אתם תחזרו כדי להתנגד לפינוי?
תחזרו שוב לעמונה?חולות
אתם תחזרו כדי להתנגד לפינוי?
((ברורכי אין פיסבוק
איזה עוד אפשרות תיהיה, חייבים.
הממשלה הבטיחה משו לאנשים, הבטיחה להם בית במקום זה שיהרס,
אז מובן שאם הממשלה תיסוג כולנו נחזור לשם(יש מצב שהקוצונים קצת פחות, לא יודע..)
לא.. בלבלו לנו את המוח פעם שעברהקדימה
((כי אין פיסבוק
במה בדיוק?!
ףףקדימה
באו מללא נוער וקפאו מקור ובסוף..חותמים על ההסכם, בשביל מה אתם מזעיקים אותנו???
..כי אין פיסבוק
בשביל מה חשבת שבאת?! רק כדי לחטוף מכות(ברור שאם זה מה שהיה קורא בסוף היינו עושים גם את זה)
אחי, היית צריך להבין מראש שברור שהם ישתמשו בנו ב"משחק שלהם לטובת א"י.
אם חשבת אחרת היית קצת נאיבי, נראה לי רוב אלה שבאו הבינו את זזה
מה לעשות אחי, אלה החיים, נראה לך שהיו עוצרים שניה והיו מגיעים איתם להסכם אם היישוב היה ריק?!
בלעדינו היו מפנים אותם בהזדמנות הראשונה,
עזרנו לאחים שלנו אז נעזור להם גם עכשיו!
אתה באמת תשב מנגד כשנילחם על הארץ??
כאילו מה?עמנו אל
ברור שידענו שישתמשו בנו, אבל זה טיפה לא יפה לטרטר את הנוער (שת'כלס משקיע ובא, וקופא מקור) ולהגיד להם, "אנחנו צריכים אתכם כדי למנוע את ההרס", ואחרי שהחזרתם אותם הבייתה, ואמרתם להם שזהו, הצלחנו ועמונה ניצלה, עכשיו אתם מזעיקים אותם שוב לשם. כאילו מה, בעוד שבועיים שוב יעשו הסכם עם הממשלה, ושוב יחזירו את הנוער הבייתה. וכולנו יודעים שהסיכויים שהממשלה תעמוד בדיבורה הוא שואף למינוס מליון.... ואז מה? משחק חוזר????
((כי אין פיסבוק
אז כן, נאלץ שוב ושוב למלות על זכותינו וחובץינו בארץ הזאת
אתה בא להלחם בשביל התושבים או בשביל הארץ?!?עולה בשביל
כולנו עולים לעמונה!!!!!! עוצרים את חורבן הגאולה!! מוחים על בגידת חלק מהיהודים בארצנו, ומראים את אהבתנו לארץ!
הפינוי כנראה יהיה בכל מקרהיהודי!!
כן, מה ההבדל?יאירוש
פשיטאפשוט להיות
ברור שכן!! מלחמה על הארץ זו מצווה!תורה מעל הכל!
אפילו שעשו בנו מסחרה...
אנחנו לא נלחמים בשבילם, אלא בשביל הארץ...
זה לא מלחמה על א"ייהודי!!
הגעה להסכמים זה חלק מהמלחמה.עולה בשביל
אם אדבר בכנות..צמאה לך נפשי!!
עד עכשיו לא הבנתי מה הולך שם. ולא כי אני לא בעניינים..
לא יודעת, מרגיש לי מוזר..
כל יומיים אומרים משהו אחר, כל אחד אומר מה שבא לו, שום דבר לא ברור.. עשה לי סחרחורת כל הסיפור הזה..
לשבת ולבכות על עוד חלקת אדמה שנעקרת, ושעתיים אחרי לשמוח ולספר לכולם שאולי יש סיכוי.. ואז רומסים אותו. ואז עוד פעם איזה ח"כ אומר מילה פה ומילה שם.. וחלאס!!
כמובן שזה עדיף על פינוי חד משמעי.. אבל לא נחמד שמשחקים בך.
כןהודיה נווה
לא ניראה לייהדות=דרך חיים
"ואין ספק כי אם יגיעו הדברים ויצטרכו חלילה לחתום על כתב חוזה בין לאומי שמשמעו יהיה ויתור איזה שהוא מכל זכותנו על ארץ ישראל, נוח יותר להחותמים לקצץ בהונות ידיהם ולא יקצצו בנטיעות גן רוה, מציון מכלל יופי אלוקים הופיע"
(הרב חרל"פ על הסכם תש"ח שהיה טוב בהרבה מההסכם הנ"ל)
האמת אין לי ביקורת כלפי תושבי עמונה שחתמו על ההסכם, נעבך מסכנים.
אבל כשבאתי לאהבק, באתי למען א"י. בשביל מה לבוא הפעם? להבריז עוד שבועיים מהישיבה בשביל מה? הרי ברור שאם הציבור היה יודע מראש שיהיה הסכם אף אחד לא היה מגיע. אז בשביל מה לבוא עכשיו? כדי שההסכם יוצא לפועל? אולי עדיף באמת שלא יקבלו כלום, ככה בפעם הבאה לא יעשו הסכמים על ארץ ישראל.
מה השאיפה? שביבי ובנט יעמדו במה שהבטיחו? זה כבר לא מאבק על ארץ ישראל, יותר ביזוי הארץ...
אולי אם הם ישבעו שלא משנה מה גם בעד 1000 יחידות דיור לא עושים מסחרה על א"י יהיה על מה לדבר
ומה עם עם ישראל?א"י לנצח
בסיעתא דשמיא!
זה הגיוני שיהודי ישנא יהודי כי הוא גירש אותו מהבית? כמוש היה בגוש קטיף יש כאלה שבגלל זה שונאים יהודים בלב!
איפה "לא תשנא את אחיך בלבבך"???
ולפי התורה ארץ ישראל ועם ישראל ותורת ישראל זה הכל צריך לבוא ביחד!
טוב, אני חושבת שלעשות מתווה אז זה לא כזה נורא אם מתכוונים או זה או גרוש עם מכות.
אבל אם זה גרוש שיהודי נלחם ביהודי לפי דעתי עדיף מתווה.
וכן בהתחלה גם אני נפגעתי ששמעתי שהם "בגדו" ובחרו במתווה, אבל אחרי זה הבנתי. (לא כולם חייבים להסכים איתי)
מה הכוונה?יהדות=דרך חיים
זה בטעות קפץ ליא"י לנצח
אני אחזור אם..רק ביחד ננצח!
אם אני אראה שהמתווה החדש הוא מתווה שבטוח לא יסכימו לו וכמעט מאה אחוז יהיה פינוי אז אני אבוא
אתה רציני??אחת מהעם הנבחר
תראה אם אתה בא לשם אתה צריך להיות בראש שנלחמים עד הסוף ומקסימום אם חס וחלילה לא נצליח למנוע יהיה פינוי..ולא בראש של טוב נבוא לפינוי כדי שיראו שהיינו שמה..
טכנית כן.רק ביחד ננצח!
אני לא יודעת בת כמה את אני רק בת 12 ואני לא יודעת כמה אני כבר יעזור.... אני גם הבכורה ואם מישהו יבוא זה רק אני או אבא שלי ואז אני סתם יכביד על אבא שלי שימצא איזה כיסא וישן שם....
אבל אם עוד כמה שנים יחזור שוב הדבר הזה חס וחלילה אז אני אבוא בצו ראשון!![]()
וגם כמו השם שלי ביחד ננצח- רק אם נהיה מאוחדים ננצח...
..כי אין פיסבוק
בע"ה עוד כמה שנים לא יהיו גבעות והריבונות של הישות היהודית תישלות עד הפרט והחידקל.
..רק ביחד ננצח!
סתם נתתי דוגמא וכתבתי חס וחלילה, הסברתי את המצב שלי![]()
ברוורריבתות
בעזרת השםם
רק תעריכו את תושבי עמונה הם יותר משפיצים עלל
כןןרוני.אחרונה
בטח
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
..יהודי חסידיאחרונה
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
הפצות!!יהודי חסידי
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
וואודומיה תהילה
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי
וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
...יהודי חסידי
....יהודי חסידי
...יהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
מחפשים בני נוער לכתבהדבדב
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
אני חדשההרהמורניק
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שלוםטאטע מלך העולם
יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.
ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?
רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...
תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!
זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini
אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.
כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.
האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?
האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?
או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?
העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.
מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה? (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)
אולי לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי?
אמממטאטע מלך העולם
זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...
אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם
הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...
בד"כ זה כן סותריהודי חסידי
אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?
לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.
אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם
זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...
אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...
עכשיו מבינים קצת יותר??
כן...יהודי חסידי
אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...
חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך.
וואי תודה!טאטע מלך העולם
אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??
ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה
אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...
כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...
בקיצור מורכב ביותר...






