן היו כוונות שייצאו שידוכים מהוואצאפקורץ)

 

בקיצור- מאוד מומלץ להמנע מלהשתתף בקבוצה, ובעז"ה, חבריך יוודעו לבעיות המאוד רציניות בוואצאפ מעורב, ומי יודע, אולי ימחקו את הקבוצה? ואולי את\ה זה שתוביל את ההחלטה?

 בהצלחה!!!

 

בסה"כ את צודקת.. חוץ ממשפט אחד שאני לא מסכים איתו..סתמישוו
"ולא משנה בין אם אתה חילוני או דתי או דתי לייט או אפילו חרדי"
לא מסכים איתך,מלק ישראל חי

ווצאפ זה סוג של סמס, אז בפרטי את מסכימה שזה בסדר (כי את לא נגד סמס)? כי לדעתי זה עוד יותר לא טוב שבן ובת בגיל הזה מדברים בפרטי כי- מצטט אותך: "בגלל שבוואצאפ לא מדברים פנים אל פנים יותר "נוח" כביכול, לדבר בחופשיות." אז בסמס פרטי עוד יותר בחופשיות!!

 

אז נגיד הבעיה מתחילה בקבוצות.

אבל למה את חושבת ש99% זה זבל?? אולי כי את היית בקבוצות של זבל! אז לדעת לצאת!

 

לי יש כבר שנתיים ווצאפ, ואני ממש נהנה, מודיעים לכולם בלחיצה אחת ולא לכל אחד, יש לנו שני קבוצות קבוצה של קשקושים וקבוצה של הודעות, ומי שלא רוצה להיות בקשקושים יכול פשוט לפרוש, זה לא מסובך!

 

 יש הרבה יותר אייקונים בווצאפ!! 

יכול להיות שהייתי קצת קיצונית..צמאה לך נפשי!!

צודק! 

כמו כל דבר -  אפשר לנתב את השימוש בוואצאפ למקום מאוד רע ורדוד, ואפשר להפוך אותו לדבר טוב ומועיל.

אני הרגשתי שבכל הקבוצות שהייתי בהן היה זבל, קשקושים ובזבוז זמן ולא הרגשתי צורך בוואצאפ, אז החלטתי אחרי תקופה שזה לא מתאים לי, ועם הרבה כח רצון החלפתי פלאפון!חצי חיוך (כמובן שהיו עוד כמה סיבות שבגללן החלפתי למקשים...)

לפי דעתי כל אחד ייעשה עם הפלאפון שלו מה שמתאים לו בצורה חכמה שתעשה לו טוב ושתתאים את רצון ה'..

 

עכשיו זה טובמלק ישראל חיאחרונה

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירותאחרונה

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילהאחרונה
מדהים!
שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

בדידותהרשפון הנודד

למה אפשר לחוש בדידות ברמה כמעט משתקת והאם זה אמיתי ומה אפשר לעשות עם זה?

לכן לנוער יש תנועות נוער. מפגשים, פעילויותפ.א.
כן אבל זה מרגיש לי קצת בריחה משום מההרשפון הנודד
בריחה? אשמח שתסבירפ.א.

אתה מרגיש בדידות כי אין לך חברים? מה עם חברים לכיתה בלימודים?

אתה לא חבר בתנועת נוער? 

זה לא זההרשפון הנודדאחרונה

זה הנקודה יש לי חברים אבל אני לא רוצה לבנות את הקשר שלי רק בשביל להרגיש שיש לי חברים ואני לא בודד...(מוזמן להסתכל בשרשור החדש על ללכת לסניף מעורב שאתה לא כל כך מאמין בזה אבל צריך בסוף חברה..)

...הרמוניה

א- אדם בסופו של דבר מול עצמו גם כשהוא עם חברים וגם כשהוא לבד... האם אתה מהווה חברה טובה לעצמך? 

מעניין לך עם עצמך? האם אתה חבר טוב לעצמך (רגשית)?

תכנס פנימה. בכל אחד יש עושר פנימי וזה תענוג לגלות אותו.

ב- נסה לשים לב לזה שאתה אף פעם לא באמת לבד, תמיד מושגח בידי מישהו שאוהב אותך אהבת עולם...

אולי יעניין אותך