מביטה למעלה מהחלון
רואה צללים של חושך,כישלון
בוהה בשנאה,במלחמה
מחפשת לעצמי קצת נחמה,
הרחוב מוצף ברוע,בפשע
בנרקומנים חסרי ישע
מחפשים צדקות,לאגורה משוועים,
כדי לספק עצמם בעוד גרם של סמים
כולם עסוקים בכסף,בהנאה
יתקמצנו ברגש,במחמאה
והכל כדי להשיג קצת כבוד,מעט גדולה
לא שמים לב ואט אט הופכים לבני עוולה
האחד יורה
השני דוקר
לשלישי-אין כוח יותר
אז אנחה קטנה אפלוט מפי
ואנא ה' שמע את תפילתי
נקה את רחובותינו
מכל הפשעים והחטאים הבאים לידינו
אין לי מושג למה כתבתי כזה עצוב..כנראה מוזה חחח
ואגב אנשים,אתם כותבים מהמם!!

