טוב. אחרי סערת מוחות ודעות רבות בנושא:נוצת זהב

צ'וקרים (ובעברית-שרשראות צוואר) ...

אז ככה: 

לאחרונה הכי בסטייל זה צ'וקר..יצאו לאחרונה דגמים מדהימים..ולמתחברות-ממכרים!!

עכשיו,אחרי וויכוח עם המדריכה ועם הכיתה הגענו למסקנה שזה דבר שמקטלג-כלומר..יראו משהי עם צ'וקר ישר יחשבו שהיא פרחה..מה שלא נכון בכלל!!!!!

אני חולת צ'וקרים..אם זה עדין ומעדן..זה יפה ומוסיף..וגם..תלוי באיזה סגנון לבוש שמים את זה,סגנון דיבור,וסגנון הליכה..השאלה-אם תראו בנות ברחוב עם צ'וקר..תקפצו למסקנה שהיא פרחה? שהיא סבבה שפשוט אוהבת סטייל ? שהיא מתפתחת? 

 

אני טוען שמראה חיצוניבלאגאניס'ט

בקושי מראה על האדם בפנים (קצת כן)....

לא לא..לא הבנת בכלל!נוצת זהב

בחורה,עם צ'וקר..תראה ברחוב..תראה בעינך פרחה וזולה? או לא? או מה כן?

אוקיי..נוצת זהב

וזה יפה ונכון שאתה לא קובע לפי מראה חיצוני את פנימיות האדם..רוב העולם הפוך לצערינו

תכלסבלאגאניס'ט

היה אצלנו וויכוחים דומים על לבוש בכללי ועל גודל כיפה - אם משנה או לא... 

חבל..אנשים קוטלים ומרססיםנוצת זהב

מהעין רק לפי הגודל של הכיפה או העובי של הצ'וקר..למה זה ככה?!

אין לי תשובהבלאגאניס'ט

אני רק יכול להתעצבן מזה ועל זה!!!מבולבל

אבלבלאגאניס'ט

אפשר פשוט להתעלם ממה שחושבים

ועדיין היו כאלה שלא יקטלגו לפי מה שרואים...

לא תמיד זה קל להתעלם..נוצת זהב


מסכים לגמריבלאגאניס'ט

אבל מתרגלים

זה לא אמור להיות ככה

אבל...

סתם..מעצבן שבגלל חתיכת שרשרתנוצת זהב

אומרים לי מי אני ומה אני משדרת לסביבה ואיך זה משפיע עלי..סורי אבל בולשיט...אולי גם קצת פוגע..כי אם בנאדם שיחסית נגיד מכיר אותי אומר לי כאלה דברים בגלל שרשרת-קצת מעליב ומזלזל...אותו דבר לגביי הכיפות שכתבת

אני עדייין לא הבנתי מה זה צ'וקרנפש חיה.
אם הבנתי נכון זה השרשראות שצמודות לצוואר...בימאית דמיונות

@Avigailzaken,אני צודקת?

את צודקת.~שירוש~
צ'ודקתנוצת זהב


יש!(:בימאית דמיונותאחרונה


מישהו שאל את הרב אלישיבלך דומיה תהילה

שנהרס לו הכובע, ואין לו כל-כך כסף לקנות אחד חדש, אבל יש לו אחד ישן.

בירושלים פחות נהוג ללכת עם מגבעת מהסוג הזה ולפעמים מעירים לו שזה לא מתאים...

הוא מצידו לא אכפת לו ללכת עם הישן, אבל אולי צריך להתחשב באמת?

 

הרב ענה לו שיקנה חדש. נכון, כובע זה שטויות, אבל בעולם הזה צריך לעבור בלי למשוך

תשומת לב ובלי לגרום לאנשים לדבר עליך. ובשביל זה שווה להוציא קצת כסף על כובע.

 

(לא זוכר את המילים בדיוק, יכול לחפש...)

 

--

 

יש פה אחריות של שני הצדדים.

מצד המסתכל - זה לא אחראי לשפוט על פי מראה חיצוני, "והווי דן כל האדם לכף זכות".

מצד הלובש - להשתדל לא למשוך תשומת לב בדברים לא מקובלים, אפילו אם הם כשרים.

אבל זה נהיה דבר באופנהנוצת זהב

והרבה הולכות עם זה..

אשמח אם תמצא... מעניין לקרא. תודה!נפש חיה.
אהבתי.מאוד נכון.אנו_נימי (G+)


ווואו לאאא.א"י לעמ'י
יש לי המון חברןת עם צוקר. וחלקן גם שיאה האולפניסטיות עם צוקר. שזה ממש מהממם.
לא כל אחת פרחה עם צוקר.
אני לדוג לא אוהבת צוקר. אבל יש שכן. ולא מכלילים
צוקר זה השרשרת שנראית כמו קולר?פה לקצת
(:

באמת שואלת
בדיוק.דת"י


חחח כןן.. אני קוראת לזה שרשרת של כלביםא"י לעמ'י


מי רוצה ללכת ולהרגיש כלב?נפש חיה.


חחח עובדה. המווןIא"י לעמ'י


בחיים לא נתקלתי בזה.... איך זה נראה?נפש חיה.


ממש כמו קולר של כלב..א"י לעמ'י


אוי !............נפש חיה.


נפש חיה-זה לא כמו שזה נשמע~שירוש~
זה שרשרת כזאץ בכול מיני סוגים ממש יםה לדעתי!
עם אנשים יסתכלו אליך ברחוב בגלל זהעיאית"י
אז זה קצת לא צנועה
לא..אני לא הולכת וישר המבט של כולם נעוץ בצוואר שלי..ממש לאנוצת זהב

אבל כשרואים..זו הכוונה

לא מסכימה עםזה!!א"י לעמ'י
@עיאית"י אנששים מסתכלים גם או בליי !!
בהתחלה ממש הייתי מקטלגת כזו לפרחהשיח סוד
אבל כשהסתכלתי לעומק גיליתי שזה לא נכון, יש גם צוקרים שיכולים לעשות פשוט מראה מעדן יותר ויפה.
אבל תסכימי איתי שיש צוקרים ויש צוקרים, יש בנות ויש בנות... זה בכלל לא מכליל.
מסכימה!!נוצת זהב


לא. אני רק יחשוב שהיא מושפעת מזה שכולן הולכות ככה.ניגונא

(בכללי - זה לא כ"כ צנוע)

למה לא צנוע?א"י לעמ'י


מושך צומיניגונא


כל דבר מושך צומי...בוערתלארץישראל

יש גדרי הלכה, אותם אני מקיימת, ומשתדלת ללכת לפי המחמירים, אבל לא כל דבר שאני יראה אני אתחיל לאסור. ולהגיד שעדיף שלא. 

לא אמרתי שאסורניגונא

רק אמרתי שלא כ"כ צנוע.

וכל אחת עושה לפי איך שהיא רוצה.

סבבהבוערתלארץישראל

לא הבנת למה זה לא כ"כ צנוע, כשאני רואה מישהי כזאת זה לא נראה לי יותר חריג בנוף, אלא בדיוק כמו שרשרת רגילה... בכל מקרה אני לא אוהבת את זה אז לא משנהקורץ

מה הקשר מושפעת?נוצת זהב

אני אוהבת את זה..זה מחמיא לי..יש דווקא בנות שהיו רוצות להיות 'כמו כלם' ולשים את זה אבל הם לא שמות כי זה לא מחמיא להן..אני אוהבת את זה כשזה עדין..דק..לא כמו שאמרו-קולר של כלב-זה מראה באמת לא יפה לטעמי..אבל שרשרת עדינה..קטיפה נגיד..או אחת עם פס זהב כזה מתכת לא משנה..ממש עדין..או בכלל שרשרת צוואר מזהב..אבל מה הקטע לקטלג????? הנה עכשיו קיטלגת..נראה לך פייר? נראה צודק? כי הרבה שמות את זה אז אני מושעת? גם הרבה הולכות עם נעליים לק אדומות-אני לא כי זה לא טעמי..נקודה!!! ודי די לקטלג..זה מביא לשנאת חינם

סבבה.. אז הן מושפעות..א"י לעמ'י
יש בזה משוו , אבל שזה לא ככ צנוע- לא מסכימה עםזה.
מים ליום המודות נעשות יותר ויותר מטומטמות...ארי מש.


*מיוםארי מש.


טוב..אז כן- צ'וקר היא שרשרת צווארנוצת זהב

או כמו שקראתן לזה-קולר

הי, יש יפים..ולא כמו הכלבים..עובדה שאני שמה ואני לא דומה לכלב..אבל זה לא הנושא..קיצר..מבאס שככה מקטלגים לפי הקולר או הצ'וקר או הכיפה וכל יום מתווסף לזה עוד...

לא הייתי מגדירההפואנטה
"פרחה" אבל זה באמת לא נראה טוב בעין ולא מכבד.. צריך אומץ בשביל לשים כזה דבר, תכלס זה מושך תשומת לב בצורה כלשהי.
לא צריך אומץ לפי דעתי~שירוש~
זה שרשרת רגילה פשןט צריך להתרגל אליה אני הולכת איתה מלא יש לי כמה סוגים וזה מהמם!
מי שחושב שזה של פרחות בעייתו לא צריך תמיד להתחשב במה שאחרים חושבים עלייך. אם את אוהתב תשימי
אני באמת שמה ולא מתחשבת..נוצת זהב

אבל מבאס שככה מסמנים אותך ומקטלגים..כאלו השרשרת קובעת מי אני ומה מעשיי..

עוד לא ראיתי בחורה ביישנית עם כזה דברהפואנטה
מה הקשר ביישנית?????נוצת זהב

מה הקשר לא ביישנית????

אוף זה מעצבןןןןןשטן

מה הקשר מעצבןהפואנטה
חח מה התעצבנת זה מה שאני חושבת.. זה בסדר אם את לא מסכימה
מעצבן אותי הקטלוגנוצת זהב

כי זה לא הכי עדין אז זה עושה ת'בחורה לא ביישנית?

אם את אוהבת את זה אל תחשבי על מה אנשים חושביםהפואנטה
אבל ברגע שהם חושבים ככה וככהנוצת זהב

הם יתחילו להתנהג אליי ואיתי כאלו אני ככה וככה ואני לא! מי קבע את זה? השרשרת? את מבינה איזה עולם אנחנו חיים? קובעים לפי סגנון שרשרת אם הבנאדם ביישן או לא...נשמע לך הגיוני?

אני בטוחההפואנטה
שגם את קובעת מי האדם שלפנייך לפי הלבוש (וכך כולם). ואני גם בטוחה שאם אני הייתי רואה מישהי כזו, אולי בהתחלה היא תראה בעיניי לא בישנית אבל בהחלט יכול להיות שכשנדבר אני אקלוט שטעיתי.
אז תסבירי את זהנוצת זהב

שאני שמה את זה ואני ביישנית ברמותתת....?????

נכון שלבוש הוא משקף קצת על האדם..אין על זה חולקים...אבל לא על הכול ולא אומר אם הבנאדם ביישן או לא...וזה רק שרשרת-לא כל הלבוש..חוזרת ואומרת-אם הלבוש היה תואם לפרחה אז סבבה..אבל לא..אני לא ממש לאא בסגנון הזה..אז? עדיין פרחה? עדיין ביישנית?...

זה לא קשורהפואנטה
לפרחה, זה יותר בנות שאוהבות להראות טוב ומשקיעות בזה קצת יותר.
לא יודעת, לי נתפס שאדם שמתלבש 'לא רגיל' הוא לא ביישן. אבל כנראה אני טועה.. באמת מעניין אם זה נכון (יאלה סקר!).
חבר'ה..קרה היום מקרה בנושאנוצת זהב

ההיתי בקופיז..ואז אחד המוכרים שם שאל אותי ואת חברה שלי מה הקטע עם השרשרת (הוא חילוני ערס מגעיל-בקטע שמדבר עם כל אחת..) קיצר ואז הוא אמר איזה ביטוי שלא שייך שאני יגיד אותו..ופתאום בגלל שגבר חילוני ככה אמר לי..כאלו ראיתי את צורת החשבה שלהם-זה הגעיל אותי...

חבר'ה באות רגע העפתי את זה ממני..כאלו הרגשתי רע עם עצמי וכאלו ה' שלח לי מסר שככה *בנים* (ואני מדגישה *בנים* כי כנראה אותם זה מושך) חושבים על זה

בכל אופן..תודה לכל העונים

לפי דעתי שפשוט אוהבת סטייל,פאשניסטה

צוקר כן יכול להיראות פרחי, אבל זה מאוד תלוי עם איזה בגדים לובשים את זה. יש לי חברה שעם הסגנון לבוש שלה צוקר נראה פרחי ויש לי חברה שזה נראה איתה מושלם ואלגנטי.

 

וכמובן יש המון סוגי צוקרים- חלק יותר נוטים לפרחים וחלק ממש לא!
 

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך