אני צריכה עזרה...בין החוץ לפנים

אני הרבה פעמים בזמן האחרון אני ממש מתביישת להגיד אבל אני מתחצפת להורים שלי ואני  ממש לא אוהבת שאני עושה את זה זה פשוט יוצא לי מהפה ואני כל פעם מתחרטת על זה אבל ממש קשה לי אחרי זה לבקש מהם סליחה...

מה לעשות?

וואי אני ממש מזדההריקוד

עצוב

גם אני כנ''ל אותו דבר בדיוקחיוך קטן גדול
קודם כל לחשוב על מה שעשינו
אח''כ לנשום עמוק ולבקש סליחה
גם אם זה קשה
אבל אחרי זה יש הרגשה יותר טובה ונעימה עם ההורים
אני לא מתחצפת אבל דיי צועקתנסימי

זה ממש מבאסס

יקרה. אשרייך קודם כל.א"י לעמ'י
דבר שני, כן זה קשה לבקש מההורים אחכ סליחה אפילו שככ באלך בלב שלם, משו תמיד עוצר.
כל פעם שזה יוצא לך פשוט תחשבי לפני- ככה הייתי רוצה שהילדים שלי בעה ידברו אלי? לא. נכון?
שמעי, כיבוד הורים שיאה החשוב לי ממש ממש . וקצת תמיד כואב לי לשמוע אחרים מתחצפים להורים (אפילו אחים שלי) כואב ליי ככ לשמוע אתזה.
כי למה ? הם גידלו אותך הביאו אותך. אז למה להיות כפויי טובה? אני עד שלא הכנסתי אתזה לעצמי לראש לקח לי זמן להבין אתזה.
תחשבי עלזה.
בהצלחה יקרה. ואשרייך.
אוי כל כך מזדהה איתךמשוגעעעעת
אנסה להציע משהוא מקוטן מדרגתימדבר שור

שלום, אנסה להציע משהוא מקוטן מדרגתי
דבר ראשון, מסכת ברכות אומרת, כל העושה עברה ומתבייש בה נמחלין לו כל עוונותיו. 
וצריך להבין שהעולם הפנימי והרצון והכוונה של אדם זה דבר עצום. 
אז עצם זה שיש בידיך כוונה למחילה, חרטה ותשובה זה דבר גדול מאוד, יש לך לב בשר. 
אנו אומרים 3 פעמים ביום לפחות מזמור אשרי יושבי ביתך מזמור עצום עד שאומרים עליו חז"ל 
כל אומר מזמור זה כל יום שלוש פעמים - מובטח לו שהוא בן העולם הבא. 
ואיזה חלק צריך ממש לכוונן בו -? פותח את ידיך ומשביע לכל חי רצון ! 
משביע לחם לא נאמר --- משביע רצון . 
רצונות טובים זה ברכה עצומה. 
עכשיו , איך מיישמים? אך מביעים רצונות למימוש? 
טוב, זה תלוי איזה רצון. אבל נגיד משהוא כללי ואז משהוא לעניין הנידון. 
כללי, אם אני אדם רציני והרצון שלי חזק אז זה יתבטא חיצונית. 
מה זה אומר? שאת הניצוץ הזה של הרצון צריך להגדיל ולהגדיל עד שזה מתפוצץ מאיתנו החוצה. 
איך?  איך מגדילים רצונות שבלב? ע"י עבודת הלב , תפילה. 
אפשר לייחד תפילה על זה או לרכז על זה תפילה בתוך הברכות של תפילת ה  18 , כך חז"ל ממליצים. 
עכשיו משהוא קטן לעניין הנידון, למה קשה לי להגיד סליחה? ועוד למה קשה לי להגיד תודה אמיתית? 
בעיני יש כמה סיבות, נראה שהיום קשה לנו לפתח שיח אמיתי, כזה מלב אל לב, או יותר נכון, קל לנו לברוח מזה. 
לפעמים במקום להתקשר לחבר, להגיד לו " שמע אחי, אז שהיינו שם ופה וזה ... נראה לי שאמרתי משהוא לא קשור ואני רוצה להתנצל ..." אז במקרה הטוב נשלח הודעה ... חבל , זה פספוס . במקרה הרע ניתן לזמן לחלוף..
עוד דבר שמקשה עלינו זה, מידות לא מכוונות. לפעמים הגאווה שלנו עוצרת אותנו. אנו מנסים לשדר כל הזמן שהכל טוב, הכל סבבה . וקשה להודות בטעויות .. צריך ממש לנקות את עצמנו מזה .. אנחנו עושים טעויות וכל אחד עושה קצת טעויות , 
אדם לא נברא כדי שלא יחטא, אלא שכאשר יחטא, ישוב . מרן הרב קוק . 
תשובה זה עניין תמידי לכתחילי לגמרי. זה לא רק דבק להדביק חרסינות שבורות שנפלו בטעות. זאת תנועת נפש שברצונה לשוב אל השם, אל מקור הכל וממליא אם יצרנו בפועלינו מחסור מסויים יש רגש ופועל למלא את זה ולשוב לנועם השם . 
בהצלחה רבה רבה רבה 
צריך להרבות באהבה כמה שיותר וזה חייב להתחיל בתוך המעגלים  הקרובים כי אם לא זה לא לגמרי אמיתי ... 
נפגש בחצר כולךנו בחצר בית המקדש במהרה בע"ה !! 

כל הכבוד לך על הרצון להפסיק עם זה!פה לקצת
אני מציעה לך לנסות קודם לזהות מתי ומה גורם לך להתחצף
אני יודעת על עצמי שכשמתחילה שיחה בנושא מסויים, אם אני מגיבה זה בחוצפה
אז היום, כשאני כבר מזהה מה גורם לי להתחצף- כשאני מרגישה קרובה לשם/כשהנושא עולה או שאני הולכת או שאני משננת לעצמי בראש 'את לא מגיבה כלום'
ברוב הפעמים זה עוזר

בהצלחה!!
יישר כחמדבר שור

אולי אפשר ללמוד את מידת ה זהירות במסילת ישרים 
שם הרמח"ל מלמדנו על הדרך של עצתיך . 
לעשות התבוננות על מקרים שהיו, לתחקר אותם ולתכנן להם תחבולות כאשר מרגישים שמקרים דומים כאלו מגיעים ... 
בהצלחה ! 

פה לקצת
לא ידעתי מה המקור של זה
תודה
ללמודחוחוחואחרונה

ללמוד את החשיבות של העניין,

וזה בכל דבר- ככל שיותר מובן לך הסיבה והחשיבות אתה תשתדל יותר.

שנצליח(:

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הספר:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

את יכולה להפסיק להספיםנקדימון

אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.

אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.


 

אולי די כבר?!

נשמע סיפור מענייןקעלעברימבאראחרונה
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אולי יעניין אותך