1) מה אתם חושבים
2)האם אתם מפחדים
3) נו אז מה אתם באמת עושים?
4) אתם עוברים צד?
5)ובערבות זה מה אתם עושים?
בקיצור אני רוצה לדעת אם כן מה לעשות אם לא למה?
1) מה אתם חושבים
2)האם אתם מפחדים
3) נו אז מה אתם באמת עושים?
4) אתם עוברים צד?
5)ובערבות זה מה אתם עושים?
בקיצור אני רוצה לדעת אם כן מה לעשות אם לא למה?
1) שבאלי לרצוח אותו.
2)ממש לא.
3)כלום, ממשיכה ללכת רגיל.
4)ממש לא. שהוא יעבור![]()
5) כלום, עדיין שבאלי לרצוח אותו.
לא צריך לפחוד או לעבור צד, אם אתה מאמין אז לא יקרה לך כלום..
הם בכלל לא צריכים להיות כאן. זו המדינה שלנו.
1)תודה רבה שאתם עונים
2)2 ו3ו4 יפה אבל 1 ו5 למה לרצוח אנחנו פולשים להם למדינה
אין לי כוח להתווכח על זה (מספיק לי בכיתה שלי..) אבל את לא מכירה אותו ולמרות שהוא ערבי, את לא שונאת אותו הוא בן של הקב"ה כמעט כמוך... ואם כבר את שונאת מישו אז זה את העם שלו! לא אותו!!!!
ולא- שה לא שאני אוהבת ערבים... אני פשוט יהודיה אז אני רחמנית וגומל חסדים!
1 לא חושבת כלום
2 לא מפחדת
3 לא עושה שום דבר מיוחד
4 לא עוברת צד
5 לא הבנתי את השאלה
שונאת!!!!!![]()
לא רוצה לרצוח אותו, זה תפקיד של הצבא![]()
שיעוף לסוריה, טורקיה, לבנון, מצרים, עיראק, ירדן או אנה עארף מה.. גן עדן שם![]()
1. חושבת שהנה הולך עכשיו ערבי מולי אז לשים לב.
2. ממש לא דואגת, אבל לוקחת את העובדה לתשומת ליבי.
3. 4. ממשיכה ללכת. (אם הוא ממש מפחיד וחשוד פרק תהילים, ואם ממש ממש עוברת צד)
1) מה אתם חושבים- בסדר נו, , תלוי
2)האם אתם מפחדים תלוי
3) נו אז מה אתם באמת עושים? תלוי
4) אתם עוברים צד? תלוי
5)ובערבות זה מה אתם עושים? לא הבנתי
סתם ברצינות-
1) מה אתם חושבים- לשים לב
2)האם אתם מפחדים בדרך כלל לא
3) נו אז מה אתם באמת עושים? ממשיכה ללכת
4) אתם עוברים צד? למה לעבור<?
5)ובערבות זה מה אתם עושים? ?
1) מה אתם חושבים
- לא חושבים
2)האם אתם מפחדים
- לא
3) נו אז מה אתם באמת עושים?
- ממשיכה ללכת
4) אתם עוברים צד?
- לא
5)ובערבות זה מה אתם עושים?
- לא הבנתי
בערביות* מה אתם עושים...
1) מה אתם חושבים- שישרף וירקב בגהנום אמן!
2)האם אתם מפחדים- לאאא! מי סופר אותו?!
3) נו אז מה אתם באמת עושים? - תוקעים לו מבט בתוך העיינים שיוריד תראש ויבין מי בעל הבית בארץ הזאת! מוציאים לו לשון ויורקים לכיונו..
4) אתם עוברים צד? לאאאא! למה מה קרה? אנחנו בעלי הבית!!!
5)ובערבות זה מה אתם עושים? לו הבנתי תשאלה..
לא ארחיב פה
אבל אני לא חושבת שזה העניין.
ולא ככה צריך להגיב.
אני אישית מתפללת לה' שהערבי לא מחזיק סכין, מוודאת שיש יהודים באיזור, משתדלת לזכור שה' קובע מה הוא יעשה, ואם הוא ממש קרוב - נצמדת לצד הפנימי של המדרכה.
אני בחיים לא אעבור צד, כי זה לא מגיע לו. בחיים לא אראה פחד, כי הוא לא שווה אפילו לראות את הזרת שלי רועדת.
וגם בחיים אני לא אלך באזור שיש בו יותר משלושה ערבים בלי למלמל תהילים....
סוף סוף מישהו אומר משהו צריכים להתפלל
אבל דנראה התכונתי ובעקבות זה
1. חושב שאני רואה ערבי.
2. לא. למה אני צריך לפחד? אני בעל הבית כאן.
3. אני עובר בלי להתייחס.
4. למה שאני אעבור צד?
5. מה הכוונה?
בקיצור די סתם להכניס לחרדות. אין סיבה מיוחדת לפחוד, אנחנו בני בית בארצנו, זאת הארץ שלנו וגם אם תרצה, סטטיסטית הסיכוי שלנו להיפגע ממכונית גבוה בהרבה מהסיכוי להיפגע מערבי.
@הגאון2??
אתה עוד כאן?
1. בדרכ לא חושבת או חושבת כדאי שיעוף מפה בשבילו או לפחות שיוריד את העיניים
2. ב"ה לא
3. עוברת עם גבה למעלה
4. לא שהוא יעבור
5. מה זה בערבות?
יש בכל הודעה שכתבת למטה בצד שמאל אפשרות לערוך את ההודעה - פשוט תשנה את זה שם...
1) הנה ערבי, אז מה?
2) לרוב לא.
3) ממשיכים ללכת, עדיף באמצע 
4) ממש לא!
5) כנ"ל...
1) מעצבן אותי שהם (לא הערבי הספציפי הזה..) הולך לי ככה ברחוב בלי לפחד..
2) קצת..
3) מתרחקת קצת...
4) תלוי איך הוא נראה..
זה הזוי שאנחנו מפחדים מהם... אבל אין מה לעשות!
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.
ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?
רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...
תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!
אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.
כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.
האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?
האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?
או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?
העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.
מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה? (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)
אולי לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי?
זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...
הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...
אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?
לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.
זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...
אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...
עכשיו מבינים קצת יותר??
אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...
חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך.
אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??
אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...
כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...
בקיצור מורכב ביותר...