בנים זה שיקצע!כישוף כושל

בס"ד

 

יום אחד הסתכלתי על בן ואחרי זה שבוע התגרדתי

אני בטוחה שזה העונש על מחשבות הכפירה שעלו לי כשהבטתי בו

בחיי

אני כזאת חוטאת

חשבתי על אולי לדבר איתו

ה' ישמור

אני מקווה שהשמיים לא יפלו כי העזתי להגיד את זה בקול

אבל היא זה לא אשמתי בעצם

מה הוא בכלל יוצא מהבית?

בחיי כשהוא יוצא ככה עם הפאות השובבות האלה הוא פחות או יותר מבקש שיסתכלו עליו

אז זה לא אשמתי שהייתה לי תאווה לדבר איתו

ובכלל ככה זה בנות

הן נולדו כאלו דברניות

לכן בנים צריכים לעשות לנו טובה ולא לעשות לפני עיוור ולהתרחק מאיתנו

ועדיף שכשהם יוצאים מהבית הם יהיו כמה שפחות בולטים

הבנים היום |מגלגל עיניים| שמעתי שהם אפילו יוצאים לעבוד

מכריחים אותנו להביט בהם כל יום

ואז כשאנחנו זורקות להם הערה כמו 'הציציות שלך בחוץ' הם עוד נעלבים

אפשר לחשוב

ביג דיל

אם לא היית רוצה שיגידו לך את זה לא היית יוצא מהבית

 

פף

בנים

#למהרדיוסיוני
קוד אבל פתוח
לא מסכים עם האמירה. אבל חנקת אותי..
חוזר ביקוד אבל פתוח
הבעיה שלי עם זה הייתה שלקחו אמירה קטנה וחסרת חשיבות, הוציאו אותה מהקשרה והגחיכו אותה, בזמן שהיא הטענה הכי שולית שאני מכיר...
ואז ראיתי את הדיון והבנתי שטעיתי...
זה קטע ממש טובמישהי=)
זה ממש לא בסדר להעיר לבנים על ציציות בחוץ.נפתלי הדג
את צריכה להבין שזה נושא ממש פנימי ורגיש אצלם, והם פשוט לא יכולים להתייחס לזה בצורה רציונלית.
מתיישב בנשמה

לקחת את זה מהחרדים עם שינוי?

 

ענק!alezish
אפשר לצטט?
רחפת..
זה טובב.. ועוגיפלצת לקח את זה קשה
הוא נזכר בזה כמה פעמים כנראה..מישהי=)
אויש!את קורעת!!!בימאית דמיונות


אהבתיחולות
באמת חשבתי על סטרטאפ, ציצית בפזור זה לא צנוע, אז בואו נקלע את הציצית לצמות...
...תפוז סיני
למה החמאתי יתר על המידה?!?

לא הבנתי איפה הכל כך מצחיק..

כאילו זה חביב...
אבל שיקבל התייחסות אפילו מאדמין טוב נפרגן זה קרע אותי. כמעט כמו קוקוס
פסידונית

@Admin

אתה מקבל פה כבוד!

משה

כי הודעה מהסוג הזה (לכל הכיוונים) חוזרת פעם בכמה שנים....

 

פיתה פיתה

את משו את

קמנו ונתעודד

בס"ד

 

|הורס את רצף המחמאות||בן|

 

אבל ברצינות, אוף אתם כולכם..

כניראה אתה של הציציותציף
הציציות שלי אחתֵי* הלא מושכותקמנו ונתעודד

בס"ד

 

חוץ מביינישים שמנסים להבין את הקשירה (ובחיים לא מצליחים)...

 

*אחתֵי - אחת ברבים

עכשיו סיקרנת איזה קשירה יש לך ציף
כי זה פשוט סתם דמגוגיהקמנו ונתעודד

בס"ד

 

ואוף באמת שצריך להבין לליבנו ולא ללעוג ככה

אני לא לועגת בכלליכישוף כושל

בס"ד

 

רק לקיצוניות מסוימת

אני אדם צנוע ומי שמכיר אותי ידע להעיד על זה

אבל יש שלב מסוים שבו זאת כבר לא צניעות אלא פוביה של 'איכס בנות'

תדעי לך שיש זמנים ומצבים שצריך את זהקמנו ונתעודד

בס"ד

 

(והיום שמעתי משהו מעניין בנושא שיכול להפתיע מאוד, אבל אני לא אספר)

אני חושבת שזה לא נכוןכישוף כושל

בס"ד

 

שההסתתרות מאחורי הפחד מסוכנת

כי אין מה לפחד וברגע שמי שנשען על הפחד יבין את זה כל תפיסת הצניעות שלו תתעוות

 

(אבל זה שוב קשור לכל דיון ה-איך אני מספר את העולם שלי והאם לחיות את המציאות זה הדבר הנכון @נפתלי הדג)

נאמר זאת כךקמנו ונתעודד

בס"ד

 

הנה לך תחום שאת לא מבינה בו, הרשי לי לומר לך שאת טועה. כדי לעודד אותך אני יכול לומר שהשמאלנים שצחקו קודם כנראה גם טועים כמוך למרות שהם לכאורה אמורים להבין.

 

בכל אופן, לא ניכנס לשאלה איך בכלל צריכה להיראות החברה, כי זו לא שאלה רלוונטית כל-כך במציאות שבה החברה כבר נראית בצורה מסויימת, אבל גם במציאות הנוכחית שבה אדם צריך להיות מסוגל להתמודד עם נוכחותן של בנות במרחב הציבורי בלי תגובות היסטריות או תגובות בכלל ביחס לעצם היותן בנות, עבודת ה' של בחור היא עניין מורכב, ויש זמנים שהוא צריך ללכת ולהסתתר ולעצום את העיינים וכן גם לי כבר יצא כמה פעמים ללכת ברחוב בלי משקפיים ולא כי קוד הלבוש איפה שהסתובבתי כזה פרוץ.

 

(מה שתגידי לא הבנתי מילה)

בסוף זאת שאלה של מינוןנפתלי הדג
ודאי שצריכות להיות הוראות לשעת הדחק, לזמנים קשים ורעים וחלשים. השאלה היא איזה בן אדם אנחנו רוצים ליצור, לאן אנחנו רוצים לשאוף, ותפיסה של פחד יוצרת אדם חלש שתלוי בגבולות הצמודים שהחברה מכתיבה לו ולא מסוגל לעמוד מצד עצמו ולו באתגר הקטן ביותר.
אבל תפיסה של חוסר מורא מובילה תינוקותקמנו ונתעודד

בס"ד

 

להתחלק על הטוסיק את כל המדרגות עד למטה, כפי שנראה לי שאתה כתבת לא מזמן

לא נשמע כמוני, אבל יש בזה מן האמתנפתלי הדג
אבל שוב, זאת שאלה של מינון, של שעת הדחק מול התמודדות (והנה, כבר נפלתי בגישה בעייתית) יומיומית.
מי הוא האדם שאנחנו רוצים ליצור? מי האישה? מה הוא היחס למיניות שאנחנו מאמינים בו? אני חושב שאלו שאלות שחשוב לשאול, ולהבין מה כל כך בעייתי (ומכאיב) בגישה הזו.
ותפיסה של מורא מובילה מבוגרים להסתגרות בביתכישוף כושל

בס"ד

 

יש אמצע בריא ונשמע שאתה לא נמצא בו

שוב, יש מציאות בריאה והעולם לא נמצא בהקמנו ונתעודד

בס"ד

 

צריך להפנים את זה. העולם נמצא במצב לא בריא, "בכל יום ויום מרובה קללתו משל חבירו" (סוטה דף מט.). ממילא זה משפיע גם על כל יחיד ויחיד, שאני מתלבט אפילו האם לכתוב כמעט, לא יכול להיות באמת בריא.

 

אמנם, במציאות הנוכחית, יש אמצע של בריאות יחסית, ואני לא מתכחש לזה, אבל צריך להבין שזה לא עובד כל הזמן. ויש רגעים שהאשליה של "אני במקום היציב והנורמלי שבאמצע והכל סבבה", היא שקר שאדם משקר לעצמו וזה אמנם מאוד קל ופשוט, אבל מדרדר אותו למקומות נמוכים מאוד.

 

זה ממש לא כל הזמן, ולא העלתי על דעתי לטעון את זה, אבל אני מודה שכרגע אני לא במקום הבריא ביותר שאני יכול. מגיע לי בגלל זה בוז ולעג? לא נראה לי.

אני צחקתי ואני לא שמאלניתמישהי=)
@נפתלי הדג
נכון שאני לא שמאלנית?
ואת גם בת אז ברור שלא התכוונתי אלייךקמנו ונתעודד


אני גם לא הבנתי מה הבעיה שלך עם הקטע הזהמישהי=)
אבל אמרתי כבר שאת לא אמורה להבין. את בת|מוציא לשון|קמנו ונתעודד


(גם זאת גישה בעייתית בעיני.נפתלי הדג
גברים ונשים באו מאותו כוכב. צריך להפסיק לספר לעצמו אחרת. עד כמה שזה נחמד.)
גם בעיניימישהי=)
תן לי לנסות להביןמישהי=)
אתה כותב שזאת דמגוגיה כי היא לא מבינה את עבודת ה' של הבחור
בעולמנו ושלפעמים צריך קיצוניוצ?
כי היא לא מבינה את הקשיים שלו ואת ההתמודדות שלוקמנו ונתעודד


אתה יודע שאתה ממש מחרטט?מישהי=)
סליחה.
אבל גם רבנים גברים םוסקים לנשים בדיני טומאה וטהרה למשל
והם לא מבינים נשים ואת ההתמודדות שלהן.

אז די לדבר ולדבר
נכוןקמנו ונתעודד

בס"ד

 

זהה לחלוטין

 

|מתאפק|

רבקה מה הקשר?מאיר.אחרונה
עירבבת בין הלכה עם גדרים ופסקים מוחלטים שצריך סמכות הלכתית לבין תכתיבים חברתיים
לא קרב זה אל זה כל הלילה
מה. היית יכולה להיות פעילת bds נהדרתנפתלי הדג
מה לצערך??מישהי=)
עייני בעריכה נפתלי הדג
אגב את גם שמאלנית במידה מסויימת. לפחות זו שהתכוונתיקמנו ונתעודד


חושבת שמה שאתה כותב זה אחדציף
וזה נכון
ומה שהיא הציגה זה שתיים
אתה מדבר על רצון לשמור על מחשבה וראיה טהורה
היא מדברת על זילזול בבנות אדם

אני חווית את זה המון.את הזלזול.
וכן
היו ימים שזה פגע בי מאוד.

כשבן עושה עבודה מול עצמו ומחליט להוריד משקפיים-כל הכבוד לו! ברחוב שאני עובדת יוצא שהרבה מורידיים עיניים בצורה מכבדת וזה גורם לי רק להעריך יהודים כאלה!
שבן מסכים לעצמו להוריד את העיניים מולי ולעשות פרצות גועל נפש ולהגיד "לכי,לכי מפה מהר" ברחוב,בלי שיש לי טיפת קשר אליו לא לפני ולא אחרי זה לא יהודי.
אהבתי איך שכתבתאישיות


...נפתלי הדג
(נדמה לי שפה יש גם עניין של נזק)
(העניין הוא שתמיד יהיה נזק בשלב מסוייםכישוף כושל

בס"ד

 

השאלה היא לא אם אלא מתי וכמה)

(עכשיו צריך להגדיר נזק,נפתלי הדג
וכנראה שאלו גם יחסים של רווח והפסד, אבל אני צריך לחשוב על זה.)
(הגדרות הן בעייתיותכישוף כושל

בס"ד

 

|מתהרהר| [אסביר- נזק>כאב>תחושה לא נעימה>חוויה פיזית/נפשית רעה--עכשיו לך תסביר חוויה פיזיות נפשיות ורוע הכל גדול מידי |מסתבר בתוך עצמו||נאבד|

 

ואם נשים רגע הגדרות בצד

צריך להכניס לתוך ההפסד את תחושת הסיכון שבחיים בשקר)

(תסבירי את הפסקא האחרונה שלך?)נפתלי הדג
(בפשטותכישוף כושל

בס"ד

 

בספירת ההפד לא צריך להכניס רק נזקים אלא גם את החיים בפחד)

(זה מה שסייגתי בהתחלה, שמדוברנפתלי הדג
רק כשהסיפור הוא 'טוב' מספיק)
(אני שונאת את המחשבה הזאת)כישוף כושל


(כי זה אומר שבעצם לפעמים נכון להניח לשקר)כישוף כושל


עכשיו, נפתלי ושירה... אתם יודעים מי חסר?נחמיה17

מאיר. ("עם נקודה!!!", שירה שם שם)

אני עומד להכנס לדיון הזה...

מרשים?

האמת שההשלמה המסורתית היאנפתלי הדג
@המתיקות שבשכחה, אבל אתה כנראה צעיר מדי בשביל זה
לך על זה
סבבה. אבל אל תקרא לי צעיר! עי' פזמ בכ"א...|צוחק| |נותן כבודנחמיה17

לותיקים|

פייי פזם עולםנפתלי הדג
(טכנית זאת לא דמגוגיה)כישוף כושל


אני לא אוהב תירוצים טכנייםקמנו ונתעודד

בס"ד

 

(אגב, למה לא?)

(דמגוגיה היא שימוש בפחד או ברגש כדי לשכנע בטענהכישוף כושל

בס"ד

 

אני השתמשתי בהומור וסרקזם)

כי זה לא רגש...קמנו ונתעודד


ברגש הכוונה היא אחרתכישוף כושל
בס"ד

למשל ה'ילד של כולנו' בהקשר של גלעד או אזריה זו דמוגוגיה
זה שימוש ברגש ההורי וניצול שלו להוכחת טענה
אני לא רואה הבדלקמנו ונתעודד


|מגלגל עיניים|הר


איך מסבירים במיליםמגדלור באפלה
עד כמה אני חושבת שזה אדיר וגאוני כל כך?
את קסם בצורת בתאנוש
מדהים! נפלא! דמגוגיה במיטבה!ימ''ל
כתיבה מעולה!
יאללה בנים בואו נקפוץ לכביש ואז נשאיר את העולם שומםאחיתופל

(שומם-רצון חכמים לבטל את היצר)

אחד הקטעים היותר מצחיקים שלךיוני
ציציות בחוץ או בפנים זה מחלוקתאחיתופל
יש שנוהגים להוציא החוצה ויש שלא
שוע ומשנב כותבים בפירוש שלפחות הפתילות יהיו בחוץחולות
אשמח למקוראחיתופל


בבקשהחולות

שו"ע

סעיף יא[עריכה]

עיקר מצוַת טלית קטן ללובשו על בגדיו, כדי שתמיד יראהו ויזכור המצוות.

משנ"ב

סעיף יא[עריכה]

(כה) על בגדיו – ובכתבים איתא דטלית קטן תחת בגדיו. וכתב המגן אברהם, דעל כל פנים צריך שיהיו הציצית מבחוץ, ולא כאינך שתוחבין אותן בהכנפות. אך האנשים שהולכים בין העכו"ם יוצאין בזה. ומכל מקום בשעת הברכה יהיו מגולין [כדי הילוך] ארבע אמות.

(כו) יראהו – כמה דכתיב: "וראיתם אותו וזכרתם" וגו'. ואותן האנשים המשימין הציצית בהמכנסים שלהם, לא די שמעלימין עיניהם ממאי דכתיב: "וראיתם אותו וזכרתם" וגו', עוד מבזין הן את מצוַת השם יתברך, ועתידין  הן ליתן את הדין על זה. ומה שאומרין שהולכים בין הנוכרים, לזה היה די שישימו הציצית בתוך הכנף. ואילו היה להם איזה דורון ממלך בשר ודם שחקוק עליו שם המלך, כמה היו מתקשטין בו לפני האנשים תמיד; וקל וחומר בציצית, שמרמז על שם מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא, וכדלקמן בסימן כ"ד סעיף ה' – כמה מתכבד האדם הנושא שמו עליו!

ואמרו חז"ל: "הזהיר במצוַת ציצית, זוכה ורואה פני השכינה". ומשמע מן הכתובים, דהיהודים שישארו לעת קץ יהיו מצויינים במצווה זו, כמה דכתיב: "ובאו עשרה אנשים מכל לשונות הגוים והחזיקו בכנף איש יהודי" וגו' (זכריה ח, כג). ואמרו חז"ל על זה (שבת לב ב): כל הזהיר במצות ציצית זוכה ומשמשין לו שני אלפים ושמונה מאות עבדים וכו'.
עיין איש מצליח על המשנ"ב שם.נחמיה17


בום טראח
את גדולה
​​​​​​​כתבת מדהים, במשמעות, אני חושב שיש כאן מאוד בעיתיותדמע

אם רק היתי יכול להסביר כמה

למישהו יש קישור לסרט כפולה פרק 2 לא ביוטיוב?מישהו יפה!
פורום ישל"צהאר"י פוטר

אתם אולי מכירים את המנהלים של פורום ישל"צ? אני רוצה להכנס אליו והוא נעול

מי כאן וכמה אתם ותיקים?זיויק
כאן מאז אלף תשעמאות ו-2013שיח סוד
אשכרה.
פשייזיויקאחרונה
בדיקהטיפות של אור
עבר עריכה על ידי טיפות של אור בתאריך י"ח בחשוון תשפ"ו 19:50

הלכות ריבית – שיעור 2 - ריבית בהלוואת מוצרים בין שכנים

 

דוגמאות בשיעור: 
האם מותר ללוות בקבוק יין מהשכנים? 
האם צריך לדייק כשמחזירים חצי כוס סוכר? 
מתי מותר להחזיר טיטול יוקרתי במקום הטיטול שלויתי? 
ועוד...

נושאים בשיעור: 
איסור הלוואת מוצרים מחשש ריבית בשינוי מחיר | היתר הלוואה כש'עושהו דמים' וגדריו | היתר הלוואה כשיש ללווה ממין ההלוואה וגדריו | היתר הלוואה בדבר מועט וגדריו | היתר הלוואה במוצרים בעלי מחיר ידוע קבוע | כללים בהחזר מוצרים לאחר הלוואה.

 

לצפיה והאזנה באתר ולדפי מקורות מפורטים:

ריבית בהלוואת מוצרים בין שכנים

 

לצפיה ביוטיוב:

לחצו כאן לצפייה בסרטון ביוטיוב

 

הלכות ריבית שיעור 3 – ריבית ברכישה בתשלום דחוי

נושאים בשיעור: 
ההבדל בין אשראי בשכירות לאשראי במכירה | איסור רכישה באשראי במחיר גבוה | ריבית קיימת גם כשהמוכר לא נזקק לתוספת | תנאים להיתר רכישה באשראי כשהריבית לא ניכרת | מכירה באשראי בהצמדה למדד לדולר או למחיר המוצר | הגדרת של 'מחיר קבוע' | מכירה באשראי במציאות של הנחות למזומן | הצעת מחיר למזומן לאחר גמר המכירה | עסקים שדרכם במכירה באשראי | קיום מכירה באשראי שנעשתה באופן האסור

 

לצפיה והאזנה באתר ולדפי מקורות מפורטים:

ריבית ברכישה בתשלום דחוי

 

לצפיה ביוטיוב:

לחצו כאן לצפייה בסרטון ביוטיוב

 

בנוסף למעוניינים יש שיעורים ב הלכות שבת

וכן ב הלכות ברכות 

בהצלחה בלימוד

 

~~ ( זה יותר יפה מהנקודות שאנשים שמים כאן)מחכה לחורף
למישהו יש קישור לדרייב לסרט למלא את החלל?


חורף בריא לכולם

היי, יש למישהו את כל סרטי משחקי הרעב בדרייב?אקרומנטלי
כבר לא כל כך פעילrakonto
הא?

אולי יעניין אותך