מצאנו מחיר זול באחד האתרים. מילאנו פרטים כולל פרטי אשראי ונכתב לנו שלא ניתן לבצע את ההזמנה. ניסינו שוב ולא הייתה תגובה של האתר.
הבנו שיש תקלה באתר והזמנו מאתר אחר.
ביום ראשון בצהריים גילינו ששלחו לנו כרטיס בשבת למייל וחייבו אותנו למרות שנכתב במסך שהרכישה לא בוצעה.
אנחנו בדין ודברים מול החברה שטוענת שאצלם נכתב שבנסיון השני הרכישה בוצעה ואנחנו סתם קנינו כרטיס נוסף.
יש דרך להוכיח איזה מסך עלה לנו כשניסינו לקנות דרך האתר?
