יש לנו מזגן מיני מרכזי אינוורטר כבר 4 שנים. לא אומר את שם החברה אז אל תשאלו..
כשעברנו לחמם הוא פשוט סירב לשתף פעולה.
התקשרנו לחברה. מסתבר שהביטוח נגמר. בא טכנאי בדק ואמר שיש בעיה בכרטיסים והלך..
אמר שהחברה תיצור איתנו קשר. בסופו של דבר החברה לא יצרה קשר אלא הטכנאי ואמר שצריך להחליף כרטיסים בשווי 3,200!! לא הסכמתי ורבנו כמה פעמים עם החברה בטענה שמזגן יחסית חדש לא אמור להתקלקל בכזה סכום..
אחרי אינספור נידנודים וכעסים החליטו לתת לנו הנחה של 50 אחוז.
שכחתי לציין שרק אחרי בירור מסתבר שיש ני כרטיסים. אחד יקר ואחד זול יותר. ולא בטוח ששניהם התקלקלו. מיותר לציין שלא נאמר לנו כלום על העניין ורק אחרי הבירור פירטו לנו (שאלנו איך מכרטיס זה נהפך לשני כרטיסים פתאום...)
טוב מחכים שהטכנאי יגיע. הגיע מחליף כרטיסים. המזגן לא עובד! והלך
אחרי עוד צעקות בא לאחר 3 ימים ראש צוות. בודק. מסתבר שהתקלה קשורה לכבל יחידה פנימית בבית.
אז ביקשנו שיחזיר את הכרטיסים כי למה לנו לשלם 3000 אם בכלל הבעיה לא בכרטיסים. הוא סירב בטענה שהם מלוכלכים ויש בהם קורוזיה. בעלי קצת מבין בכימיה וראה שאין שום חלודה. מקסימום קצת אבק..
הוא דיבר עם החברה. יצא מהבית בטענה שאין קליטה אבל הבנו למה הוא מתייעץ איתם...
ב"ה המשכנו להתעקש שיחליף (ואנחנו ממש לא כאלה...) . הוא אמר שלדעתו זה לא יעבוד וחבל על הזמן. לבסוף הוא החליף תוך כמה דקות. המזגן בב"ה עובד טוב והוא תפס את הרגליים וברח בבושה
מה שאני רוצה להגיד : שאנשים תהיו זהירים,תתעקשו קצת ותגלו שלפעמים יכולתם לחסוך לא מעט...
כואב הלב כמה אנשים תמימים נופלים בפח סתם...