בנות שהולכות עם חולצות מודפסות, צנוע או לא?
נגיד החולצות של גאול"צ, שהן ארוכות וסגורות...
אבל תגידו למה?
הייתי שמחה שגם בנות וגם בנים יענו...
בנות שהולכות עם חולצות מודפסות, צנוע או לא?
נגיד החולצות של גאול"צ, שהן ארוכות וסגורות...
אבל תגידו למה?
הייתי שמחה שגם בנות וגם בנים יענו...
אבל לא בטוח שזה אומר משהו...
בגל הדפס אבל לא נראלי שבגדול יש בזה עד כדי כך בעיה...אבל יש לי בזה נגיעה אישית-אני מכור לחולצות עם גלופה...
אז רציתי לברר אם זה באמת ככה...
עוד דבר ל@תורה מעל הכל! זה שאני באמת וחשבת שתלוי בגודל של הגלופה.. ובצבע בכללי של החולצה.. שלא יהיה צבע בכללי שגורם לכל העולם להסתכל עליך..
זו דעתי.
כאילו זה די כמו חולצה רגילה שסתם מצויר אליה משו,
מה נלך רק עם חולצות חלקות?!
נער גבעות מצויאיזה הדפס..
בעיקרון, לא חושבת שישנה בעיה הלכתית
כדאי לשאול רב.
אם זה בעייתי, זה נראה לי יותר על חולצות כאלה של הסניף\ אולפנא ולא בחולצות שכולם מכירים, כאלה של חוזרים להר וגאולת ציון...
אבל אם את באמת רוצה לדעת נראה לי כדאי לשאול רב.
כי בנים כאילו בוהים לך בגב... (כאילו גם בנות, אבל רק בנים זה מפריע
)
אני כאילו מכשילה אותם בהסתכלות.
השאלה: אם יש בעיה לבנים להסתכל בחולצה של בנות, ואם אסור לי ללבוש משהו שיגרום לבנים להסתכל עלי.
נראה לי
לא יודעת אם יש בעיה בהסתכלות על חולצה, לא יודעת אם יש בעיה בקטע של להכשיל.
אבל-
אני חושבת שיש עדיפות לא ללכת עם חולצות גלופה. כאילו תלוי איזה- כאלה נגיד של גאולת ציון וזה- לא נראה לי בעייתי, כי כולם יודעים מה כתוב ואף אחד לא יבהה לי בגב
אבל הבעייתיות היא יותר בחולצות של אולפנא\ סניף שזה גלופה שלך, משהו מיוחד ואז באנה, זה מרתק
לדעתי זה לא אסור, אלא בעייתי.
אבל-
אני כן הולכת עם חולצות גלופה. גם של האולפנא והסניף. כי אני לא בשלב כזה שאני מסוגלת להחמיר עם עצמי בקטע הזה. פרה פרה![]()
והבעייתיות (שוב, לדעתי) קיימת רק אם באמת בנים מסתכלים על חולצות גלופה. כי אם זה לא מעניין אותם אז לא נראה לי שיש בעיה.
אז אולי הבנים פה בפורום יוכלו לענות- מעניין אותכם חולצות גלופה?
אם את רוצה לקיים באמת- אם את מסוגלת להפסיק עם חולצות גלופה- אז תשאלי רב.
אם את לא מסוגלת להפסיק אבל רוצה לדעת תהלכה- את גם יכולה לשאול רב, רק אז צריך לציין שזה רק כדי לדעת מה ההלכה בעניין.
עם כל הרצון הטוב אני *עדיין* לא רב![]()
עד כאן ממני
בהצלוחה![]()
ואשרייך שאת מחפשת ומבררת עד הפרטים הקטנים![]()
כשאת אומרת שזה בעייתי רק אם בנים מסתכלים אז בעצם את צנועה רק בשביל הבנים? לא בשביל עצמך?
לאידעת סורי אבל זה ניראלי קצת מעוות התפיסה הזאת..
יש בצניעות תקטע של אורך וכו'.
יש גם תעניין של תשומת לב.
שלא יסתכלו עלי, שאני לא ימשוך תשומת לב.
אבל זה בשבילי.
שהבנים לא יסתכלו עלי, לא בשביל עצמם אלא בשבילי.
ועוד משהו- אסור זה לא. לדעתי.
זה אולי בעייתי.
למה?
כי אם אני נחמדה אני יכולה לעזור לבנים לא להסתכל עלי.
קצת הסתבכתי...
מקווה שהבנת את מה שרציתי להגיד.
יש בזה מימד אפילו יותר צנוע - זה לא צמוד וזה סגור ולא נהיה שקוף.....
ושאלה - מה הבעיה שבנים מסתכלים לך בגב? (לא הבנתי את הקטע....)
והם לא באמת מסתכלים עלייך - על החולצה וזהו
וחוץ מזה הרבה פעמים אתה הולך ברחוב (גם בנים וגם בנות) רואה גלופה יפה קורא וממשיך אפילו לא מסתכל הלאה .....
אני אישית מכורה לחולצות האלה....
העיקר הנשמה...
גם בנים צריכים לשמור על העיניים שלהם!!!
ואם הם ירצו לבהות לי בגב - לא משנה מה אני אשים הם יעשו את זה - כאילו - כל בגד כי תכלס למה בחרנו את הבגד? כי אנחנו אוהבות אותו כי לדעתינו הוא יפה - ואם גם לדעתם אז מה נעשה? נלך עם בגדים מכוערים? נישאר בבית???
אז כן אני לא אלך אם חולצה כתומה זורחת (אולי של גוש קטיף) אבל נגיד בורדו? טורקיז? למה לא????
אנחנו לא לא מושכות עין בשביל הבנים, אלא בשביל עצמנו.
מעבר לזה שמותר לנו לעזור לבנים
ואם אנחנו יודעות שיש משהו שמושך עין במיוחד כדאי לא ללבוש אותו.
הייתי לובשת חולצת מעצבים - או משהו כזה!!!
כי בגלופה ממש קוראים אותה
זה אותו גב אצל כולם
לחייך!!!
לב סדוקאחרונהמחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הספר:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.
אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.
אולי די כבר?!
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!