שקיות ניילוןlili

יש שקיות מ 2 סוגים.

1. שקיות פשוטות כמו של אושר עד/רמי לוי שהשימוש שלהם הוא לקילוף ירקות/זריקת טיטולים וכו'

2. שקיות קשיחות יותר כמו של חנויות מותגים למיניהם שמשמשות לאיחסון חפצים או כאשר רוצים לשלוח חבילה למישהו בצורה אסטטית וכו'.

 

שאלתי היא באיזה אופן ואיפה אתם שומרים כל אחד מהסוגים האלה?

כרגע זורקים את שניהןנפשי תערוג
לא כי לא משתמשים אלא כי יש המון
וזה יוצר בלאגן
שמירה:אמונינוש

שקיות פשוטות במין מתקן כזה כמו של כוסות, 

שקיות קשיחות מקופלות במגרה.

עזרת לי. תודה רבה!lili


בשמחה!אמונינוש


^^^^ משהו דומהירושלמית טרייה
שקיות פשוטות שומרים בשקית גדולה שתלויה במקום שלא רואים במטבח.
אצל ההורים שלי זה בארון אויר, זה של הבצל והתפו"א, שיש להם שם חצי מגרה פנויה. בקיצור, כל מקום במטבח שהוא לא נקי מדי - לא היית רוצה חול של תפוחי אדמה על הסכו"ם. וזורקים הכל כשמנקים לפסח ומתחילים שקית אוסף חדשה.

שקיות "יפות" ושקיות נייר, במדף נמוך ריק בארון בגדים. שומרת רק מה שנקי ויפה. וכשמנקה לפסח מדללת שם את האוכלוסיה כי זה נוטה להצטבר לכמויות עצומות..
כדאי לשמור פרוש ישר, ככה זה גם לא מתקמט וגם נכנס הרבה יותר.
שניהם באותה מגירה..א..א..
לא שומרת כמויות ברגע שאין מקום זורקת לפח
את הפשוטות שמים במתקן דומה לכוסותכוחות שמימיים
ומסדרים כל שקית לפני באופן כזה:










לא יודעת למה ,זה עושה תחושה יותר מסודרת כשזה ככה. גם כל שקית בפני עצמה ויותר ברור מה מוציאים.
(ולא מוציאים מליון שקיות מקווצ'צ'ות ביחד)

משום מה לא יצא כזה ברורכוחות שמימיים
הכוונה שעושים מעין קיפול. לקטנות פעמיים ולגדולות שלוש.
אצלנו,נועה 28
את הפשוטות בשתי מקומות-
1 מעל מהשטח החתלה- הכנתי מתקן יפה מבקבוק הפוך(הפקק כלפי מטה, ) פתחתי לו פתח בדופן למטה, משם אני מכניסה את השקעות בדחיסה כלפי מעלה, ומידי פעם ממלאת.
והשני בארון שמתחת לכיור במטבח, אפשר להצמיד לדלת עם 4 ברגים משטח כזה מפלסטיק מחורר נראה לי הוא לירקות למקרר/ משטח לכיור במקור, הברגנו בצורת גליל ופשוט דוחסים שקיות לבפנים.
את השקעות היפות אני מיישרת ומקפלת ל4 ושומרת בתוך שקית גדולה במקום שלא רואים בחדר שלנו.
אנחנו מחלקים ל-3משה

שקיות שקופות (כמו של ירקות וכו') ושקיות מכולת קטנות יחסית.

שקיות גדולות יותר (כמו של רמי לוי והמכולת של בית אל א' --- של ב' קטנות יותר)

שקיות גדולות/שקיות מותגים.

 

2 הסוגים הראשונים נמצאים בשקית אחת ואני משתדל לבחור לפי הצורך (מעדיף שקיות קטנות שתופסות פחות מקום כשזה אפשרי, או בגלל שהם שקופות).

 

שקיות גדולות יותר אני משתמש כשיש צורך בכמויות גדולות של אשפה, או אשפה שמחוררת את השקית.  שקיות יפות לא מעניינות אותי.

שקיות מהסופר במתקן מאיקאה תלוי על הקיר...מישהיאחרונה
שקיות יפות מתחת לספפה בארגז מצעים שלה.
מטבח יד שניהhodayab
מישהו התנסה עם מטבח יד שניה? צריך שהוא יהיה באותו גודל וצורה של המטבח שאמור להיות? דגשים חשובים?
מקפיצה...hodayab
כן אני.אונמר

אמור להיות אותו גודל או משהו אחר שנכנס במקום שיש לך.

אני נגיד כן שיחקתי עם זה.

לקחתי מטבח שהיה לו ר' ועוד אי.

כשמובילים בכל מקרה מפרקים את השייש, אז את הר' פירקו לי, ושמתי במקום את שני הפסים את הר'-

את הפס הארוך ולידו במקום את הקצר (שהיה לי ארוך מידי) שמתי את האי.

ככה יצא לי יותר ו' וזה יותר מתאים לי לחלל פה.

 

צריך למדוד ולראות איך זה נכנס לך.

 

שימי לב שבאמת זה במצב טוב ולא עכשיו עץ מנופח ממים או מגירות לא נפתחות.

 

אחותי גם עשתה יד שניה, והתאים לה בול למטבח הר' איך שהוא היה בדירה הקודמת שלו.

יש אצל דודים שלינפשי תערוג

משהו ממש יפה. יד שניה.

עלה גרושים לעומת חדש.


לא חייב שיהיה באותו גודל

מטבח מורכב מקוביות. אפשר לסדר בצורה אחרת.

שיש כמובן חייב שיהיה באותו צורה. אחרת קשה להתאים אותו למטבח החדש. אבל שיש זה הוצאה קטנה יחסית. מקסימום עושים חדש.


לשים לב שהמטבח שנקנה טוב ולא מנופח/מעובש

תודה רבה לשניכם!hodayabאחרונה

עזרתם לי מאד!

תיקון קילופים קטנים במשקופי עץמדברה כעדן.
אשמח להמלצות איך לתקן נקודתית ולא לצבוע את כל המשקופים... תודה! 
מחפש תמונות לרכישה של רבנים

אני מחפש צילומים של רבנים מוכרים לצורך מכירת תמונות לאתר שלנו

היכן ניתן לרכוש תמונות עם זכויות יוצרים? 

חשוב צילומים באיכות לצורך הדפסה.

 

תודה

מיטה יהודית דגשים והמלצותgmail

שלום,אשמח להמלצות על מיטה יהודית באזור המרכז ודגשים  מה חשוב,לשים לב וכל דבר שיעזור,

בברכת חלומות מתוקים

לשים לב שאם קונים עם ארגז מצעיםטוט
המיטות ממש כבדות להזזה, לא משהו שעושים כל יום
המלצה למצעים למיטה יהודיתzvikaabאחרונה

רציתי לשתף אתכם בהמלצה חמה לקניית מצעים למיטה יהודית. 
לאחרונה גיליתי את אתר "מצעים בכפר" ונדהמתי מהמבחר העשיר שיש להם.

 הם מציעים סטים מותאמים במיוחד למיטה יהודית, וגם מצעים למיטת יחיד ומצעים למיטה וחצי.
 יש אפשרות לבחור בין מצעי סאטן למצעי פרקל, שניהם ידועים באיכותם הגבוהה ובנוחות שהם מספקים. 
המגוון הרחב של דגמים וצבעים מאפשר לכל אחד למצוא את הסגנון המתאים לו. 
אם אתם מחפשים מצעים איכותיים למיטה יהודית, אני ממליץ בחום לבדוק את האתר הזה.

 אשמח לשמוע על החוויות שלכם אם תחליטו לקנות משם! מישהו כאן כבר התנסה במצעים שלהם? אשמח לשמוע דעות נוספות.

מתעניינים בישוב טל מנשה, מישהו מכיר?נכספת

עד כמה היישוב מגוון עדתית והאם יש אופציה לשכירות ביישוב?

נשמח לדעת האם יש תלמוד תורה ביישוב.

תודה!

תשאלי בנשואים טרייםהעני ממעשאחרונה
המלצה לתנור משולב דו תאיטלזי
אשמח להמלצה לתנור משולב, דו תאי, ששני התאים עובדים במקביל
sauter TSD680Xעשב לימון
כמה זמן יש לך אותו?טלזי

כמה זמן יש לך אותו?  שמעתי שיש להם בעיה שהדלת מתפוצצת

לנו יש אותו כ9 שניםנפשי תערוג

מאוד אמין.

ב9 שנים התקלקל רק כפתור פיקוד ונורה שנשרפה.

חוץ מזה מתפקד אחלה

בערך 8 שנים. שום בעיהעשב לימוןאחרונה
המלצות למזגן?תודה לה'.

מחפשים המלצות לקניית מזגן לחדר שינה לא גדול.. משהו לא יקר סביבות ה 1000 שח. יש המלצות או דיס המלצות? 

ממליץ להביא מתקין מקצועיהעני ממעשאחרונה

יגיד לכם איזה כוח סוס לקנות

מחיר המזגן זה 1000/2000 שקל

התקנה עוד 600/1000


ומחיר השימוש השוטף שמתווסף לחשבון החשמל 

מה שלמדתי בדרך הקשה על תלית מדףבינייש פתוח

תלית חפץ כבד על קיר גבס ודיבל רוזטה חזקה יותר מתליה על קיר בלוקים, למרות שהוא עבה יותר ואפילו אם תשתמשו בדיבל אוניברסלי החזק ביותר המתאים.

אם אתם רוצים לתלות מדף בדיוק בתפר בין הגבס לבלוקים קחו בחשבון שהקיר מתעקם בנקודה הזאת והמדף יתלה עקום ולא חזק במיוחד

אולי יעניין אותך