מצינו את המנגנין על העצבים, ונתעוררה אצלי שאלה - האם העצבים הוא כלי שנוצר - ואז ממש מתקן כלי שיר, או שמא זהו כלי שכבר קיים ואז נאסר משום גזירה שמא יתקן וכו' בעצבנו את חברו, שכן בזה מנגן על העצבים
וצ''ע האם גזרו חכ' רק על דבר הנראה או שמא גזרו גם על דבר שאינו נראה, כפי הנידון בסוגייה דידן
ועוד יש לשאול - האם לעצבים יש צליל, וגזרו על כלי המפיק צליל, או שמא גם על כלי שאינו מפיק צליל גזרינן ובנוסף עצבים אינם מוציאים צליל
ואשרי שיפקח עיני בסוגייה קשה זו

))))