כשאתם אולכים ברחוב ואתם רואים ערביהגאון2

1) מה אתם חושבים

2)האם אתם מפחדים 

3) נו אז מה אתם באמת עושים?

4) אתם עוברים צד?

5)ובערבות זה מה אתם עושים?

 

 

בקיצור אני רוצה לדעת אם כן מה לעשות אם לא למה?

..א"י לעמ'י

1) שבאלי לרצוח אותו.

2)ממש לא.

3)כלום, ממשיכה ללכת רגיל.

4)ממש לא. שהוא יעבורקורץ

5) כלום, עדיין שבאלי לרצוח אותו. 

 

לא צריך לפחוד או לעבור צד, אם אתה מאמין אז לא יקרה לך כלום..

הם בכלל לא צריכים להיות כאן. זו המדינה שלנו.

 

....הגאון2

1)תודה רבה שאתם עונים

2)2 ו3ו4 יפה אבל 1 ו5 למה לרצוח אנחנו פולשים להם למדינה

אבל מציאות הם פההגאון2


באיזה קטע בא לך לרצוח אותו??הכל זה לטובה

אין לי כוח להתווכח על זה (מספיק לי בכיתה שלי..) אבל את לא מכירה אותו ולמרות שהוא ערבי, את לא שונאת אותו הוא בן של הקב"ה כמעט כמוך... ואם כבר את שונאת מישו אז זה את העם שלו! לא אותו!!!!

 

ולא- שה לא שאני אוהבת ערבים... אני פשוט יהודיה אז אני רחמנית וגומל חסדים!

וואי הגזמת! למה את רוצה לרצוח אותו? באיזה קטע?Let it beאחרונה
תשובותמורוש123

1 לא חושבת כלום

2 לא מפחדת

3 לא עושה שום דבר מיוחד

4 לא עוברת צד

5 לא הבנתי את השאלה

פשוט..דרשתי קרבתך!!!!

שונאת!!!!!עצבני

לא רוצה לרצוח אותו, זה תפקיד של הצבאחושף שיניים

שיעוף לסוריה, טורקיה, לבנון, מצרים, עיראק, ירדן או אנה עארף מה.. גן עדן שםקורץ

ומה אם הטרורהגאון2


אאהמשתדלת יותר

1. חושבת שהנה הולך עכשיו ערבי מולי אז לשים לב.

2. ממש לא דואגת, אבל לוקחת את העובדה לתשומת ליבי.

3. 4. ממשיכה ללכת. (אם הוא ממש מפחיד וחשוד פרק תהילים, ואם ממש ממש עוברת צד)

 

תשובות טובותהגאון2


אנירוקדת בגשם

1) מה אתם חושבים- בסדר נו, , תלוי

2)האם אתם מפחדים  תלוי

3) נו אז מה אתם באמת עושים?    תלוי

4) אתם עוברים צד? תלוי

5)ובערבות זה מה אתם עושים? לא הבנתי

סתם ברצינות- 

1) מה אתם חושבים- לשים לב

2)האם אתם מפחדים  בדרך כלל לא

3) נו אז מה אתם באמת עושים?   ממשיכה ללכת

4) אתם עוברים צד?        למה לעבור<?

5)ובערבות זה מה אתם עושים? ?

הולכים*ytsswis


אני כל הזמן בסביבה ערבית אז אני אדישה לגבי הכל פה.שיח סוד
אלא אם כן הערבי נראה חריג או משהו אז אני קצת מתרחקת. אבל יש תאלה שלא מכירים תמצב והם רואים ערבי ונכנסים לפאנחקה ווואי זה מעצבן כשהם איתי...
למהזה קרא פעםהגאון2


לא הבנתי מה מטרת השאלהניגונא

1) מה אתם חושבים

- לא חושבים

2)האם אתם מפחדים

- לא 

3) נו אז מה אתם באמת עושים?

- ממשיכה ללכת

4) אתם עוברים צד?

- לא

5)ובערבות זה מה אתם עושים?

- לא הבנתי

וואי הרבה לא הבינו תשאלה האחרונה..א"י לעמ'י
נראלי שהוא התכוון, כילו מה הייתם עושים בעקבות זה שיש לידכם ערבי ?
אולי התכווןבלאגאניס'ט

בערביות* מה אתם עושים...

{זה סקר(שאלה)}הגאון2


זה מה שאני עושה..נערת גבעות

1) מה אתם חושבים- שישרף וירקב בגהנום אמן!

2)האם אתם מפחדים- לאאא! מי סופר אותו?! 

3) נו אז מה אתם באמת עושים? - תוקעים לו מבט בתוך העיינים שיוריד תראש ויבין מי בעל הבית בארץ הזאת! מוציאים לו לשון ויורקים לכיונו..

4) אתם עוברים צד? לאאאא! למה מה קרה? אנחנו בעלי הבית!!!

5)ובערבות זה מה אתם עושים? לו הבנתי תשאלה..

וואיו וואי....נפש חיה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לא ארחיב פה
אבל אני לא חושבת שזה העניין.

ולא ככה צריך להגיב.

..מצאתיךך..
1)שהוא ערבי..
2)קצת.. אני לא יחליף צד של המדרכה ולא משהו מיוחד אבל אני אדאג להיות במרחק מסויים ממנו..
3)ממש לא!
4)מזאת אומרת?
שאלה טובהיחי המלך - גאה

אני אישית מתפללת לה' שהערבי לא מחזיק סכין, מוודאת שיש יהודים באיזור, משתדלת לזכור שה' קובע מה הוא יעשה, ואם הוא ממש קרוב - נצמדת לצד הפנימי של המדרכה.

 

אני בחיים לא אעבור צד, כי זה לא מגיע לו. בחיים לא אראה פחד, כי הוא לא שווה אפילו לראות את הזרת שלי רועדת.

 

וגם בחיים אני לא אלך באזור שיש בו יותר משלושה ערבים בלי למלמל תהילים....

תודה .....הגאון2

סוף סוף מישהו אומר משהו צריכים להתפלל

סליחה אני עצמי לא יודע מה התכונתי אם שאלה 5הגאון2
עבר עריכה על ידי הגאון2 בתאריך י"ב בשבט תשע"ז 03:48

אבל דנראה התכונתי ובעקבות זה

(דרך אגב מישהו יודע איפה דבש חריף)הגאון2


תתיג אותואני זה אתה


ככה:ותן טל

1. חושב שאני רואה ערבי.

2. לא. למה אני צריך לפחד? אני בעל הבית כאן.

3. אני עובר בלי להתייחס.

4. למה שאני אעבור צד? 

5. מה הכוונה?

 

בקיצור די סתם להכניס לחרדות. אין סיבה מיוחדת לפחוד, אנחנו בני בית בארצנו, זאת הארץ שלנו וגם אם תרצה, סטטיסטית הסיכוי שלנו להיפגע ממכונית גבוה בהרבה מהסיכוי להיפגע מערבי. 

ובכל זאת את נזהרת בכביש...רוקדת בגשם


מה זה בכל זאת? לא אמרתי שלא נזהרים בכבישותן טל
אמרתי שתאונות דרכים הם דבר יותר מסוכן מערבים...
אתה יכול בבקשה להסביר את 5?בימאית דמיונות

@הגאון2??

אתה עוד כאן?

אוקייקיפודה

1. בדרכ לא חושבת או חושבת כדאי שיעוף מפה בשבילו או לפחות שיוריד את העיניים

2. ב"ה לא

3. עוברת עם גבה למעלה

4. לא שהוא יעבור

5. מה זה בערבות?

 

5 הכונה בעקקקקקקקקקקקקבותהגאון2


תקשיב נשמהבלאגאניס'ט

יש בכל הודעה שכתבת למטה בצד שמאל אפשרות לערוך את ההודעה - פשוט תשנה את זה שם...

עוד אחד, לא מתרגשיםנער גבעות מצוי

1) הנה ערבי, אז מה?

2) לרוב לא. 

3) ממשיכים ללכת, עדיף באמצע

4) ממש לא!

5) כנ"ל...

תשובה-הכל זה לטובה

1) מעצבן אותי שהם (לא הערבי הספציפי הזה..) הולך לי ככה ברחוב בלי לפחד..

2) קצת..

3) מתרחקת קצת...

4) תלוי איך הוא נראה..

 

זה הזוי שאנחנו מפחדים מהם... אבל אין מה לעשות!

אני לא עושה כלום. מה זאת השאלה הזאת בכלל?Let it be
למה שאני אעשה משהו שונה? כמו השאלה ההזויה של האישה הערבים בהריון. כולם בני אדם ואני לא רואה שום סיבה לעבור צד!
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך