עוד פיוט נשגבמשועמם...
עבר עריכה על ידי יהיה בסדר.... בתאריך י"ח באב תשע"ו 23:10

יום שישי (יום עם שישה עולים-יום כיפור)

השעון כבר מראה צהריים (עוד מעט שקיעה ונגמר היום)

והשמש צועקת לקום (ולהתעורר בתשובה)

מתארגן מתלבש מצחצח שיניים (ומנקה אותם מכל החטאים)

לוקח תיק קטן (של הטלית)

אני כמעט מוכן (כמעט חזרתי בתשובה על הכל)

היום הולכים לי-ם

ברדיו אום כולתום (לרגע אחד חוטא ונכשל בשירת נשים)

נזכר שלא אכלתי כלום (נזכר שעכשיו צום יו"כ וצריך לחזור בתשובה)

אני חונה (עוצר את ההדרדרות)

שנייה מגיע (אל התשובה השלמה)

בי-ם שישי בצהריים (יו"כ)

כל שבוע זה רק בירות מטקות ושמים (גם האנשים שעסוק בבירות ומטקות עדיין מכוונים לשמים)

כולם זרוקים כאן על החול (כולם פה נמצאים בעומק החולין אבל עדיין באים לפה)

ואת (עמ"י)

עוברת (לפני הקב"ה)

כמו בשיר (שיר השירים)

עם *********** (מראה לקב"ה את כול עמ"י ולא רק את הצדיקם אלא את כולם)

אולי הכי יפה בעיר (הקב"ה אומר שעמ"י היא הברייה הכי יפה שברא)

יום שישי (יו"כ)

השעון כבר מראה בין ערביים (כמעט שקיעה)

והשמש צוללת לאט (הגיע זמן תפילת נעילה)

מתקפל שוטף את החול ברגליים (שוטף את כול מה שנשאר מהחולין שבי)

ואת (עמ"י)

ממש ממול (מול כיסא הכבוד)

מנסה להיות קצת כול (כול בסדר אחר של האותיות = כלו – כל"ו צדיקים – מנסה להיות כמו ל"ו צדיקים)

את הל"ב (הל"ב=37 – ל"ו צדיקים ועוד אחד, לרגע נתפס לגאווה שאני נוספתי לל"ו צדיקים ואני הצדיק הל"ז)

קצת להרגיע (מנסה לשלוט בעצמי שיש ל עוד דרך ארוכה עד לשם וצריך ענווה)

בי-ם שישי בצהריים (יו"כ)

כל שבוע זה רק בירות מטקות ושמים (גם האנשים שעסוק בבירות ומטקות עדיין מכוונים לשמים)

כולם זרוקים כאן על החול (כולם פה נמצאים בעומק החולין אבל עדיין באים לפה)

ואת (עמ"י)

עוברת (לפני הקב"ה)

כמו בשיר (שיר השירים)

עם ***********(מראה לקב"ה את כול עמ"י ולא רק את הצדיקם אלא את כולם)

אולי הכי יפה בעיר (הקב"ה אומר שעמ"י היא הברייה הכי יפה שברא)

ושנינו במכונית (נגמר יו"כ ומותר לעשות מלאכות)

אני (עמ"י)

ביישן (עמ"י ביישנים רחמנים וגומלי חסדים)

את (השכינה)

חייכנית (סולחת על כל העוונות)

וזה בדיוק מה שאת אוהבת

 

 

***********=נערך מחמת קדושתו העליונה של הפורום... [ובגלל פניות גולשים] 

הערה: נמחקו כמה שרשורים לא רלוונטים

וואו, לא מכיר ת'שיר, אבל מדהים!נחמיה17

שכוייח!

אמרתי שאני חושבת שזה קצת עובר גבול אפילו שזה פורום שטותינפש חיה.

ואתם בחופש.

למה? מה רע?dvirm1


שזה לקחת משהו שטותי ולהתעמק בו. זה רדוד בהשוואה לאחריםנפש חיה.

לא הייתי מצפה מבחורים יר"ש לשרשור כזה.
 

אפילו שזבה פורום שטויות.
יש איכויות 
גם בהן....

 

בשיר הזה יש חלק בעייתי, כדאי לפחות לצנזר את החלק הבעייתי.dvirm1


איפה בעיתי?משועמם...


זה:dvirm1
עבר עריכה על ידי יהיה בסדר.... בתאריך י"ח באב תשע"ו 23:12

עם *********** (מראה לקב"ה את כול עמ"י ולא רק את הצדיקם אלא את כולם)

 

גם אם כתבת לזה פירוש שהוא יענו בסדר ומרומם וכלל ישראל וכו'

לדעתי זה ממש לא בסדר שמביאים את השיר המקורי שהוא מושחת ביסודו, גם באופן כללי

לפחות תמחק את התיאורים הבעייתים שיש

 

***********=נמחק מחמת קדושת הפורום...

השיר נכתב ע"ימשועמם...

איילו של אברהם אבינו והוא שיר קדוש שטומן בתוכו גדולות ונסתרות, מה שכתבתי זה רק קצת

יש כתיבה ויש כתיבה. לא ציפיתי את זה מנערים פה.נפש חיה.


זה לא פייר!נחמיה17

אני כמו טמבל קראתי את זה לפי מבנה המקלדת!...

אגב- שירשרת לא נכון. (וזה באסה לכתוב ככה כי כשבאתי לכתוב "שרשרי" בדקתי לך בכ"א לראות איזה מין (אדם) את.... ממש השקעתי!

היה שרשור באנגלית שמחקתי בטעות...חוני המעגל פינות

שמרת הצדיקה מקהילה קהילות ברבים מעוז הדור נפש חיה כתבה

ומרוב השתוקקות להדבק בת"חים ר' נחמיה ישב על המקלדת להבין את דברך הקדוש

 

ר' נחמיה אשרך שנזכה!

"הלא דברי כאש"נפש חיה.אחרונה
אני חושבת שבחורים איכותיים- ראויי שיישצתתמשו בביטויי חז"לנפש חיה.

לדברים שמתקבלים על הדעת ולא מביאים אותם ללעג..

מוזמנת בשמחה להשפיעחוני המעגל פינות

ולהעלות את הרמה בשרשורים חדשים מקוריים ותורניים

 

למען ארץ ישראל עם ישראל ותורת ישראל!

לכבוד החשובים שכאן, שאלה קשה באה לפיתחי-שדמות בחולות

הרמב"ם כתב שיש לשלב פעילות גופנית למען בריאות הגוף והנפש,

מהו ענף הספורט המומלץ ליושבי מחשב / מושב נסיעה.

העונה להגדרות הצניעות ?

פילאטיס מכשירים לנשיםפ.א.
לפי פריינטה הדרשןדורין השמיני

אפשר פילאטיס ולא זומבה

גם לגברים וגם לנשיםשדמות בחולות

כמובן.

 

ואם יש משהו מותאם לזוגות כרעיון לחיזוק בית של תורה ואמת - זה יהיה נהדר

הרעיון הטוב ביותר במחשב הוא הליכוןשמיניסט באמ"ש

לזוג, הליכון זוגי

נמכר ב3000 ש''ח להליכון ו4900 לזוג

בריכהelicoאחרונה
האם להגיד הלל כל יום(פירוט למטה)שמיניסט באמ"ש

הרי כל יום אנו צריכים להודות שכ"מ ביבי שליט"א יצא למבצע נגד מ"ה איראן ימ"ש

הרי לכאורה נראה לענ"ד שצריך להגיד הלל כל יום, שהרי כל יום אנחנו ניצלים מחדש מאותה אימה שהייתה יכולה להרוג בנו רבים וטובים

ואכן אנחנו אומרים מודיםאנונימי (2)
3 פעמים ביום בכל יום, ועוד כהנה וכהנה תודות, שירות והללים.


הלל המיוחד אומרים רק בזמן המיוחד כדי שלא נהיה דשים את ההלל בעקבינו ונמצא שכרינו בהפסדנו

בין כה וכה אנו דשים את ההלל,אז מה הבעיה להוסיף?שמיניסט באמ"ש
אבל אז מה יעשו בתפילהדורין השמיניאחרונה

של הרב מרדכי אליהו לקום כל יום ותיקין זה קשה

למי שלא מעודכן בעולם הישיבותדורין השמיני

יש שאלה שממש עולה בזמן הזה בכול עולם הישיבות (התיכוניות) ומה שמתחתיהם

האם כשסופרים ספירת הגומר סופרים גם ימי חופש או לא 

על כן הגעתי אל כבוד תורתכם על מנת שתדונו בשאלתי ותענו לי תשובה המניחה את הדעת

מה הדיןקעלעברימבאר
של שמיניסט שנהיה בן 18 במהלך ספירת הגומר? האם הופקע מכלל תלמיד ומפסיק לספור בברכה?
לִכְאוֹרֶה לאדורין השמיני

 כיוון שזה טבעי שבשמינית נהיים בני שמונה עשרה על כן הם קרויים שמיניסטים

אבל האם שמיניסט שעשהדורין השמיני

בגרויות חורף פטור מלספור  

כשם שמי שעושה פסח שניקעלעברימבאר
סופר מהראשון, כך מי שעושה מועד ב סופר ממועד א
ומה עם השמיניסט שלא עשהשלג דאשתקד
אפילו בגרויות קיץ? יספור עד מועד ג? או שאצל שמיניסט כזה החופש התחיל מספטמבר של 6 שנים לפני כן...
כנראה שלא כי זה כמו פסח שנידורין השמיני
האם סופרים שמונה שמיניות בספירת הגומר?קעלעברימבאר
או שהשמינית שנה הזאת היא שמינית שבשמינית שבגאו"ה (ישיבה גאונית הונללו)? 
אין גוזרים גזרות שהציבור לא יכול לעמוד בהםדורין השמיני

והרי אם כשסופרים ספירה אחת מתבלבלים קל וחומר בשתיים

וגם שמצינו בדוד המלך שכאן זה עדיין ספירת העומר ואין מערבין ספירה בספירה

וכי מתבלבלים מאי הוי?125690
אם טועים בספירה ומוסיפים ימים, ראוי להם שיתווספו ואם מורידים ימים, למעליותא הוא
שמיניסטים לא סופרים125690
הלימודים בשמינית נגמרים מוקדם יותר (החופש בפועל שלי התחיל היום)
יא עוקץדורין השמיני

אנחנו נשארים אחרי היסודי

אבל כשאתה סופר ספירת העומר אתה מכוון גם על הגומר

יכול להיות שכיוון שישדורין השמיני

בזמן הזה גם ככה אווירת סופא דקורסא ואם היית פוטר את החופשים היית יכול גם לפטור הכל 

על כן צריך לספור הכל

הרמוניהאחרונה

אתם שטוניקים גאוניים

..מפוצלשת(:

@אני))))

זוכרת תמקום הזה???

עוד פעיל?קעלעברימבאר
שבירכת אותי ביומולדתאני:)))))
ישןן
וואי נכוןןמפוצלשת(:
איזו תקופהאני:)))))

פעם היינו חברות;)

נכון ואז נטשת אותי😪מפוצלשת(:
בואי, אנחנו יודעים מי באמת נטשה..אני:)))))
סתם.. אבל מסיבות טובות לפחות🤭מפוצלשת(:
זה כן.אני:)))))
לא בא לי לדבר בפורום הזה
העלאה באוב אסורה מהתורהזיויק
כן, אבל יש לעיין אם גם העלאה באוב דיגיטלי125690
האמת דנו בזה במשפחהאני הנני כאינני

מצד מה שהיה בטקס המשואות השנה, שהעלו באוב את חיטמן וכו'.

מה היה שםדורין השמיניאחרונה

 בשביל הלא מעודכנים

תרצו שנעיר פה את הפורום הזה?שדמות בחולות

יש לכם ממנו זכרונות טובים?

 

יש שרשורים שחקוקים לכם עמוק עמוק בראש?

 

תשתפו אותי (החדשה שבא לה להכנס ל"חבורה")

אני ארצה למרות שלא הייתי פהקעלעברימבאר
כנ"ל125690
...שדמות בחולותאחרונה

@משה תספר לנו מה היה פה ואיך מעירים פה ת'עניינים?

 

נשאלה שאלהשמיניסט באמ"ש
האם אדם המשחק כדור מים ונתן מכה תוך כדי ריחוף בפחות מג טפחים והכניס, נחשב שער או אינו נחשב שער?
למה שלא יחשב?אניוהוא
הוא לא במים ואם לא במים אז לא נחשבשמיניסט באמ"שאחרונה
הניגון הוא בשהרגלים יצאו מחוץ למים
שאלה רבתיקופת חיסכון

אם אתה יושב לך על חוף הים, ולפתע פתאום אתה רואה לא פחות ולא יותר- את אבו מאזן טובע! כן, בהחלט שווה! אבל כעת עומדות בפניך שתי אפשרויות, או להציל אותו או לשבת על פסק זמן ובירה. מה היית בוחר גולדסטאר או מכבי?

הייתי הולך לעזור לואניוהואאחרונה
לוודא שהוא טובע לגמרי.
שאלהשמיניסט באמ"ש
אם עברתי בשבת מרשות היחיד אחת לאחרת ע"י שיגור ולא עברתי ברשות הרבים שבאמצע, האם הוצאתי מרשות לרשות?
לא125690

זאת מחלוקת ר' מאיר וחכמים אבל להלכה, אם אתה מעביר חפץ מרשות היחיד לרשות היחיד שלא דרך רשות הרבים אתה פטור, אני לא רואה סיבה שזה יהיה שונה במקרה הזה.

יותר מעניין לשאול מה הדין במקרה של שיגור למרחק של יותר מד' אמות ברשות הרבים עם משהו שיש בו כדי הוצאה ביד

מה הדין בשיגור מרשות היחיד לרשות היחיד שרחוקההוד444
יותר מאלפיים אמה?
בעיקרון השאלה היא איך מתבצע השיגור125690

אם החלקיקים של האדם עוברים באוויר ומתחברים מחדש בנקודה אחרת (ע"ע צ'רלי בממלכת השוקולד) נראה שזה אסור. אם זה לא כולל מעבר בשטח שבין המקומות אני חושב שזה מותר. כמובן שבמקרה כזה יהיה מותר למשתגר ללכת רק ד' אמות מהמקום שאליו הוא שוגר.

אני חושב שברשות היחיד השאלה לא רלוונטית, אני לא זוכר בדיוק את הכללים אבל נראה לי שלפחות לרוב, המדידה של אלפיים אמה מתחילה מקצה רה"י, אם זה נכון, מה שכתבתי נכון רק כשמדובר על רה"ר

אוקי מגניבהוד444
מה הדין במנהרת קוונטים?ימח שם עראפת
או במנהרת הזמן?
עברת ברה'ר מעל י' טפחים או מתחת לי טפחים?אניוהוא
מסתומא אם הוא נזרק,ימח שם עראפתאחרונה

זה היה מעל עשרה טפחים, כי דרך בני אדם כשהם זורקים זה מגובה החזה בדרך כלל, ובהנחה שאנחנו לא עוסקים כאן בילדון אלא בבחור, יש לשער שהוא זרק מעל עשרה טפחים.

אולי יעניין אותך