הסתפקתי האם באנונימי שייך 'כיוון שהגיד אינו חוזר ומגיד' וממילא לא יכול לחזור בו באותו שירשור
או דילמא אנונימי הם גופים מחולקים בניק אחד וכשם שגופו מחולק כך דעותיו מחולקות.
ועוד דהרי אין אנונימי יכול לבטל דברי אנונימי חברו אלא אם כן גדול ממנו במניין ובשנים - וא'כ כיון שהוא אנונימי כיצד נדע שהוא גדול ממנו במניין או בחכמה? וממילא אינו יכול לבטל עד שיזדההו שני האנונימים ונוכל להעריך במניין או בחכמה.
וצ'ע
ואדמין יאיר עיני.
ותזכה להשיבנו דבר דבור על אופניו
))))