יש שקיות מ 2 סוגים.
1. שקיות פשוטות כמו של אושר עד/רמי לוי שהשימוש שלהם הוא לקילוף ירקות/זריקת טיטולים וכו'
2. שקיות קשיחות יותר כמו של חנויות מותגים למיניהם שמשמשות לאיחסון חפצים או כאשר רוצים לשלוח חבילה למישהו בצורה אסטטית וכו'.
שאלתי היא באיזה אופן ואיפה אתם שומרים כל אחד מהסוגים האלה?


