אני חושב שכדאי שתלמד את הסוגיהחוני המעגל פינות

אתה חוזר על אותה טענה אינסוף פעמים 

אחרי שתקרא אני אשמח אם נמשיך לדון אבל לכרגע מדובר בשיח חרשים...

http://ravsherki.org/index.php?option=com_content&view=article&id=1574:15741574-1574&Itemid=100513

 

@עוזר

אני טוען כמה בעיות שגורמות לאיסור בהלכה חלק מהדברים ...עוזר

כתבתי וחלק לא אנחנו מורדים באומות אנחנו הורגים וקוראים למוות לערבים שזה איסור אני לא רזיתי להגיד את זה בתחילה אבל עכשיו אני הגיד את זה הערבים היו שנים בארץ פתאום היגיעו הציונים והחליטו שישראל שלהם בגלל שפעם זה היה שלהם "בוקר טוב ירושלים" מה קרה איך פתאום נזכרתם להגיע ואתה מתרץ כל הזמן אם האום ,האום לא נתן את יו"ש האום קבע שהכותל כבוש ועוד לזה אתם לא מתייחסים יש פה בעיה מוסרית ויש בעיה הלכתית

אוקי אז ירדת מהטענה של ג השבועות ועברת לטענה מוסרית?חוני המעגל פינות


לא ירדתי גם יש תענה מוסריתעוזר


כבר רש"י ענה על זהחוני המעגל פינות
טענתינו המוסרית על הארץ היא שה' נתן אותה לנו
זה שאבות אבותיהם גזלו זאת הקרקע לא נותן להם שום זכות קניינית
כי כידוע קרקע אינה נגזלת


זה שהתורה לפעמים לא מסתדרת עם ההגיון זה אומר שהבעיה בהיגיון לא בתורה
לדוג עמלק
כמה דבריםשואף לאור

א.גם המיעוט האנטיציוני הקיצוני טוען שארץ ישראל שייכת ליהודים,אלא שכרגע לא ניתנה רשות לעלות.אני כמובן לא מצדד בעמדה זו,אבל אתה מנסח את הדברים בצורה שגויה.

ב.בכל תפיסת בעלות חוקית בעולם,רכוש כלשהו לא נעשה הפקר מידי בעליו רק מכיוון שהייתה מגבלה עבור בעליו לבוא ולהשתמש בו.באו מהגרים לארץ ישראל והתיישבו בה,היכן ניתן בכלל לדבר על יסוד מוסרי ? מי נתן להם זכות לשבת על הקרקע ? ישות כובשת בהגדרה כמו האימפריה העותמנית ?.

מעבר לכך,העם היהודי שמר על רצף של התיישבות יהודית בארץ לכל אורך הגלות בדמות הישוב הישן.

ג.לכל בר דעת ברור שהאו"ם מתנהג בצביעות כלפי ישראל ואמר זאת אפילו המזכ"ל היוצא של האו"ם (וזה אפילו יותר מתמיהה מכיוון שהוא היה ראש המערכת הזו) במילים יותר עדינות כמובן.הוא אינו סמכות מוסרית אמיתית,והוא בעל השפעה חיובית אפסית על כל סכסכוך רווי דמים שהתרחש בעולם מאז הקמתו.גם הגינויים לכל הטבח ומלחמות שמתרחשים בעולם אינם נרחבים ואובססיבים כמו אלו ש"מוענקים" לישראל.

האו"ם אינו סמכות הגונה מאף בחינה,והוא בודאי לא הסמכות העולמית לניתנת רישיונות וזכאות על חבלי ארץ ברחבי העולם.

 

ד.לגבי דברי הרב קוק,מדובר על התקדמות במהלכי הגאולה,למה קבעת שנשארו רק 60 שנה מאז קום המדינה לבוא הגאולה ? את זה אתה אומר.

 

אני לא מנסה לשכנע אותך בדבר,אלא כדאי להבין שהזכאות על ארץ ישראל שייכת לעם ישראל לדעת הכל,ואין כאן גזילה של אף קרקע.כפי שמתיישב שלא כדין בגרמניה אינו יכול לקבוע שהשטח עליו התיישב פתאום שייך לו אם ישב שם עשרות שנים בודדות או מאות בודדות.זה פשוט לא קריטריון לקניין וזכאות ויהי מה..

 

מה הבעיה ההלכתית?מישהי=)

אה כאילו.. היית רציני?

ואני חשבתי אתה אחד הענקים שבאת וזה וצחקתי..

אם באמת זה התחלת גאולה כמו שהרב קוק אמר אז....עוזר

למה אנחנו למה המשיח עדיין לא היגיע כבר עבר שישים שנה 

אני חשבתי שזה בעיה לחשב קיצים ...חוני המעגל פינות
בדיוק כמו שה' הביא את האתחלתא אחרי מספר שנים בלי להתיעץ עם אף אחד
כך הוא יביא את הגאולה בזמן שהוא חושב
לנבא קיצים זה אסור אבל אם התחלה כבר היתה לפני שישים ..עוזר

שנה אז אנחנו דבר בזמן  של המשיח אז למה עבר שישים שנה 

אין כאן שום קושיהחוני המעגל פינות
התהליכים הרוחנים והגאולים מושפעים יותר מהתקדמות של כלל עם ישראל מאשר מהזמן
וכנראה לא התקדמנו מספיק
אבל לא לשכוח שאנחנו בהתקדמות מתמדת
גם אם יש נסיגות מדי פעם עדין ההתקדמות גוברת
התקדמות לוקחת שנה לא מאהעוזר 2


תלוי איזהבלאגאניס'ט

למשל דוגמא:

ניתוח להוצאת שקדים ההתאוששות היא כמה ימים

וניתוח בגב יכול לקחת חודשים....

כלומר ככל שהדבר יותר גדול - ההתקדמות יותר רחבה וממילא לוקחת זמן...

 

גם זה לבנתיים הוא שוכב במיטה ולא זז מה שנקרא חולהעוזר 2


צודקבלאגאניס'ט

אבל יש 3 מצבים

חולה אנוש = גלות

בריא = גאולה שלמה+משיח+בית מקדש וכו'

והחלמה = אתחלתא דגאולה

שאחת התרופות היא מדינת ישראל והיא נחוצה בשביל ההבראה (גאולה שלמה) 

כשראינו אני ועוזר(האחים)את זה אמרנו .......הגאון2אחרונה

יש לנו כבר הרבה תשובות הגיע  הזמן לגלות וזה היה הקש ששבר את הגמל

 

תודה רבה לך עניתה תשובות טובות

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הספר:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

את יכולה להפסיק להספיםנקדימון

אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.

אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.


 

אולי די כבר?!

נשמע סיפור מענייןקעלעברימבאראחרונה
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אולי יעניין אותך