תוכ"ד הרבה דברים שאני עושה...
א. אני מודה שאני לא מכירה את הדעה הזאת בחז"ל.
ב. אני יותר נוטה ללמוד "הלכה למעשה" מפשוטו של מקרא. ומה שהבאת (בלי מקור

) רחוק מלהיות פשוטו (ולמרות שזאת אמת, היא עומדת בכבודה ובמקומה)
ג. אדם הראשון היה הגבר הראשון (וזה לא משנה מה הוא היה), כמו שחווה היתה האישה הראשונה.
ד. בבראשית ב כתוב שהוא קרא שמות לכל החיות, ומיד פסוק לאחר מכן מגיע כביכול נושא לא קשור, שהקב"ה הפיל עליו תרדמה וכו...
(ורש"י (שמבחינתי הוא פשוטו) מסביר שם שהוא ראה שלכל חיה וחיה יש בת זוג, ורק לו אין מישהי שתשלים אותו. משו כזה)
אני מסיקה מזה שהוא ביקש אישה, בלי קשר לרש"י.
[ואח"כ הוא אומר משהו די "מזעזע",
" זאת הפעם"- שהוא בא על כל חיה וחיה, עד שהוא בא על חווה והגיע לסיפוק שלו. משו כזה. שכשהיא "עצם מעצמי......." ]
(לא יודעת כמה אתה "סופר" את רש"י, אני כן

)
הסתכל באורייתא וברא עלמא
גם אני מסתכלת שם, ולומדת מה הכי נכון.
תשובה לשאלה שלך "מאיפה את מסיקה את הקשר"...
עכשיו, למה לא כתוב את כל זה בפשט הכתוב באופן ברור?
כדי שיהיה לחלוקים עלי פתחון פה

וזה בסדר.
כנראה שזה לגיטימי גם אם לא אידאלי...
(וזה לא הדבר היחיד שיש לי לומר בנושא, פשוט כמו שאמרתי זו תורה שלמה, ואין לי זמן וכח להיכנס לזה בימים אלו)
שמחתי לנסות להסביר...
כנראה שלא אספיק היום לקרוא תגובות למקרה שתהינה...