אם היה מתאים לכם את שניהם,רוצה משמעות
מה הייתם מעדיפים: התנדבות בגן חינוך מיוחד או הדרכה? נימוק בבקשה..
תלוי איפה הדרכהלא נשברים!
הדרכה!!א"י לעמ'י

לי אישית קשה עם ילדים חינוך מיוחד..

ולדעתי הדרכה זה מרגיש שאת מחנכת דור שלם.. 

 

הדרכהאניייי

ברור שחינוך מיוחד זה אחד הנדירים ואין לזה תחליף!! אבל מצד שני אם גם מתאים לך הדרכה וגם יש לך את האופציה וגם את רוצה- לכי על זה!! אם את מדריכה משקיענית אין לך מושג עד כמה זה יכול להיות משמעותי, כמובן אם משקיעים בקשר אישי, ופעולות בנושאים חשובים, דוגמא אישית, שיחות אישיות ועוד...  אז אם את חושבת שאת יכולה להיות מדריכה תותחית- לכי על זה ובענק!! מצד שני תחשבי למה את רוצה להכנס להדרכה? אם כי זה מה שכולם עושים?

מה משמח אותך יותר? וגם עוד שאלה- אם יש בנות אחרות שיוכולות לעשות את ההדרכה יותר טוב ממך/אותו דבר שרוצות גם להיות מדריכות ואין להם אופציה אחרת? את חושבת שבסניף שלך חשוב שתדריכי, כי את חושבת שתוכלי להיות מדריכה טובה/ כי זה מאוד משמועתי עבור החניכות הדמות הזו של המדריכה??

 

אני כותבת לך בתור אחת שלא הכניסו אותה להדרכה ובכל זאת הלכתי להתנדב במקומות אחרים חשובים. (אני יכולה לפרט בפרטי אבל לא באלי כאן מחמת אאוטינג) ומאוווד מפריע לי הקטע שהרבה נכנסים להדרכה סתם כי זה קוול. למרות שצריך חברה גם בהרבה מקומות אחרים, ומפריע לי הקטע שכאלה שלא נכנסים להדרכה חושבים שהם פחות טובים. ומפריעים לי הרבה דברים בענינים האלה.

 

אבל

 

אם את חושבת שתהיי מדריכה טובה.

וצריכים אותך.

 

בעיני-לכי על הדרכה ותעופי על זה ב ע נ ק!! שיהיה בהצלחה

 

 

 

נראלי שפספסו אותך.א"י לעמ'י


חחח מאמי לא הם לא. הלכתי למקום אחראניייי

ואינמצב שהיתי מוותרת על מה שעשיתיננה-בננה

 

ובמה שאמרת יש גם משו בעיתי שמעיד על משו רחב הרבה יותר שמציק לי מאודד ואני אסביר-

 (לא מאשימה אותך אלא את התופעה) שאם רואים מישו שנראה שפיץ וחברהמן- ישר מקלטגים אותו לדמות של המדריכ/ה. (יואו איך לא הכניסו אותך להדרכה?? את מה זה מתאימה... לא חשבתי... ועוד כאלה )שזה דבר חיובי ברמת העקרון כמובן, כן?קורץ

 

אבל

 

צריך נוער בהרבה מקומות אחרים משמעותיים לא פחות, (מדברת במיוחד על תנועות נוער) ששם זה נראה כביכול שמדריכים בשביל לחנך חניכים בשביל שיגדלו ויהיו מדריכים? שזה אחלה לגמרי, כן? כי ככה מגדלים דור מעולה ואיכותי. וצריך מדריכים! רק חבל חבל חבל להשאיר את כל הטוב שהתחנכנו בתוך הסניפים התותחים (מדברת בעיקר על סניפים שכבר יש להם מספיק חניכים מהשבט החדש שיהיו מדריכים) ולא לפעול מחוץ לסניף במסגרת   גרעיני עשיה, עמותות, הדרכה בסניפי פיתוח ועוד מלא מלא דברים משמעותיםם וחשובים כדי לקדם את הדור שלנו לעוד קומה של רוחניות וקדושה בעמ"י.. 

 

**סורי על הנאום שדפקתי פה אבל אני מרגישה שזה היה זמן טוב לפרוס את משנתי בענייןקורץ ואני אשמח שכמה שיותר יקראו. תודה וסורי על הניצלו"ש

תכלס, צודקתא"י לעמ'י
זה תלוי..הכל מאת ה'

אצל כל אחד זה שונה.. אם היה צריך לבחור-גן חינוך מיוחד

אפשר לשלב את שתייהם-

גם שאת בגן את יכולה לשלב את ההדרכה,יש כל מיני סוגים של הדרכות..

גם להסביר לילד מה לעשות ואיך לעשות זה גם סוג של הדרכה..

ואם אפשר לשלב אז לשלב..

הלכתי לראות מקום שהוא רק הדרכה. זה כמו מוזיאון שאנשים באים וצריך לעשות מערך הדרכה ..

ושמתי לב שהלכתי לשם שאני רוצה את ההדרכה אבל חסר לי החלק הרגשי,החיבור עם אנשים..

אז לא הלכתי לבסוף רק על ההדרכה..אלא למקום שמשלב את שתיהם ..

 

ואפשר גם לנסות לראות את שתי המקומות בתחומים האלו ואז לבחור מה כדאי לך..

 

בהצלחה!

 

הדרכהמה אכפת לך?!

סתם כי זה מה שיותר מתאים לי

תלוי מה יותר מתאים לך... אם את יודעת שתוכלי ממש לקדם בהדרכהyagel

אז הדרכה

זה ממש תלוי בבנאדם..דרשתי קרבתך!!!!

אני אישית הדרכה כי אני פחות מתחברת לילדים..עגלה אבל ישמצב שאני אשלב עם ההדרכה התנדבות אחרת..

אה, וזה גם ממש תלוי איפה ההדרכה..דרשתי קרבתך!!!!

אם זה בסניף מעורב- אז ברור שגן חינוך מיוחד..

ברור שהדרכהקפיץ

למה?

כי הדרכה זה להשאר בסניף, במקום שגדלתי ושאני חייבת לו. חינוך מיוחד יכול להיות גם במסגרת של בנ"ע (לדוגמה: שבטי יובל) אבל לי אישית, יש מחויבות הרבה יותר גדולה לסניף.

עזבו את מה שמשקרים לכם, להדרכה לא מכניסים לפי מי תותח, ולפי מי מתאים אלא לפי כמה האבא שלך חשוב.

וגם-זה ישמע אגואיסטי, אבל בהדרכה, את רואה מהר מאוד את ההתקדמות וההשפעה שלך, בחינוך מיוחד לוקח לדברים האלו חודשים ושנים, וזה קשה ומייאש,הרבה יותר מהדרכה.

הדרכהניגונא
מרגיש לי יותר משמעותי ויותר משפיע
הדרכהההההעד עלות השחר.


שמעילא נשברים!
הרוב כאן כתב הדרכה ולפי דעתי זה בגלל שהרוב כאן חווה הדרכה ולא גן חינוך מיוחד..
אז רק רציתי לומר שגן לבעלי צרכים מיוחדים יכול להיות משמעותי שאת לא מבינה כמה...
אם תירצי הסבר ופרוט.. בפרטי בכיף..
התנדבות בגן חינוך מיוחדחפרפרתאחרונה

בעצם הדרכה והתנדבות זה אותו דבר, רק שבגן זה ילדים בחינוך מיוחד, ובהדרכה זה סתם ילדים.. ככה שלטעמי ההתנדבות זה מעשה גדול יותר, הילדים האלה הרבה יותר צריכים אותך.

 

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך