אהלן,קראתי בשבוע האחרון את הספר על דפנה מאיר ,ניגון הנשמות
אני חייב לציין שבהשתוקקות רבה,(כן יש ספרים כאלה שממש מנהלים לך את החיים)ופשוט לא ידעתי מה לחשוב..הספר הציף בי שאלות גדולות על איך אנחנו צריכים לעבוד את הקבה..אין ספק שדפנה מאיר היא באמת אישה מיוחדת באישיותה ובעבודת ה שלה,אבל השאלה שלי אם זה מתחיל ונגמר אצלה,או שיש מקום לעבודת ה׳ כזאת אצל כל אחד,זאת אומרת,האם יש יותר מקום להכניס את האני שלי בעבודת ה׳?אני מרגיש שלא מספיק הצלחתי להעביר את הנק׳,אבל בהתחשב בזה שאולי יש פה עוד אנשים שקראו את הספר אולי הם ידעו על מה אני מדבר..
בכל מצב שהוא אתה מכניס את האני שלך בעבודת ה'דממת אלחוט

לא משנה מה הדרך שתבחר האני שלך יכנס שם. אולי לא הבנתי את הכוונה

כל ההמולה הזאת סביבה.. נו באמתאביחי.
קראתי. רוצה לחדד?נפש חיה.
אין מה לחדד אסור לקרוא את זהאביחי.
מי שמך פוסק מה אסור?בסדר גמור
לפחות תסביר ותנמק עמדה כה נחרצת..
הרב מרדכי אליהו אמר להוציא מהבתי כנסת את כל העלוניםאביחי.
של הארגון שהיא היתה שייכת בו. ארגון קולך. והוא נוטה לפמיניזם
הרב עובדיה פסק שמותרבסדר גמור
להכניס כלים בשריים וחלביים יחד למדיח.
אז מותר לקרוא את הספר שלה
יש הבדל בין קו הלכה לעיוות הלכהאביחי.
יש הבדל בין להביא מקור רלוונטי לשאלהבסדר גמור
לבין להביא מקור לא רלוונטי לשירשור
שאלה של מי? של הפותח? וזה מאוד רלוונטיאביחי.
כן אני אשתדל..ניגון הנשמות
בספר היא מביאה מהמיילים שלה..ובמיילים היא מתארת איך חייה,ושבהרבה צמתים הלכתיים ונפשיים היא הולכת על פי האמת שלה,האמת שהיא מאמינה בכל ליבה שזאת האמת של הקב״ה,אני מנסה לומר שהרבה פעמים היא מקשיבה לעצמה ומתוך זה היא מקבלת החלטה,אבל ההקשבה הזאת לכ מנותקת מהתורה היא התורה שלה.מהמקום הכי אמיתי שיש.
עכשיו אני מסכים שיש פה צד מסוכן,שאדם יכול להתנתק לגמרי מתורתו של משה וזה תלוי באלף ואחד דברים,אבל,וזה ההתחבטות שלי,יש פה משהו בוגר כזה שמאמין שהקבה נתן לי כוחות בשביל לקבל החלטות מהמקום האמיתי שלי.לא בטוח שעדיין הצלחתי להביר את הנק׳..
אני דווקא חושבת שהיא אלופה בדבר אחדנפש חיה.
אני חושב שהיא קצת פמיניסטיתאביחי.
"קצת מידי"? קצת או מידי ?בסדר גמור
זכותך לומר דעתך, ואשמח לקרוא אותה (:
קצת. ראית שחזרתי בי. ומדי זה בלי יאביחי.
קרא מאמר שלה.אביחי.
האמת, די מזעזע.סוסה אדומה
דברי שיר לא מוכרים את הספר, ועכשיו אני מבינה גם למה...
השקפת עולם בעייתית מבחינה הלכתית ורעיונית, לא מדובר פה בפתיחות.
אבל עדיף לא לעסוק בזה, כי אחרי מות קדושים אמור... וגם לא הייתי מעלה את המאמר הזה בפורום דתי. לא את השאלה, ולא את התשובה.

איך היא מדברתאביחי.
מה זה הדבר הזה. ועוד איזה המצאות.
ה' ירחם.
אמרו עליה שהיא ממש בדרנית, מה אני יגיד לך...

ניסיתי להוריד מילים מהקישור אבל אני לא יודע איך
אני לא חושבת שאחרי שאדם נפטר מותר לנו לעשות לו פולחן אישיותנפש חיה.

או לחילופין- רצח אופי.

עם כל הכבוד צריך להרחיק אנשים מהדבר הזהאביחי.
למה? כי זה "רבנות" ולא "מהדרין"?נפש חיה.


אל תגזימיסוסה אדומה
ואל תשווי...
אגב, "רבנות" זה באמת בין דיעבד גמור ל"לא כשר" , בעיקר במה שקשור באוכל בחוץ...
זה כבר שאלה הלכתית. א"א להגיד על משהו שרב עמ"י בא"י נוהג בונפש חיה.

שזה בדיעבד גמור.

אני משווה כי יש פה את אותו אפקט.
לזרוק מה שלא בא לנו טוב בעין בגלל הקפדה מאד מסויימת.

אני אומרת את זה אחרי השאלה ההלכתיתסוסה אדומה
ונכון שזה נמצא בקונפליקט.

יש מקרים שבהם עדיף לזרוק את האמבטיה עם התינוק...
או לפחות להרחיק משם...
וזאת לא הקפדה מסויימת, זו הסכנה שקיימת בציבור שלנו, אנחנו מאבדים את הדעת...
מי שלא יודע מספיק תורה, אסור שלקרא ספרים "חיצוניים".
יש לי מה לומר לא כרגענפש חיה.


איזה רבנות זה חור בהשקפהאביחי.
את קולטת את הקלילות שלה לאיזה רמה נמוכה היא יכולה לרדת ומה היא יכולה להגיד
אביחי די!סוסה אדומה
הבנו והסכמנו, אפשר לדבר על הספר, אסור ללכלך על המת.
ממש לא מדובר פה בפתיחות!אביחי.
ומאידך אני חושב שהיא בן אדם ממש נהדר בשאר הדברים שלה, עשתה מלא דברים טובים
לא אמרתי שמדובר בפתיחותסוסה אדומה
אבל הדיבור מוצה, ואפשר לדבר בשבחה...
נכון שהאופן שבו אמרה את הדברים בוודאי מעלה תמיהה, אבל לגבי הדעות שלה אני חושבת שיש מה לדון.
אתה לא נשויזמן של אולי
תתחתן, ותגלה שהיא עסקה בקודש.
אבל ממש קודש.

וגם אם המילים שהיא בחרה הן מילים שהצנעה יפה להן, תזכור שבצנעה הן באמת טובות וחשובות.
שיהיה ניתן לקנות בבתי מרקחת לא משנה מה מהונדסיםאביחי.
שלה? בושההההה
על איזה צנעה אתה מדבר?!!
אני מדבר על הצנעה שתבין כשתתחתןזמן של אולי
כשתבין איך המקומות שנראים לך היום הכי חשוכים הם המקומות הכי קדושים. כשתבין איך היצרים שנראים לך הכי שליליים הם הכי אידיאלים.
אבל חכה, כשתתחתן תבין. בינתיים פשוט אל תעסוק בזה. העיסוק שלך בנושאים האלה הרבה יותר שלילי מהמילים שהיא בחרה.

תאמין לי אחי, אני יודע בדיוק על מה אתה מדבראביחי.
אבל יש גבול גם לדברים שנעשים בצנעה.
היא נזהרה מאוד לא לחצות את הגבולזמן של אולי
אבל אין מה לדאוג איתך עכשיו על הגבול. אמרתי לך, חכה לחתונה. לא בריא להבין בזה לפני כן.
ממש ראיתי איך היא נזהרה..אביחי.
בעיקר בחלק של הנוזלים
אם לא תתמרמר כל כך יהיה לך קל יותר בחיים.נפש חיה.


מה הקשר למרמור?!אביחי.
אני *מזועזע* מהרמה הנמוכה והשפלה הזאת
אל תתפוס אותי על המילה, הכוונה שלי הייתה מצב שלנפש חיה.

להסתכל ברמה של "עיניה טרוטות"

ולא במבט כללי.

 

תאמיני לי שאני מסתכל ברמה כללית ואמרתי שהיא באמת היתה אישהאביחי.
מיוחדת ויוצאת מן הכלל עם המון עשייה, אבל אי אפשר להתעלם מהדעות שלה שהן לא נכונות לפעמים ובעיקר מקלילות היתר המאפיינת אותה שנזכרה לעיל
,מה זה לא צורם לך? כן, זה דוגמא, אבל אין לזה השלכות על דברים אחרים? זה לא מעיד על משהו?
זה מעיד אם כבר- על יכולת הכלה שאין אצל כל אחד.נפש חיה.


^^^אנונימית9
כל מילה.
אתה פשוט לא מצליח לראות את היופי בדברים שלה.
חוץ מזה שהיא ענתה ממש לעניין לאותה בחורה ששאלה את זה... יש מצב שמישהו אחר היה עונה לאותה בחורה בצורה אחרת (כמו למשל, מה את נורמאלית?! אל תהיי טיפשה. וכו׳ וכו׳). כי השאלה מעידה על הרבה דברים לא טובים.
אבל היא ענתה כלכך לעניין! בסגנון שלה.
לאנשים שהיא ענתה וכתבה, זה מתאים בדיוק. יש סיבה שכלכך הרבה פנו אליה ספציפית.

הדברים האלה הם באמת קודש קודשים.
בגלל שיש הקצנה חילונית לצד השלילי, הדתיים כבר מבולבלים בעצמם... חסר את האיזון מצידנו.

לי היא דווקא נראית כשליחה של קידוש ה׳ ממש.

כמו שהוא כתב ^ עדיף שלא תתעסק בזה בנתיים.

איך הגעת לזה בכלל ?!?....
עזוב....
תקשיבי אני לא אומר שהיא לא אישה זהב באמתאביחי.
אבל יש דרך וצורה לעשות את זה
תקשיבאנונימית9
האישה שאלה אותה שאלה (אני לא אכתוב על מנת שזה לא ייצונזר) , והיא ענתה לה בדיוק כמו שצריך לענות.
אם הייתה כותבת בהסתרות, האישה לא הייתה מקבלת תשובה!!
ראיתי בתגובה אחרת שלך שנתפסת על משהו קטן, במקום להבין את ההקשר הרחב.
וכנראה שאתה באמת לא מבין.... וזה בסדר..

אבל זה שבשבילך הדרך לא מתאימה, לא אומר שכל דרכה פסולה.

מוכרים את הספר בחנויות של חרדים.
היא ענתה הבעיה אבל שהיא הוסיפה ה' ירחםאביחי.
מה אמרתי ואני לא מבין, באיזו תגובה

ואין בעיה יכול להיות שיש ספרים שלה שהם בסדר, אבל צריך להזהר מהדעות הללו, ולראות אם אכן זה כך.
לא סתם הרב אליהו אמר לא להכניס את העלונים שלהם לבתי כנסת
הרב אליהואנונימית9
אמר לא להכניס את העלון לבתי כנסת, כי אכן כנראה מקומו לא שם.
הוא אמר גם להמנע מקריאת העלון באופן כללי? להחרים את הארגון או את כותביו?

כתבת ל׳זמן של אולי׳ תגובה על מה שהיא כתבה.. ולא ראית את ההקשר הרחב יותר.
מצטערת אין לי דרך להסביר לך את זה על גבי הפורום. (וכמובן שגם לא בדרך אחרת.)
לא, הוא אמר את זה בגלל זהאביחי.
כתבתי לזמן של אולי תשובה לגבי הגבול לכאורה שהוא דיבר עליו. אני מסכים עם ההקשר הרחב יותר, אבל תראי מה נאמר פה.
רק לומר לך שאני איתךמישהי=)
לא קראתי את המאמר שלה או הספר ואני לא יודעת מי היא

אבל אני איתך כי אתה אומר מה שאתה חושב בלי להיבהל מזה שהיא מתה.

אני הבנתי שאנשים מפחדים לדבר על מי שמת משהו רע (אע"פ שממש לא אמרת שומדבר רע עליה. אלא על מה שהיא כתבה)..

זהו.

@אביחי.
אשריך תודה.אביחי.
בסדר, אין צורך לעסוק בזהסוסה אדומה
זה לא סותר את זה שהיא בדרנית, ואנחנו לא פה בשביל לדבר לשון הרע שלא לתועלת... ובעיקר שלא לדבר לשון הרע על הנפטר.

מספיק לומר שהספר לא מומלץ מבחינה תורנית.
אכן לא מתאים, ולא הייתי קוראת תכנים של מי שאוחזת בדעות כאלה (ואחרי רפרוף חוזר, אני רואה שמבחינה הלכתית אולי זה נתון במחלוקת), ומתבטאת ככה בציבור. אבל כבודה במקומה מונח על כל השאר שהיא עשתה כאן, ובכלל על עצם היותה נרצחת על קידוש ה'.
לומר עליה דבר כזה זאת חוצפה ממדרגה ראשונהנפש חיה.


למה את מתכוונת?סוסה אדומה
שהיא בדרנית. אם היינו רק מבינים כמה היא עסקה בטוב ובריבויונפש חיה.

אצל כלל אוכלוסיית עמישראל.
כמה היא עסקה בעזרה למשפחות בתחומי משפחה שונים.

כמה אחריות נדרשה ממנה.
כמה תעוזה לעמוד ולברר את האמת עד הסוף.
 


לקחת משהו כשלא מבינים את המכלול של מעשיה
ולזעוק עליו חמס
ולזעוק וללגלג עליה-
זה לא פחות מחוצפה . בעיניי.

 

את לא הבנת אותיסוסה אדומה
הוא אמר שאומרים עליה שהיא בדרנית כשבח, ואמרתי שהדברים שהיא אמרה לא מבטלים את השבח הזה.
אמת ויציב כל מה שאמרת עליה...



ומותר לומר שההתבטאויות שלה, אם לא גם הדעות שלה, בעיתיות. זו לא חוצפה.
אבל לא הייתי מדברת עליה, אלא יותר על הספר עצמו.
את צודקת, אבל לשפוט אותה כך- זה מאד מאד לא מתאים. וכן, זהנפש חיה.

חוצפה מאד בעיניי לבוא בגישה קצת פטרונית. 
כאילו שהאמת בכיס שלנו.

למה את מתכוונת כשאת אומרת "לשפוט"?סוסה אדומה
הגישה שכותבים עליה, הנחרצות בה נאמרות מילים.נפש חיה.


אני מסכימה שלא צריך לדבר עליהסוסה אדומה
אבל כמו שאם היא היתה בחיים לא היית נמנעת מלומר את האמת לגבי ההשקפה שלה כשזה לצורך, גם כאן, אין שום הבדל...
בסה"כ היא היתה אישה מדהימה, גם אם הדעות שלה לא מקובלות על פי ההלכה.

ההלכה מאוד רחבה בעניינים האלהזמן של אולי
שלא יהיה לך פשוט כל כך שהיא חלקה על ההלכה.
זה לא מאוד פשוט ליסוסה אדומה
וכתבתי את זה בעצמי...

אבל ממה שאני יודעת לגבי זה, גם רבנים יצאו נגד הדעות שלה, ועכשיו אחרי הקריאה, יש לציין שאני די מזועזעת בעצמי.
גם אם מבחינה הלכתית זה בסדר, אני בספק אם הייתי מרגישה בטוחה להתייעץ איתה...
נכון, ולזה גם התכוונתי, הפריע לי מאד שיוצאים עליה בכינוייםנפש חיה.

כאן ההבדל הוא -שאנחנו לא יודעים כמו שאמר נכון @זמן של אולי 
בתגובות שלו ל @אביחי.

זה לא מדוייקסוסה אדומה
אבל כולנו מסכימים שלדבר בגנותה זה חמור, ואולי עדיף לערוך את ההתבטאויות שלא נוגעות עניינית לספר.
אנחנו יודעים טוב מאוד. הדברים שלה נאמרו בצורה מאוד ברורה. זהאביחי.
נורמלי לדעתך להגיד כאלו דברים?
כן. כשהם נצרכים.נפש חיה.
הסברתי לך מקודם שיש צורה נכונה וראויהאביחי.
בשביל זה לא צריך לרדת לרמה כזאת
כשיש אנשים שבשהילם חייבים לרדת לרמה הזאתנפש חיה.
אז זה נקרא "נצרך".
וואו...אביחי.
את יודעת אפשר לדבר עם אחינו החילונים באמת כשצריך עם פתיחות, אפשר באמת להיות קליל כזה ולדבר על דברים שבדרך כלל לא ראוי לדבר עליהם. רק כדי לעזור. אפשר לדבר על דברים באופן ממש ממוקד. ולא לסטות חלילה. ולא להסתיר שום דבר. באופן מאוד ברור... גם להרחיב בעניינים אחרים שקשורים לנושא כמו היבט מדעי וכדומה, רק כדי לתת תחושה טובה של פתיחות וחופשיות עם אותו אדם כדי לעזור לו, זה בסדר גמור. ממש להתייחס לכל פרט ופרט בעין קשובה על מנת לעזור ולעשות טוב.

אבל להגיד דבר כזה כדי להיות יותר פתוח??
זה לא נצרך כלל וכלל.



להבדיל בקיצוניות, זה כמו שמישהו יחלל שבת רק כדי למצוא חן בעיני אדם חילוני כדי להחזיר אותו בתשובה שישמור שבת
אנחנו מדברים על ימישורים שונים. נסכים לא להסכים\[נפש חיה.


נכון, אני מדבראביחי.
על מישור שבו יש גבולות, גם במקומות שמיועדים יותר לפתיחות. ואת מדברת על מישור שבו אפשר להמציא רעיונות שטופי זימה מתוחכמים וחולניים כמו לקנות בבתי מרקחת לא משנה מה של האישה מהונדסים גנטית, רק כדי למצוא חן ולהתקרב לפונה החילוני על מנת לעזור לו.
זהו סיימתי את הדיון הזה.
את בן אדם קטן. שיהיה לך בהצלחה
ואתה בנאדם גדול. נו, שהשם יברך אותך בכל.נפש חיה.


*לפונה החילוני המיוחדאביחי.
את יכולה להמשיך עם הנו נו שלך ולהראות כאילו את צודקת.
אבל אנשים יודעים שהדבר הזה מיותר ושפל.
תבורכי
ולא שפטתי אף אחד
אנחנו פשוט לא הבכמנו, ואני לא מזלזלת חס ושלום באף אחד.נפש חיה.


מי אמר שזלזלת..?אביחי.אחרונה
ותמשיכי לעשות כאילו יש לך איזה משהו, אנשים יודעים מה האמת.
היה חשוב להגיד את הדברים כי הם חשובים, וצריך להשמר מזה כי זו השקפה מעוותת.
מסכיםאביחי.
איך בדיוק אפשר להסביר את מכלול הדברים שנאמרו פה?אביחי.
תוכל לחדד?נפש חיה.


את אומרת שלא תמיד מבינים את מכלול מעשיהאביחי.
נראה לי שהדבר השפל שהיא ענתה במאמר מאוד מובן אני לא מבין איך את יכולה לגונן על זה, זאת חוצפה, אף אחד לא אמר שהיא לא אשת חסד אמיתית בשאר הדברים שהיא עשתה, והיא עשתה הרבה, אבל מי שמדברת ככה והדעות שלה בעייתיות זה דבר שצריך להשמר ממנו
אנא פנה למכון פועה אחרי שתתחתןזמן של אולי
בוא נקווה שמדריך החתנים שלך יעשה עבודה טובה, ושאתה ואשתך לא תסבלו.
אולי אתה חושב שאני קיצוני. תתפלא אני לא.אביחי.
אני אגיד לך מה אני חושבת- אתה לא חייב להסכים, אז ככה-נפש חיה.

דפנה מאיר הייתה אישה שגדלה בכל מיני מסגרות, פגשה כל מיני אנשים ועיצבה לעצמה דרך שאיתה היא עונה מעצם טבעה  ומתמודדת עם שאלות שהפנו אליה.


היות שפונים אליה כל מיני אנשים- מכל גווני הקשת- היא לא יכולה ליצור מסנן דוס להתבטאויות של השואלים כלפיה.

היא לא יכולה, כי היא עונה לאנשים- בפשטות, ביושר, ובכנות.
וחלק מהכנות שלה- זה לא להחביא דברים.
לענות לעניין בלי להתרגש מהנושא.

להפך- היא אומרת באחת התשובות  שלה [לא זוכרת איפה ראיתי וזה לא עקרוני כרגע]
שכשמרבים הסתרה בנושאים כאלה- הנזק רב מהתועלת
ועוד היא אומרת ואני מסכימה איתה- שאין יותר פשוט מלענות ולא להתעכב, לתת לדברים לזרום.
אם אנחנו נתעכב בחיים על כל פיפס [דווקא משום "הקפדה" מסויימת]- נפסיד משהו אחר.

וכאן שוב-
האם היא הייתה צריכה להשמיס את אותה שואלת ולהוציא אותה [את השואלת] פגועה ונבוכה, בשעה שהיא סה"כ ביקשה לדעת משהו מסויים טכני?
לא זו בלבד שדפנה ענתה לה, היא הוסיפה והרחיבה דברים שבעיניי מעשירים את השואלת, ואת הקורא.

אני חושבת שיש בדפנה שילוב נכון של עמידה על עקרונות- מול גמישות, קלילות ותפיסה מאד פשוטה ואמיתית של חיי יום יום לאור תורה.

 ואני מסכימה עם @זמן של אולי ש"לכל זמן ועת" ואין טעם להוציא קצף על משהו בשעה  שאנחנו מבינים בו .

כתבת יפה סוסה אדומה
וזה לימוד זכות אמיתי...

למרות שאני חולקת על זה שזו הדרך היחידה לענות...
למשל, לפי מה שאני יודעת. הלכתית, יש בעיה עם הוצאת זרע "לבטלה" גם אם יש מחלוקות בנוגע לעניין ה"בטלה" , ועוד עניין של "בל תשקצו"... ועוד נושאים שנוגעים בזה.
היה אפשר באותה דרך, להשכיל גם את זה...
בין השיטין היא מכניסה תובנות גם לעניין הזה. ובעיניי *בפורום*נפש חיה.

זה לא בריא לעסוק בשאלות האלו.

*להשחילסוסה אדומה
לא ראיתי שהיא הכניסה, וזה לא משנה...

וצודקת.
אפשר להיות גמיש וקליל לאנשים שונים שפוניםאביחי.
אבל בדרך נכונה וראויה.
לא צריך בשביל זה להעלות רעיונות זימה מתוחכמים וחולניים
נכון. אבל למה להיצמד לדוגמא כשאפשר להבין את העיקרון?נפש חיה.


כדי לעורר אותך שתביני על מה אנחנו מדברים אחרי כל מה שאמרתאביחי.
אני חושבת שלדון רק לגופו של עניין נותן הסתכלות מאד צרה עלנפש חיה.

הדברים.

מכאן הדרך לחריצת דין- פשוטה מאד.

ערכתיאביחי.
מה את אומרת?אביחי.
מה ששמעתנפש חיה.


תתביישיאביחי.
בפני ב"ד של מעלה. שאזכה.נפש חיה.


אמן. ממש תשובה לענייןאביחי.
מה נעשה.נפש חיה.

אני לא אוהבת שמתלהמים באף אחד.
אנחנו לא יודעים מה היא עשתה ובאיזה מקום היא נמצאת.
זה לא בסדר בעיניי לשפוט דרך של מישהו רק כי זה לא מוצא חן.
 

דברי שיר כן מוכרים את הספר גם בדוכן וגם באתריום מאיר
כנראה שלא היה בדוכן כשהיית שם כי פשוט...אזל. הספר הזה כל כך חשוב ומלא כל טוב. בטוחה שיקר מאד מאד בעיני הקב"ה.
הם כבר שבועיים שלושה לא מוכרים את הספר סוסה אדומה
תשאלי בדוכן ובחנות ויגידו לך... הם הסבירו שאחרי התלבטויות והתייעצויות רבות, הם החליטו להוריד אותו מהמדפים.
***אני חוזרת בי***סוסה אדומה
לפחות לגבי המאמר הזה שלה, קראתי פעם שניה והדברים נראים לי באור אחר לגמרי...

א. היא רומזת למעשה שאין לה מושג לגבי זה. ומסבירה יפה מאוד כל מיני מורכבויות הלכתיות בנוגע למיניות
שורה תחתונה היא אומרת במילים אחרות שהיא לא רב.
אני לא יודעת למה היא בחרה שלא לומר את זה באופן ברור, אבל אחרי קריאת שאר הדברים שלה, נראה שהיא מנסה להתאים את עצמה לשואלת שכנראה שהיא ניחשה שהדברים שלה יתקבלו ככה יותר.

ב. ההתבטאויות שלה למטה שזיעזעו אותי בקריאה ראשונה, נראות לי באור אחר בקריאה שניה.
היא אומרת אמירה כללית לגבי "מחקרים מדעיים", ואח"כ נראה שעצם הרעיון הרגיז אותה.
כביכול הרעיון הזה בעיניה (וגם בעיני) לא נועד כי אם לספק את הבחור, ועל הדרך לנצל ולהשפיל את הבחורה גם אם לא זאת המטרה. ולכן היא מציעה גם לגבר לנסות לשפר לעצמו את התאים וכו'
ואח"כ מה שהיא מסבירה על הדברים המהונדסים, היא כביכול מנסה להסביר שם שאם המטרה היא טו•ב האישה, נמצא דרך להכין את זה בקפסולות.

למען האמת, קראתי פעם שניה ונהנתי מהאינטיליגנציה הרגשית שלה, וגם מהאופן שבו היא מעבירה את האג'נדה שלה. בדרך מאוד עקיפה גם אם תקיפה...
ייתכן שאם אקרא את הספר שלה, לא אסכים עם דברים מסויימים, אבל כאן בקריאה שניה אני לא רואה משהו שנוגד את ההלכה, או התבטאויות שמוציאות משיווי משקל בשביל הכיף...

רק חסרים לי מסרים ברורים יותר בנוגע לדעת ההלכה.
אבל כנראה שהיא כתבה את הדברים האלה לקהל יעד אחר, שאיתו היא חשבה לנכון לומר את הדברים דווקא באופן הזה.

אביחי ונפש חיה לא מצליחה לתייג אתכם...
תודה. כתבת נכון.נפש חיה.


אני חושב שיש בעיה שהיא חזרה על הדברים ללא צורךאביחי.
פעמיים למעלה. אחת מהן בתוך הסוגריים. וגם הקטע שהרגיז אותה. וגם הקטע על החסיכה בסוף. בגדול
אני לקחתי מהספר עליה הרבה תובנות לאו דווקא נוגעות לדתנפש חיה.


עם רעיונות כאלו דוחים לא הייתי מתקרב אפילו לקחת דבר אחדאביחי.
פתחתי ניק חדש בשביל להגיב לךחדשדש
יותר נכון למחות!! איך אתה מדבר?? אישה שעשתה כל כך הרבה בשביל עמישראל. באמת דברים שאולי אתה לא מבין אפילו..נוסף על כך היא נרצחה על קידוש ה'.
היא נמצאת במקום טוב מאוד בגן עדן אך להגיב לך היא לא יכולה אז למה ללכלך??
הלוואי שכולם יוסיפו טוב בעולם כמוה.
את כותבת לעצמך. חסכי אנרגיות..בסדר גמור


היה לי חשוב למחות על החילול ה'.חדשדש
"כשם שמצווה לומר דבר הנשמע- כך יש מצווה לא לומר דברנפש חיה.

שאינו נשמע"

 

לא מדובר על המקרה הזהברגוע

למחות צריך גם כשהצד השני לא יקשיב,

בטח כשמדובר בפורום שהרבה אנשים רואים.

כדי להזהיר אנשים.אביחי.
בעזרת נחרצות ילדותית אתה לא מזהיר, אלא בעיקר מוריד את ערךבסדר גמור

כתיבתך בעיני יושבי הפורום.

מסכים אבל זה חורה לי . את האמתאביחי.
שמע אביחי..אני לא יודע מה אתה ומי אתה..ניגון הנשמות
ואני לא יודע מאיפה אתה כזה בטוח בעצמך..מלא תגיב על נושא ודעה שאתה חושב שהם לא לדעתך אבל לבוא לפורום ולהשתלח ככה על בן אדם..וואו..אני מקווה שיש לך מקום שמור היי שם למעלה..מי שמך בר הכי להחליט?..עוד על אישה כזאת שכל היום עסקה למען עם ישראל אימצה שתי ילדים..אני פשוט מזועזע..וכן חשוב לי למחות נגד דבריף ולכתוב תגובה נוזפת עוד לפני כל ההגיון שמנסים לענות לך פה..ותאמין לי שיש הרבה דברים שאני לא מסכים איתה..אבל באמת מי אתה שתגיד אסור?!
לא אני אמרתי. הרב מרדכי אליהו אמראביחי.
אז אפשר לכתוב עניינית שהספר *לדעתך*חדשדש
לא מתאים. אין צורך ביותר מזה
מכיוון שאינני ראוי להיות הגאון של הדור,חסדי הים

אני חייב להתחתן עם אשה שתהיה מוכנה לגדל את גאון הדור הבא.

"יִבְחַר לָנוּ אֶת נַחֲלָתֵנוּ אֶת גְּאוֹן יַעֲקֹב אֲשֶׁר אָהֵב סֶלָה".

מה הקשר?!הסטורי
חחחחחחח הסטורי אני מדמיין אותך על פי הודעותיךצדיק יסוד עלום

עם וריד נפוח במצח אדום מזעם 💢

פותח האשכול הוא משהו בין טרול לרחפן (ואני נשמר במילותיי)

לא אדום מזעםהסטורי
יותר סקרן, חוויה אנתרופולוגית לנסות להבין את הראש של חסדי.


(לגופם של דברים, הוא לא טרול, גם לא 'רחפן' במובן הפשוט של המושג. אולי כן 'רחפן', במובן שהוא עוסק בדברים מאוד גדולים ורעיונות נשגבים, בלי מספיק 'בסיס ארצי לנאצלות'. מה שיוצר אצלו פער עצום בין האידאות ליכולת לממש אותן בעולם).

אני הייתי מדבר אפילו יותר בחריפות ממךצדיק יסוד עלום
אבל צריך לכבד ומי אנו בלא נימוסינו?
נכון. אבל האם מפני כך נעזוב את האמתחסדי הים

והאידיאות.

"כָּל זֹאת בָּאַתְנוּ וְלֹא שְׁכַחֲנוּךָ וְלֹא שִׁקַּרְנוּ בִּבְרִיתֶךָ. לֹא נָסוֹג אָחוֹר לִבֵּנוּ וַתֵּט אֲשֻׁרֵינוּ מִנִּי אָרְחֶךָ".

האם עם ישראל בגלות שהיה גוף מת עם תורת אמת הנטועה בתוכו, עזב את האידיאות?

לא. עסקנו באמת והרחבנו אותה בציצים ופרחים עד ש-ה' ברחמיו ריחם עלינו . "יְחַיֵּנוּ מִיֹּמָיִם בַּיּוֹם הַשְּׁלִישִׁי יְקִמֵנוּ וְנִחְיֶה לְפָנָיו".

אולי אני בינתיים סריס עץ יבש אבל אני לא יעזוב לעולם את ה' ולימוד תורתו, עד שה' ירחם עלי.

ממש לא לעזובהסטורי
עבר עריכה על ידי הסטורי בתאריך ב' בטבת תשפ"ו 20:22

עבר עריכה על ידי הסטורי בתאריך ב' בטבת תשפ"ו 20:22

אבל להתאמץ למצוא איך מקיימים אותם בפועל בארץ, בלי דמיונות שווא. איך מקיימים בארץ הזאת, לא באיזה עולם של ענני כבוד דמיוניים.

 

המצווה שלך היא לשאת אשה ולפרות ולרבות. כשיוולדו לך בעז"ה בנים המצווה עליך ללמד אותם תורה ולחנך אותם לקיום מצוות. האם הם יצאו גדולי הדור או קטני הדור - לא צריך לעכב אותך או לבלבל אותך כשאתה מחפש אשה מציאותית, 

"בהדי כבשי דרחמנא למה לך - מאי דמפקדת עלייך למעבד!!!"

"כַּלָּה קִשֻּׁרֶיהָ"חסדי הים
עד כמה שאני יודע, תקופת הגאונים הסתיימה ממזמן…נייקיי

איפה שהוא לפני כ 1000 שנים…

הסתיימה עם ירידת קרנה של יהדות בבל והעברת מרכז הכובד למערב

כדאי לפתוח שותי"ם של המאות השניםחסדי הים

האחרונות ולראות מה הם מכנים את חכמי דורם.

על כל פנים, בפסוק בפתיחת השרשור, כמובן רמזתי להחיית ישיבת הגאונים בארץ ישראל.

ישאלו אותך בשמים למה לא הייתקעלעברימבאר
חסדי הים, לא למה לא היית גאון או אבא של גאון (כמו הסיפור על רבי זושא).


כל אדם והתפקיד שלו בעולם. אחד המרבה ואחד הממעיט ובלבד שיכוון לבו לשמים. אני בריה וחברי בריה

אנא לא ר' זושא ידענא אלא מתניתא ידענא:חסדי הים
"לפיכך יהיו אומרים כל אחד ואחד, מתי יגיעו מעשיי למעשה אברהם יצחק ויעקב" (תנא דבי אליהו פרשה כג)
זה שכל אחד צריך לשאול, זה אומר שבהכרחadvfb

כולם צריכים להגיע למעשי האבות?

 

ואם נדייק הכתוב מתקמד במעשים, זה לא בכדי.

הכתוב לא מדבר על המדרגה הרוחנית של האדם.

 

 

אני לא מבין בדרגות רוחניות. אני רקחסדי הים

יודע ש'הברית מנוחה' כותב שאפשר להגיע למדרגות רוחניות יותר גדולים מהדורות הקודמים.

במיוחד בזמן הגאולה, כמו שהרב קוק מאריך בכמה מקומות.

ומי אמר,שאתה לא יכול וראויקעלעברימבאר
להיות בעל דרגה רוחנית גבוהה?
מסכים עם הרישאadvfb
מעשיך כמו אברהם זה לא חייב להיותקעלעברימבאר
כמו גדול הדור. כתוב כמו האבות, לא כמו משה
הכח הזה נטוע בנו מכח האבות להגיעחסדי הים

לדרגתם.

הם הורישו לנו את כח המידות והמעשים שלהם.

(כמעט כולנו לא צאצאים של משה, וגם יש להאריך ברוחב ובעומק שמשה לא הוריש את כוחותיו לדורות הבאים.)

..שפלות רוח

רק תיזהר לא להפיל את הילד בדרך עם הלחץ של התפקיד.

וגם עד כמה שזכור לי "נחית דרגא ונסיב איתתא" וגם שאישה עולה(או נשארת ברמתה) ואינה יורדת, בעוד הגבר יורד. ולכן ידידי וכו

לא ?

"בְּחַבְלֵי אָדָם אֶמְשְׁכֵם בַּעֲבֹתוֹת אַהֲבָהחסדי הים
וָאֶהְיֶה לָהֶם כִּמְרִימֵי עֹל עַל לְחֵיהֶם וְאַט אֵלָיו אוֹכִיל".
אם אתה אדם שמקשיב לאנשיםadvfb

כדאי לך להקשיב לכל האנשים שאומרים לך לרדת מהעץ.

אולי הם טועים, אבל כדאי להקשיב לקול הזה ולקחת אותו ברצינות. אולי הוא אומר משהו, אולי לא.

..צדיק יסוד עלום
עבר עריכה על ידי צדיק יסוד עלום בתאריך ב' בטבת תשפ"ו 13:48

לא חשוב

לרדת מעץ החיים?חסדי הים
"וְעֵץ הַחַיִּים בְּתוֹךְ הַגָּן". "עֵץ חַיִּים הִיא לַמַּחֲזִיקִים בָּהּ וְתֹמְכֶיהָ מְאֻשָּׁר". "פְּרִי צַדִּיק עֵץ חַיִּים. "וְעֵץ חַיִּים תַּאֲוָה בָאָה". "מַרְפֵּא לָשׁוֹן עֵץ חַיִּים".
לא, מעץ הדעת טוב ורעadvfb
"מסטרא דעץ הדעת טוב ורע דקשיר לון ביצר הטוב למהויחסדי הים
עזר בהדייהו".
..advfbאחרונה
מסכים עם הכותרתפשוט אני..
עם ההמשך פחות
הוריו של מר שושני דחפו אותו להיות גדול הדוראריק מהדרום
זה לא הפך את שושני להיות מאושר יותר, בספק אם הפך את הוריו.
לא דברתי על לדחוף. התכוונתי שאני ואשתי לעתידחסדי הים

נבנה בית מלא תורה וקדושה וניתן לו את מרב הכלים להיות גאון הדור, ואם הוא ירצה ויזכה הוא יהיה.

זה לא שנגיד לו תהיה גאון הדור.

"בַּיּוֹם הַהוּא יִהְיֶה צֶמַח ה' לִצְבִי וּלְכָבוֹד וּפְרִי הָאָרֶץ לְגָאוֹן וּלְתִפְאֶרֶת לִפְלֵיטַת יִשְׂרָאֵל".

רב' חסדי, אתה איש חמוד.די שרוט
יש לי בכלל סיכוי?מה כבר ביקשתי

אני יודע שהשאלה בכותרת קצת חריפה מדי אז אסביר...

לא יודע אם זה שייך לפה או לאר"מ אז כותב בשניהם.

עברו כמעט חודשיים מאז שהיא חתכה אותי. (לא יצאתי מאז מסיבה טכנית שקצת מנעה ממני להיפגש, ואני מרגיש שאולי זה קצת הזיק לי שאותה גברת ישבה לי במוח כל הזמן הזה ומצד שני גם עלו לי הרבה תובנות לגביה שלא חשבתי עליהם קודם אז אולי כן היתה מזה גם תועלת...לא משנה, זה לא העיקר. וגם סרו המניעות אז בעז"ה ממשיך.).

הנקודה היא שאני מרגיש שאני אולי קצת רגיש מדי. בכללי בחיים. ובדייטים זה מתפרץ במאתיים אחוז. כבר כתבתי על זה פה פעם אבל אז זה היה בהקשר של פרידות. עכשיו אני מתכוון בהקשר של אישיות.

זה היה הקשר הארוך יחסית הראשון שלי. יצאתי עם כמה בחורות לפניה ועם אף אחת לא התקדמתי באמת וגם תכלס לא היה כל כך שייך. כבר שראיתי את הפרטים שלה בהצעה הרגשתי שזה משהו אחר. וזה באמת היה. הבעיה הגדולה היא שלא הצלחתי באמת לקדם את הקשר. בכל רעיון שעלה לי חששתי שזה ילחיץ אותה, שהיא לא תגיב לזה טוב וכאלה. מפה לשם היא הרגישה שאני לא מוביל מספיק ועל זה (לפחות ככה אמרה) חתכה. היתה לנו שיחה ארוכה מאוד לפני שהיא קיבלה את ההחלטה, והמסר העיקרי שקיבלתי שם הוא "אתה באמת אדם טוב. באמת. לא פגשתי הרבה בחורים כאלה וגם אומרים שזה די נדיר אצל גברים. באמת התנהלת מדהים במהלך כל הקשר. הרגשתי שיש מי שרואה אותי ואכפת לו ממני. גם עוד לא פגשתי מישהו שמבין אותי ככה. יש לך לב כל כך טוב, וזאת אחת ה-תכונות החשובות לי. לכן ממש קשה לי לוותר על זה. באמת רציתי שזה יצליח. אתה מה שאני מחפשת. אבל אני מרגישה שזה לא מה שאני צריכה בחיים. אני צריכה מישהו חזק, יציב, שאני אוכל לסמוך עליו. ומבחינת הרגישות אני מרגישה שאנחנו קצת דומים מדי. וזה לא מה שאני צריכה לפחות בשלב הזה של החיים...".

מה שאני שמעתי זה "היית יכול ממש להצליח בתור בחורה. אתה לא גברי, אתה לא מסוגל לספק לאישה את מה שהיא צריכה בחיים, אתה רגיש מדי, מי שאמור לבכות בבית זה לא אתה זו אני, אין לך ביטחון עצמי, אתה לא החלטי, ובקיצור- בתור חברות היינו יכולות להסתדר יופי, אבל בתור בעל? תשכח מזה."

וכאן אני שואל כבר חודשיים ולא מצליח לקבל תשובה- למה אני אמור לצפות? מאז שאני זוכר את עצמי זה מי שאני. רגיש, מתחשב, אכפתי, דואג, שמח בלשמח מישהו אחר, מתכלב בשביל שמי שאני אוהב יהיה בנוח, וכו. אני לא מחפש מישהי גברית ושנחליף תפקידים. יש בי את הרצון הגברי הבסיסי הזה של לספק משענת, להוביל, להיות הקול השפוי. אבל בפועל זה לא מתבטא. בפועל היא נפגשת מיד עם הלב הטוב שלי, זה משמח אותה שיש גברים כאלה בעולם, ובזה מסתכמת התועלת שלה מהקשר. ואני? אני רק מאבד עוד את מעט הביטחון העצמי שנשאר לי. מי תוכל לראות אותי מעבר? ומי תוכל לאהוב את התכונות האלה באמת? יש מישהי שתשמח בזה שאני לפעמים לוקח דברים ללב והם משפיעים עלי? שאני חווה את העולם בצורה יותר עמוקה? שהלב שלי לא מסוגל לשמוע מישהו ובמיוחד מישהי שמחמיא לי בלי שיעלו לי דמעות?

זה קצת מייאש כל העסק הזה ובמיוחד הכנות שבה היא אמרה שאני אשכרה מה שהיא מחפשת ולמרות זאת החליטה לסיים את זה...

יפה טוב לדעתהפי
ראיתי עכשיו זוג בדייטהפי

הבחורה כמעט מתעלפת מקור

והבחור מדבר על מטבע ביטקון או משו כזה..

הבנת מה אני אומר?

אחי , היא בעולמות עליונים

ביטקוייןמשה

זה באמת מקום לרחף בו.

כמה קשה לומר קר לי?בחור עצוב
בנות תמיד צודקות ובנים תמיד טיפשים וחסרי תשומת לבצדיק יסוד עלום
יותר קשה מלאכול סרטים אחר כך שהוא לא שם לב אלייךיוני.ו.

מה שבטוח.

ושאף אחד לא שם לב אלייך, ולכן את חותכת מעוד אחד ועוד אחד למרות שהייתם יכולים להיות מאוד מתאימים.

תאמיני לי תלמדי הרבה יותר על הבחור אם תחליטי להגיד שקר לך ולבחון את התגובה שלו, מאשר להחליט לבחון אם הוא שם לב שקר לך בכלל מלחתכילה.

בכלל הגישה הזאת היא פוטינציאל להיות כדור שלג מתגלגל לחיי זוגיות מתסכלים.

הוא נדרש לעבוד על עצמו לשים לב יותר לדברים שמפריעים לה בדיוק באותה מידה שהיא נדרשת לעבוד על עצמה להרחיב את תחומי הביטוי וההבעה שלה מולו.

ברור שהיא צריכה להגידהפי
לא ציפיתי שידע לבד
הצעתי לכמה בחורות את המעיל שליבחור עצוב
כולן סירבו. אולי הגיע הזמן לכבס אותו. 
נראה לי שזה בסיסי להיות רגיש למזג האווירadvfb
כדאי שיהיה תשומת לב מצידוארץ השוקולד

אבל אם היא לא יודעת לומר שקר לה זה גם בעיה.

 

ולגבי עצם המקרה, אולי גם לה היה מעניין ממש שהיא לא שמה לב לקור.

חחחח לא נראליהפי

אני צוחקת כי עכשיו שעה אני אומרת לחברה די קר לי בואי לאוטוו כבר

פתאום דוכן של תכשיטים סייל כל הדוכן

מה לא ניקח????


והיא כולה עלק קר לך

הורידה לי את החשק לא לקחתי .

סתם פשוט היה יש ים אנשים


קיצר יש משהו שמעניין לך פחות קר

אבל בדייטים לי ספציפית קפוא

ואני חופרת לבחור שקר לי!

הוא לא יכול לפספס את זה

אז תקבעו מראש במקום סגורבחור עצוב
ואי אני חושבתהפי

שהתסכול הכי גדול שלי בדייט היה שנכנסו למסעדה ואז גילנו שאנחנו בטעות בחלק החיצוני שלה אומנם מקורה אבל חיצוני היה שם קור בלתי נסבל.


שזה קטע זה יחסי  כי עם גברים קפוא לי רצח

ועם חברות שלי חם לי כל הזמן המזגן על חום דולק 

אז אפשר לעבורבחור עצוב

זו לא בושה לומר לבחור שקר לך ותשמחי לעבור.

בסוף המטרה שלו שיהיה לך הכי נוח בעולם כדי שתוכלי להביא את כל כולך לפגישה( וגם להיפך כמובן).


אני אישית הייתי שמח אם מישהו תאמר לי מה יגרום לה להרגיש טוב יותר. 

ברור שאמרתיהפי
סוף טוב הכל טוב?בחור עצוב

יש כאלו שמתפדחות לומר וסתם סובלות. 

אפשר להגיד בטל ומבוטלהפי
לא הבנתיבחור עצוב
קורה לי הרבה בשרשור הזה
אולי זה דייט בין הראשוניםמישהי נשואה

והיא עדיין התפדחה להגיד

אני מקווה שבהמשך היא תגיד שקר לה

את ההרצאות בנושא כלכלה שהיית נושא בפני😂יעל מהדרום
אשה היא לא יועץ השקעותבחור עצוב
אשה היא אכן לא יועץ השקעותאריק מהדרום
אבל אתה הולך לאחד את ההון שלך וההון שלה להון אחד.


זה נושא מספיק חשוב כדי שלפחות תהיה לכם ראיה משותפת לגבי איך נכון להשקיע.


המצב שבו צד אחד משקיע כראות עיניו בכל מיני השקעות וצד שני כלל לא מעורב זה המצב הנפוץ אבל הוא מאוד לא בריא בעיקר בעיתות משבר שבו צד אחד יקבל תרעומת על ההשקעות הגרועות שלו.


וגם איך בן אדם משקיע אומר הרבה מאוד על הנפש של בן האדם ועל איך הוא רואה את העתיד שלו ושל משפחתו.

זה לא אומר שצריך לאכול לה את הראש על זה בפגישותבחור עצוב
ולגמרי אין לי בעיה לקחת אחריות על הצד הכספי בקשר. לא כל אחד חייב לדעת לעשות הכל. 
אכן לא כל אחד חייב לדעת לעשות הכלאריק מהדרום
אבל בנושא הספציפי הזה זה מאוד חשוב לעבוד יחד כי ישנן החלטות מאוד גורליות.


אם מישהו אחד אחראי על שטיפת כלים, זריקת זבל או ספונג'ה זה לא נורא כל כך אם הפרטנר לא יהיה לו מושג בנושא.


אבל בנושאים כמו ניהול ההון המשפחתי וחינוך הילדים זה מאוד קריטי ששני ההורים יהיו אחראים ביחד.


וזאת כי שני בני הזוג מוציאים ומכניסים (בדרך כלל) ואם לשניהם יש מטרה לחסוך להון עצמי לבית או לחתונות ובר מצוות לצורך העניין לא הגיוני שאחד מבני הזוג על דעת עצמו יחליט להוציא יום אחד הכל על ביטקוין כי הוא ראה טיקטוק ששכנע אותו זה הדבר הנכון.

חחח גדולהפיאחרונה
שוב נר בלי ביתאנונימיכלשהו

כל משב רוח מכבה אותו. נשארה רק פיסת שעווה חסרת צורה.

בעז"ה שנה הבאה 'נר לבי בית'חסדי הים

לפעמים רק צריך להחליף כמה אותיות בראש, כמו הדוגמה המפורסמת 'מחשבה-בשמחה'.

בעז"ה בקרוב ממש!

היום זה עדיין "זאת חנוכה" וההשפעה עדיין קיימתנפש חיה.אחרונה

אפשר עדיין להתפלל ולבקש ליד החנוכיה אפילו שהיא כבויה

 

 

בע"ה

לשנה הבאה נר איש וביתו

מתוך בריאות ושמחה#

איך עוברים את הפגישה השנייה?אביעד מילוא

יצאתי עם בחורות מקסימות אבל אף פעם לא עברנו את הפגישה השנייה (נחתך תמיד על רקע שהן לא היו בשלות לשידוכים ונכנסו לזה מתוך לחץ חברתי)

💁🏻‍♂️אבטיח ברזילאי

ענית תשובה מאוד מרגיעה בסיפא, פשוט תצא עם בנות שלא נדחקו לפני בשלות לדייטים.


אם זה גורף אז או שמאגר ההצעות שלך מזעזע או שיש סיבה אחקת וזה היה רק התירוץ. זה לא נורמטיבי סטטיסטית שעם כל הבנות לא עוברים מאותה הסיבה את הדייט השני.

נוטה לחשוב שזו לא רק "חוסר בשלות" מצידן, ושאם תהיה איתך אווירה נעימה וכיפית הן ימשיכו

זה לא שאין איתי אווירה נעימהאביעד מילוא

אני לומד מטעויות ומשתפר ומבין איך לעשות דברים פעם אחת התעלמנו מהטריגרים ובפעם אחרת זה צץ משום מקום

מחזק אותךאבטיח ברזילאי

קשה הזיווג כקריעת ים סוף

ההשתדלות היא לא רק לוגיסטית אלא גם להשתפר בתדר, ללמוד מטעויות וצעירויות, לקרוא את הבחורה, לרצות להיות נעים...

בהצלחה

יוצאים עם בחורות בשלות יותר…מבולבלת מאדדדד
אולי כדאי גם לחפש בחורות גדולות יותר
^^^ארץ השוקולד

ואם ההצעות ברובם הגיעו מאותו מקום/שדכן/שדכנית כדאי לשתף אותם ולהבין מהם איך להתמודד עם זה.

בהצלחה

כפי שכבר אמרובחור עצוב

לצאת עם בשלות יותר.

כדאי רק לוודא עם עצמך \שיחה עם חבר שבאמת זו הסיבה וזו לא גרסה מנומסת שלהן ל"זה לא אתה, זו אני". 

משקיעים יותרהפי
ומנגד משדרים נחת נעימות
אולי לבדוק בעדינות את הנקודה הזאת בבירוריםadvfb

אתה מדבר עם החברה שלה ושואל אם יוצא לה לדבר על הרצון לבנות בית וזה משהו שמעסיק אותה.. תוהה לעצמי איך לשאול את זה בדיוק. נשמע לי לגיטימי לשאול.

אם יצאת עם כמה בנות, ואף פעם לא הגעת לפגישה שנייה-לגיטימי?אחרונה

אולי לא נכון להפנות את האצבע כלפי חוסר הבשלות שלהן, אלא כלפי הגורם האחר בעסק?

אולי כדאי לברר עם מי ששידך, שינסה לברר אם יש משהו ספציפי וקיצוני בהתנהגות שלך שמרתיע.

שדכנים לחוצניקים ודומיהםTachyon

האם מישהו מכיר שדכנים לחוצניקים או בכללי אנשים שיכולים מצד אחד להיות מאוד דוסים ומצד שני מאוד פתוחים לעולם? 

אתה יכול לפנות אלי במסר (לא בשיחה אישית) ואתן לךחסדי היםאחרונה
מספר של שדכנית שעוסקת בזה.
לבנותמישהי 1
אני מנסה לשדך כמה שרק אני יכולה ואם יש לי עצה בשבילכן היא שהתמונה שאתן מעבירות תהיה הכי וואו שיש
בול הפוךלאצעיר

לבנים חופרים שמראה זה לא הכל ושיפסיקו להיות שטחיים.

על בנות פתאום אומרים "מה אתה רוצה? חשוב לאשה שבעלה יראה טוב". 

הרהורים בעקבות שירשורים: למי לדעתכם יש יותר סיכוי?יוני.ו.

ולמה

 

1. "לא הולך לי בדייטים/מערכות יחסים, לא מתקדם לשום מקום, למרות שאני משקיע/ה ומנסה זמן רב." >> "זאת הסיבה שהפכתי להיות פריק/ית ומוזר/ה" >> "אני מיואש/ת וכבר בקושי מנסה"

 

2. "אני פריק/ית ומוזר/ה" >> "זאת הסיבה שלא הולך לי בדייטים/מערכות יחסים, לא מתקדם לשום מקום, למרות שאני משקיע/ה ומנסה זמן רב." >> "אני מיואש/ת וכבר בקושי מנסה"
 

נגיד שאלו שני סוגי האנשים. שניהם לא אידיאלים, אבל כנראה יותר נפוצים מהסוג האידיאלי, אז תנסו להתייחס אליהם, ולא לשבור לסוג שלישי. אם תקלטו את הלך הדברים תגלו שיש הרבה פחות מקום לקטנוניות.

 

(חסכתי את הניסיון לעדן/ פוליטיקלי קורקט למינהם)

אולי יעניין אותך